Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:mitä outoa te pelkäätte? mä

Vierailija
05.04.2005 |

pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin työssä, jossa samantapaisia työtehtäviä tehtiin eri paikoissa. Kaikki sujui aikansa hyvin, mutta eräässä kohteessa jalkani eivät suostuneet menemään sinne mihin piti mennä työ suorittamaan. En kertakaikkiaan saanut itseäni pakotettua liikkeelle. Nolotti kauheasti, mutta jouduin pyytämään työkaverin tekemään työ puolestani. Hän vähän katsoi kummeksuen. Meni ja teki ja kaikki sujui hyvin.

Ihmettelin asiaa äidilleni, että mistä sellainen voi johtua. Olin kuulemma lapsena ollut sellaisessa onnettomuudessa, jossa pidettiin ihmeenäkin, että siitä hengissä selvisin. Muutamaa päivää myöhemmin en olisi selvinnytkään. Nyt oli onnea matkassa. Se oli tapahtunut samantyyppisissä olosuhteissa. En muista koko tapausta, enkä oikein sitä paikkaakaan, mutta olen ilmeisesti tuntikausia virunut loukossani kun minua on etsitty kissojen koirien kanssa. Jostain syystä aikuiselämässäni tämä kyseinen paikka oli liikaa minulle, enkä siksi voinut tehdä mitä piti.

Vierailija
62/152 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammo juontuu lapsuudestani. Meille tuli kerran joku varpunen tms. sisälle, joka lenteli ihan paniikisssa. Ja mä tietty kiljuin kurkku suorana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso peili makkarissä, että voi katsella itteänsä ja miekkostä ;)

Yleensä käyn vasta yöllä (23-01) suihkussa, kun saa olla rauhassa.

Minulla on muutamia posliininukkeja makkarissa..nehän on söpöjä ne vanhat nukit :)

Kuutamouinnit ovat ihania ja tietty nakuna

Vessassa käynti pelotti kyllä pitkään kun kerran rotta kurkkasi pöntöstä kun olin pissalla.

Isossa talossa on kiva olla yksin, kun saa olla rauhassa ja naapureita ja muita ei mailla halmeilla.

Kerran säikähdin hirviperhettä joka loikki pihamme poikki kun otin aurinkoa...iso eläin tuo hirvi.

En oikeastaan pelkää juur mitään paitsi IHMISIÄ! Olen todella ujo ja pelkästään lähikaupassa asiointi on kaameaa...tämä on niin tyhmä pelko että

Vierailija
64/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten esim. vesikasveja, laiturin jalkaa, uppotukkia..

olen todella hyvä uimari mutta kesäisin en uskalla uida järvessä kun pelkään saavani paskahalvauksen jalkaani hipaisevasta vesikasvista!

Vierailija
65/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävät linnut pelottaa! Jos ne kävelee, en pelkää niitä yhtään. Hitchcockin Linnut ovat tehneet tehtävänsä!

Kissoja enemmänkin inhoan, mutta vähän pelkäänkin.

Tämä peilipelko on tuttu myös minulle. Illalla kun pesen kasvot pelkään että takanani on joku tai että omat kasvot ovat täysin vieraat, kun nostan pään. HUI!

Ikkunoista en tykkää iltaisin/pimeässä katsella, jos siellä joku vaikka tuijottaa suoraan silmiini ihan lähellä...

Yksin ollessani saan itseni aivan kauhunvaltaan kuvittelemalla että kohta näen jotain henkiolentoja tms.

Autolla en uskalla ajaa, koska näen sieluni silmin, miten ajan jonkun pienen lapsen yli.

Kuolemanpelko saa joskus käsittämättömät mittasuhteet ja oman lapsen menettämisen pelko taitaa olla se peloista pahin!

Hulluksi tulemisen pelkokin oli joskus, mutta nyt taitaa olla jo liian myöhäistä enää pelätä ;)

Vierailija
66/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä nauran näille peloilleni, mutta yöllä... :

- nuket (pelkään, että muuttu eläviksi, X-fileissä oli joskus vuosia stten yksi hirveä nukke)

- peilit (pelkään, että joku katsoo sieltä tai oma kuva alkaa muuttumaan jotenkin)

- yöllä yksin ollessani mieti muutenkin kaikea kauheaa yliluonnollista

Tavallisempia pelkojani:

- lentokoneella lentäminen lasten kanssa

- että lapsi kaatuu jalkakäytävältä tielle ja auto ajaa päälle :(

Vierailija
67/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhat suuret muotokuvamaalaukset, jotka on maalattu niin, että kävellessä ohi näyttää siltä, että muotokuvan katse seuraa mukana (ihokarvat nousee pystyyn).

Vierailija
68/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nukkua ilman sukkia ja peittoa, koska hiiret syö varpaat.

Jos mies työmatkalla, pitää olla valot, koska pelkään pimeetä.

Kaapin ovet ehdottomasti kiinni, koska sieltä kurkkii möröt.

Huoneitten ovet pitää olla auki, koska muuten möröt pääsee pitämään joukkokokouksia salaa.

Ulko-ovet pitää olla lukossa koko ajan ettei rosvot pääse sisälle.

Pyykkiä ei saa ripustaa huoneisiin kuivumaan, eikä kaapin oviin voi jättää henkareissa roikkumaan vaatteita, koska ne voi hyökätä yöllä.

Pimeellä pitää ikkunaverhojen olla ehdottomasti kiinni, koska rosvot kurkkii ikkunan takaa.

Pimeellä ei voi kattoo peiliin, yöllä vessareissulla ei mielellään muutenkaan.

Yksin ei voi mennä uimaan, ei uima-altaaseen eikä järveen, koska hai tai joku pelottava pikkukala hyökkää.

Mutaisessa vedessä ei voi kävellä, koska iilimato tarraa jalkaan.

Sohvien ja sänkyjen alla asuu mörköjä -> sinne ei saa kurkkia eikä jalkoja/käsiä saa roikottaa niin et mörkö voi napata.

Lisäksi aivan karmee lentopelko ja korkeenpaikan pelko. Ja varmaan 300 muutakin pelkoa mitä en nyt tähän hätään muista. Ja olen ihan normaali ihminen jolla on normaali mies ja lapset :=)

Vierailija
69/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoiten pelkään jokia! En muuten pelkää vettä, mutta leveät ja syvät joet saavat kauhun selkäpiihin! ne näyttäväötkin niin mustilta ja virtaavat kovaa...hhhrr..

Vierailija
70/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safarilla itku kurkussa huusi että nyt ajetaan pois. Ollaan liian lähellä.

Nyt on vaarallista

Norsuhan on niin iso eläin että ihan ymmärrettävä pelko se on.

Vierailija
71/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin vain, että jos mä katsoisin yöllä peiliin, niin varmasti säikähtäisin.. siis itseäni. Kyllä sitä keskellä yötä naisihminen voi näyttää ihan hirviöltä.

Vierailija
72/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää varsinaisesti korkeita paikkoja, vaan sitä, että tulen johonkin mielenhäiriöön ja hyppään alas. Pelkään myös että lapseni jostain syystä putoavat jostain korkealta.

Vierailija
73/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni valo öisin. Pelkään myös sokeutuvani. En uskalla mennä yksin hissiin, pelkään että se juuttuu kerrosten väliin ja happi loppuu.

Vierailija
74/152 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se lähtee pomppimaan eteenpäin ja hajottaa paikat.

Vierailija
75/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen karkuun ja lujaa kun semmoinen liihottelee liian lähelle!!

Vierailija
76/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin kaikki naamarit pelottaa ja jotkut posliiniesineet joilla on silmät ja nuket,voiko olla mitään pelottavampaa kuin ne tuijottomassa.

Pelkään myös pimeää.. jne.

Mitä tästä opimme .. kauhuelokuvat ja vilkas mielikuvitus eivät sovi yhteen.

Vierailija
77/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että hauki nappaa jalasta kiinni!

Vierailija
78/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sulkea silmänsä ja suihkun äänen takia en olisi kuullut jos joku hiipiikin taakseni tai viereeni. Onneksi nyt olen lapsen avulla päässyt siitä ylitse. Siis kun tiedän että yleensä silloin kun ole suihkussa lapsi hiippailee sinne myös ja saattaa ilmestyä juuri silloin kun silmät on kiinni.

Vierailija:

Siis sellaiset nuket, joiden silmät sulkeutuvat kun ne laittaa selälleen. Odotan aina, milloin ne räpäyttävät silmiään. Ja illalla hampaita pestessä on aina kova kynnys nostaa pää sieltä lavuaarista, entä jos selän taakse onkin ilmestynyt joku joka tuijottaa peilin kautta (kauhuelokuvaklisee, tiedetään). Jos liian paljon ajattelen asiaa hampaita pestessäni, kävelen kumarassa sänkyyn asti!

Vierailija
79/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit, ikkunat, pimeät eteiset, lapsen tuijotus öisin. Lisäksi, kun tulen yksin rapussa kotiin ja katson kaiteiden lomasta alempiin kerroksiin, niin kuvittelen jonkun kummajaisen tulevan siellä perässä. Jos olette katsoneet leffan " Kauna" , niin siinä kummajaisesta osviittaa, argh! *heijaa itseään*

Vierailija
80/152 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silta/rekkapelko johtunee siitä, kun kaukainen sukulainen kuoli sillalla pyöräillessään, siis rekan perävaunu kiilasi sillankaiteen väliin. Hirvet nyt vaan on kamalia, ainakin läheltä, samaten muurahaiset. Ja niitähän täällä maalla riittää...