G:mitä outoa te pelkäätte? mä
pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.
Kommentit (152)
Siis liukuovia, kierreovia, kauppaan mennessä olevia ovia... jne. Jään aina niiden väliin, ne eivät " rekisteröi" minua.
En voi koskaan kävellä niiden yli, kun pelkään että tipun tai jotain tavaroita tippuu sinne...
Mä aina pelkään että joku katsoo sieltä :o) Näin tuntuu tosi tyhmältä, mut oikeesti...
sitten inhotti kuvitella, että pitäisi nuolaista jotain tekokuituista kangasta, esim. jersey tms. weard...
Mä en mee uimaan!Mulla on joku lapsuuden trauma ja muistan kun joku veti jalasta pinnan alle enkä saanut happea.En kertakaikkiaan uskalla mennä järveen tai mereen tai jokeen.Uimahalliin kyllä!
pelkään kaikkea mitä ei oikeesti oo olemassakaan... jos meen vaikka pimeellä metsään niin en pelkää susia tai karhuja vaan ihan jotain yliluonnollisia juttuja...
Veteen en mee yksin kun pelkään käsiä jotka vetää pinnan alle.
Yleensäkkin pelkään kaikkea yliluonnollista vaikka tiedän ettei niitä oo olemassa. (ainakaan toivottavasti:D)
Varsinkin yöllä, kun ei ikinä tiedä milloin se vahtaa, tai mitä se tahtoo. Ihan mahdoton nukkua rauhassa, kun se tuhisee vieressä enkä oo varma onko se käyttäny pillupyyhettä. Karmivaaaaa
että hauki nappaa jalasta kiinni!
pelkään jatkuvasti että lahje tai kengän nauha tmv jää väliin ja juuttuu jne...
Mä kans pelkään maatuskoita, mutta vaan jos niitä on paljon. Kerran ulkomailla menin kauppaa, joka oli täynnä näitä pieniä mummoja ja tuli ihan kauhee paniikki.
just sen takia että jos sieltä vaikka joku tuijottaa takasin.
ja sitten hissit ja autojen superpesut pelottaa.....
vaikka toisessa kerroksessa. Saan ihan hirveen olon siitä katsomisesta, vaikka tiedän ettei siitä ihan läpi pääse. Alan heti ajattelemaan mitä jos kiipeää tai jotain sellaista.
Jos olen yksin niiden kanssa.... :) Mua karmii kans vanhat nuket kun ne tuijottaa ja tuntuu et kohta niiden silmät muuttuu punaisiks ja ne nauraa sellasta sairasta naurua... *vaipuu sikiöasentoon* ;)
En nyt sentään taloja, mutta vesi- ja näkötorneja kyllä.
Juontaa todenäk jollain alitajunnan tasolla juurensa pahasta korkean paikan kammostani.
Siis sellaiset nuket, joiden silmät sulkeutuvat kun ne laittaa selälleen. Odotan aina, milloin ne räpäyttävät silmiään. Ja illalla hampaita pestessä on aina kova kynnys nostaa pää sieltä lavuaarista, entä jos selän taakse onkin ilmestynyt joku joka tuijottaa peilin kautta (kauhuelokuvaklisee, tiedetään). Jos liian paljon ajattelen asiaa hampaita pestessäni, kävelen kumarassa sänkyyn asti!
Minusta tuntuu, kun kahlaan veteen, että kohta astun jonkun ruumiin päälle. Siis sinne hukkuneen. Tiedän että todella outoa.
Lapsena mulla oli sellainen maatuska, jonka kiinnitys oli liian tiukka. Sitten kun sitä avasi kierteellä, siitä tuli sellainen KAUHEA KIRSKUNTA aina välillä, joka meni aivan luihin ja ytimiin. <rrrrriiiiii> Yök! Nyt en voi enää katsoakaan maatuskaa ilman tuskaista irvistystä.