Onko teidän mielestänne pettämistä
jos yöpyy "vieraan" miehen kanssa hotellissa, mutta siihen ei sisälly mitään muuta kuin korkeintaan hyvän yön suukko. Jos sitäkään.
Tilanne on siis tämä, että olen tutustunut netissä oikein mukavaan mieheen, jonka kanssa minulla on sielujen sympatiaa, meillä itse asiassa lähes kaikki natsaa hyvin yhteen. Olemme tunteneet jo yli vuoden ja koko ajan tulleet läheisemmiksi.
Nyt meitä molempia kiinnostaisi tavata, ihan vaan juttelun merkeissä ja näkisi millainen toinen on "luonnossa"
Meillä on jonkin verran välimatkaa, yli 250 km, mutta molemmilla silloin tällöin työmatkoja ja erilaisia koulutustilaisuuksia ym. vieraisiin kaupunkeihin ja nyt meillä olisi tilaisuus tavata toisemme Tampereella. Mietin vaan, että olisiko sopivaa yöpyä samassa hotellissa, haluaisin kuitenkin viettää aikaani hänen lähelläänkin ja tuntea miltä se haliminen tuntuisi.
Kommentit (115)
itsetutkiskelun paikka ja vauhdilla. Älä missään nimessä mene sinne hotelliin!
Viestiisi 23, ap
Et tietenkään miestäsi voisi jättää!
Siinähän on riskinä se että tää toinen mies voisi olla kiinnostunut vaan että saa sut kaadettua kerran ja jättää sut sitten.Tai että ette vaan olekaan tyytyväisiä seksiin.
Koko hommahan perustuu siihen että sulla on kiikarissa toinen mies, jos homma toimii molemmilla, voitte tehdä vaihdon ilmassa ilman että tarttee jäädä yksin!
Ajatella miten kamalaa sun olis jos yksin jäisit!
Et tietenkään voi olla rehellinen miehellesi ja kertoa mitä meneillään -se jättäisi sut ja jäisit yksin!Joku kiero osa sinusta toivoi että täälä sanottaisiin ettet petä miestäsi ja kehtaat mennä testaamaan toista ihmistä.
Sitten sää voitkin lähteä sen kanssa jos kelpaat hänelle.24
mutta ensinnäkin:
meistä kumpikaan ei ole tapaamssa seksin vuoksi. Itse asiass uskon, että kumpikaan ei edes yritä sitä niin kauan kuin vanhat puolisot ovat kuvioissa. Minä ainakaan en aio antaa.
Yksin jääminenkään ei olisi mikään katastrofi, mutta tosiasia on se, että minulla on nyt kiikarissa ja ulottuvilla elämäni mies tuon nykyisen tilalle, enkä aio jättää tilaisuutta katsomatta ja katua koko loppuelämääni.
ap
olin töissä eilen ja ei haissut puhtaalta lakanat, niimpä :D
En laittanut huuhteluainetta jotta et huomaisi mitään. Muista antaa mulle iso hali ja pusu kun tänään nähdään hani.
Mä repeen ihan totaalisesti nyt :)
Mun pitää ny viipottaa mut laita tyhmyys kiertämään ;)
ja AP:lle, me tapaamaan sitä ukkoa, nauti elämästä ja pidä rajat tiukkina. Älä kerro ukolles ja vaali sitä pientä aarretta joka sulle tosta jää. Jaksat sitte rakastaa sitä omaa ukkoas ja karua arkeas.
Jos se haliminen ja hyvän yön suukko ei sitten tunnukaan hyvältä.
ja AP:lle, me tapaamaan sitä ukkoa, nauti elämästä ja pidä rajat tiukkina. Älä kerro ukolles ja vaali sitä pientä aarretta joka sulle tosta jää. Jaksat sitte rakastaa sitä omaa ukkoas ja karua arkeas.
.."karua arkeas"
Entä jos ei halua enää elää sitä karua arkea, on saanut siitä tarpeekseen?
ap
Mitä ajattelisit jos miehesi yöpyisi naisen kanssa hotellissa vain yöpusun antaen?
Ihan tietoista ja tarkkaan harkittua sellaista.
Mitä ajattelisit jos miehesi yöpyisi naisen kanssa hotellissa vain yöpusun antaen?
ja osoittaisi, että liitossamme on jotain vikaa.
Mutta sen tiedänkin jo.
Tietäisittepä mistä kaikesta olemme tämän uuden miehen kanssa jutelleet...
ap
Mutta mietipä sitä, mitä se "uusi" elämä sitten pidemmän päälle on. Jatkuvaa juhlaa ja huumaa ei ole olemassakaan.
Tässäkin on tämä tärkeä hiekanjyvä:
.."karua arkeas" Entä jos ei halua enää elää sitä karua arkea, on saanut siitä tarpeekseen? ap
niin eroa. Sitten olet vapaa tekemään elämäsi miehen kanssa mitä haluat. Tai kenen muun tahansa kanssa. Mutta taidat sittenkin vähän pelätä yksinjäämisen mahdollisuutta..?
Kummalta tämä aloite yöpyä yhdessä on tullut, sinulta vai mieheltä?
ensin ihan vaan vitsinä tsoukkailimme tuollaisesta, vähän kiusoittelimme toisiamme.
Nyt vaan kaikki natsasi kohdalleen ja se olisi mahdollista ja molemmat haluaisimme nähdä.
ap
Sä heruttelet nyt sillä ihanalla ihastumisen tunteella mikä uudessa "suhteessa" väistämättä on, kun toista ei tunne kunnolla, vaan liittää kohteeseen omia ihania mielikuviaan.
mutta juuri sen vuoksi haluaisinkin tutustua tähän mieheen lähemmin, kasvokkain.Olen varma, että pystyisimme molemmat olemaan ilman mitään seksiin liittyvää, molemmilla on samanlainen arvomaailma.
Myönnän, että sen vuoksi olen menossa tapaamaan tätä miestä, että jos siitä mahdollisesti voisi tulla jotain, mutta en voi miestäkään vielä tämän vuoksi jättää.
ap
IHAN NIINKU VARALLA PIDÄT OMAA MIESTÄS VAI!!!
Vähänkö oot tyhmä, toi vasta onki epäreilua miestäs kohtaan, luoja, mistähän puusta sä oot pudonnu...
Jos et halua ap elää karua arkea, niin eroa. Sitten olet vapaa tekemään elämäsi miehen kanssa mitä haluat. Tai kenen muun tahansa kanssa. Mutta taidat sittenkin vähän pelätä yksinjäämisen mahdollisuutta..?
Ensin pitää nähdä tämä toinen kasvokkain.
ap
Ikään kuin kyse olisi jostain tavarasta, käyt tarkistamassa olisiko sulla nyt mahdollisuus vaihtaa parempaan. Jos avioliitossanne ei ole kaikki kunnossa tai tahdot erota, miksi et tekisi sitä miehelle selväksi ennen oman selustasi varmistamista? Olisi sitten miehelläkin mahdollisuus hakea uutta.
että se nettituttavuus odottaa että vaan halaatte ? Vähänkö on ollu sille turha reissu....
Mieti, hyväksyisitkö ja USKOISITKO jos miehesi "vain" nukkuisi jonkun nettitytsyn kaa ?
Loukkaat miestäsi tolla, ota ensin ero ja alkaa sitte suhteeseen.
Minulla on hyviä miespuolisia tuttuja, joita avokkini ei ole nähnyt. Aina olen hänelle kertonut jos olen jotakuta tavannut. Mutta ne onkin vuosien kuluessa syntyneitä platonisia ystävyyssuhteita(osalla oma avokki). Tuskin se mies sinusta vaan juttuseuraa haluat. Ole varovainen!!! Ei ole hyvä mennä esim.hotelliin, ilman että JOKU tuttu tietää.
niin olet kyllä todella törkeä ja epäreilu miestäsi kohtaan. Miten jotkut voivatkin olla..
46
että ennen kuin eroat miehestäsi, niin menet ihan kunnolla sänkyynkin tämän uuden miehen kanssa.
Et välttämättä nyt ekalla kerralla, mutta jos nyt tuntuu muuten mukavalta mieheltä, niin sitten toisella kertaa.
On se kuitenkin niin tärkeä asia sekin suhteessa, että sängyssä natsaa.
Mä repeen ihan totaalisesti nyt :)