Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne pettämistä

Vierailija
26.05.2010 |

jos yöpyy "vieraan" miehen kanssa hotellissa, mutta siihen ei sisälly mitään muuta kuin korkeintaan hyvän yön suukko. Jos sitäkään.

Tilanne on siis tämä, että olen tutustunut netissä oikein mukavaan mieheen, jonka kanssa minulla on sielujen sympatiaa, meillä itse asiassa lähes kaikki natsaa hyvin yhteen. Olemme tunteneet jo yli vuoden ja koko ajan tulleet läheisemmiksi.

Nyt meitä molempia kiinnostaisi tavata, ihan vaan juttelun merkeissä ja näkisi millainen toinen on "luonnossa"

Meillä on jonkin verran välimatkaa, yli 250 km, mutta molemmilla silloin tällöin työmatkoja ja erilaisia koulutustilaisuuksia ym. vieraisiin kaupunkeihin ja nyt meillä olisi tilaisuus tavata toisemme Tampereella. Mietin vaan, että olisiko sopivaa yöpyä samassa hotellissa, haluaisin kuitenkin viettää aikaani hänen lähelläänkin ja tuntea miltä se haliminen tuntuisi.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se fyysinen...

Vierailija
22/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole mitään asiaa vastaan, ja tiedät että kaikki jää siihen tapaamiseen niin eihän se sitten ole pettämistä. Mutta onko tämä vastapuoli samoilla linjoilla, eli etsiikö hänkin vain jotain ystävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole aika selvää?

Kysy mieheltäsi ei ollut huono vastaus: jos miehellesi on ok, että yövyt vieraan miehen kanssa hotellissa "korkeintaan hyvän yön suukon kanssa", niin sitten et petä häntä. Muussa tapauksessa toki petät.

Vierailija
24/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet tapaamaan miehesi selän takana jotain toista heppua, niin kyllä se mun kirjoissa on pettämistä. Miehesi luottamuksen pettämistä. Tykkäisitkö, jos miehesi tapailis selkäsi takana hotelliyön merkeissä jotain toista naista, pantiin siellä tai ei?

Vierailija
25/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä sitten selitä, että siinä vain kävi niin. Minusta tuo on tietoiselle pettäjän tielle lähtemistä..

Vierailija
26/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä uudessa "suhteessa" väistämättä on, kun toista ei tunne kunnolla, vaan liittää kohteeseen omia ihania mielikuviaan.

Vierailija
27/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se fyysinen...

Onko kohtuutonta (mahdotonta?) vaatia mieheltä että hän ei saa kokea olevansa henkisesti läheinen kenenkään muun naisen kanssa kuin sinun?

Vierailija
28/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä pitää salata puolisolta on pettämistä.

Mä ripuloin just lakanat ihan törkeeseen kuntoon vatsataudissa kun vaimo oli töissä. Paniikissa pesin, iskin kuivuriin ja olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt olen vielä pettänytkin häntä?? Auta armias tätä häpeän ja morkkiksen määrää.

Vierailija
29/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi menee hotelliin yöpymään toisen naisen kanssa, vähän tutustumaan ja "halimaan"?

Jos teidän liitossanne tuollainen on ok, niin kyllä sinun se pitäisi tietää. Et kyselisi täällä.

Vierailija
30/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä heruttelet nyt sillä ihanalla ihastumisen tunteella mikä uudessa "suhteessa" väistämättä on, kun toista ei tunne kunnolla, vaan liittää kohteeseen omia ihania mielikuviaan.

mutta juuri sen vuoksi haluaisinkin tutustua tähän mieheen lähemmin, kasvokkain.

Olen varma, että pystyisimme molemmat olemaan ilman mitään seksiin liittyvää, molemmilla on samanlainen arvomaailma.

Myönnän, että sen vuoksi olen menossa tapaamaan tätä miestä, että jos siitä mahdollisesti voisi tulla jotain, mutta en voi miestäkään vielä tämän vuoksi jättää.

ap

Vierailija
31/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten MEIDÄN kaikkien viestit olisi yhtään parempia kuin miehesi? Senhän kanssa sinä elät!!

Jos sun mies olisi kiinostunut jostain toisesta naisesta ja haluisi tämän kanssa hotellihuoneeseen koska kaipaa tämän luo niin kyllä se olisi sinulle varmasti pettämistä.

Kyllä minä siedän vaikka panemiset ukolle jos se ei olisi kiintynyt johonkuhun.

Vaikka paneminen olisi kiellettyä puuhaa.

Nämä asiat on parisuhteessa sovittava. Joku ei kestä suukkoa. En käsitä miten kehtaat vähätellä "suukon" hyvänyönsuukoksi jos kuitenkin koko homman juju on siinä että olet valtavan ihastunut ja valmis koeajamaan tyypin!

Tuskin itse tuota hyväksyisit miehellesikään.

Tee niinkuin haluat itsellesi tehtävän on pirun hyvä ohje. Joskus kannattaa miettiä omia tekemisiään sitä kautta miltä se tuntuu kun napsahtaa omaan nilkkaan!

On niin helppoa painaa villasella asiaa, vähätellä.

Kyllä sun kannattaa enempi ottaa hotellihuone sen oman ukon kanssa ja parannella elämää sen oman ukon kanssa kuin lähteä testailemaan muita ihmisiä.

Vierailija
32/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ripuloin just lakanat ihan törkeeseen kuntoon vatsataudissa kun vaimo oli töissä. Paniikissa pesin, iskin kuivuriin ja olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt olen vielä pettänytkin häntä?? Auta armias tätä häpeän ja morkkiksen määrää.

Säälin vaimoasi, ellei hänellä yhtä typerä huumorintaju ja/tai tosikkous :DD

Vierailija
33/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kaikki kunnossa omassa parisuhteessasi jos tuolta tuntuu.

Vierailija
34/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko eilen töissä ja haisiko lakanat puhtaalta kun tulit kotiin? Niimpä...

Vierailija
35/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kaikki kunnossa omassa parisuhteessasi jos tuolta tuntuu.

ei olekaan.

Jos olisi, niin tuskin tunteet tähän toiseen mieheen olisivatkaan tällaiset. Menin aivan liian nuorena ja sinisilmäisenä mieheni kanssa naimisiin ja lapsetkin tuli hankittua "koska niin kuuluu" :(

ap

Vierailija
36/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko eilen töissä ja haisiko lakanat puhtaalta kun tulit kotiin? Niimpä...

Vierailija
37/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuo on pettämistä.

Luultavasti trolli, ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Tämän tyyppisissä asioissa kannattaa asettua puolison asemaan ja ajatella asiaa hänen kannaltaan.

Miltä tuntuisi jos puoliso jakaisi syvällisiä ajatuksiaan ja tuntojaan jonkun toisen kanssa? Onhan se läheisyys suoraan sinulta pois, joku toinen on ottanut paikan.

Vierailija
38/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista.

Minä siis menen tuon miehen kanssa yöpymään samaan hotelliin tietoisena siitä, että petän miestäni.

Mutta aion mennä.

Vierailija
39/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin töissä eilen ja ei haissut puhtaalta lakanat, niimpä :D

En laittanut huuhteluainetta jotta et huomaisi mitään. Muista antaa mulle iso hali ja pusu kun tänään nähdään hani.

Vierailija
40/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään miestäsi voisi jättää!

Siinähän on riskinä se että tää toinen mies voisi olla kiinnostunut vaan että saa sut kaadettua kerran ja jättää sut sitten.

Tai että ette vaan olekaan tyytyväisiä seksiin.

Koko hommahan perustuu siihen että sulla on kiikarissa toinen mies, jos homma toimii molemmilla, voitte tehdä vaihdon ilmassa ilman että tarttee jäädä yksin!

Ajatella miten kamalaa sun olis jos yksin jäisit!

Et tietenkään voi olla rehellinen miehellesi ja kertoa mitä meneillään -se jättäisi sut ja jäisit yksin!

Joku kiero osa sinusta toivoi että täälä sanottaisiin ettet petä miestäsi ja kehtaat mennä testaamaan toista ihmistä.

Sitten sää voitkin lähteä sen kanssa jos kelpaat hänelle.

24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi