Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne pettämistä

Vierailija
26.05.2010 |

jos yöpyy "vieraan" miehen kanssa hotellissa, mutta siihen ei sisälly mitään muuta kuin korkeintaan hyvän yön suukko. Jos sitäkään.

Tilanne on siis tämä, että olen tutustunut netissä oikein mukavaan mieheen, jonka kanssa minulla on sielujen sympatiaa, meillä itse asiassa lähes kaikki natsaa hyvin yhteen. Olemme tunteneet jo yli vuoden ja koko ajan tulleet läheisemmiksi.

Nyt meitä molempia kiinnostaisi tavata, ihan vaan juttelun merkeissä ja näkisi millainen toinen on "luonnossa"

Meillä on jonkin verran välimatkaa, yli 250 km, mutta molemmilla silloin tällöin työmatkoja ja erilaisia koulutustilaisuuksia ym. vieraisiin kaupunkeihin ja nyt meillä olisi tilaisuus tavata toisemme Tampereella. Mietin vaan, että olisiko sopivaa yöpyä samassa hotellissa, haluaisin kuitenkin viettää aikaani hänen lähelläänkin ja tuntea miltä se haliminen tuntuisi.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aloitin yhteydenpidon vanhan tuttavani kanssa, olimme tiiviisti yhteydessä internetin (sähköposti, messenger) välityksellä. Molemmat olemme varattuja ja molemmilla samanlainen arvomaailma (ei pettämistä koskaan ennen jne). Sitten lopulta sovimme tapaamisen, ihan vain kahville mentiin. Ja siitä se sitten lähti...arvomaailmamme kääntyivätkin ylösalaisin. Petettiin.

Että kannattaa tosiaan varoa.

Vierailija
82/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n elämän rakkaus hän menisi ja tekisi ja vaikka sotkisi elämänsä ja maksaisi hinnan siitä että rakastaa nettituttavaansa.

Nyt hän sen sijaan istuu nettipalstalla pähkäilemässä, että voiko kakun syödä ja säästää yhtä aikaa, hakee jotain synninpäästöä kun haluaa vähän kokeilla nettituttuaan että onko kiva halailtava. Ei se oikein elämän rakkaudelta kuulosta.

ap:lla olisi mahdollista löytää elämänsä rakkaus ja onnea ja te suhtaudutte tuolla tavalla? Siis pettämistähän tuo on, mutta se on ollut sitä jo pidempään, henkisellä taholla. Sinulla on nyt ap kaksi mahdollisuutta (kolmannen olet itse sanonut mahdottomaksi eli olla menemättä) eli menet Tampereelle ja tapaat miehen, mutta yövytte molemmat omissa hotelleissanne. Tai sitten tapaat miehen ja yövytte samassa huoneessa. Kumpi vaikuttaa järkevämmältä? Tapaattehan te kasvokkain kummassakin. Etene rauhassa, katso mihin tämä johtaa. Onnea rakkaudesta ja mahdollisuudesta uuteen elämään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että vaikka netissä keskustellessa tuntuisi, että toinen on juuri se oikea, todellisuus voikin yllättää.

Netissä on helppo avautua tuntemattomalle, ja toisaalta helppo sijoittaa toiseen omia haavekuviaan. Kun tavataan kasvotusten, voikin huomata, että kemia ei vaan toimi.

Vierailija
84/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että vaikka netissä keskustellessa tuntuisi, että toinen on juuri se oikea, todellisuus voikin yllättää.

Netissä on helppo avautua tuntemattomalle, ja toisaalta helppo sijoittaa toiseen omia haavekuviaan. Kun tavataan kasvotusten, voikin huomata, että kemia ei vaan toimi.

todeta ihan vaan itse, että miten on.

Onko sitä kemiaa yleensäkään ja toimiiko se.

ap

Vierailija
85/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petätkö miestäsi. Eli kysymyksesi täällä oli siinä mielessä turha. Tiedät jo pettäväsi, sillä ajatuksissasi olet jo eroamassa miehestäsi ja aloittamassa uutta suhdetta.

Toivottavasti tällä keskustelulla saat edes jotain selkoa itsellesi oikeista aikomuksistasi.Jotta ymmärrät mihin olet ryhtymässä ja mitä muille teet tällä.

Minusta edelleen reilumpaa olisi selvittää asiat oman miehen kanssa ensin. Kuin myös tämän toisen miehen oman vaimonsa kanssa. On äärettömän loukkaavaa ja satuttavaa toimia toisten selän takana näin.

Mutta onnea valitsemallesi tielle. Mieti kuitenkin vielä tarkkaan, miten kohtelet muita ihmisiä, mitä velvollisuuksia sinulla on aikuisena ihmisenä, vaimona ja äitinä. t 68

Vierailija
86/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö miehesi teidän keskustelut. Ei se uusikaan mies sinua pitkään katso, kun saaa tahtonsa läpi. Tietää, että voi hänellekkin käydä noin.

Vierailija
87/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää pääsi pensaaseen. Jos suhteelle antaa mahdollisuden niin se todennäköisesti alkaa kehittymään. Kysyt onko tämä pettämistä. On. Kyllä sinä sen itsekin tiedostat, vaikka yritätkin täällä muilla ja ehkä eniten itsellesi todistaa ja selvittää jotain muuta.

Kehottaisin ensin laitamaan oman suhteen järjestykseen. Joko katsomalla tuleeko siitä vielä mitään vai pitääkö erota.

Nyt tulet todennäköisesti satuttamaan muita ihmisiä; miestäsi, lapsiasi, omaa sukuasi, miehesi sukua, tämän uuden miehen vaimoa, lapsia heidän sukujaan. Olet valmis ottamaan vastuun teostasi? Toivottavasti ainakin lakkaat pettämästä itseäsi. Luuletko tosiaan, että nukutte samassa hotellihuoneessa eri sängyissä ja siveästi annatte hyvänyön suukot toisllenne ennen nukahtamista? Herää!

Minusta oli ihan hyvä neuvo miettiä, mitä miehesi tästä sanoisi. Olisiko se hänen mielestään pettämistä?

"Kulta rakas, mene vaan vieraan miehen kanssa hotelliin yöksi pitämään kädestä ja suukottelemaan"

hienosti pistät päätäsi pensaaseen.

olen ajatellut asian niin, että katson onko tällä uudella "suhteella" mitään mahdollisuuksia kehittyä ja sitten hoidan asiat kuntoon.

Mieheni kanssa tuskin tulemme yhteen jäämään missään tapauksessa

ap

Niin ainoa oikea ja aikuismainen ja ennen kaikkea kunniallinen tapa on toimia siten, että kerrot miehellisi suhteenne tilan välittömästi. Sanot, että ero on edessä. Sen jälkeen hoidatte eronne alta pois. Pistät jäitä hattuun tämän uuden miehesi kanssa. Jos uusi ei etene samalla tavalla, niin kannattaa eron jälkeen unohtaa koko homma.

Taidat olla todella sokea omissa toimissasi. Saanko arvata. Jos tätä uutta miestä ei olisi, niin jatkaisit nykyisessä suhteessasi aivan varmasti. Huomioi, että tällä uudella miehellä on jo vaimo. Todennäköisyys, että päädytte yhteen on aika pieni. Ja teillä tulee olemaan todella vaikea suhteen alku muutenkin, sillä siirrät nämä jo tehdyt petokset painolastiksi uuteen suhteeseen. Voi olla, että joko sinä et tule luottamaan uuteen kumppaniisi tai uusi mies ei tule luottamaan sinuun, tai pahimmassa tapauksessa muututte vainoharhaiseksi molemmat. Koska todistettavasti olette jo kerran pettäneet, niin ette saa rauhaa mielellenne.

Nyt mitä sun pitää tehdä on katkaista suhde tähän nettituttavuuteen. Sanot suoraan, että tarvitsetaikalisän. Vaikka kuukauden tai kaksi. Mietitte molemmat tahoillanne ja puhutte puolisoillenne. Voihan se olla, että miehesi on ihan yhtä täynnä teidän suhdetta. Ei kannata ruveta tuolla tavalla holhoamaan kumppaniasi. On törkeää ja epäarvostavaa ajatella, että miehesi ei tarvitse tietää tässä vaiheessa. Se tekee sinusta suorastaan kelvottoman ihmisen.

Vierailija
88/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni mienisi tapailemaan jotain naista selkäni takana ja oikein suunnitellusti kävisi kokeilemassa, josko heillä synkkaa oikeasti ja minut voisi unohtaa.

tämän tapaista olen kokenutkin, joten tiedän, että pahalta se tuntuu osapuolesta, jota on huijattu.

en haluaisi ikinä tehdä omalle miehelleni tällaista, ei kuulu parisuhteeseen, ainakaan normaaliin sellaiseen.

Vierailija
89/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitänyt mennä niinpäin että erotessa mies petaa ittelleen pesäpaikan etukäteen ja nainen lähtee ilman mitään hirveitä strategioita huomisesta?

Vierailija
90/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni mienisi tapailemaan jotain naista selkäni takana ja oikein suunnitellusti kävisi kokeilemassa, josko heillä synkkaa oikeasti ja minut voisi unohtaa.

tämän tapaista olen kokenutkin, joten tiedän, että pahalta se tuntuu osapuolesta, jota on huijattu.

en haluaisi ikinä tehdä omalle miehelleni tällaista, ei kuulu parisuhteeseen, ainakaan normaaliin sellaiseen.

Mieheni on minua kerran pettänyt. Se oli sellainen känninen sekoilu työmatkalla. Olemme edelleen naimisissa ja nyt taas onnellisia, mutta meni monta vuotta ennen kuin tämä teko ei enää satuttanut minua. Suuren kriisin käivmme läpi.

Ajatus, että miehelläni olisi ollut vielä tunteet mukana tai että hän olisi ollut kokeilemassa synkkaako tämän toisen kanssa paremmin kuin minun kanssa, olisi satuttanut äärettömästi enemmän. Todennäköisesti olisin halunnut erota.

Tälläisillä teoilla loukkaa ja satuttaa toista aivan suunnattomasti. Ansaitseeko miehesi sellaisen kohtelun ap?

Vierailija
91/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herrasmiehenä tapana kysellä ensin naisen puolisolta mitä saa tehdä ja mitä ei. Ovat usein olleet kiitollisia, kun kyselin. Monesti on tullut täytenä yllätyksenä miehelle.

T; 11cm mies

Vierailija
92/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinulla ap, ja sanoisin että go for it!

Itselläni alkoi aivan uusi ja onnellinen elämä sen jälkeen, kun tapasin ihastukseni, erosin miehestäni ja muutimme yhteen.

Nyt olemme olleet 7 vuotta yhdessä, 5 vuotta naimisissa ja tämä uusperhekuviomme toimii todella hyvin.

Onni ei aina putkahtele itsestään eteen, joskus se pitää älytä itse ottaa.

Vierailija
93/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään jos on mennyt luvanneeksi myötä- ja vastoinkäymisissä tahtovansa rakastaa? Ei ihmisiä voi kohdella kuten kierrätystavaraa.

Vierailija
94/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies elättää ap:n. Hän rahoittaa ap:n netin ja koko shown.

Tämän takia ap:n miehen tulisi tietää reissusta. Tällöin hän saisi itse päättää laittaako rahahanat kiinni. Ei se raha puussa kasva ja turha huoraa on elätellä. Huora tienatkoon omat rahansa.

Toivottavasti ap elättää itse itsensä eikä ole miehen elätettävänä.

Vierailija
95/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Oletko keskisuomesta

En, olen länsirannikolta. Miksi?

Vierailija
96/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskalla kertoa miehelleen, koska pelkää nykyisen mukavan elämän puolesta. Sitten ei olisi enää varaa nettiin tai mihinkään muuhunkaan jonka ap:n mies takulla rahoittaa.

Mitä jos hankkisit ensin työpaikan itsellesi ja ottaisit vastuun itsestäsi. Sitten voit tehdä mitä ikinä lystäät.

Vierailija
97/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette ajatelleet samassa sängyssä nukkua ja sylikkäin.

Siinä ja siinä, ettei ole pettämistä jo nyt, kun moista edes suunnittelet.

Vierailija
98/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan jää miehen kaa yhteen MIKSI ET EROA NYT ?

Vierailija
99/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Oletko keskisuomesta

En, olen länsirannikolta. Miksi?

Vierailija
100/115 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pettämistä! miksi olen naimisissa miehesi kanssa enää jos et hänestä välitä?!

toivon että hänellä on samalaista vispiläkauppaa sinus seläntakana jonku vieraan naisen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi