Miksi joidenkin allergisten ihmisten takia meidät kaikki pakotetan syömään laktoosittomia tuotteita?
Kommentit (179)
Kaikki voivat syödä laktoosittomia tuotteita. Intolerantikot vain laktoosittomia, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voivat syödä laktoosittomia tuotteita. Intolerantikot vain laktoosittomia, siksi.
Mutta miksi on pakko syödä laktoosittomia koska kaupasta ei läydy laktoosia sisältäviä tuotteita, vähemmistö pakottaa enemmistöä?
Nytkö persuja pelottaa kaurajuoman lisäksi jo laktoosittomat tuotteetkin. Ei kyllä yhtään osaa arvata mitä te seuraavaksi aiotte pelätä.
Varmasti löytyy ja jos ei löydy niin valita kauppiaalle.
Toisaa... miksi et laktoositonta voisi syödä?
Koska te olette mutantteja, me emme ole mitenkään allergisia. Miksi täytyisi syödä mutaatiolle sopivaa ruokaa? Laktoosi-intolerantikkoja on kuitenkin aika paljon, ja maailmalla se on paljon yleisempää kun heillä ei tuota muttatiota ole, jonka takia sietäisi laktoosia.
Täh kuka pakottaa sinua? Ei minua ole kyllä pakotettu.
Vierailija kirjoitti:
Koska te olette mutantteja, me emme ole mitenkään allergisia. Miksi täytyisi syödä mutaatiolle sopivaa ruokaa? Laktoosi-intolerantikkoja on kuitenkin aika paljon, ja maailmalla se on paljon yleisempää kun heillä ei tuota muttatiota ole, jonka takia sietäisi laktoosia.
Jokainen ihminen on jollain tavoin mutantti, ei uppoa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi on pakko syödä laktoosittomia koska kaupasta ei läydy laktoosia sisältäviä tuotteita, vähemmistö pakottaa enemmistöä?
Mikä kauppa täällä Suomessa myy vain laktoosittomia tuotteita? Ainakin minun käyttämissäni kaupoissa, myös pienissä, on tavallista maitoakin myynnissä metritolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Täh kuka pakottaa sinua? Ei minua ole kyllä pakotettu.
No kun ei kaupasta löydy muuta, joka ikisessä tuotteessa lukee "laktoositon", hönö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuotteesta ei löydy laktoosia sisältävää versiota (olettaen nyt, että kyse on tuotteesta, jossa laktoosia yleensä on)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuotteesta ei löydy laktoosia sisältävää versiota (olettaen nyt, että kyse on tuotteesta, jossa laktoosia yleensä on)?
Katsoppa jäätelöt, juustot, leivät, pullat, kaikki, kaikissa lukee LAKTOOSITON, oletteko noin tyhmiä?
Missä ja kuka teitä pakottaa? Täältä saa usein lukea jotain tuollaista. Minua ei kukaan pakota, valitsen ihan itse ruokani. Vaihtoehtoja kyllä tarjotaan.
Makkarat, nakit, joka ikisessä kaupassa myytävässä tuotteessa lukee LAKTOOSITON, oletteko sokeit ja tyhmiä?
Joku kermaviili on sellainen ettei lähikaupasta välillä löydy kuin laktoositonta. Juustot on luonnostaan laktoosittomia. Jäätelöä ja maitoa ja jugurttia on kyllä laktoosillisina ihan reilusti tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja kuka teitä pakottaa? Täältä saa usein lukea jotain tuollaista. Minua ei kukaan pakota, valitsen ihan itse ruokani. Vaihtoehtoja kyllä tarjotaan.
Mutta kun EI ole siellä kaupassa vaihtoehtoja, onko tuo liian vaikea asia sun ymmärtää??
Vierailija kirjoitti:
Joku kermaviili on sellainen ettei lähikaupasta välillä löydy kuin laktoositonta. Juustot on luonnostaan laktoosittomia. Jäätelöä ja maitoa ja jugurttia on kyllä laktoosillisina ihan reilusti tarjolla.
Lueppa uudestaan niitä purkkeja.
Ap käy Suomen ainoassa kaupassa Porvoossa, missä myydään vain laktoositonta.
Meidän muiden kaupoissa vähemmistö tuotteista on laktoosittomia. Lidlissä ei laktoosittomia taida olla ollenkaan.
Tämä on jonkun miehen kirjoittama ulina. Äiti käy ilmeisesti kaupassa, koska hän ei tiedä, että suurin osa kaupoissa myytävistä tuotteista on laktoosillisia.
No teidän laitoksessa syödään, mitä käsketään. Muut aikuiset voivat itse päättää, mitä syövät.