Onko teidän mielestänne pettämistä
jos yöpyy "vieraan" miehen kanssa hotellissa, mutta siihen ei sisälly mitään muuta kuin korkeintaan hyvän yön suukko. Jos sitäkään.
Tilanne on siis tämä, että olen tutustunut netissä oikein mukavaan mieheen, jonka kanssa minulla on sielujen sympatiaa, meillä itse asiassa lähes kaikki natsaa hyvin yhteen. Olemme tunteneet jo yli vuoden ja koko ajan tulleet läheisemmiksi.
Nyt meitä molempia kiinnostaisi tavata, ihan vaan juttelun merkeissä ja näkisi millainen toinen on "luonnossa"
Meillä on jonkin verran välimatkaa, yli 250 km, mutta molemmilla silloin tällöin työmatkoja ja erilaisia koulutustilaisuuksia ym. vieraisiin kaupunkeihin ja nyt meillä olisi tilaisuus tavata toisemme Tampereella. Mietin vaan, että olisiko sopivaa yöpyä samassa hotellissa, haluaisin kuitenkin viettää aikaani hänen lähelläänkin ja tuntea miltä se haliminen tuntuisi.
Kommentit (115)
Kiitos kaikille valaisevista vastauksista, oikeastaan oli helpottavaa todeta, että pettäjän tiellähän tässä ollaan, tavallaan se selvensi ja varmensi asioita.
Ja teille, jotka ruokatuntini aikana utelivat (ja yksi jopa vastasi nimissäni) asuinpaikkaa ja muita tietoja, en ikinä tule mainitsemaan mitään henkilökohtaisia tai nettituttuni tietoja täällä.
Niin tyhmä en sentään ole.
ap
niin tiedoksi: sekä mieheni että minä käymme molemmat hyvin palkatuissa töissä, meillä on molemmilla ihka omat tilit ja eronkin jälkeen pystymme elättämään itsemme ja lapset vallan mainiosti.
ap
onnistumista uudessa elämässäsi!
mutta kiva kun itse hoidit pyykit!
kaikki mikä pitää salata puolisolta on pettämistä.
Mä ripuloin just lakanat ihan törkeeseen kuntoon vatsataudissa kun vaimo oli töissä. Paniikissa pesin, iskin kuivuriin ja olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt olen vielä pettänytkin häntä?? Auta armias tätä häpeän ja morkkiksen määrää.
niin tiedoksi: sekä mieheni että minä käymme molemmat hyvin palkatuissa töissä, meillä on molemmilla ihka omat tilit ja eronkin jälkeen pystymme elättämään itsemme ja lapset vallan mainiosti.
ap
Melko pitkä ruokatunti sinulla.
Todellisuus on usein toinen kuin virtuaalimaailma. Varaudu siihen, että putoat tyhjiöön kun olette kerran tavanneet ja todenneet, ettei kemiat natsaakkaan IRL.
Siihen loppuu sitten se vuoden turvallinen vuodatus netissä ymmärtävälle korvalle..
nim. kokemusta on
jos nettimies ei olekaan maatakaatavan ihana (mikä on 99% todennäköistä omien nettikokemusteni perusteella), niin jätät silti tylsän miehesi ja kurjan avioliittosi? Vai etsitkö kenties uuden miehen ennen kuin uskallat jättää nykyisen?
sen vaan sanon, että johan sä oot miestäs pettänyt koko en ajan kun sulla on tuo "salarakas" ollut kuvioissa mukana!!
kai sä sen verran edes tajuat?:O
etten voisi kutsua sinua sillä hoo-kirjaimella alkavalla sanalla, jos oikein totta puhutaan...
nämä pitkäänkin jatkuneet nettisuhteet paljastuu livenä sellaisiksi, että mies/nainen on paperilla mielenkiintoinen ja periaatteessa siitä pitäisi olla kiinnostunut livenäkin, mutta joku vaan puuttuu eikä voi kuvitellakaan tuota toista itselleen. Ulkonäkökin voi olla jotain muuta kuin mitä niissä kuvissa näkyy. Varsinkin kun on mielettömät odotukset, "tässä on elämäni mies, se on täydellinen, olen aivan valmis jättämään mieheni ja lapseni hänen takiaan"..sitten se käyttääkin tennissukkia ja purjehduskenkiä ja sillä on orastava kalju ja äänikin muistuttaa mikkihiirtä. Ja mikä tuo outo haju onkaan..
Mun mielestä se jo on pettämistä, että tapaa toista salaa kumppaniltaan. Mä saisin ainakin kunnon kilarit, jos saisin kuulla, että mun mies tapais jotain naista mun selän takana vaikka mitään fyysistä ei tapahtuiskaan.
olen aivan valmis jättämään mieheni ja lapseni hänen takiaan"..sitten se käyttääkin tennissukkia ja purjehduskenkiä ja sillä on orastava kalju ja äänikin muistuttaa mikkihiirtä. Ja mikä tuo outo haju onkaan..
Aika tarkat kuvaukset. Mikä sinulla muuten on noita luettelemia asioita vastaan?
T: 11cm mies
nämä pitkäänkin jatkuneet nettisuhteet paljastuu livenä sellaisiksi, että mies/nainen on paperilla mielenkiintoinen ja periaatteessa siitä pitäisi olla kiinnostunut livenäkin, mutta joku vaan puuttuu eikä voi kuvitellakaan tuota toista itselleen. Ulkonäkökin voi olla jotain muuta kuin mitä niissä kuvissa näkyy. Varsinkin kun on mielettömät odotukset, "tässä on elämäni mies, se on täydellinen, olen aivan valmis jättämään mieheni ja lapseni hänen takiaan"..sitten se käyttääkin tennissukkia ja purjehduskenkiä ja sillä on orastava kalju ja äänikin muistuttaa mikkihiirtä. Ja mikä tuo outo haju onkaan..
Toivottavasti et ap tipu korkeelta ja kovaa..
tippuu kovaa ja korkeelta. Ilkeää, mutta ala-arvoista on ap:nkin toiminta..
Jonkun on käytävä töissä ja se on ap:n mies