Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestoside? Kuukuppi?

Vierailija
21.05.2010 |

Oletteko kokeilleet kestositeitä ja/tai kuukuppia? Onko ne toimivat? Mitä (merkkiä) suosittelette?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunette myös mulla. Helpotti jopa kuukautiskipuja.

Vierailija
102/105 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 111

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun on kuppi täynnä kuukautisverta. Siis vessassahan sen tyhjennätte? Kippaa se suoraan sinne pönttöön, pitääkö sitä ihan jäädä ihmettelemään että mitäs täältä tällä kertaa löytyy. Kyllä mun mielestä ne veriset kertissiteet on aika ällöjä myös. Aion hankkia itsekin kuukupin kun imetyksen lopettaminen alkaa olla ajankohtaisempi asia.

Vierailija
104/105 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kuukuppi on kimmoisa, Se nousee lantiopohjan lihaksien yläpuolelle jossa on oikein mainiosti tilaa molemmille rinnakkain. Kuppi painuu linttaan ja sopivasti asettessaan hieroo vallan mukavasti. Toki ei varmaan kaikilla ole tilaa siellä, mutta keskimäärin on.

Itse suosittelen lämpimästi kaikkia kokeilemaan moista. Toki antennia ohittaessa kannattaa olla varovainen, mutta sopivasti asettuessaan on kyyti melkoista molemmille. Jää paljosta paitsi jos ei kokeile

Vierailija
105/105 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppina lunette, toimii hyvin. Harmittelin, että ostin niin myöhään sen kupin. Luulin, että joudun jo vuoden käytön jälkeen ostamaan uuden, kun synnytin kaksi lasta ja menkat sitten alkoivat. Mutta sama "synnyttämättömien koko" toimii täydellisesti edelleen. Kuppi on ollut nyt käytössä mulla neljä vuotta. Kestositeet ompelin itse, käytin kestovaippojen ompelusta yli jääneet palat, joten ne eivät maksaneet paljoakaan. Hyvät ja hengittävät, en enää vaihda kertakäyttöisiin.