Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestoside? Kuukuppi?

Vierailija
21.05.2010 |

Oletteko kokeilleet kestositeitä ja/tai kuukuppia? Onko ne toimivat? Mitä (merkkiä) suosittelette?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyytyväinen. Kuukautiset on nyt siedettävät. En todellakaan vaihda enää tampooneihin. Siteistä luovuin jo teinivuosien jälkeen.

Vierailija
22/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia, rahat vaan meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Minullakin on Lunette ja muuta en enää suostu käyttämään. Kestositeissäkin kuljet pöksyt veressä etkä voi olla alasti tai uida, mutta kuukupilla nekin onnistuvat.

Voin pitää huoletta ohuita, valkoisia kesävaatteita ja nukkua alasta. Kukaan ei näe että minulla on menkat vaikka heittäisin alasti kärrynpyörän.

Lisäksi minun tarvitsee tyhjentää se vain kahdesti vuorokaudessa, aamulla sekä illalla. Ei tarvitse etsiä vessaa kesken päivän ja kanniskella siteitä mukana.

Vierailija
24/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia, rahat vaan meni.

Vierailija
25/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hyvältä - vähän vielä mietyttää se poisotto...sain jostain mukaani kuukuppiesitteen jossa lukee: "poisottoon kannattaa varata alkuun riittävästi aikaa eikä paniikille kannata antaa sijaa..."

Vierailija
26/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna tuon pelottaa. Nopeasti sen oppii eikä siinä mitään hirvittävää tapahdu jos ei heti onnistu. Ekan kerran kun laitoin kuppia sisälle ähersin varmaan 20 min. Toisella kerralla se jo sujahti melkein itsestään, ja nyt sujuu kuin tanssi, samoin pois ottaminen.

Kuulostaapa hyvältä - vähän vielä mietyttää se poisotto...sain jostain mukaani kuukuppiesitteen jossa lukee: "poisottoon kannattaa varata alkuun riittävästi aikaa eikä paniikille kannata antaa sijaa..."

Vierailija
27/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia senkään suhteen.

Välillä koitan, että langat tuntuu edelleen. Ja alussa otin pois varovaisemmin, mutta en nykyään kiinnitä huomiota. Huolettomia molemmat. Kierukka ja kuukuppi.

2

Vierailija
28/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta ja tarjouksesta

Oma maksoi jotain 28 euroa, mutta nyt näyttäisi olevan 25 euroa ja joskus olen nähnyt tarjouksia että kaksi yhden hinnalla Leastore-nimisessä kaupassa

Vierailija
29/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut se jo vuoden, mutta ei sen kanssa pelaaminen helpoks muutu. Yöllä se on kätevä.

Sattuu laittaminen, sattuu poisottaminen, välillä vuotaa ohi, antenni kutittaa tosi inhottavasti. Kotona voin pitää, mutta kylillä kauheaa alkaa sitä tyhjentämään. Etenkin kun monessa vessassa ei ole lavuaaria, jossa sitä huuhtoa.

Vierailija
30/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää vähintään 5 vuotta oikein hoidettuna, mutta voi kestää jopa 10 vuotta. Omani on nyt reilu 3 vuotta vanha, ja ihan toimiva edelleen

Vierailija
31/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun pitää ottaa pois ja takaisin ja pois ja takaisin, luulis pöpöjä kulkevan hurjaa vauhtia... Yököttää koko juttu.

Vierailija
32/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa.

Vierailija
33/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lyhentää, itse leikkasin sen melkein kokonaan pois kun muuten olisi koko ajan tökkinyt ikävästi. Onko sinulla niin runsas vuoto että kuppia tarvitsisi tyhjentää kesken päivän?

Normaalilla vuodolla riittää lähes aina se aamuin-illoin tyhjennys.

Jos kuppi vuotaa ohi, ei se ole kunnolla paikoillaan. Minulla ei ole kertaakaan vuotanut ohi tämän reilun kolmen vuoden aikana.

Poisottaminen voi sattua jos alipainetta ei poista kuppia tarpeeksi rutistamalla, sen jälkeen lähtee helposti. Sinulla voi olla myös liian iso kuppi, niitä kun on eri kokoisia.

Mulla on ollut se jo vuoden, mutta ei sen kanssa pelaaminen helpoks muutu. Yöllä se on kätevä.

Sattuu laittaminen, sattuu poisottaminen, välillä vuotaa ohi, antenni kutittaa tosi inhottavasti. Kotona voin pitää, mutta kylillä kauheaa alkaa sitä tyhjentämään. Etenkin kun monessa vessassa ei ole lavuaaria, jossa sitä huuhtoa.

Vierailija
34/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sellaisessa paikassa josta en päässyt ihan heti vessaan!

Vierailija
35/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helppo on silti poistaa. Mulla on Keeper.

Vierailija
36/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä ihan ehdoton. Kuppi menee pienellä harjoittelulla helposti sisään ja poisotettaessa kannattaa alavatsalihaksilla vähän "työntää" niin kuppi tulee lähemmäksi emättimen aukkoa. Ilmaaminen on tärkeää ja välttämätöntä poisotettaessa, minulla ainakin tulee kuppiin melkoinen alipaine. Eli sormella painetaan kuppia vähän littaan, niin että kupin sisään pääsee ilmaa. Siten kuppi vain pois. Joskus riittää yksikin tyhjäys per pvä :)

Vierailija
37/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kuukupin kanssa tai pitääkö ottaa pois???

Vierailija
38/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun pitää ottaa pois ja takaisin ja pois ja takaisin, luulis pöpöjä kulkevan hurjaa vauhtia... Yököttää koko juttu.

Vierailija
39/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hygieninen. Kupin materiaali on sellaista, että siinä eivät bakteerit kasva. Se desinfioidaan vähintään kerran kuussa kiehuvassa vedessä ja useamminkin tuon voi tehdä jos haluaa, minulle riittää tuo kerta. Desinfioin sen menkkojen alkaessa juuri ennen kuin laitan sen sisääni, joten on puhdas. Menkkojen aikana otan sen puhtain käsin ulos, tyhjennän ja huuhdon ja laitan takaisin joten ei pääse pöpöt värkkiin villintyymään. Enemmän likaa sinne menee vaikka masturboidessa tai seksin aikana.

Vierailija
40/105 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rätit hiertää persusta viimeistään viimeisenä tippapäivänä, ja tamponi ei tule kysymykseenkään...

Jotenkin ällöttää ajatus kiposta täynnä menkkaverta ja sitä sit pitäis pestä ja veden kanssa lutrata...?