Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö teini-ikäisen kanssa kahdestaan kesälomamatkalle?

Vierailija
15.05.2010 |

Jos miestä ei kiinnosta. Minun mielestä kesälomat pitäisi viettää yhdessä, mutta tuota ukkoa ei kiinnosta enää mikään yhteinen vain omat menonsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla hyvinkin hedelmällinen reissu, äidin ja nuoren omaa aikaa yllin kyllin.

Mä olin kans joskus 13-vuotiaana äidin kanssa kahdestaan autoreissulla Euroopassa ja joskus nuorempana oltiin Turku-Pori-linjoilla telttamatkalla. Hauskaa oli!!

Vierailija
2/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä ukkoa on väkisin raahata mukana muidenkin lomaa pilaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan pojan kanssa Reilaamaan.

Vierailija
4/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan aina lasten kanssa ilman miestä, erilaisissa kokoonpanoissa. Tänä vuonna Lontoo ja Pietari 13v:n ja 15v:n kanssa, 6v tulee mukaan, kun menen kylpylään.

Vierailija
5/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mukava teinipoika.

Vierailija
6/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että piakkoin alan tehä kesälomareissuja keskenään lasten kanssa (nyt 3 ja 4 v), kun äijä on kala ym reissuillaan.

Vierailija
7/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että en saisi miestä suostuteltua lomamatkalle, sillä ne ovat kiireisten ihmisten elämän auvoisimpia aikoja. Mutta joo, jos ei lähtisi esim. harrastusmatkan tai sairauden takia, niin totta kai lähtisin teiniemme kanssa. Teinit yleensä kaipaavat keskusteluyhteyttä vanhempien kanssa enemmän kuin mitään muuta, vaikka yrittävät kaikkea muuta väittää ;)