Lähtisitkö teini-ikäisen kanssa kahdestaan kesälomamatkalle?
Jos miestä ei kiinnosta. Minun mielestä kesälomat pitäisi viettää yhdessä, mutta tuota ukkoa ei kiinnosta enää mikään yhteinen vain omat menonsa.
Kommentit (7)
Turha sitä ukkoa on väkisin raahata mukana muidenkin lomaa pilaamassa.
15-vuotiaan pojan kanssa Reilaamaan.
Reissaan aina lasten kanssa ilman miestä, erilaisissa kokoonpanoissa. Tänä vuonna Lontoo ja Pietari 13v:n ja 15v:n kanssa, 6v tulee mukaan, kun menen kylpylään.
Mietin, että piakkoin alan tehä kesälomareissuja keskenään lasten kanssa (nyt 3 ja 4 v), kun äijä on kala ym reissuillaan.
Vaikea kuvitella, että en saisi miestä suostuteltua lomamatkalle, sillä ne ovat kiireisten ihmisten elämän auvoisimpia aikoja. Mutta joo, jos ei lähtisi esim. harrastusmatkan tai sairauden takia, niin totta kai lähtisin teiniemme kanssa. Teinit yleensä kaipaavat keskusteluyhteyttä vanhempien kanssa enemmän kuin mitään muuta, vaikka yrittävät kaikkea muuta väittää ;)
Sehän voi olla hyvinkin hedelmällinen reissu, äidin ja nuoren omaa aikaa yllin kyllin.
Mä olin kans joskus 13-vuotiaana äidin kanssa kahdestaan autoreissulla Euroopassa ja joskus nuorempana oltiin Turku-Pori-linjoilla telttamatkalla. Hauskaa oli!!