Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen pituus ja paksuus?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituus on 19.5cm ja ympärys 14 cm. Tyttöystävä on todella tiukka siihen päälle niin liukkaria menee aika paljon. Esileikkiä on meillä aina puolisen tuntia. Mulla on sellainen periaate, että naisen täytyy tulla vähintään kerran ennen kuin menen munallani sovitaan.

Vierailija
102/130 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

spasibe kirjoitti:

Peniksen pidentäjä -  http://fi.proIongsystem.net Ostin ProIongsystem ja jo puolen vuoden kuluttua penikseni oli valtava.

Skeidaa. Paras tapa saada isomulkku, jos seölaisen haluaa, on tulla vauva-palstalle kirjoittamaan. Senttejä tulee saman tien roppakaupalla lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jura kirjoitti:

Mulla pituus on 19.5cm ja ympärys 14 cm. Tyttöystävä on todella tiukka siihen päälle niin liukkaria menee aika paljon. Esileikkiä on meillä aina puolisen tuntia. Mulla on sellainen periaate, että naisen täytyy tulla vähintään kerran ennen kuin menen munallani sovitaan.

Pidä tuosta kiinni. Haikeana mietin sitä, kun minun nautinto ja orgasmit oli myös tärkeitä seksissä. Ei paljon lohduta miesystäväni ihana kulli joka on samaa kokoluokkaa kuin sinulla, kun seksi on sitä, että minä otan suihin jonka jälkeen kulli lämmittelemättömään pimppiin ja sitten kovaa kyytiä kunnes mies laukeaa ja rupeaa muihin hommiin, lähtee johonkin tai selaa puhelintaan.

Vierailija
104/130 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely on mahdoton, koska penisten muoto vaihtelee loputtomasti. Silloin on muitakin parhaita ominaisuuksia kuin paksuus ja pituus.  Paras muoto riippuu täysin naisesta, jonka omanlaiseen pilluun sitä työnnetään.

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kurkusta-vasaraan-mika-k…

Vierailija
105/130 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuommonen 12-13cm ja 3,0-3,5

Vierailija
106/130 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun mitat Pituus 14 cm oikea oppisesti mitattuna.Jäykällä viivottimella peniksen päältä siten että viivotin painetaan kiinni mahaan.Oikea peniksen paksuus saadaan mittaamalla ympärysmitta ja minulla sen on 14 cm.Googletin taulukon peniksen pituus ja paksuus ja sieltä seuraavaa tietoa.

225 miehellä lyhyempi 80 yhtä pitk 649 pitempi.

801 ohuempi 115 yht paksu 80 paksumpi.

En tiedä mutta ennen vaimoani minulla oli paljon naisia ja jokainen ihasteli miten iso se on ?

Ehkä se paksuus saa sen näyttämään isolta tai sitten naiset olivat kohteliaita ja pönkittivt miehistä itsetuntoani ?

Enpä osaa sanoa mikä on ihanne peniksen koko miehen mutta naiset ovat tosiaan alla huokailleet ihanaa.

Paljonko peniksesi pituus on sitten, kun painat sen viivoittimen kullisi juureen (häpyluuhun) etkä mahaan?

Vierailija
107/130 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on juuri minulle sopiva. Huono on liian iso tai liian pieni. Yksinkertaista.

Vierailija
108/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia peniksiä nuorempana nähneenä voisin sanoa että jos käyttäjä on hyvännäköinen mukava mies niin kokohaitari on sivuseikka kunhan penis on hyvännäköinen hyvässä kropassa.Omalla miehelläni on oikein hyvä vehje jossa pituutta n.18-19cm ja ympäryssenttejä n.13cm.Tosin kelpaisi minulle pari senttiä lyhyempikin tai pari senttiä paksumpikin eli ei ole niin tarkkaa kunhan pituutta yli 15cm ja ympärysmittaa 12-15cm ni hyvin menee.

Vierailija
109/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.4 M42

Vierailija
110/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni peniksessä pituutta noin 16cm ja mahtuu vessapaperirullan sisään(14cm ympärys) ja hyvältä on tuntunut jo yhden vuosikymmenen verran.

Vierailija
111/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pituus 17 cm ja ympärys te...kassa 15 cm. Sen takana 14 cm ja sitten paksunee kuin porkkana. Hänen peniksensä poikkileikkaus ei ole ympyrä eikä se ole yhtä paksu kaikista paikoista. Mistä se paksuus silloin mitataan?

Vierailija
112/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi kannattaa mennä testauttamaan älykkyysosamäärä.

Vierailija
113/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-22 pituus ja 15-18 ympärys. Tuohon mahtuu jo monta penistä.

Vierailija
114/130 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,38 cm pitkä, 13,02 cm ympärys. Noin. Alle 0,06 cm poikkeamat suuntaan jos toiseen sallitaan.

Vierailija
115/130 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin isosta munasta ei välttämättä ollut erityistä hyötyä. Vaimokin oli siihen tottunut.

Nyt, kun ikää on 67 ja vaimo ei anna, niin paksusta ja pitkästä on ollut se ilo, että hyvin on vieraita päässyt panemaan. Ajatkin on sopivasti pystytty järjestelemään.

Jotenkin on sana levinnyt tai, kun on nuoremman saanut houkuteltua hauskuuteen, niin iästäni huolimatta pääsee aika usein uudelleen panohommiin. Homma pitää kuitenkin hoitaa niin hyvin, että kaiken muunkin puolesta kelpaa. Moni on kuitenkin sanonut, että kyllä se on ensisijaisesti se, että haluaa kokeilla isoa välillä. Aika moni on naimisissa olevia naisia.

Tosin onhan sitä käyty vaan syömässä ja kahvilla ilman mitään touhuilua, kunnes sitten tulee tekstari "että mulla ois vapaata sillo ja sillo, mites sulla".  No panemiseksihan se menee ja ei niin hirveesti vituta vaimon pihtaaminen.  -vähän kuitenkin. Ei tarvitsisi niin paljon säätää, kun kotona saisi riittävästi. Olis sitä muutäkin tekemistä, kuin järjestellä panohetkeä.

Vierailija
116/130 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se peniksen koko ei ole niin tärkeää mutta erektion laatu on. Pitää olla kunnon kivikova kulli, sellainen joka oikein sykkii ja tunnen sen lämmön sisälläni joka työnnöllä. Lerppapippelit ei kiinnosta.

Vierailija
117/130 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v 10-11cm ja ihan huikeat numerot teilläkin... Ja en ole mittanut kun penis on lepo tilassa sillä se on niin pieni ehkä noin 3cm jos sanotaan ulkoo.

Vierailija
118/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.

Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmien tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :)

Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

Vierailija
119/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 urheilullisella kropalla kirjoitti:

Itsellä on .päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.

Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmien tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :)

Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

Missä päin vaikutat. Vaimo haluaisi kokeilla 2m1n seksiä. Pysyykö kovana kumin kanssa? Kestätkö yli 5min ja miten on uusinta?

Vierailija
120/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudella ei juurikaan ole väliä, kunhan ei ole liian pitkä = jopa kipua aiheuttava. Paksuhko on mukavampi kuin aivan ohut. Tanakasta tulee niin mukava, venyvä ja täyteläinen olo. Tärkeämpää kuin penis on esim. katsekontakti, hellyys, kyky hyväillä luovasti, vaihtelevasti, joskus yllättävästikin. Pidän siitä tunteesta, että mies todella haluaa minua, joten terhakasti seisova penis on toki kiva. Jos penis on melko symmetrinen, miehen kokoon sopiva ja siisti, se on kauniskin. Unelmapenis ei ole jättisuuri, mutta mielellään innokas. Mielelläni myös otan suihin. En ole kiinnostunut muista kuin vakikumppaneista. :)

Minulle kyllä pituudellakin on väliä. On ne herkimmät paikat emättimen pohjassa, joten niihin pitää osua, jotta saan tyydytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä