Paras peniksen pituus ja paksuus?
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?
2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?
4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?
5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Kommentit (130)
Minulla 12,5 cm pitkä ja 11 cm paksu. Hyvin on tyydytetty kaikki naiset, joita on n. 25 elämäni aikana ollut. Kova ja kestävä ja muut taidot kohdallaan. Sitä ne naiset odottaa.
he heh he. Räkänokka taas mittailut omaa pikku prinsnakkiaan ja lukenut seksologia.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:52"]
he heh he. Räkänokka taas mittailut omaa pikku prinsnakkiaan ja lukenut seksologia.
[/quote]
hahhahaha pääsitpä taas sanomaan vaikka korvantaustat ei ole vielä kuivahtaneet.
Tässä on vuosia mitattu penistä pitäs jo riittää.
Mittasin taas penikseni tämän keskusteluketkun innoittamana eikä ollut yhtään kasvanut viime mittauksesta. Tyttöystäväni ei ole sanonut pahaa sanaa pikkuveitikasta, vaikka olemme olleet jo pari vuotta saman peiton alla puuhastelemassa. Penikseni on noin 14 cm:ä pitkä eikä paksuuskaan saa paukuttelemaan henkseleitä.
Luulen, että olen saanut tuon kauniin tyttöystänäni pysymään kanssani nuolemalla taidolla. Nuolen tussua joka päivä paitsi pahimpina menkkapäivinä ja jaksan lutkuttaa niin kauan, että misuni vinkasee nautinnosta, kun orkku tulee. Tietysti myös panen, mutta se on kyllä lähinnä omaksi nautinnokseni. Toki naisenikin nauttii, mutta en ole saanut hänelle naimalla kertaakaan orkkua enkä ilmeisesti tule saamaankaan. Jostain syystä tyttöystäväni ei tykkää klitoriksen hyväilemisestä yhdynnän aikana. Ei kuulemma tunnu hyvältä.
Näillä siis mennnään. Toivottavasti kieli pysyy kunnossa. Se on ollut minun valttikorttini naisten saamisessa jo pitkään.
oi.kunpa olisi kuvia :)
paksu ja isot pallukat paras, killuttimet siis
Ei saatana vuosia kysellää mulkun mittaa
Mitattu on. 18-19cm kiihotuksesta riippuen ja paksuus mitattuna keskeltä 15cm.
En tiedä mikä on mutta omasta mielestä ei näytä niin "isolta" kai siihen on sitten vain niin tottunut
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:23"]
En tiedä mikä on mutta omasta mielestä ei näytä niin "isolta" kai siihen on sitten vain niin tottunut
Olet aika harvinainen tapaus eli tuon kokoisia on miehistä ehkä yhdellä parista sadasta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1307291/ketju/ematin_912_cm/viesti/10#10
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:12"]
14 cm on keskikokoinen pituus.
Totta. Tästä voisi jatkossa muistuttaa kun joku taas tulee provoamaan kullin koosta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:52"]
[quote author="Max Pp" time="29.04.2015 klo 01:08"]
Tästä oli vähän aikaa sitten keskustelu palstalla mutta se on jo lukittu.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1320229/ketju/yli_16_cm_penis__harvinainen
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml
Yli 16-senttinen on harvinainen
Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:04"]
Mistä av-mammat ovat saaneet päähänsä, että normaali penis on 18-20cm pitkä?
Kun suomalaisten keskimitta on vain 13,77cm. http://www.terve.fi/seksuaaliterveys-0/72820-tama-on-peniksen-mitta
[/quote]
Tarkoitat varmaan ympärysmittaa. Puolentoista litran limsapullo on halkaisijaltaan jotakin 8 - 9cm
[quote author="Max Pp" time="08.05.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Tarkoitat varmaan ympärysmittaa. Puolentoista litran limsapullo on halkaisijaltaan jotakin 8 - 9cm
[/quote]
Juu siis ympäryysmittaa tarkoitin :) Paksuus keskeltä jotain 5cm
HÄHÄHÄÄ Oma vehje on 20cm mutta ylhäältäpäin katsottuna ei näytä kovinkaan isolta (ja olen mitannut oikeaoppisesti :) )
Tarkka mitta otettu 19,5cm ja paksuutta 5,5cm. Sanokaapa mitä tykkäisitte sellasesta?
Pituus 18cm paksuus 5,5cm voin kertoa että naiset rakastaa:)
Miehelläni on arviolta 16cm pitkä ja n. 12cm ympärys. Jos olisi juuri yhtään paksumpi, suihinotto ei kyllä onnistuisi koska mulla on pieni suu. Myöskin pillunsuu :O
Omat mitat ovat
Pituus 18
Ympärysmitta 12.5
Paksuus 4.5
Sainpa eilen mittailla mieheltä 19 cm oli pituutta ja paksuutta 4,2cm. Ympärysmittaa tuli reilu 13 cm. Tuohon olen ollut hyvin tyytyväinen vaikka isompikin sisään mahtuu kun kunnolla kosteena sillä olemme testanneet tätä penis jatkeella.
Arviolta pienempiäkin ollut mutta näiden kanssa orgasmin saaminen oli harvinaisempaa herkkua.
Liian pieni alle 17 cm... Sul tulee olee vaikeeta ettimään oikeen kokosta munaa...
Ihana vaimo!
Olen ollut oikein tyytyväinen vehkeeni kokoon.
Tupakin polton lopettaminen ei ollut hyvä idea karkkia tekkee mieli ja panettaa kokoajan.
Terkkuja työterveyshuoltoon!