Paras peniksen pituus ja paksuus?
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?
2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?
4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?
5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Kommentit (130)
Hienoja kommentteja keskustelu täysi tästä ikuisuusasiasta! On kellä oikeasti, mitä on, niin kyllä ikävä kyllä on todettava, että sillä koolla merkitystä on ja aika paljon. Itsellä on (ihan rehellisellä mittauksella) 18 cm pitkä ja ympärysmitta 14 cm. Tilastollisesti pitäisi olla tyytyväinen, mutta käytäntö on toinen. Ei tuollaisella juhlita, sillä ruuvin ja mutterin pitää sopia toisiinsa. Minulla on ihana nainen, mutta naiminen on kuin heittäisi nakkia porttikonkiin, jos hän on kunnolla märkä. Rohkenisin niin väittää, vaikkei ole valitellut ääneen, että hänen ihannekokonsa olisi n. 20/15. Naisille: mitatkaa ja testatkaa vaikka dildoilla, mikä on teidän ihannekokonne, sillä se on yksilöllinen juttu.
Itsellä on (ihan rehellisellä mittauksella) 18 cm pitkä ja ympärysmitta 14 cm. Tilastollisesti pitäisi olla tyytyväinen, mutta käytäntö on toinen. Ei tuollaisella juhlita, sillä ruuvin ja mutterin pitää sopia toisiinsa. Minulla on ihana nainen, mutta naiminen on kuin heittäisi nakkia porttikonkiin, jos hän on kunnolla märkä.
Melkein jokaiseen naiseen sattuu. Luulen, että jos ei sulla tunnu missään, niin sulla on jotain vialla. Kannattaa käydä lääkärissä. Onko sut ympärileikattu? Se voisi selittää tunnottomuutesi.
Varmaan se 18 cm pohjaan jyskyttämällä sattuu, miten helvetin vaikeaa on käsittää, että kyse on PAKSUUDESTA EIKÄ PITUUDESTA? Aina sama juttu, paukapäät täällä kommentoi. 14 cm ympärys ei ole erityisen paksu, joskin keskimääräistä paksumpi kyllä. Ei se silti messuhallissa tee penikselle gutaa välttämättä, vaikka tunto olisi kyrvässä hyväkin
Melkein jokaiseen naiseen sattuu. Luulen, että jos ei sulla tunnu missään, niin sulla on jotain vialla. Kannattaa käydä lääkärissä. Onko sut ympärileikattu? Se voisi selittää tunnottomuutesi.
Ittellä on erektiossa 7,5cm pitkä ja 6cm ympärys eli noin 2cm paksu. Kyllähän tuo vähän hävettää, mutta sillä on vaan pärjättävä.
On se kumma kun kullin koko on ainoastaan naisten ongelma. Miehillä ei ole ongelmia.
Mitä vitun limsapulloja te pidätte lahkeissanne?
Varmaan se 18 cm pohjaan jyskyttämällä sattuu, miten helvetin vaikeaa on käsittää, että kyse on PAKSUUDESTA EIKÄ PITUUDESTA? Aina sama juttu, paukapäät täällä kommentoi. 14 cm ympärys ei ole erityisen paksu, joskin keskimääräistä paksumpi kyllä. Ei se silti messuhallissa tee penikselle gutaa välttämättä, vaikka tunto olisi kyrvässä hyväkin
Sulla on keskimääräistä paksumpi ja keskimääräistä paljon pidempi. Ja ei tunnu missään? Ja se on naisen vika? Ja tuolla logiikalla sanot että MÄ olen meistä se paukapää? :)
jos on kehno käyttäjä.
Eli pelkän koon mukaan on turha arvioida onnistunutta seksiä.
mutta minut pystyy tyydyttämään helposti miehen tai naisen sormella, joten jokaisen miehen penikselläkin pystyy saman tekemään, jos osaa.
Samoilla linjoilla olen tämän kirjoittajan kanssa!
Liian suurta ei ole itselle tullut vastaan, yleensä koko ollut (näppituntumalla) siinä 15-18cm/3,5-5cm. Pienin ehkä 10cm/4cm.
Tykkään tosin kokeilla erilaisia asentoja, joten siinä mielessä saa ollakin tuo n.15+ cm..
viesti #34 koskee siis viestiä #9..
No kukin tyylillään. Tarkoititko klitoriksen sormettamista vai g-pisteen?
mutta minut pystyy tyydyttämään helposti miehen tai naisen sormella, joten jokaisen miehen penikselläkin pystyy saman tekemään, jos osaa.
Oikeita alueita stimuloimalla saa täyden tyydytyksen. Edellyttää kyllä hyviä lämmittelyjä.
Samoilla linjoilla olen tämän kirjoittajan kanssa!
Liian suurta ei ole itselle tullut vastaan, yleensä koko ollut (näppituntumalla) siinä 15-18cm/3,5-5cm. Pienin ehkä 10cm/4cm.Tykkään tosin kokeilla erilaisia asentoja, joten siinä mielessä saa ollakin tuo n.15+ cm..
Mitä nämä asennot ovat, joihin moisia mittoja tarvitaan? vaimon kanssa olemme käyneet läpi varmasti asentokirjan jos toisenkin ja oma nakkini on riittänyt asennoista jokaiseen. Ja tosiaan säälittävä tumppihan tuolta housuista löytyy ainakin av-mammojen keskiarvoihin verrattuna eli noin 15 senttiä pituutta ja 13 senttiä ympärystä.
PS. Toki jos nainen on hillitön läski niin eihän sitä riitä iso mela edes takaapäin kun ensimmäiset 15 senttiä on hyllyvää persposkea ennen kuin pääsee määränpäähän. Tuollaisen näyn edessä tosin jää helposti mitatkin pienemmiksi, kovuudesta puhumattakaan.
Ulottuvuus voi olla heikkoa takaa seisaaltaan, jos nainen on persevä, etupilluinen ja hieman jäykkä selältään. Ei ole kovin harvinaista em. ominaisuudet. Notkea ja takapilluinen nainen on kyllä mahtava!
PS. Toki jos nainen on hillitön läski niin eihän sitä riitä iso mela edes takaapäin kun ensimmäiset 15 senttiä on hyllyvää persposkea ennen kuin pääsee määränpäähän. Tuollaisen näyn edessä tosin jää helposti mitatkin pienemmiksi, kovuudesta puhumattakaan.
on asento, jossa vaaditaan usein ulottuvuutta. Oma 15 cm ei oikein tahdo riittää, vaikka muija on normaalipainoinen.
Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta.
Nainen
Heippa, olenko kirjoittanut että olisin joku seksiguru?, olen kirjoitellut täällä just sitä mitä olen halunutkin. Valehtelijaksi en ole ruvennut, jotkut ääliöt vetävät vaan herneet nenään jonnin joutavista asioista. Minulla on just sopiva kalu johon vaimonikin on tyytyväinen, tuo nainen kun kirjoittaa esileikeistä niin noinhan tuo menee.M45.
Miehelläni on 5cm paksu ja 20cm pitkä. Kostun jo pelkästä ajatuksesta
Et ymmärtänyt oikein. Kyllähän minä oman nautintoni saan, mutta entäpä nainen? Löysät paikat, niin ei oikein tunnu miltään. Pointti oli se, että jos nuo kaksi kappaletta ei sovi yhteen hyvin, niin myöhemmin tulee pulmia tai toinen kärsii. No, eihän sitä etukäteen voi tietää, mutta pitäisi osata hypätä kyydistä ajoissa, eikä jäädä yrittelemään jotain toivotonta.
Oikeasti ideaali penis on 10 kilometriä pitkä ja 2,5 km paksu. Oijoijoi, tikahdun omaan nauruuni tämä on niin mahdottoman hauska vitsi. Mutta olenkin malliesimerkki vauva-palstalla käyvistä mammoista. Koittakaa siis ymmärtää minun huumorintajuani. Itse nauran katketakseni. Pitäisi varmaan osallistua vitsikilpailuun?
Olisiko tässä hyvä vitsi? Serkullani on niin iso vittu, että sinne mahtuu Oasis Of The Seas -loistoristeilijä