Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen pituus ja paksuus?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp 13 cm pitkä ja 10 paksu

Vierailija
82/130 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Itsellä vaatimattomat 13 cm pitkä ja 3,5 cm paksu. Kyllä se hyvin on tolle oikealle kädelle riittänyt. Naisetkaan ole purnanneet, yhtä lukuun ottamatta, mutta eihän nuo sitä oo ääneen ilenneet sanoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no,

ex:llä oli 15 cm/4 cm...toimi hyvin:)...uudella miehelläni 21,5/6...ja tykkään kyllä isommasta näin synnyttäneenä:

Vierailija
84/130 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikaluinen kirjoitti:

Joo-o. Itsellä vaatimattomat 13 cm pitkä ja 3,5 cm paksu. Kyllä se hyvin on tolle oikealle kädelle riittänyt. Naisetkaan ole purnanneet, yhtä lukuun ottamatta, mutta eihän nuo sitä oo ääneen ilenneet sanoakaan.

Jep. N. Kyllikille kelpaa vähän pienemmätkin. Onneksi.

M 13/3

Vierailija
85/130 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että mitä isompi sitä parempi! Liian isoa ei ole olemassakaan. Toki puolimetrinen ja 20  cm halkaisijaltaan olisi liian iso mutta eipä sellaista keneltäkään taida löytyä. Parasta seksiä olen saanut noin 25 cm ja 7 cm kokoisen omistajalta. Sen isompaan en ole törmännyt, mutta toivottavasti vielä törmään!

Vierailija
86/130 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on että mitä isompi sitä parempi! Liian isoa ei ole olemassakaan. Toki puolimetrinen ja 20  cm halkaisijaltaan olisi liian iso mutta eipä sellaista keneltäkään taida löytyä. Parasta seksiä olen saanut noin 25 cm ja 7 cm kokoisen omistajalta. Sen isompaan en ole törmännyt, mutta toivottavasti vielä törmään!

Melkein sama. Iso on aina kiihottava ja tuntuu hyvältä, mutta kyllä liian pitkä voi olla. Semmoinen normaalia hiukan pidempi eli 19-22 cm on täysin riittävä pituus sillä paksuus on se mikä ratkaisee. Liian paksua ei ole vielä tullut vastaan ja nautin siitä haasteesta, minkä leveämpi seksiin aiheuttaa.

Vierailija
87/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tismalleen samaa mieltä, ei ole olemassa liian isoa penistä, alle 15 senttisiin en edes halua koskea! Sen verran täytyy laittaa paremmaksi että isoin penis mihin minä olen törmännyt oli 28 cm ja 7,5 cm, taivaalliset kyydit sain ;).

Vierailija
88/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tulot kompensoi kivasti kullin kokoa.

Vierailija
89/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitannut, mutta mulla on 23.5 cm pitkä ja ympärysmitta 16.2 cm :) Vaimo on ollut ihan tyytyväinen, mutta sanoo että isompi olis parempi. Tämän takia meillä käytössä peniksen päälle vedettävä jatkopenis joka kasvattaa pituutta kymmenkunta senttiä ja paksuutta muutaman sentin :)

Vierailija
90/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläni on 10 cm ja 3 cm

Vierailija
91/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan tykkääväni keskivertoa pienemmistä, isot aiheuttaa yhdyntäkipua. Se mikä on monien mielestä liian pieni on minusta just täydellinen. Naisillakin on eri pituiset emättimet. Synnytykset eivät ole vaikuttaneet siihen että olisin alkanut tykkäämään isoista, edelleen tykkään pienemmistä tai korkeintaan keskikokoisesta jos mies on muuten hellä rakastaja.

Vierailija
92/130 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitään senttejä en osaa sanoa. Hyvä kompromissi on sellainen joka tuntuu jossain kun naidaan mutta menee myös peppuun ilman väkivaltaa ja suora on käyrää parempi.

Vierailija
93/130 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti ylipaino pienentää munan. 10kg/-2cm

Vierailija
94/130 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan tykkääväni keskivertoa pienemmistä, isot aiheuttaa yhdyntäkipua. Se mikä on monien mielestä liian pieni on minusta just täydellinen. Naisillakin on eri pituiset emättimet. Synnytykset eivät ole vaikuttaneet siihen että olisin alkanut tykkäämään isoista, edelleen tykkään pienemmistä tai korkeintaan keskikokoisesta jos mies on muuten hellä rakastaja.

Tuollaisen naisen kyllä haluaisin. Omistan aika pienen 13-14 ja ympärys 11 cm. Muut taidot on kyllä hyvät.

Vierailija
95/130 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva löytää nainen joka tykkäis pienemmästä. Eikä tarviis olla luokkaa h&k sininen. Vaan riittäs ihan grillimakkara.

Vierailija
96/130 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

survo kättä jos ei tuo riitä herranjumala sentää

Vierailija
97/130 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyrvän pituus on ongelma useillekin miehille, itsetunto kärsii ja pitempi pääsee parempiin paikkoihin, lyhyen kullin suihinotto on yhtä tuskaa

Vierailija
98/130 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia tuntuu olevan miehille tärkeämpi kuin naisille. Miehet näitä ketjuja aloittelee.

Ok, jos haluatte murskata itsetuntonne:

Rakastajani on ihana ja rakastan myös hänen k*lliansa todella paljon. 17 cm pitkä, ympärysmitta 16 cm eli 6 cm paksu. Se on lisäksi todella upean näköinen. Sitä on vaikea saada sisään, mutta sitten tuntuu ihan mahtavalta.

Jos kuvittelisin vain ihannek*llin niin pituus olisi 17 - 18 cm ja ympärysmitta joku 15 cm, luulen.

On tärkeää, että k*lli on esteettisesti hyvännäköinen. Koko ei liity siihen.

Lisäksi minulle on tosi tärkeää (ulkonäön JA tuntuman vuoksi) että terska on iso ja paksumpi kuin varsi.

Lisähuomautukset:

- itsepä kysyitte

- ei, en ole mallia ämpäri vaan olen hyvin tiukka

- tärkeämpää on, kuka ja millainen on kyrvän omistaja

- supertärkeää on, haluaako hän, kuten rakastajani, tuottaa naiselleen kaikkea mahdollista nautintoa

Onnellinen N50+

P.s. jouduin editoimaan että viesti hyväksytään. Siksi sana k*lli.

Vierailija
99/130 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat mitat ovat

Pituus 18

Ympärysmitta 12.5

Paksuus 4.5

Aika ohut sulla on. Minulla on 17,5 pitkä ja ympärys 14,5.

T.M36v

Vierailija
100/130 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus...riippuu ihan naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi