Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asennot ohutpeniksiselle

Vierailija
15.12.2012 |

Millaisissa asennoissa ohuempi penis tuntuu parhaimmalta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asennon niin ole väliä, kunhan on suussa.

Vierailija
2/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kaikki muunnelmat ja naisen jalat yhdessä. Tiukka on tietysti tiukka ohuemmankin kanssa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihanalla rakkaallani on ohut (ympärys 11 cm) ja parhaat asennot ovat takaapäin ja minä päällä. Näissä asennoissa saan todella isoja orgasmeja, vaikka suhteen alussa peniksen nähtyäni en todellakan sitä uskonut. Lähetyssaarnaaja puolestaan ei oikeasti tunnu miltään. Ja kyllä, tiedän etten itsekään ole synnytysten jäljiltä enää kovin tiukka.

Vierailija
4/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuosta mainitaan lähes kaikissa seksioppaissa ja asiallisilla seksisivuilla. Kalu viedään lähetyssaarnaajassa pilluun, jonka jälkeen jalkojen paikkaa vaihdetaan. Eli nainen maakaa alla jalat yhdessä, miehen jalat ovat molemmin puolin naista ja mulkku on luonnollisesti pillussa.

Naisen jalat/reidet puristavat pillua kasaan ja lisäksi klitta saa voimakasta hankausta. Tämä asento toimii toki hyvin, myös normi ja pitkäkaluisilla ;) Kannattaa kokeilla ainakin kerran.

Asento ei kyllä toimi, jos miehen muna on liian lyhyt ja nainen liian paksu. Siinä vaiheessa täytynee "tyytyä" tuplaan, jos neidille/rouvalle sopii. Dildo tai tappi pepussa kiristää pimppaa toki dildon ja kalun paikkaa voi vaihtaa. Voisin kuvitella, että ohueen kaluun tottuneelle naiselle iso dildo pillussa ja miehen ohut kalu pepussa, saattaa tuntua aika kivalta :p

Vierailija
5/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa asennoissa ohuempi penis tuntuu parhaimmalta?

Tapasin miehen jolla oli ohuet, pitkä kaareva kalu.

Hän antoi kun olin selällääni jalat hänen olkapäillään