Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen pituus ja paksuus?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta.

Nainen

Itse kyllä tarvitsen sopivan kokoisen kalun, jotta saan nautinnon. En anna miehen naida, jos en saa siitä itse mitään. Mikään klitoriksen ulkoisen osan hieronta ei tunnu niin hyvältä kuin kunnon naiminen.

Vierailija
122/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari 53/52 kirjoitti:

M44 urheilullisella kropalla kirjoitti:

Itsellä on .päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.

Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmien tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :)

Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

Missä päin vaikutat. Vaimo haluaisi kokeilla 2m1n seksiä. Pysyykö kovana kumin kanssa? Kestätkö yli 5min ja miten on uusinta?

Siis vaikutan Espoon suunnalla. Oon sitten hetero kyllä. Oon hyvin seksuaalinen et kivikovaksia menee ja pysyy kumminkin kanssa kovana kus joskus käytetään kun vaimo pillerin unohtaa ottaa. Vähintään viisi minuuttia yleensä pannaan monesti kauemminkin kunnes vaimo saa.. Ensin hoitelen vaimolle orkun ennen kuin annan tulla ja aika nopeasti pitääkin tulla ettei vaimoon ala saatumaan kun herkistyy paikat.. Uusinnat ilman muuta onnistuu kun vain on himokas vastapuoli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on aivan sama, minkä kokoinen penis miehellä on. Hyvät ja pitkät esileikit saavat naisen ottavaksi ja taitavalla yhteistyöllä päästään erittäin nautinnolliseen loppuhuipentumaan kalun mitoista huolimatta.

Nainen

Itse kyllä tarvitsen sopivan kokoisen kalun, jotta saan nautinnon. En anna miehen naida, jos en saa siitä itse mitään. Mikään klitoriksen ulkoisen osan hieronta ei tunnu niin hyvältä kuin kunnon naiminen.

Saako kysyä et mikä on sulle sopivan kokoinen kalu, jotta saat nautintoa?

Vierailija
124/130 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 15cm pitkä 14cm ympäryysmitta 5cm+ halkaisija

Vierailija
125/130 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopiva koko, jos keskimitaisella miehellä on penis vähän yli 10% kehon pituudesta ja paksuus wc-paperihylsy?

Vierailija
126/130 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI ensin kuntoon hyvät mummot ja sitte murehtiin moista

Vierailija
127/130 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla hyväperseisellä transnaisella 20cm pituus 6cm halkaisija on täydellinen paketti.

Vierailija
128/130 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45cm pitkä ja 18 cm paksu,siis hevoselle.

Vierailija
129/130 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16,5cm pitkä 15cm ympäryysmitta 5cm halkaisija 

Vierailija
130/130 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on 16 cm pitkä ja samanverran ympärysmittaa.. Paksuuteen oon tyytyväinen mutta pituutta vois olla parisenttiä lisää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän