Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)

04.04.2010 |

Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.

Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.

Pikku3 kp1/28-30 yk10

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus sinulle ja osanottoni :(

Vierailija
142/219 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin halaus ja osanottoni! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, Eve84.

Itsellä on menossa nyt kp 27 ja huomenna ajattelin testailla.. tosin, jos se ovis oli vasta kp 18/19 niinkuin luulen, niin huominen testi ei kyllä kerro vielä mitään.. testejä kuitenkin on kaapissa.

Nännien nöpöttäminen jatkuu yhä, välillä onneksi vähän helpottaa, mutta tekee oikeasti pirun kipeää. Vatsassa muljuu jatkuvasti, ja valkovuotoa ihan lirisee, tuntuu koko ajan että menkat alkoi tai pissat pääsi housuun.. :D Aivan koomista. Olen kyllä tässä miettinyt, että kun kroppa näin kovasti oireilee, niin tuskin raskaana olen - tai ainakaan se ei kestä pitkään, ei näin sekaisin oleva kroppa voi olla hyvä kasvualusta masuasukille... Hormonit myllertää niin, että nytkin itkettää koko aika, vaikka asiat on ihan hyvin, eli ei mitään syytä itkuun. Tänään iski yhtäkkiä aivan älytön väsymys ja vitutus, jotka laskisin pms-oireiksi, ainakin näin paremman tiedon puuttuessa.

Ehkä testaan huomenna, ehkä en.. sen näkee aamulla... :)

Vierailija
144/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 yk:n tuloksena positiivinen raskaustesti tänä aamuna. Olen jo viikon ajan "tiennyt" olevani raskaana, oireet ovat olleet niin selvät, rinnat ovat olleet eri tavalla kipeät kuin kuukautiskierrossa ja muutamia repäisykipuja on tuntunut alavatsalla äkillisten liikkeiden yhteydessä. Pelottikin tehdä testiä, mutta onneksi tuli aivan selkeä viiva näkyviin, vaikka haaleampi vielä. Keskimääräisen kierron perusteella viikkoja olisi 3+6 eli aivan alussa ollaan vielä. Toivottavasti kaikki menisi hyvin, keskenmenoja oli ekaa lasta yritettäessä kaksi.

Eve84:lle lämmin halaus.

Vierailija
145/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla taas plussauutisia! Tarrasukkia pienokaiselle, että pysyy masussa sen 9kk. Onnea onnea matkaan.

Suski76, miten kävi? Plussasitko?

Täällä jännäillään nyt että tärppäsikö vai ei. Vähän alkaa oireet viittaamaan siihen että täti tulee kylään. :( mutta vielä ei ole menkat alkaneet enkä tosin ole testannutkaan vielä. Jos maanantaina testaisi, ja toivottavasti raskaustesti näyttää II. :D

Vierailija
146/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kp 16/30. Ovulaatio-oireita ei oo, mutta vielähän tässä ehtii... Menolistica- tabletteja oon tässä kierrossa syönyt nyt kp 9 asti. Katotaan auttaako yhtään.

Odottelua vaan on nää seuraavat pari viikkoo :)

-Polluxia, yk 5

Vierailija
147/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein kovasti Elsille!! :)

Mintsi: Testasin aamulla, clearbluen herkällä testillä negan.

Aamulla vessaan mennessä oli pikkuhousunsuojassa vähäinen määrä verta, olotila on sellainen kuin menkat olis pahemminkin päällä, mutta sen suurempaa vuotoa ei ainakaan toistaiseksi ole. Jos ovis oli tosiaan kp 18-19 tietämillä, niin pieni toivehan tässä vielä on, että tää oliskin nyt vasta kiinnittymisvuotoa. Jotenkin miellän tän nyt kuitenkin niin, että jos kerran oviksesta menee aina se 14 vrk siihen että menkat alkaa, niin täti saapuisi kylään vasta ensiviikon lopulla. Vaikka, kuka tästä tietää.. eka kierto pillereiden jälkeen kun on menossa, niin ei tiedä yhtään mikä on normaalia ja mikä ei. Toivosta en silti halua luopua ennenkuin ne menkat iskevät kunnolla.

Jännäily siis jatkuu..

Vierailija
148/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin onnea kaikille hyviä uutisia saaneilla ja pahoittelut teille, jotka olette saaneet huonoja uutisia.

Meidän perheessä on ennestään 1½-vuotias poika ja toisesta lapsesta on puhuttu jo jonkin aikaan. Ehkäisyä emme ole käyttäneet vuoteen, mutta myöskään yritystä ei juuri ole ollut esikoisen nukkumisongelmista johtuneen väsymyksen ja ehkä hieman työtilanteidenkin vuoksi. Nyt vauvakuume on kuitenkin äitynyt jo aika pahaksi ja tässä kierrossa yritettiin ensi kertaa "ajatuksella ovulaation aikaan". Toinen lapsi olisi toden teolla tervetullut. Jos hetki ylipäätään voi olla oikea, niin nyt se on:)

Iloisia uutisia odotellessa.

JohannaAL

kp 21/31

Vierailija
149/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että täti tuli kp 28/28. Nyt siis positiivisen toiveikkaasti siirryn noihin helmikuisiin. Plussaonnea kaikille ja pahoittelut huonojen uutisten saajille!

Vierailija
150/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hävis kaikki isommat menkka-tuntemukset aivan yhtäkkiä, eikä vuotoa ole aamun jälkeen tullut.

Eilen iski kesken kauppareissun yhtäkkiä aivan totaalinen väsähdys, ja siitä päättelin, että menkat olis tulossa (hormonitasothan putoaa silloin käsittääkseni ihan romahtamalla, mikä voisi selittää äkillisen väsähdyksen). Nyt mietin, että oliskohan multa vaan muuten energiat loppunu, tai sitten iski pieni flunssa. Nyt kun on koko päivänä väsyttänyt aivan hillittömästi, ei meinaa silmät pysyä auki, mittasin lämmön. Mulla on normisti 36,5 tai sen alle ja nyt 37,2. Eli joko mulla on flunssa tai sitten tuo lämmönnousukin viittaa hormonijuttuihin. Nenä mulla on ollut tukkoinen viimeiset kaksi viikkoa aivan jatkuvasti, mutta olen sen pistänyt kyllä ihan allergian piikkiin.

Yritän tässä kovasti etsiä netistä tietoa että miten nää lämpöjutut nyt normisti kuukautiskierrossa menee ja kuinkas sitten jos onkin raskaana.. Viimeviikolla mittailin kyllä satunnaisesti lämpöjä, eikä silloin ollut kyllä koholla yhtään. Tosin, en mittaillut aamuisin (niinkuin en nytkään), enkä tiedä yhtään että voiko lämmönnousu liittyeä jotenkin mahdolliseen kiinnittymiseen... tietäiskö joku tästä enempi?

Vierailija
151/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se mee niin, että lämmöt romahtaa kun kuukautiset alkaa, jos lämmöt pysyy koholla, olis hedelmöittyminen tapahtunut...

Tarkemmin en tiä, en oo näihin lämpöihin (viä ainakaan) perehtynyt.

-polluxia

Vierailija
152/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näköjään, ton suuntaista tietoa löysin myöskin. Tosin näyttää siltä, että eri keskustelupalstoilla useimmat tyypit näyttää pitävän lämmönnousua klassisimpana raskauden merkkinä - mitä se tietysti onkin, jos se lämpö ei laske pois, eikä kuukautisia tule.

Voihan vitalis sentään että jännittää! :)

Vierailija
153/219 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski*76: Sulla onkin jännät paikat siellä! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, et täti pysyis poissa :)

ON: Mä olin jo niin iloinen, etten ollu päässy kehittelee sen kummemmin tässä kierrossa itelleni mitään "raskausoireita", niin nythän mä oon taas alkanu niitä keksimään :D

Väsymystä on muka ihan sikana, rinnatki on edelleen vähän arat, välillä viluttaa, itkeskelen joka asiasta...ainii, ja kauppareissulla tarttui maksapasteija mukaan. En siis semmoista normaalisti syö :D

Huhhahhei :)

-Qtpie kp22/28

Vierailija
154/219 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa kp23 ja etovaa oloa on... Voisiko näin aikaisin todellakin olla näin vahvaa oloa, vaikea tätä laittaa mielikuvituksen piikkiinkään... Mutta tiesin toisessa raskaudessa reilusti ennen plussaa että oon raskaana, kun oli äklö olo niin selkeästi, mut en nyt muista että ihan näin aikaisin. Katellaan ja kuulostellaan.

Toiv tulis kovasti vielä plussia tammikuun ketjuun!!! :)

Viltsu

Vierailija
155/219 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo kuvitellut itselleni kipeät rinnat ja ajoittaista alavatsan nipistelyä. Lämmön mittasin eilen ihan uteliaisuuttani ja näytti 36,9. On siis korkeampi kuin mulla yleensä. Kp 22 nyt, joten taitaa todella olla kuvittelua vaan. Tänään äitienpäivänä olisi ollut hyvä päivä tehdä testi, mutta on liian aikasta vielä. Aika tuntuu matelevan...

JohannaAL

Kp 22/31

Vierailija
156/219 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä suotta kutsuta piinaviikoksi, voi hyvän kerran etten pahemmin sano!

Qtpie, kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan! :)

Vatsa on turvoksissa kuin ilmapallo, olotila on todella hankala. Voisin pistää neulalla vatsan läpi, ja varmaan kuuluis samanlainen pihinä kuin tyhjenevässä ilmapallossa. Mieskin ihmetteli kun vatsa on kivikova ja pinkeä. Vessassa ravaan vähintään kerran tunnissa. Juon kyllä paljon, mutta niin olen juonut aina, eikä silti ole vessassa ihan tuohon tahtiin tarvinnut juosta. Väsymystä on tosiaan kanssa, mutta pistän sen enempi tän pikkuflunssan piikkiin; on tuo mieskin vähän tukkoinen ja kipeän oloinen eli kait meillä joku pöpö sitten vain on. Nyt on taas tuo oksetus-kuvotus-olokin palannut. Menkoista ei ole tietoakaan, vatsaan ei satu, ei särje ei kolota - paitsi yskiessä tunsin sellaista kovaa repivää kipua alavatsalla. Rintoja särkee vähän, mutta senkin laitan enempi tuon viimeviikkoisen 4 päivän tiukan nänninöpötyksen piikkiin - se teki tosiaankin kipeetä, ja tää tuntuu enempi nyt vaan selllaiselta siitä johtuvasta jälkikivulta.

Eli, yhä edelleen kovasti mun kropassa kaikkea tapahtuu - eri asia sitten, että mitä. Annoin kuitenkin itsellleni luvan testata taas huomenna, jos siltä tuntuu aamulla. Krääh.

Vierailija
157/219 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piina täällä sen kun vaan jatkuu outoine oireineen/kuvitelmineen..

Onnittelut jo plussanneille ja plussatuulia piinailijoille bdbdbdb

Evelle haluan lähettää halin:/

Täällä meneillään jo kp 27/28-30 ja niitä outoja oireita.. siis jonkinmoisia nippaisuja pitkin viikkoja edelleen jatkunut, tisut paisuneet, masu ihmeen normaali (yleensä mulla masu kun paisuu kuin pullataikina ennen tätiä varmaan noin jo viikkoa ennen) sitten tämä paha olo. Aamulla hetken aikaa menee ihan ok, mutta ei kauaa kun on tosi huono oksettava olo, ihan jo luulen että joku mahatauti on tullut, mutta luulis että se jo viikossa olis muuttunut ripuliksi/oksennukseksi kunnolla, mutta ei. Mutta voiko näin paha olo alkaa jo ennen mahdollista täti päivää jos tärppi olisi käynyt? Itse kun en tarkkaan nyt muista kuinka noiden kahden murun kanssa paha olo alkoi, mutta tädin tienoilla kyllä oli jo paha olo silloin, mutta alkoiko se sitten näin aikaisin? Kokemuksia? Kylmä mulla on myös koko ajan ollut, talvitakki ja -kengät jalassa vielä kuljen kun en muuten tarkene, outoa.. Ja ihan pikkuisen nyt tänään on jotain rusehtavaa tullut paperiin pyyhittäessä, mutta ei siis edes joka wc tarkistuskäyntikerta;) Ja ihon rasvaisuutta/finnejä ei ole nyt tullut yhtään kuten usein ennen tädin tuloa. Mitähän muuta on tullut huomattua.. en nyt muista mutta kirjoittelen taas lisää kun muistan. Niin, juu ja peitto heilui siis kp 12, la 24.4 (ovislimoja oli hyvin), ei olla nyt enempää oviksen aikoihin muuten ehditty. Pitäkäähän peukkuja, minäkin pitelen teille bdbdbdbdbdb

CelesteSebastian kp 27/28-30

Vierailija
158/219 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryn tänne kirjoittelemaan. Olen taustaillut keväällä yrityksen aloittavissa, esikoista haaveilevissa ja ajattelin, että ehkä tämä kuukausiryhmä on minulle oikea.

Eli täällä kovasti kuumeillaan yk 2 menossa ja kp15. Pillreitä olen käyttänyt yli 10 vuotta ennen kuin lopetin pari kuukautta sitten ja ensimmäinen kierto oli vain 23 päivää. Nyt sitten ollaan odoteltu vihjettä ovulaatiosta. Tänään on vihlaillut alavatsasta, mutta toisaalta olisin luullut ovulaation olevan jo aiemmin. Mies huokailee kierron seuraamiselle. Kovasti haluaa hänkin vauvaa, mutta haluaisi että otetaan rennosti. Voi jos osaisi. Pohdiskelin jo sen Donna-testin ostamista, onko kenelläkään kokemuksia? Jos tämän kierron katson nyt loppuun. 2-3 päivän välein ollaan pupuiltu ja toivotaan parasta...

Laskeskelin, että ihan tammikuun viimeisille päiville osuisi, jos nyt nappaisi, mutta vielä toiveet ei ole korkeimmillaan. Sitä haluaisi päästä kierrostaan vähän selville. Limojakin olen koittanut seurailla, mutta enpä tiedä, mielestäni vaihtelee kovastikin.

Plussatuulia puhaltelen kaikille! (ja toivon, että tuulet toisivat muuta kuin pölypilviä ;))

Minttuliina

Vierailija
159/219 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en malttanut olla testaamatta kp 24/28-30 ja tietty selvä nega tuli, mut ihan omaa syytä, miks testasin jo nyt. Niin kuin Celestesebastian sanoi, mulla on kanssa etovaa oloa ollut ja huimausta myös. Mutta täytyy loppuviikosta testailla... Milloin ajattelit CelesteSebastian testailla? Sulla on vielä lähempänä jännäilyt! :) Peukut kaikille!!

Viltsu

Vierailija
160/219 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsu: Mä kans tossa herätessäni meinasin testailla...ei vaan millään jaksaisi odottaa! Toisaalta jotenkin olen aivan varma, että pettymys sieltä taas vaan tulee :/

Mä testailen varmaan pe tai la aamuna :) Ellei menkat ala aikasemmin...

-Qtpie kp 24/28