TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)
Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.
Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.
Pikku3 kp1/28-30 yk10
Kommentit (219)
eve84: toivotaan että pikkuinen olisi masussa kasvamassa :)
on: kp 18/31-33 yk.1 ja kolmas toiveissa
Ja evelle onnittelut haamusta:)Ja eiköhän se vahvistu kun vaan päiviä tulee lisää.
Manssu kp10
Onnea Eve!!
Mulla edelleen tulee vähäsen veristä vuotoa, mitä ihmettä tää on?? Kp13 alkoi... Oon yrittänyt googlettaakin, ehkä ovisvuotoa, mut ei ikinä oo tällästä tullut ja kaksi raskauttakin takana. Kertokaa ihmeessä jos jollakin muulla on ollut samanlaista. Siis ei vuotamalla vuoda, mutta siteeseen kuitenkin tulee yms.
Mukavaa vappua kaikille!
Viltsu
eli yk11 lähtee tästä päivästä käyntiin...eipä tässä sitten muuta täältä.
Onnea kaikille vielä tähän kiertoon ja Evelle oikein paljon onnea, kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu
Pikku3 kp1/28 yk11
Paljon haleja ja jaksamista pikku3! Toivotan kuitenkin oikein paljon plussatuulia uuteen kiertoon:)
manssu
Hei! Kylläpä nyt näyttää monella olevan tosi jännät paikat. Eve84 olen varma että saat sen plussan..kannaittasko tehä se cb testi kun se on kaikista herkin? Mutta vaikuttaa kyllä todella lupaavalta nuo haamut noissa ei niin herkissä testeissä:)mulle ne ovat nimittäin aina näyttäneet selvästi pelkkää negaa.
Ja Pikku3 suuret myötätuntoiset pahoittelut menkoista...se tädin tulo on aina yhtä kurjaa mutta toivottavasti helmikuussa teille haikara lentäisi:)
Oma tilanteeni:olen yrittänyt bongailla ovista cb testin avuilla.Ei tulosta ja tikut loppui lauantaina kesken:( no mutta tänä aamuna olen varma että nyt se ovis sitten on kun mahaan koskee ym. ja onneksi peitto heilui eilen illalla niin että siellä pitäisi olla nuijapäiden valmiudessa. Mutta ei muuta kuin hurjasti onnea kaikille testailuun!!
Täällä kp 26 muuttui kp 1 eli alusta lähetään. Kierto lyheni 25 päivään, on siis milloin mitäkin..
Uutta yritystä, tsemppiä kaikille!
...enemmän kuin tuhat sanaa! :)
Minä täällä ihmettelen taas näitä vuotoja..alkuviikosta tuli sitä limaa ja eilen tuli vessakäynnillä jotain ruskeata möhnää. Ei ole koskaan ollut tuollaista, ei edes normi pillerikierrolla. Ovishan oli reilu viikko sitten.. Onko jollain kokemusta? Luulen kyllä, että raskautuminen ei ole onnistunut tässä kierrossa.. Mut kattellaan..
MiDa kp22
Tosi paljon onnea plussasta! Varmaan ihan huikea tunne kun näytössä lukee raskaana! Ihanaa! Toivottavasti onnesi tarttuisi meihin muihinkin:)
Vaikeaa tätä on vieläkään uskoa, mutta totta se on! :) Nyt vaan jäitä hattuun ja hautomaan. Ja pidän peukut ja varpaat pystyssä, että raskaus jatkuu ja sujuu...
Plussatuulia! :)
Tuon näkeminen on varmasti ihana tunne :) Fiiliksissä mukana.
Tuon testin tulos ei kyllä jätä mitään arvailujen varaan:) Ihanaa!
Toivottavasti sinun plussasi toisi mukanaan oikein plussapuhurin tähän pinoon ;)
Manssu
Tuhannesti onnes evelle! Tuo plussa antaa toivoa tännekin. Täällä siis kp 20 menossa ja pupuiltu on ahkerasti viikon ajan =) Viikon päästä sitä kai vois yrittää testata plussaa täälläkin! =)
Plussatuulia kovasti kaikille!!! =)
Hei toukokuulle!
Onnea Eve84 plussasta!! :) Täällä kuumeilut jatkuu kesää kohti, menkat tuli viikonloppuna. Niinkuin vähän uumoilinkin, ei ollut oikeastaan ison iso pettymyskään, kun ei ollut (edes kuviteltuja;)) oireita juilimista lukuunottamatta.
Joku kyseli vuodoista, minulle oli pillereiden lopettamisen jälkeen (2.luomukierto) tuhruttelua pitkin kiertoa. Kohtu ei kuulemma pilsujen jäljiltä pysy vielä kasassa sitä keskimäärin 28 päivää. Ei selkeää veristä, vaan rusehtavaa. No mitä sitten lie, mutta minulta tuli siitä kierrosta supeeerpitkä. Tai sellaiseksi sen laskin, koska ovulaatio tuli heti muutaman viikon kestäneen tuhruttelun perään ja siitä normaali luteaalivaihe.
Nokka pystyyn ja kesää kohti! Tsemppiä kaikille, ja osan kanssa nähdään helmikuun toiveikkaissa :)
Vilho kp3/?
Mä kyselin siitä vuodosta ja kiitti Vilho kun kerroit sun kokemuksista. Oon yrittänyt lukea netistä aiheesta, ja voi olla että se oli jotain ovulaatiovuotoakin, mutta mistä noista tietää. Ei tule enää mitään, yritän toivoa että ei ollut mitään vakavaa... Täällä yritetään flunssasta toipua. Mutta tsempit kaikille plussia odotellessa!
Viltsu kp17
Ensiksi onnea Evelle!!! Upea kuva ja tulos!! Nyt vain pikkuiselle paljon tarrasukkia:)
Ja lempeitä plussatuulia kaikile!!
Vappuviikonloppu meni itselläni ihan vain töissä mukavasti plus tietty lasten kanssa kotona tehtiin munkkeja ja maisteltiin simaa:) Eilen ja tänään on ihmeellisesti nippaillut oik. puolelta alamasua ja rinnat on mielestäni turvonneet plus hiukan kipeät. Hiukan on jotain pahanolon tunnetta myös, vaikka ei juu tässä vaiheessa pitäis vielä mitään sellaista olla.. Ja yleensä mielestäni jo tässä vaiheessa kiertoa on jo tullut valkkaria, mutta nyt on aika kuivaa kuin saharassa:O Outoja oureita, toivottavasti positiivisia sellaisia. Jännittää jo hirmusti kuinka tässä käy=)
CelesteSebastian kp 21/28-30
Täällä samankaltaisia oireita. Vatsan vihlaisuja, rinnat kipeät ja turvonnut olo vatsalla kp:ssa 20/28. Nyt alkaa tuntumaan enemmän tuollaista menkkamaista kipuakin, toivottavasti täti ei tule kylään! On täällä ainakin pupuiltu niin että pitäisi tärpätä, vaikka ovista en ole tikuttanutkaan vaan laskin oviksen laskureilla ja oireiden mukaan. Toivottavasti tärppää nyt, niin ei tuu enempää paineita sukulaisten vouhottaessa tuossa vieressä...
Plussaa kaikille toivotellaan!
Kiva että meet samoissa:) Onkos muita samoilla päivillä menijöitä?
Täällä edelleen outoja nippailuita ja eilen oli hetki kun olin jo nukahtamaisillani illalla, että yhtäkkiä niin kuin joku olis vetäissyt jostain narusta joka olisi ollut kiinni jossain alavatsalla.. tosi outoa. Ja paha olo sen kun jatkuu, kahvikissan ei tee mieli kahvia enää yhtään siihen tahtiin kuin yleensä ja ei aina tiedä pitäiskö syödä vai olla syömättä että kumpi olis parempi..
CelesteSebastian kp 22/28-30
Olipa ihanaa herätä Vappupäivään ilman minkäänlaista kohmeloa :) Ja en sitten malttanut vaan tein kuitenki jo tänään oisen testi; Onni-merkkisen raskaustestin, kun kotona ei enää ollut pregcheckejä. Ja kyllä tuohonkin ilmestyi haalea haamuplussa. Mutta kovin epävarma olo on edelleen. No ostin eilen CB:n digitaalisen viikkonäytöllisen testin ja siinä tuli kaupan päälle tavallinen digitaalinen testi. No en raskiinut niitä vielä käyttää, joten alkuviikkoon yritän nyt sinnitellä...