Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)

04.04.2010 |

Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.

Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.

Pikku3 kp1/28-30 yk10

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään harmikseni huomasin, että tulee jo hieman tuhrua paperiin ja masukin on jo aika kipeä. Tänään olisi siis kp 27/28 :( On kyllä taas niin pettynyt ja surullinen olo.

Taidankin tästä pikkuhiljaa siirtyä helmikuulle haaveilemaan...

Kaikesta huolimatta toivotan paljon plussatuulia teille muille piinailijoille! Toivotaan, että tärppi käy

Vierailija
182/219 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintsi:Itse tein viime epäonnistuneella kierrolla kans apteekin testin ja siinä testi-ikkuna oli ihan tyhjä eli siinä ei ollut mitään viivaa tai viivan paikkaa vaikka kuinka olisin taskulampulla ja suurennuslasilla tiirannut.Eli kyllä tuo minun mielestäni viittaa siihen että raskaana olet:)sillä eihän haalea viiva tyhjästä ilmesty,eli tarvittavaa hormonia sulta on löytynyt.Viiva se on haaleakin viiva:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään kp 26/31 ja heti aamusta alkoi vuoto. Ihan kirkasta verta, kuten kuukautisten alussa aina... Mulla vaan on jo iät ja ajat kierto ollut 31 päivää, joten on todella hämmentynyt olo nyt. Eikä kyse voi olla kiinnittymisvuodosta tms. koska vuotoa on ihan kunnolla. Yleensä kärsin myös kovista kuukautiskivuista 2 ekaa vuotopäivää ja nyt ei tunnu mitään. Outoa...

Harmittaa ihan hirveesti. Olis ollut paljon parempi, et vuoto olis alkanut oletettuna kuukautisten alkamispäivänä. Nyt saan ihmetellä, mistä oikein on kyse. Kaikenlisäksi seuraavaa yrityskertaa ajatellen en enää tiedä, millon ovuloin. Miten ihmeessä kierto voi heittää just nyt häränpyllyä, kun ollaan alettu tosissaan suunnitella raskautta. Mulla on kierto ollut aina tosi säännöllinen...

No ei tässä ihmettely auta. Täytynee siirtyä helmikuun haaveisiin... Onko noista ovistesteistä oikeesti hyötyä? Mietin, että pitäiskö kokeilla seuraavaan yritykseen avuksi...

Onnea kaikille raskautuneille ja oikein kovasti hyvää vointia matkaan:)

Vierailija
184/219 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä:( omasta kokemuksesta voin sanoa, että silloin kun vauvakuume on kovimmillaan niin kierto menee ihan sekaisin. Mulla ennen vauvakuumeilua kierto 28 pv mutta sitten se on vaihdellut. Viime kuukaudet kuitenkin vakiintunut 28-30 pv. Itse kokeilin nyt viime kierrolla Clearbluen ovulaatiotestiä ja ei toiminut siis että kp 16-17? ei ollut näyttänyt ovulaatiota ja nyt kuitenkin tuli kp 28 selvä plussa eli epäilen kyllä että voiko ovulaatio olla vasta kp 18 ja raskausplussa 10 dpo?Ja kallishan tuo cb testi oli:seitsemän tikkua ja laite likimain 40..mutta plussatuulia kovasti seuraavalle kierrolle mukaan!

Vierailija
185/219 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin "taas" tänään eli kp 28/28-30, niin nega tuli. Mua on kovasti huimannut ja etovaa oloa on, ei mitään mielikuvituksen tuotetta. Harmittaa vietävästi, mutta menkkojen pitäis siis alkaa huomenna, jos on 28 kierto. Kaikille kuitenkin plussatuulia!

Viltsu

Vierailija
186/219 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihkun sisälläni onnea puolestasi ja pidän peukkuja, että haalea viiva on kuin onkin kunnon viiva! Tsemppiä, jaksamisia, kärsivällisyyttä ja ennen kaikkea superhyperpaljon tarrasukkia jos siellä masussa pieni on!

ON: kp 5/30 ja hyvä meininki. Menkat ohi, aurinko paistaa, mies matkoilla mutta kotona taas oviksen aikaan. Vaikka itse olen jo pohtinut josko jaksettaisiin nyt sit kuitenkin odotella lähemmäs elokuuta ennen todellista yritystä... Tai siis näin sanon alkukierron aikana, oottakaa vaan kuinka on tuuli kääntynyt kun ovisajat lähestyy...!! Mutta näin tällä kertaa :)

Vierailija
187/219 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla tein CB:n digitestin ja siihen tuli Raskaana-teksti :) Olo on onnellinen ja tärisyttää, kun en millään malta uskoa;) Ekaa kertaa tein tuommoisen digitestin ja on kiva kun se on selkeesti joko tai...

Laskettuaika olis varmaan siinä 27.1.2011. Ainakin tän vauva-raskauskiekon mukaan.

Muillekkin piinailijoille toivotan oikein kovasti plussaonnea!

Manssu onnellisena:)

Vierailija
188/219 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HURJASTI ONNEA!Nämä plussauutiset on kyllä niin ihania:)

MINTSI:oletko tehnyt uuden testin? MItens muut piinailijat?Olisi kiva kuulla miten on käynyt.

Vierailija
189/219 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnittelut Mansulle. Ja tarrasukkia sinne pienokaiselle! =)

Harriet84, Zipuli ja kaikki muutkin... arvaatte jo otsikosta. ;) Tein tänäaamuna Clearbluen testin. Ja näyttöön tuli teksti "Raskaana".

Ja täällä ollaan onnellisia ja hieman hämilläänkin siitä että heti ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi. :D Nyt vain toivotaan että pienokainen pysyy matkassa tuonne tammikuun puoliväliin asti 2011.

Plussatuulia kovasti kaikille!

Vierailija
190/219 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista! Ihanaa :) Ja onnea kaikille plussanneille odotukseen.

Nyt on mulla menossa kp23 ja dpo 7 (luultavasti). En tiiä, onko tää mielikuvituksen tuotetta, mutta nännit tuntuu vähän aroilta ja tissitkin vähän ehkä aristaa (voi johtua myös jatkuvasta kopeloinnista :D "tuntuiskohan mitään"). Voi kuitenkin olla, et ois myös täti tulossa kylään. Ääääh.. Ei jaksais odottaa.

- Izzie123, kp23/?, yk 1

Vierailija
191/219 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuronnittelut Mintsille ja muille plussanneille!!! Perässä tullaan, toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin ;)

Vierailija
192/219 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä alkoi oikea plussamyrsky:)toivottavasti saadaan vielä lisää plussia tähän pinoon!Mulla vieläkin vaikea tajuta että olen raskaana ja enkä uskalla siirtyä edes tuonne odotus puolelle..mutta onnellinen olo silti vaikka yritänkin pitää jäitä hatussa!

Vierailija
193/219 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset! =)

Zipuli, sama homma täälläkin, että vaikea tajuta tätä raskautta. Olen todella positiivisesti yllättynyt että tämä tosiaankin onnistui heti ekasta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen. Mutta olen suunnattoman onnellinen siitä, että onnistui näin nopeasti. Nyt toivon, että pikkuinen pysyisi matkassa tuonne tammikuun puolen väliin.

Huomenna soitan sitten neuvolaan ja varaan ekan ajan. =)

Missä vaiheessa plussanneet olette kertoneet vanhemmillenne ja ystäville raskausuutisen?!

Aurinkoiset plussatuulet kaikille!!! :)

Vierailija
194/219 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin itsekin eilen, kp 35. Valitettavasti ilo jäi vain lyhytaikaiseksi, sillä jo tänään alkoi vuoto. Jotenkin en ollut yhtään yllättynyt ja olin "varma", että kesken se menee - koko kuukausi kun oli kropassa sellaista myllerrystä, ettei pahemmasta väliä. Better luck next time...

Eli, uuteen kiertoon, kp 1/36.

Vierailija
195/219 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mintsille plussasta. Milloin sulla on laskettuaika? Itse olen kertonut parille tosi hyvälle ystävälle raskaudesta (he ovat tienneet jo yrittämisestäkin). Mietin tässä itsekin odotanko sinne vk12 ennen ku muille kerrotaan. Töihin ajattelin kertoa ennen kesälomalle lähtöä, silloin olis tuo 12 viikkoa täynnä.

Pahoittelut ja voimahalit Suski*76:lle:(

Kiitos kaikille onnittelijoille:) Jokohan sitä uskaltautuisi tuonne odottajien puolelle;)

Manssu

Vierailija
196/219 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain toivotaan pienokaisen pysyvän matkassa tuonne tammikuun puolen välin tietämiin. LA. 18.1.2011. Tänään soitin neuvolaankin ja sain ensimmäisen ajan.

Ehkä kerrromme vanhemmille jo ennen sitä tai sitten heti ekan käynnin jälkeen. Riippuu vähän miten saataisiin vanhempamme saman katon alle yhtä aikaa. =) Ja tietysti siitä arvaavatko he jo aikaisemmin raskauden, jos esim. pahoinvointia olisi kovasti.

Suski76*:lle pahoittelut ja haleja. Seuraavaan kiertoon sitten kovasti tsemppiä.

Aurinkoisia plussatuulia!!!

Vierailija
197/219 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset myötätunnosta. Jotenkin vasta tänään on iskenyt se karu todellisuus päälle, että yksi keskenmeno on nyt sitten takana. Jotenkin oli kyllä niin omituista, että tiesin, että kesken se menee; jotenkin se plussa siinä testissä oli niin haalea, vaikkakin täysin selkeä, ja olotila oli tosiaan niin sellainen, että näin tässä tulee käymään. Noh, tässä nyt pari päivää nollailen päätä ja sitten uuteen yritykseen... positiivistahan tässä nyt on kuitenkin se, että se tärppi kävi, vaikka se ei sitten mukana jaksanutkaan tällä kertaa pysyä. Helmikuun haaveet kutsuu... :)

Vierailija
198/219 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätunnon osoitukset sinne. Kyl se viel tärppää :)

Itellä menossa kp26 ja alkaa jo pikkuhiljaa jänskättämään. Kierron pituutta en tosin osaa heittää, kun kyseessä on pillereiden jälkeen se eka yrityskerta. Uskaltaiskohan sitä jo torstaina tai perjantaina testata? Tissit on vieläkin vähän kipeenä ja alavatsassa vihloo välillä, mutta muuten on aika perusmeininki. Ja nuokin oireet ennustelis aika hyvin myös tädin tuloa. Äh..

Vierailija
199/219 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille, teitähän on paljon!!!

Izzie123, mä elän tuskasi kanssa, nämä piinapäivät on ihan hirmuisen raskaita... Mihin asti odotat, että testailet??

Eli täällä menossa on kp24/jaa-a, kroppa sekaisin pillereistä, eka kierto oli 23, ja odotus on kova. Ajattelin lauantaina illanvieton takia testailla (silloin kp28), mutta täällä palstoilla on ollut huonoja kokemuksia niin aikaisin testailusta. Hankala edes ajatella koska kannattaisi testata, kun edellinen kierto oli niin lyhyt. Tosin mulla oli kovat kivut 10.päivä, ovulaatiota vai kiinnittymistä, sitä en tiedä. Jotenkin kovat on toiveet ja odotukset. Pitäisi laskeutua maan tasalle. Olen kehittänyt itselleni kaikenlaisia oireita,joiden uskon olevan korvien välissä. On tuntunut kuvotusta, väsymystä ja vihlaisuja alamahassa. Mutta mutta, eihän ne välttämättä oikeita ole. Huoh. Odotellaan ja lasketaan päiviä!

Vierailija
200/219 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä uusi vauvakuumeilija!

Vähän faktoja:

iitu -85

isäntä -81

vauvakuumetta 05/2010 ->

Nyt meneillään kp33/28-35. Yksi testi tuli jo tehtyä siinä kp28 kohdalla, kun jännitti niin paljon.

Oireita ei ikävä kyllä ole, mutta odotellaan miten meidän käy :)