Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)

04.04.2010 |

Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.

Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.

Pikku3 kp1/28-30 yk10

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 19/28-30 on menossa. Reilu viikko vielä jännäystä (ainakin). Mä en oo kyllä yhtään varma millon mun ovis oli, jos se oli sillon kun tuli sitä vuotoa,niin ehkä kp 14-15... Mulla ei ole mitään erityisiä tuntemuksia vielä.

CelesteSebastian: miten usein olette heilutelleet peittoa? Täällä noin joka toinen pvä, tosiaan kahdessa edellisessä raskaudessa se riitti hyvinkin. :)

Viltsu kp19

Vierailija
122/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(puolet viestistä katosi jonnekin, otetaanpa uudestaan)

Ilmottaudun joukkoon mukaan...

Onnea Eve84 ja tarrasukkia mukaan! Joko on oireet vahvistuneet? Olikos muita plussanneita? Plussatuulia piinailijoille!!

Oon lähinnä taustaillut mutta vauvakuume on valtava! :) Olenkin vähän yrittänyt hillitä vauvakuume palstalla vierailua ettei ihan "aivot pehmene" ;)

Pitihän se sitten minunkin eilen testata kp 39/28 ja plussa pärähti saman tien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään KP 17-18 (ei tiedä mistä edellisen vuodon laskisi) ja tunnelma on yllättävän rauhallinen.

Ovis vaikutti olevan ajallaan, KP 13-14, mitä ei ole tapahtunut sitten tammikuun. Nyt siis odottelen hyvillä mielin normaalipituista kiertoa, ellei sitten jotain vielä parempaa. :)

Toi Donnatest on kyllä tosin kummallinen. Tässä kierrossa se näyttä oviksen sekä KP9 että KP14, joista oon taipuvainen uskomaan jälkimmäiseen ihan vaan siksi että olisi hyvä jos noin olisi.

Mä oon ehkä valtakunnan lyhythermoisin ihminen, joten mä oon tässä viidennen yrityskierron kohdalla jo ihan vakuuttunut siitä, että meikäläisessä on jotakin vikaa koska raskautta ei kuulu. Jooh, kyllähän ne väittää että tässä voisi pidempäänkin mennä, mut minä en usko. :) Mä oon niitä ihmisiä jotka uskoo että lottovoittokin tulee yhdellä ainoalla rivillä jos on tullakseen, joten miksi tää lapsenteko vaatisi useamman yrityksen?

Joka tapauksessa tää mun vakuuttuneisuus siitä ettei mitään tapahdu, on johtanut ainakin siihen että oon vähän kyennyt rajoittamaan stressaamista yrittämisestä. Koska nythän sitä sit vain ja ainoastaan odotellaan että päästään hoitoihin tai adoptoimaan. :)

Vaikka toisaalta, tänään taas myllertää mahanpohjassa. Näin taisi kyllä olla oviksen jälkeen viime kierrossakin, ja sitä edellisessä. Mutta silti. Kaikki tällaiset myllerrykset jotka tulee n. 4vrk oviksen jälkeen, saa toki pienen ihmisen ihan pois tolaltaan. :)

Vierailija
124/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon hurjasti plussasta! =) Ja tarrasukkia pienokaiselle matkaan.

Zoey, maltti on valttia. Kyllä sinullekin se plussa tulee, usko pois. Nyt vain ahkeraa peiton heilutusta niin kyllä se plussa tulee ;)

Puuu-hallan plussatuulia kaikille!!! :D

Vierailija
125/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt temppuilee??

Viestin loppu katoaa aina jonnekin?

Joka tapauksessa tsemppiä kovasti piinailijoille. Toivottavasti moni tulee perässä!

-Mami 5+4

Vierailija
126/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lähes samoissa, eli kp 21/28. Piinaviikko siis meneillään. Alkuviikon on kyllä hermot ollu piukassa, jokis asia sapettaa, enkä edes itsekään osaa kertoa syytä... ja sen takia miehen kanssa eripuraa. Hänkin ihan ymmällään, kun minua hiertää jokin asia, enkä osaa sanoa edes että mikä se on. Mies parka, joutunut kestämään alavireyttäni. Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Toivottavasti tämä tunteiden myllerrys ei ennusta täti kylään.

Jospa tuo peiton heilutus parantaisi olotilaa ;)

Plussatuulia kaikille! =) Toivottavasti plussaamme urakalla tässä kuussa!!

Vierailija
127/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saadaan plussia tähän pinoon:) Ja monella piinaviikot edessä... Jospas niistäkin saatais plussia:)

Itsellä nyt kp13 ja kuvittelisin oviksen olleen viime viikonloppuna... Kuitenkaan nyt ei ole ollut mitään tuntemuksia suuntaan jos toiseenkaan.

Toki seuraavasta kierrosta plussatessa tulisi kolmosen laskettuaika lähelle tytön ja pojan syntymäpäiviä (esikoisen ja kakkosen syntymäpäivien välillä 6päivää). Taloudellista, kun voisi syntymäpäivät järjestää kaikille kolmelle samaan aikaan :D

Plussatuulia toivottelee manssu

Vierailija
128/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot! Nyt siis menossa kp 21/28-30.Monen muun kanssa näyttää olevan suunnilleen sama kierto:)Tämä aamu oli aivan kauhee, pelkään pahoin että tuo olotila uumoilee tädin saapumista, oli nimittäin niin klassisia pms oireita..ainoa mikä oli erilaista oli alavatsan vihlonta ja se jatkuu vieläkin.Saa nähdä miten tytön tällä kierrolla käy..jotenkin taas alan valmistautua jo henkisesti tuonne helmikuun pinoon, ei näytä nyt kyllä hyvältä:( mutta roikutaan nyt silti vielä oljenkorressa! Plussatuulia kaikille!

Vierailija
129/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset -06 ja -08, km 2/10. Kolmosta siis toivotaan. Nyt kp 28/22-28 eli kohta selviää, miten käy. Tipallinen limaista verta tullut, mikä viittais vuotoon. Silti toivon vielä, että ois kuitenkin tärpänny ja limaveri ois muuta. En uskalla testata vielä viikkoon.

Vierailija
130/219 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis menossa kp 25, ensimmäistä pillerinjälkeistä kiertoa. Kierron pituus oli aiemmin 28, mutta nyt ei siis ole tästä tietoa.

Menkkoja voinen odotella alkavaksi aikaisintaan lauantaina, mutta jos ovis oli vasta viimeviikon lopulla (kuten uskon), niin sen perusteella kierto venyisi tuonne helatorstain tietämille asti. Tiedä sitten koska sitä testailisi.. perjantaina varmaan käyn testejä ostamassa, eli todennäkösesti ne alkaa poltella aika nopeasti kaapin pohjilla..

Oireet on vähän hellittäneet siitä, mtä viimeksi kertoilin, tällä viikolla ei ole ollut juuri mitään oireita. Satunnaisia muljahteluita ja "murahteluita" vatsasta, mutta ei sen ihmeempää.. toissapäivänä iski ihan älytön nännien nöpöttäminen ja se jatkuu yhä, ihan kipeetä tekee. Mulla ei ole ikinä tämmöstä pillerikierroissa ollut, joten tämäkin tietysti saa jännityksen nousemaan.. mutta, kun on tosiaan eka pilleritön kierto menossa, niin ei voi oikein juuta eikä jaata sanoa siitä, mikä olisi normia.

Alaselkää alkoi jomotella tänään, ja ehkä voisin sanoa että koko tän viikon ajan on ollut vähän se olo, että menkat vois alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Mietin tässä kovasti, että koskahan sitä sitten viitsisi testailla, tai kauanko jaksaa odottaa sitä. Millään kun ei haluaisi yhtään negatestiä tehdä! :D

Vierailija
131/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille Evelle ja Mamille!!

Kertokaahan vielä oireita ennen plussausta ja fiiliksiä/oireita nyt plussauksen jälkeen :)

Tarrasukkia toivotellen,

Harriet kp27/30

Vierailija
132/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harriet84 kyseli oireita.

Mulla ei vieläkään hirveästi ole oireita jonkun verran enemmän väsyttää mutta sekin ehkä menisi siitepölyallergian piikkiin. Kävinkin pari päivää ennen testausta ostamassa b-vitamiineja josko niistä olisi saanut lisää energiaa. No ei hukkaan mennyt niissä on foolihappoa joten niitä olen nyt nappaillut.

Iltaisin palelee aika paljon ja pari viime yötä olenkin nukkunut kahden peiton alla. ;) Välillä tulee kuvottava olo tai on sellainen pala kurkussa olo. Mutta aika vähän on oireita ja jos ei enempää ajattelisi niin ei varmaan osaisi yhdistää. Suurin ja tärkein oire on menkkojen puuttuminen!

Plussatuulia!

-Mami

Vierailija
133/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kuumeilevat kanssasisaret :)

Täällä on 2v. tytön äiti, jolla on tooodella kova vauvakuume!! Meneillään on yk3 ja kp20/28, eli piinaviikko lähenee :O

Olen taustalla jo jonkin aikaa seuraillut ja päätin nyt itsekin rohkaistua ja liittyä mukaan!

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE! Ja paljon plussatuulia meille muille ;)

-Qtpie kp20/28

Vierailija
134/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäänpäs tähänkin pinoon jännäämään itseni ja muiden puolesta!

CelesteSebastian, ihan samolla päivillä mennään.. Mulla kans kp24/n.28 nyt, ja oireina rintojen (etenkin nännien) arkuus ja turpeisuus. Tänään muuten huomasin myös, että kauhee pömppä mun alamaha, ihan ku sellanen "kova". En tiedä, mistä johtuu! :O ja muutakin kaikkea pikkuoiretta olen itselleni kehittänyt viimepäivänä... :D Kohtahan se nähdään, onko ne mielikuvituksen tuotetta, vai ihan aitoja oireita! :D

Vierailija
135/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyppäsi mun luokse tänään! Eli meni kesken 5+3. Kävin tänään gynekologilla ja ultrasi ja totesi ettei mitään viitteitä masuasukista. Nyt pitää käydä terkkarilla verikokeissa, jotta voidaan sulkea kohdun ulkopuolinen raskaus pois

Se oli ei siis kestänyt pikään. :(

Vierailija
136/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaa* otan osaa!

-Mami

Vierailija
137/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!! :( Tosi ikävää! Otan osaa. Voimahalit sinne!!

Vierailija
138/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon haleja eve84:lle!!!

Vierailija
139/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi12: Mä kans tänää imuroidessa huomasin, että nippaili vähän rinnoista. Se onki sit ainoo mitä oon ehtiny tähän hätään "oireeksi" keksimään. ONNEKS.

Edellisissä kierroissa oon kehittäny itelleni ainaki 10 eri raskausoiretta :D Ja aina vaan se täti on saapunut kylään, prkl.

-Qtpie kp20/28

Vierailija
140/219 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia Evelle ja jaksamisia uuteen yritykseen!