TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)
Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.
Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.
Pikku3 kp1/28-30 yk10
Kommentit (219)
Minttuliina*, en tiedä yhtään, milloin aion testata. Jotenkin tuntuu, että pitäis vaan ronskisti odottaa pidempään, että alkaako ne menkat vai ei. Jos ei sit jotain kummia oireita ilmesty tässä. Nyt ei tunnu oikeen miltään, tissit ny edelleenki vähä aristaa, mutta masussa ei ainakaan kummempia tuntemuksia oo, välillä vähän vihlasee, mut saatan senkin vaan kuvitella.. En muista yhtään, millaisia kiertoja mulla oli ennen pillereitä, kun oon niitä niin monta vuotta syönyt :/ Mutta sit taas toisaalta tekis vähän mieli testailla jo viikonloppuna. Huomenna ois kp28. Apua, apua..
Kärsivällisyyttä toivottelen kovasti meille piinailijoille ja niitä plussia tietenki! :) On kiva ku voi täällä avautua.
Mua alkoi äsken yksi asia suututtaa älyttömästi, aattelin, että samalla "ärsytyksellä" teen testin (viimeinen mikä kaapistä löytyy)... Ja plussa sieltä tuli, viiva ei ole niin vahva kuin testi viiva, mutta selvä kuitenkin! Eli nyt kp 33 menossa, siis testasin aivan liian aikaisin viime viikolla. Katoin just niin LA olisi 21.1.11. :)
Tsemppiä kaikille ja toiv moni muukin saa testiin plussan vielä tässä kuussa!!!
Viltsu
Nonii.. Tietenkin se testi oli pakko nyt tehdä, kun innostuin näistä palstan plussista niin paljon.. Selkee negahan se oli sillä Apteekin omalla testillä. Ja vaikka tiedän, että nyt on vasta kp27 ja todennäköisesti aika aikaista testata, niin silti masentaa :(
Ensinäkin jälleen suuronnittelut lisäplussista! Upeeta!
Ja sittenhän mulle kävi niinkuin Izzielle... Mä tein testin tänään (kp25) ja negaahan se näytti. Mulla tosin kp oli viime kierrossa 23, mutta koska sitä ennen lopetti pillerit, kierto on vain sekaisin.
Mua on huimannut tänään ja eilen aika kovasti. Ja toivossahan sitä eleillään.
...mähän tein kp24,26,28,29 testit negoja ja nyt kokeilin seur kerran tänään kp33 ja tuli plussa. Eli ei se välttämättä tarkoita ettei olis raskaana! Pidän peukkuja teille izzie123 ja minttuliina ja tietty muillekin!!
Viltsu
Älkää vielä lannistuko. Kyllä se plussa sieltä tulee izzie123 ja minttuliina. Itse testasin kp 30 haamuviiva apteekin omalla testillä ja sitten clearbluen testillä "Raskaana" ja kp oli 32. Joten turhan aikaisin ei kannata testailla. Välttyy samalla turhilta pettymyksiltä.
Tsemppiä ja auringonpaistetta ja tietenkin niitä plussia!!! :D
Kp 29. Aamulla testasin negan ja samantien alkoikin sit menkat. Noh.. Ei passaa lannistua. Nyt ainakin tiedän jo vähän, että mitä odottaa tältä kierrolta ainakin pituuden puolesta :) Siirryn siis tonne helmikuisiin haaveilemaan.
Minttuliinalle ja mahdollisille muille täällä viel piinaileville plussaonnea ja plussanneille onnea matkaan
Olen käynyt lukemassa viestejänne, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään.
Kolmatta lasta toivotaan meidän perheeseen, aiemmat lapset vm. 04 ja 06.
Tein tänään raskaustestin, haalea viiva tuli. Ihanaa, tammikuun lopun vauva toivottavasti tulee :))
Kauheasti en uskalla innostua asiasta, koska huhtikuussa sain varhaisen keskenmenon...
olen tai olemme siis :)... Lapset syntyneet -01,-04 edellisestä liitosta, nykyisestä -08/09. Tammikuussa alkoi ekat menkat ja helmikuusta ollaan yritelty toista yhteistä vauvaa... Nyt siis YK3 ja jännää on... Kp 36/33, eilen tuli päivällä Predictorin perustestiin haaleaakin haaleampi viiva... Ja tänä aamuna testiin ei ihan sitäkään. Oireina ollut viimeisen viikon aikana lisääntynyt nielemistarve, ikäänkuin olisi pala kurkussa. Olo menee ohi, mutta puolenpäivän tietämissä esiintynyt. Menkat eivät ole tulleet, tähän asti ollut säännöllinen kierto. Oviksen tikutin KP19, voisiko siinä olla syy, ettei testit vielä näytä kovin vahvasti? Viimeisimmän lapsen kohdalla ei tikutettu, mutta plussaa testattiin monta kertaa, sillä oli aluksi kovin "haamumainen" viiva.... Täällä sitä sitten ihmetellään ja toivotaan parasta, että saataisiin tammikuun toivottu vauva :). Onko muilla Predictorista näitä haamuiluja?
Tee testi Clearbluen testillä, niin ei jää arvailujen varaan tuo haamuviiva. Tein itse Apteekin omalla testillä ja sain haamun, siitä parin päivän päästä tein clearbluen testi ja arvailuja ei jäänyt, kun näyttöön tuli teksti "Raskaana". :D
Ja mitä näiltä palstoilta olen lukenut niin kaikki ei ole tyytyväisiä olleet tuohon Predictoriin. Näyttää haamuja usein, vaikka ei vältt. olisikan raskaana. Mutta toivottavasti sinä olet ja saatte tammikuun vauvan. Kerrohan sitten miten kävi.
Anirlle onnea plussasta myös! =) Tarrasukkia pienokaiselle.
Jos Mintsi vielä lueskelet tätä, niin minä kp:nä sulla tärppäsi?
Mulla menossa kp29 ja tein tänä aamuna toisen negan clearbluen digillä. Haen huomenna varmaan sen apteekin testin ja teen tiistaina, jos ei vielä silloin ole täti tullut kylään...
Kohta pyörin täällä tammikuisissa ihan yksinäni...
Eli ei tuu Tammikuun vauvelia meille... Täti kurvasi eilen aamulla meille :(. Nyt onkin ollut varsinainen Niagara sitten... epätavallisen paljon :/. Pohdinkin tässä sitä perjantaista haaleaa testitulosta ja tätä runsasta vuotoa, että mahtaisiko olla niin, että oli kemiallinen raskaus tässä kuussa? Kierto oli sitten 36 pv, normaalisti max 33 pv.
Nyt sitten uutta yritystä, kunhan tää tulva vaan loppuu... meinaan tikuttaa tässäkin kierrossa, mielenkiintoista nähdä, muuttuuko ovulaation paikka, kun kierto oli pidempi?
Tsemiä kaikille yrittäjille ja vielä jännääville!
Kyllä mä tätä palstaa käyn silloin tällöin lueskelemassa ja tsekkaamassa koska täällä plussaillaan. Tein apteekin testin kp 30 ja erittäin haalea viiva siinä, sitten kp 32 tein clearblue digitestillä, joka näytii "Raskaana". :D
Ekoja oireita oli huimaus ja väsymys. Nyt myös rinnat arat ja vatsanpohjan nippailua. Myös pahoinvointi hiipii hiljalleen, ainakin iltaisin olla etovaa oloa ja joutuu nieleskelemään enemmän. La 18.1.11 ja rv 5+6.
Kiva Mintsi, että jaksoit vastata vaikka huomasin aamulle, että olit kirjoittanut nuo päivät jo tälle sivulle aiemmin. On muutenkin kiva kuulla kuulumisiasi, kun alettiin kirjoitella aika lailla samaan aikaan.
Eli tänään on kp30/25- (kierto varmaan sekaisin, toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, eka oli 25päivää). Tein aamulla first signalin ja nega, eikä haamun haamua. Luin noita aiempia viestejäni ja niiden mukaan epäilin ovulaation olleen 9.-10. päivä (joka kertoisi kierron olevan 30päivää). Joten oiskohan yhä liian aikaista testailla.
Äh. Mun mielestä sais menkat tulla jos on tullakseen, sillä mä en osaa ajatella mitään muuta. Joka aamu sitä on testitikku kädessä ja joka aamu huokaa pettymyksestä. Mä oon tosi malttamaton. Mietin sitäkin, että jos se hormonaalinen kierto on vain sekasin ja tässä odotetaan monta kuukautta niitä menkkoja, niin en mä voi joka päivä testailla.
Syy miksi oon niin levoton ne oireet, jotka joko ovat tai eivät ole korvien välissä. Ensinäkin mua huimaa monta kertaa päivän aikana (toki voi johtua jumissa olevista hartioista), ja välillä etookin. Ei okseta, mutta etoo, erityisesti kahvin juomisen jälkeen. Tänään on tuntuu "kosteammilta" päiviltä ja mahaa vähän juilii. Oiskohan ne menkat tulossa, vai jotakin muuta... Väsytä ei juuri sen enempää kuin ennenkään.
Arghh! Ja mietin kyllä, että kuuluisko mun siirtyä panikoimaan helmikuisiin, kun sinne se aika varmaan siirtyis jos kierto on noin pitkä. Ja toisaalta yksikseni täällä mutisen, mutta kiva mintsi, että käyt lukemassa :)
Joopa joo.
Yk3 pyörähti käyntiin... Jospa sitä ensi kierrossa osaisi ottaa rauhallisemmin, eikä testailla jatkuvasti ja tunnustella olotiloja. Saapa nähdä.
Siirryn tästä helmikuisiin (vaikka en tiedä pitäisikö siirtyä suoraan maaliskuisiin, kun kiertopäivät on mitä on)...
täällähän on oikein ihanasti tullut plussia, paljon onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut niille joille se helkkarin täti tuli sitten...
Mulla on menossa kp 33/28-30?, mähän testailin "ahkeraan" viime viikolla, mutta negoja näytti, viimeksi testasin kp 29 aamuyöstä negan. Mutta nyt en ole uskaltanut testailla, olin reissussa ja odotin koko ajan menkkojen alkavan, mutta ei vielä näy... en tiiä millon uskaltaisin testata vai odotanko viikonloppuun peräti... Ei oikeestaan ole oireita, vähän mahassa tuntuu että menkat alkaa (välillä), mut katsellaan ja nautitaan näistä ihanista keleistä!
Viltsu