Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)

04.04.2010 |

Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.

Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.

Pikku3 kp1/28-30 yk10

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan tosiaan, että kierto on kohdillaan ja tärppää pian! :) Itselläni meinaa pää taas kiehua, kun tässä pohdin, että tuleekohan ne menkat vai ei... tällä viikolla pitäisi alkaa viimeistään viikonloppuna. Muutaman päivän ollu pientä juilimista ja vihlontaa aina sillon tällön alamasussa, väsymys on tajuton ja aika kärttyinen olen ollut... mutta kuten aiemmin huomattua niin nää voi olla ihan muutenkin eikä välttämättä tarkoita raskautta :(

Toivotaan, että plussat saapuvat pian! :)

Aurinkoista Päivää!

Vierailija
62/219 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko liittyä jännääjiin...? Olen 33v ja minulla on ennestään 3v ja 5v lapset. Pillerit lopetin helmikuussa ja nyt on oikeastaan vasta toinen yritys kierto menossa. Oviksen pitäisi olla loppuviikosta. Kp10 on menossa nyt.

Viltsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne mahtuu. Sinulla melkein sama kp kuin täälä. Täälä kp 13. Joten ovista odotellaan tääläkin innolla. Kai sitä saa pupuilla päivittäin tämän viikon, jotta raskautuisin.

Minkälaisia ovistuntemuksia teillä kanssaihmiset on ollut? Minulla vain vihlontaa alavatsalla, tälläkin hetkellä vas. tuntuu välillä kipeitäkin vihlasuja.

Aurinkoista päivänjatkoa! :D

Vierailija
64/219 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä piinaviikko menossa, tädin pitäisi tulla viikonlopun tienoilla kylään, mut toivon et kulkis jo meidän ohi. Ei edelleenkään mitään tuntemuksia, en niitä tosin ole kauheasti ehtinyt töiden takia bongailemaankaan. Onnea ovis-ja raskausplussiin...

Pikku3 kp23/28-30 yk10

Vierailija
65/219 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan aikaisemmin kirjotellut mihinkään, vaikka paljon oon lukenut esim tätäkin ketjua.

Mä en yleensä oo tuntenut ovista, ehkä limoista, mut muuten ei mitään kipuja yms.

Ollaan yleensä joka toinen pvä oltu keskellä kiertoa, mutta katsotaan mihin se johtaa... Aikasemmista raskauksista oon tullut ekalla ja tokalla kierrolla raskaaksi.

Toivotaan useaa plussaa tähän kiertoon!! :)

Viltsu

Vierailija
66/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tuo pahoinvointisuus jo helpotti, mutta vain palataksen tänään, ainakin yhtä pahana ellei pahempanakin kuin aiemmin. Ihmetyttää kovin, ja mielessä pyörii, että mitäs jos mulla olikin ovis jo kp 7-8, niin voisiko tää nyt kuitenkin olla jo joku oire raskautumisesta.. Järki taas sanoo, että ei, kyllä tän täytyy johtua pillereiden lopettamisesta. Huoh. Vielä ainakin 10 päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa ja pääsisi testailemaan..

Vierailija
67/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muita oireita kuin pahoinvointi? Toivotaan että tuo on oire jo raskaudesta. Pidetään peukkuja =)

Vierailija
68/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään muista oireita.. jotenkin silti en usko tätä vielä raskausoireeksi, todennäköisempää lienee että hormonit vain myllertävät pillereiden lopettamisen vuoksi. Mutta, eihän sitä tiedä.. :D

Vierailija
69/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään menossa kp30/30-35. Ja ovis tosiaan bongattu kp 18 tienoilla. Hirrrrrveä hinku testata, mutta aion tässä kierrossa olla maltillisempi eli tastaan aikaisiintaan kp 35 tai 36, jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet... Ei mitään varsinaisia oireita, mutta hakemallahan niitäkin löytyy; mieletön väsymys, ärtyisyys ja vasemmalla puolella alamasussa repäiseviä kipuja aina välillä, etenkin kun lähtee liikkeelle tms.

Vierailija
70/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääbs: Onko sulla muita oireita ollut kierukan poiston jälkeen? Oliko sinulla kupari- vai hormoonikierukka?

Itselläni hormoonikierukka poistettu 10 päivää sitten ja joka aamuinen yökkiminen pöntöllä alkaa olla jo rasittavaa...Rinnatkin ovat kosketusarat olleet jo muutaman päivän. Parina päivänä kierukan poiston jälkeen tuli vähäistä vuotoa, joita ensin luulin menkoiksi, mut varsinaiset menkat ne ei kyllä ole (ennen kierukkaa menkat kesti 5-7päivää).

Olen jo alanut haaveilemaan josko olis jo raskaana... Ovis kun oli pari päivää ennen kierukan poistoa ja silloin kyllä peittoa heiluteltiin :) ja periaatteessa voisi olla mahdollista sen puolesta olla raskaana.

ÄÄH...Pitäis lopettaa nää kuvitelmat, koska sitten tiputaan ja korkeelta... Mut miten voi olla miettimättä raskaus ja vauva ajatuksia, kun lupa on vauvalle annettu tulla.

Tärppionnea Pikku3:lle ja kaikille muillekkin yhtä paljon

Ei ole ollut oireita, ihme kyllä;)

Vierailija
71/219 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä itsekseni voisiko ovulaatio olla jo nyt käsillä,kp6...

Eilisestä asti tosi runsasta valkovuotoa ja tänään vihloi alavatsaa vasemmalta tosi kovasti.

No, ei sitä kannata jossitella vaan laittaa peitot heilumaan ;)

Tervetuloa uusille:)

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!

Vierailija
72/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle ja pikku3 paljon sormia ja varpaita pystyyn että teijän(kin) ohi täti kulkisi eikä jäisi kyläilemään!!!

Itse sitä täälläkin niin kovasti toivon mutta ei mulla taida oikeesti olla edes mitään oireita. Tosin vasta kp23/27-30 onkin menossa..samoja oireita on kuin evellä, nukuttas koko ajan, varsinkin töissä oon ollu ihan hermona, välillä juilii mahaa. Odotan edelleen että rinnat kipeytys, kun niitä oikein kopeloi niin onhan ne vähän mutta en usko että mitään merkkaa ;)

Nyt on vaan tosi vaikea päättää mitä tehhdä, vappuna oli tarkotus uhlia työkavereiden kanssa mutta uskaltaako sitä kun ei tiiä ollakko vaiko eikö olla?

Vierailija
73/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan piinailija vielä testannut?!

Täällä piina jatkuu....vähän menkkajuilintaa ja toosi vähän mitään muita oireita. joten tätsykkää tässä varmaan odotellaan vappurientoihin. Ja niistä puheen ollen samoin kuin haaveilija82 mietin tuota vappua... Pitää siis testata ennen sitä, pe-aamuun koitan malttaa.

T. Vilho, kierto ties mitä, dpo 12-13.

Vierailija
74/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierron alku oli hieman epäselvä tuhrusta/vaimeasta alusta johtuen. Nyt KP10-11, kun en oikein tiedä laskeako tuhrusta vai kunnon vuodosta.

Toissapäivänä ja vielä eilen aamulla näytti donnatest ovulaatioon viittaavia tuloksia, mutta me tyhmät jätettiin hyödyntämättä kun ajattelin että kyllä se hormonihuippu on vielä tulossa (ja meitä väsytti eikä napannut). Eilen illalla kun pupuiltiin, testi ei sitten näyttänytkään enää mitään.

Höh, oliskohan jäänyt hyödyntämättä siis tää kierto... no, kai toi eilisiltainenkin olis voinut ehtiä ajoissa, tai sitten lauantainen. Kahden illan taukoja ei kuitenkaan alkukiertoon pitäisi jättää. Pöh.

Nyt ollaan joka tapauksessa purjehdittu avioliiton auvoiseen satamaan ja ainakaan stressini au-lapsesta ei pitäisi enää vähentää onnistumisen mahdollisuuksia.

Jotenkin voisin kuvitella, että avioituminen jotenkin psykosomaattisesti edistää raskautumista. Mitä luulette?

Vierailija
75/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kp 16 eli täti oli täällä viimeksi vierailulla 13.4. Kierrot yleensä noin 28-30, mutta viime aikoina tuo 28 on ollut yleisempi.

Km on ollut x2 ennen esikoista ja 1 km ehkä ennen tyttöä. Meillä on jo 7v poika 7/02 ja 4v tyttö 5/05, olisi aivan ihana jos nyt tulisi talvivauva vaihteeksi.

CelesteSebastian kp 16/28-30

Vierailija
76/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuohon viestini loppuun vielä:

CelesteSebastian kp 16/28-30

ja vielä muokkasin sitä kun se ei tule näkyviin millään??

Vierailija
77/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin muokattua tuon lopun:)

Vierailija
78/219 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin myös mukaan, jos mahtuupi. Menossa yk 1 ja kp21/25. Esikoisesta haaveillaan ja kovasti olen jo oireita kehitellyt, mutta saas nähdä...

Vierailija
79/219 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet mukaan. Kyllä tänne kuumeilijoita mahtuu. =) Toivotaan plussatuulia kaikille matkaan!

Täällä edelleen tuota alavatsanippailua aamupäivisin. En nyt tiedä onko ovista vai jt muuta. Pupuiltu kyllä on ahkeraan, ja plussaa toivotaan raskaustestiin. :D

mintsi kp 16/28.

ps. koskahan sitä uskaltaisi tehdä ensimmäisen raskaustestin?!

Vierailija
80/219 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mintsi, menet aika samoilla kp kuin minä:) Keillähän muilla samoissa tulevat piinaviikot? Ootteko enää tehneet täällä toivottujen LA päivien listaa? Joskus aikoinaan niitä täällä tehtiin ja olivat käteviä:) Voin vaikka tehdä ja päivittää jos haluatte?

CelesteSebastian kp 17/28-30 ja jo mennyt ovis, pupuiltu la 24.4