Uusi vauvakuumeilija!
Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.
Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)
Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?
Kommentit (135)
Juuri näin, mintsi, positiivista ajattelua tarvitaan ja se helpottaakin kummasti koko kuumeilua! Iloista oviksen odottelua teille miehesi kanssa!! Olen muuten testaillu ovulaatiota clearbluen digitaalisella nyt kahtena päivänä mutta ei näytä vielä hymynaamaa ei.. kunpa päsähtäis sekin nyt ruutuun kun ensi viikolla ollaan 3 päivää erossa ja jos ovis tapahtuu silloin, voi jäädä mahdollisuudet tältä kuulta aika pieneksi..
Onnea myös uudelle osallistujalle Esikolle! Ja mulla oli ihan samanlaista tunnemyrskyä kun lopetin pillerit, yhtenä hetkenä iloa, toisena kaikki ärsytti ja saattoi itkun partaalle. Eli ihan normaalia on ja menee kyllä ohi. Mulla nyt toinen kierto lopettamisen jälkeen ja on onneksi ihan normi olo. Mitä nyt tulee elettyä vauvahaavemaailmassa harva se hetki :)
Täällä on sama tilanne, odotellan että menkat loppuisi. Nyt kp5 menossa. ja kyllä täälläkin tunteet heilahtelee kovasti. Koko viikon on kiukuttanut jokin asia, ja mies ihan imeissään mikä nyt taas on. Välillä mökötetään ja välillä purskahdetaan itkuun ilman järkevää syytä. Minä olen kyllä aina menkkojen aikoihin ollut oikea tuuliviiri, hetken on kaikki hyvin ja sitten taas kaikki ihan päälaellaan. Onneksi menkat kohta ohi ja voi taas haaveilla enemmän esikoisesta. Mies ainakin kovasti odottaa ovistani. =) Varmaankin peitto heiluu päivittäin ensi viikolla :D
Plussatuulia!!!
Nyt kp 6 menossa. Luulin eilen jo hetken menkkojeni loppuneen ja peittojakin jo heiluteltiin. Niin tänään huomasin, että aina vaan on menkat. Tai ainakin päivän mittaan vähän vielä tullut vuotoa. Alavatsallakin vihlovaa/pistävää kipua. Johtuuko tämä siitä eilisestä peiton heiluttamisesta vai siitä että kohtu supistuu ja kaikki loputkin tulee pois?!? Olen ihan ymmälläni! Onko muilla ollut näin? Ei kai tämä vielä nyt mitään ovista oo, kun vasta tuo kp6 menossa?!
mulla on joskus ollu niin että menkat on kestäny 3 päivää ja ollu yks päivä välis ja alkanu taas eli en usko et se johtu peittojen heiluttelusta!
Itse huomasin tänään, et mulla on niukasti veristä limaista vuotoa (pahoittelut yksityiskohtaisuudesta), joka näyttää jo loppuvan. Outoa on se, että kuukautiset loppui jo lähes viikko sitten. Eilen särki selkää..
Mielialan lisäksi mulla myös kierto on varmaan sekaisin! Onneks odotellessa voi nauttia kauniista keväästä :)
kauanko menkat kesti sen yhden välipäivän jälkeen? Minulla edelleen vuotoa hieman, vähemmän ehkä kuin eilen, mutta silti ilman pikkuhousunsuojaa ei pärjää (anteeksi yksityiskohtainen selitys). Loppuisi nyt jo nämä menkat!!! Täällä on niin valtava vauvakuume. Mies toivoo, että oviksen aikoihin peitto heiluu päivittäin. :D Toivottavasti saadaan plussia tähän pinoon piakkoin. Toivon käärön teille jokaiselle saapuvan tammikuussa.
Pupuilkaa, nauttikaa keväästä ja plussatuulia!!! =) =) =) =) =) =)
en muista, mutta oliskohan ollu normi vuotoo sellaset 3-4pv ja sit pari päivää vain typerää tuhrua. Pahempiakin "hormoni häiriöitä" on ollu ku tammikuus kesti 19pv. Mut kyl ne mintsi pian menee ohi. Koita kestää.
en ole siis ainoa, jolla pillerien jälkeen vuoto tulee näin. en muista pillereiden aikana ainakaan tälläistä tapahtuneen. Ja onneksi se vuotokin loppui eilen. =) Nyt vaan ovista odotellaan saapuvaksi, täytyisi yrittää edes joka toinen päivä pupuilla, jotta tärppäisi heti tästä ekasta kierrosta! On niin kova vauvakuume!! :D :D
Juu ette ole ainoita, joilla vuodot ja kierrot heittelee miten sattuu :) Mulla oli ihan samanlaista, joten normaalia se on. Mulla oli eka luomukierto helmikuussa, jolloin alkoi pieni tuhruvuoto kp 30 ja 4 päivää myöhemmin alkoi kunnon vuoto, jota kesti kaksi päivää vaikka luulin jo moneen kertaan tuhrun aikana että menkat jo loppui. Maaliskuun kierolla vuoto alkoi sit kp 39 ja kesti kaksi päivää. Eli se voi olla ihan mitä sattuu.. Nyt uudella kierrolla ja kp 20.
Mutta hyviä uutisia on jonkin verran ja nehän on pakko teidän kanssa jakaa! Käytin Clearbluen digitaalista ovulaatiotestiä viime viikolla ja 3. aamuna ruutuun päsähti iloinen hymynaama! Voi sitä riemua, oltiin molemmat ihan onnessamme vaikka kyse oli vasta ovulaatiosta. Mutta raskautumisen kannalta aika tärkeä juttu! Onneksi rakasteltiin edellisenä iltana ja sit samana päivänä kun ovulaatio huomattiin. Ihanaa! Sitten piti jo lähteäkin työmatkalle kolmeksi päiväksi mutta toivottavasti ne peiton heilutukset riitti!
Onnea kaikille ja kauniita kevätpäiviä!
Kyllä ne voi ne vuodot vaihdella muutenkin kun mähän en ole ikinä mitään pillereitä käyttäny...
Mun hormonit on muutenkin niin sekasin et tasasta kiertoa ei ole ikinä 3kk:tta kauempaa putkeen!
mulla on ennen pillereitä ollut säännöllinen kierto. Ja kun menkat on alkanut niin heti pitänyt käyttää kunnon sidettä, ei mitään tuhruja ole ikinä tullut alkuun. Oikeestaan vasta sit kun vuoto lopuillaan niin tuhrua voi kestää pari-kolme päivää.
Peukut ylöspäin SusieH, toivotaan että peiton heilutukset riitti ja saat testailla plussaa raskaustestistä piakkoin. =)
Meillä odotellaan ovista ensi viikolle, ja toivottavasti peitto heiluu päivittäin! :D
Plussatuulia muillekin ja aurinkoista kevättä! =)
..chili, että voi muutenkin vaihdella miten sattuu. Tunnen sellaisiakin naisia hyvin monta, joten kaipa se kokonaisuudessaan nuo naisen hormonit voivat elää ihan omaa elämäänsä sinne sun tänne. Toivottavasti kuitenkin ovulaatiot pystyy jotenkin nappaamaan siitä huolimatta. Vaikka eihän se kivaa se epäsäännöllisyys noin muutenkaan ole. Tsemppiä vaan :)
Juu kiitoksia, mintsi! Toivotaan parasta ja peukut ylöspäin sullekin ensi viikolle :)
..elää ainakin täysin omaa elämäänsä välittämättä mistään säännöllisyydestä! :)
Toivon että tää eka yritys kk. olis riittävä, kun olen nähnyt ja lukenut miten jotkut yrittävät kauan onnistumatta ja mitä se saa heissä aikaan.
Onnea odotellen plussatuulia kaikille!
yritykseen chili. Meiläkin eka yritys menossa. Ja toivon todella että heti tärppäisi. Mies on ainakin valmis yrittämään tosissaan. :)
Plussataan nyt urakalla tästä pinosta vielä tmän kevään aikana! :D :D :D
Plussatuulia kaikille!
chili, toivotaan tosiaan että osuu kohdalle epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta! Ja kyllä, mintsi plussia tähän pinoon vaan niin johan kevätaurinko paistaa! Vastasin muuten sulle tonne ovulaatio keskustelun puolelle niistä ovistesteistä.
Mitäpä muutakaan kuin plussatuulia! ;)
kävin juu lukemassa tuolta ovispuolelta vastauksesi. Kuinka herkästi täällä ihmiset huomaa kropastaan oviksen ilman mitään ovistikkuja/testejä?
Täällä kp14 menossa ja eilen pariinkin otteeseen tuntui vihlaisuja alavatsalla. Oletan että tässä lähipäivinä on ovis. Laskuritkin antavat 25-28.4. ajankohdat. Pupuilua siis tiedossa raskautumisen toivossa.
Plussatuulia! =)
Tulin itse kyselemään, onko teillä muilla kipuja ovikseen liittyen - itselläni tänään niin kovat, että olin jo lähdössä lääkäriin. Sitten vasta tajusin, mistä on kyse. Alavatsassa viiltää ja jomottaa, etenkin jos nousee tai käy istumaan.
En siis usko, että tarvitsen testejä :) Harmi vaan, että kipu karkottaa kaikki mieliteot..
täälläkin alavatsalla viiltäviä vihlaisuja eilen ja tänään aamupäivällä. Mitään muita oireita ei ole ollut. Mielitekoja nuo vihlaisut täälä ei kuitenkaan vie pois. Me olemme miehen kanssa niin innoissamme tästä "lapsen teosta" ettei siinä pienet vihlaisut mieltä paina. Pupuillaan siis jatkossakin päivittäin! Toivottavasti omat paikat kestää... ;)
PLUSSATUULIA!!!
Juu kyllä niistä vatsan nippailuista aika hyvin huomaa, että on ovisajat käsillä. Itse uumoilin ovulaatiota juuri vatsakivuista päätellen ja samana päivänä tikutin myös positiivisen. Toivotaan, että kaikilla riittää mielitekoja tarpeeksi, jotta pikkuiset saisivat alkunsa :) Ja jaksamista esikolle kipuihin! Toivottavasti helpottaa pian.
..ja kuumeilua. Omat ajatukset karkaa koko ajan haaveiltuun esikoiseen (minä 24v. ja mies 28v.), nyt odotetaan että ekat kuukautiset pillereiden lopettamisen jälkeen loppuisi! Kiva huomata, että kroppa toimii pillerivuosien jälkeen. Tunteet heilahtelee riemusta ärsytykseen, mikä kyllä saattaa johtua hormoneista - onko muilla heilahdelleet pillereiden jälkeen? Toisaalta sekin on yhdenlainen askel tässä "projektissa".
Onnea kaikille tältä uudelta osallistujalta!