Tiesitkö jo nuorena ettet tule pariutumaan?
Löytyykö palstalta sinkkuja jotka tiesivät jo nuorena etteivät tule koskaan pariutumaan?
Henkilöitä jotka eivät esim saaneet vastakkaiselta sukupuolelta huomiota ja olivat rumia tai oudon näköisiä.
Nuorena kun tuo ulkonäkö merkkaa todella paljon ja jos siinä on puutteita ei saa positiivista huomiota.
Kommentit (16)
Toki olen suhtessa, Mutta en avo en aviolitossa. .Koskaan en edes ajatelut asiaa.Joten en tiedä mitä v,2024 on?Tällä järjellä ei ikinä miestä edelenkään halua kotiini asumaan.
En ollenkaan. Sain aina vähän huomiota ihan vaan olemalla suosittujen tyttöjen joukossa. Sen sijaan luokan rumilukset ovat kyllä pariutuneet.
Osa +35 vuotias ei tohdi myöntää itselleen että jos ei koko aikuisen iän aikana kukaan nainen ole ollut tosissaan edes kiinnostunut, kannattaisi katsoa peiliin! Kannattaisi kehittää itseä parempaan!
Moni mies on täysin sokea sille miltä näyttää epäsiisti rasvatukka ja ylikasvaneet viikset suussa. Pömppömaha ja plakin täyttämät hampaat kun hygienisyys ei ole vahvuus.
Luulin vakaasti etten tule, mutta toisin kävi.
Minulle oli tämä selvää jo nuorena. Ala-asteikäisenä päätettiin kaverin kanssa ettei koskaan mennä naimisiin.
Jostain poikaystävistä taisin lapsena vielä haaveilla, mutta teini-ikäisenä ymmärsin olevani erakko.
Kyse ei ollut kohdallani ulkonäöstä ja siitä ettenkö olisi saanut huomiota. Toki oli paljon kiusaamista mikä vaikutti itsetuntoon, mutta pääasiallinen syy on yksinviihtyminen.
Joo, olin jo ala-asteella varma, etten tule koskaan pariutumaan. Ajatus tuntui jo silloin ahdistavalta.
30-vuotiaana päädyin kuitenkin kokeilemaan parisuhdetta, kun menin rakastumaan. Ja oikeassahan minä olin ollut, ei ole minun juttuni. Nyt taas reilun vuoden sinkkuna ja oikealta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jo nuorena rumasta naisesta ja miehestä, että kohtalo on julma.
Kyllä, ja epäsosiaalisesta
Vierailija kirjoitti:
Osa +35 vuotias ei tohdi myöntää itselleen että jos ei koko aikuisen iän aikana kukaan nainen ole ollut tosissaan edes kiinnostunut, kannattaisi katsoa peiliin! Kannattaisi kehittää itseä parempaan!
Moni mies on täysin sokea sille miltä näyttää epäsiisti rasvatukka ja ylikasvaneet viikset suussa. Pömppömaha ja plakin täyttämät hampaat kun hygienisyys ei ole vahvuus.
Ihan tavallisen näköisiä työssäkäyviä ja siistejä perusfiksuja miehiä on vapaana paljon.
Sitä suuremmalla syyllä jos kerran mukavan perusmiehen näköisiä on sinkkuna valtavia määriä, kannattaisi todellakin tajuta jos kukaan nuori tai nuorehko nainen ei ole kelpuuttanut.
Moni mies ei tajua miten pahaan kuntoon ovat päästäneet ulkonäkönsä, eivät käy parturissa, eivät välitä sojottavista viiksistä suussa, haisevat pahalta ja ryhtikin päin puuta...
Äiti ja vaihtuvat miehet. Olin melko varma jo nuorena ettei parisuhteet ole mua varten. Olin 16 vuotiaana muuttanut 11 kertaa ja 16 v muutin omaan kotiin ja päätin että nyt rauhoitan elämäni elämällä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jo nuorena rumasta naisesta ja miehestä, että kohtalo on julma.
No eihän. Kyllä monelle rumalle naiselle ottaja löytyy ja miehellekin, jos hänellä on paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo eivät ole ongelmia naisen löytämisessä miehelle, jos miehellä on paljon rahaa. Silloin on varaa olla huolimaton ja homssuinen.
Tiesin kyllä varmaksi mutta pariuduin kumminkin heti armeijan jälkeen.
AP unohti mainita että minkä tasoisen kanssa pitäisi pariutua?
Jos mikä tahansa ylipainoinen vanha yksinhuoltaja kelpaa niin kuka tahansa mies löytää kumppanin.
Itse olen nuorena solmitussa avioliitossa edelleen, vaikka joskus nuorena ajattelin, että tuskin löydän ketään, olin outo nörttityttö. Rumia ihmisiä ei minusta ole, mutta yksin on jäänyt tosielämässä tuntemani oudot autistiset ihmiset (ei toki kaikki) ja joilla on mielenterveyden haasteita. Ei se ulkonäöstä johdu.