Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vauvakuumeilija!

30.03.2010 |

Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.

Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)

Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottuivat jo, ei tarvitse enää varoa jokaista askelta, jonka ottaa :) Toisaalta tulee hämärä tyytyväisyyden tunne, kun tietää mistä kipu johtuu.. Jännittää jo vähän, onnistaisiko jo ekalla yrittämällä! Pidän peukkuja teillekin.

Vierailija
62/135 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOivottavasti teilläkin tärppäisi näin ekalla yrittämällä. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä meille molemmille. :D

Täällä jo kolmantena peräkkäisenä aamupäivänä nuota alavatsan vihlaisuja. Niitä vihlaisuja kun ei ole ollut enää iltapäivällä tai illalla. Onkohan jotain muuta kun ovista? Jos tässä nyt vielä pupuillaan loppuviikko kuitenkin, jotta tärppäisi. =)

Iloisia plussatuulia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että helpotti. ja onhan se mukavampi olla kun tietää mistä kivut johtuu :) Onnea yritykseen sinullekin. Meillä nyt yk 2 ja kuukautisten pitäisi alkaa viikonloppuna. Toivottavasti eivät ala ja toinen yritys olisi tuottanut tulosta! Peukkuja vaan kaikille :)

Vierailija
64/135 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille kanssakuumeilijoille!

Täältä ilmoittautuu uusi kuumeilija Vantaalta joukkoon! Ikää itselläni kohta 26 ja miehellä 36.

Esikoisesta haaveillaan molemmat ja virallisesti yritys alkaa vasta elokuussa, mutta pientä varaslähtöä ollaan jo otettu ;)

Reilu vuosi sitten tavattiin ja samantien aloitettiin perheen perustaminen. Vuoden aikana on tullut jo hankittua yhteinen talo ja muutama koirulainen :)

Ollaan edetty nopeasti ja vaikka olemme vauvasta kuumeilleet jo heti tapaamisestamme lähtien, niin päätimme tuolloin juosta maratonit ennen kuin aloitamme lapsenteon.

Maraton häämöttää elokuussa (& puolimaraton ensi viikolla) ja vauvakuume on nyt noussut ihan uskomattoman korkeisiin lukemiin, eikä kumpikaan malttaisi enää odottaa! Pillerit lopetin helmikuussa ja muutama kierto on nyt ehtinyt tulla ja mennä hormonitasoja tasoitellen. Kierto on säännöllinen ja himot kohdallaan!

Meneillä olevassa kierrossani 18/30kp ollaan oltu hallitun huolimattomia kumin kanssa ja muutaman kerran ollaan pupuiltu ilmankin. Saas nähdä saataisko erittäin toivottu "vahinkolapsi" vai jaksetaanko vielä treenailla juoksuja ja elokuun maratonia...

Jokatapauksessa, ihana päästä muiden kuumelijoiden joukkoon! Toivon plussatuulia kaikille!

Missä päin muuten Mintsi kuumeilee? Lähes saman ikäisiä kun ollaan ja aika nopeasti molemmat edenneet :)

Vierailija
65/135 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne kuumeilijoita mahtuu hyvin mukaan. Ja toivotaan plussaa sinnekin piakkoin. =)

Meillä näyttää olevan lähes sama kp:kin menossa, täällä kp 16/28. Ja pupuiltu kyllä on ahkerasti ;) Täällä niin valtava vauvakuume vain kasvaa entisestään. Etenkin eilisillan vieraiden jälkeen, kun näin kaverin vauvan jälleen. Oli se niin suloinen. =) Ja mieskin niin tottuneesti häntä piti sylissään. Huokailin itsekseni, kun haluaa niin kovasti itsekin jo lapsen. Etelä-Pohjanmaalta olemme.

Minä jo välillä mietin jaksanko odottaa kuinka kauan ennen kuin malttaisi testata!? Onko pakko jaksaa odottaa helatorstaihin asti, jolloin ei toivotut menkat ehkä alkaisi?

Plussatuulia vain kovasti kaikille!

Vierailija
66/135 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian voi tulla oireita raskaudesta? Itse olen ajatellut potevani jonkin sortin vatsatautia, kun jo muutaman päivän ajan on vatsa ollut sekaisin ja hirmuisen turvoksissa. Illalla naamaa kuumottaa vietävästi, mutta samalla paleltaa, eikä ole kuumetta. En tiedä vielä kierron pituutta, koska olen syönyt vuosia pillereitä.

Koitan vielä ahtaa farkut jalkaan ja olla toivomatta liikaa, etten pety kovasti :) Hauskaa vappua Harrie84 ja muut!

Vierailija
67/135 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on niin yksilöllistä kuinak nopeasti niitä raskausoireita ilmaantuu. Olisiko mahdollista että olisit esikko raskaana? koska kp 1 oli? Pidetään peukkuja raskaudesta =)

Täällä alavatsakivut vain pahenivat päivä päivältä ja eilen kipeät vihlaisut melkein tiputtivat polvilleen. =( Samoin rinnanpäät kipeytyneet. Olisiko oviksen merkki? Nyt KP 20/28. Pupuiltu on päivittäin reilun viikon ajan :D Yritystä ainakin siis ollut raskautumisen toivossa. =)

Plussatuulia!!! =)

Vierailija
68/135 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! täälllä ilmoittautuu uusi kuumeilija joukkoonne! Esikoista haaveillaan ja yritys on alkanut juuri 05/10. Ikään minulla pian kolmekymmentä ja miehellä 28. Malttamattomana täälläkin:)

Vierailija
69/135 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan My80!

Taitaa kaikki pinot olla täällä malttamattomia naisia täynnä. Toivottavasti plussaillaan ahkerasti tässä toukokuun aikana!

Mistä päin My80 olet?

Vierailija
70/135 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mintsi, mukava päästä juttelemaan saman elämäntilanteen omaavien henkilöiden kanssa! Asustamme Helsingissä, mutta kovan asuntokuumeen(kin) riivaamina osoite voi pian muuttua lähiseuduillekkin:)

Vierailija
71/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan kanssaihmiset, mikä on herkin raskaustesti? Ja koska aikaisintaan voin testailla?

Nyt kp 21/28 menossa. Viimeisen viiden päivän aikana on ollut noita vihlaisuja alavatsalla ja arkuutta rinnoissa. Ja nyt alkaa potuttamaan taas ihan kaikki... =( taitaa sittenkin menkat tulla ensi viikolla. Tästä mielialan vaihtelusta sen kun huomaa heti että menkat alkaa viikon kuluttua =( tai ainakin ennen on ollut niin. Nyt tietysti toivon että menkat ei ala!!! Ja olisin onnellisesti raskaana. =)

Mutta kertokaahan herkimmästä raskaustestistä, jos vaan on kokemuksia? Koska testata ja hinta?

Plussatuulia!!

Vierailija
72/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintsi ja muut..

Luin jostain juttua että clearblue testi on herkkä ja sen voi tehdä jo muutamia päiviä ennen oletettuja kuukautisia.

Itse tein marketti testin eilen ja plussa tuli. Ajattelin ostaa vielä sen cb:n digin ja katsoa että tuleeko näyttöön se kuinka pitkällä raskaus on..

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille..

T: Chili ja Mystis

Vierailija
73/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussasta!! =) Ja tarrasukkia Mystikselle.

Tiedätkö tarkemmin kuinka monta päivää aikaisemmin tuo clearbluen testin voi tehdä? kp 28 on ensi viikolla 11.5. Näyttäisikö clearblue jo 9.5. raskauden? Malttamattomuus iskee tänne, vaikka kuinka ajattelen että vasta helatorstain jälkeen testailisin... maltanko odottaa vai en? =)

Vierailija
74/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää. Esikoista yritämme mieheni kanssa, molemmilla ikää 28v. Nyt yk2 ja kp22/n.28, eli piinaviikkoa eletään. Vauvakuume on valtava, ja sitä tietysti toivoo vaan, että tärppäis.

Toivotaan yhdessä kaikille meille plussatuulia! :)

Vierailija
75/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintsi. Juu mulla oli kiertopäivä 29 ku tein marketti testin ja kp 33 niin näky plussa samaisilla testeillä joten uskon etä jos olisin tehny testin kp 29 cb:llä niin olis voinu näkyä!

Vierailija
76/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon tervetuloa mukaan kaikki uudet ja hurjasti onnea yritykseen! Ja suuret onnittelut chilille plussasta! Tämä taitaa olla hyvän onnen pino koska minäkin plussasin tänä aamuna :) Mulla kp 32/30 ja tein testin predictorilla ja ihan selkeää plussaa näytti! Taidan minäkin hakea vielä cb:n digitaalisen varmuuden vuoksi.

Mitä tulee noihin raskausoireisiin, tunsin itse noin viikko ovulaation jälkeen kovia vatsakipuja, mitkä oli varmaan niitä kiinnittymiskipuja ja nyt ihan pari päivää ollut huono olo ja eilen mulla nousi lämpö ja tuli flunssa. Sen takia testin teinkin kun luin jostain, että flunssakin voi olla raskausoire. Mutta täällä nyt onnen päivät, ollaan molemmat ihan taivaissa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Plussatuulia teille kaikille ja toivotaan, että olisi tärpännyt!

Vierailija
77/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, ihanaa SusieH! Onneksi olkoon! =)Toivon todella että tämä olisi onnen pino, jossa plussataan kaikki vielä tämän kuun aikana. =)

Ja kiitos chili vinkistä. Ehkä odotan äitienpäivään tai sen yli, ennen kuin testaan. Katsotaan mieten maltan odottaa.

Ja tervetuloa mukaan Eevi12.Kyllä tänne kuumeilijoita kaivataan.

SusieH:n plussa antaa toivoa myös tänne. Tärppäsikö teillä kuinka pian kun aloitte yrittämään? Onnea ja tarrasukkia pienokaiselle! =)

JA KOVASTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!! :D

Vierailija
78/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SusieH ja tarrasukkia mukaan!

Mun on pakko saada se cb:n testi viikko näytöllä!

Mulla oli ekassa raskaudessa hirvee flunssa viikolla 2+ ja nyt kun tuli taas niin oli pakko testata.

Mintsi koita kestää vielä viikko ja sit testaa niin näkyy.. Oikeen paljon plussatuulia!(Koskee myös muita kuumeilijoita)Mä mintsi toivon et plussa pläjähtää!!!! :)

Vierailija
79/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos chili onnen toivotuksista. Pidähän varpaat ja peukut pystyssä että plussaan ensi viikolla. Haluan niin kovasti esikoisen. Saadaan sitten joukolla siirtyä tuonne Odotus-puolelle kirjoittelemaan kuulumisia raskauden edetessä. =)

Täytyy malttaa joo ensi viikkoon ennen kuin alkaa testailemaan. Yksi neuvolasta saatu testi on jo kotona. =)

Chili, toivottavasti saat sen cb:n testin viikkonäkymällä. Kerro sitten millä viikoilla mennään.

PLUSSATUULIA KAIKILLE HYVÄN ONNEN PINOSTA!!! :)

Vierailija
80/135 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu ja käytetty ja liitämpä tähän siitä kuvan jos onnistuu..

Mintsi mun varpaatkin on pytyssä sun puolesta et tulis plussa!