*+* Heinähippuset, torstaita! *+*
Kommentit (16)
Piipaa: kiitokset. Kiva piinailla " samanhenkisten" kuumeilijoiden kanssa :)
Tulisikos tänään mukavia plussauutisia?? Ketään onnekasta?
S kp16/28-29 dpo2
Eli täällä siis oviskivut bongasin toissapäivänä, mutta mutta lämmöt edelleen tänä aamuna superalhaalla. Vitsi,että ottaa päähän. Digimittarilla mittaan suusta aamuisin ja nyt on kyllä tänä aamuna ihan superalhaiset lämmöt eli todellakin missä mennään, onko koko elimistö ihan sekaisin!
No tuli sitten kuitenkin mieleen, jos tuossa mittarissa onkin jotain vikaa esim. patterit alkaa olla finaalissa,meinaan huomasin, että jos ei ota pois suusta heti kun tulee ne " loppupiippaukset" lämmönnousu jatkuu jopa useita kymmenyksiä ylöspäin vielä minuutin sisällä. Nyt siis olen päivällä muutaman kerran testaillut, kun ei näyttänyt vaihtopattereita oleva laisinkaan kotona. No voi kun se olisikin tuosta mittarista johtuvaa, eikä mun kropasta.
Eipä täällä tämän kummempaa, hieman epätoivoiset fiilikset ehkä... toivottavasti muilla parempia fiiliksiä!!!
kp17/29 dpo2
moikka!
Ja ensiksi onnittelut plussanneille ja suuret voimahalit kaikille pinosta pudonneille
Vähään aikaan en ole kirjoitellutkaan, lukemassa olen kyllä käynyt liki joka päivä ja myötä iloinnut ja suruillut kanssanne..
(.) Nyt tuntuisi siltä, että on voinut tärpätä... Lauantaista asti on tuntunut että on pissatulehdus. Kävin tiistaina antamassa näytteen ja ihan puhdas oli, ei siis tulehdusta... Nyt siis kp. 23 menossa... Voihan nää tuntemukset olla tietty jotain muutakin, mutta toivossa elelen ja lauantaina testaan kun kp 25.
Mukavia talvipäiviä kaikille kanssa piinailijoille toivoo
pilke
Huomenia kaikille!
Kertokaapas rakkaat hippuset, oletteko koskaan kokeilleet jompaakumpaa näistä testeistä:
-Aconin testiKASETTIA (en uskalla tilata kun se vaikuttaa niin hankalalta!)
-Ihan perus, FindOut Pregent Stickiä?
Mää nyt yritän tässä arpoa kumman mä tilaisin (saisin jo huomiseksi postiin halvemmalla ku apteekista hakemalla). Kallistun vähän tohon aconiin päin sen herkkyyden vuoksi, mutta pelkään että sössin sen totally :D Pliidepliis, kellään kokemusta?
Nyt tietty ku tilaan testin niin menkat alkaa.. niin mun tuuria. Pitää äkkiä toimia etteivät kerkee alkaa :D
-Weatherby 32/28
siis onkos se aconin testikasetti semmoinen, mihin laitetaan pipetillä siihen yhteen kohtaan pissinäyte?
Miulla oli semmoinen ja helppo kun mikä tehdä...
Minä sitten vissiin siirryn tonne odotuspuolen heinähelistimiin, joten moi vaan, erityisesti piipaa07...seuraathan siekin sinne?
Kaunista ja tärppäävää talvipäivää kaikille!
Terv.sadetar 4+0 ja 12/03
sorry...
Piipaa00....sinua tarkoitin! :0)
T.sadetar
juur sellanen se oli! Kiva että se siis ei ole mikään hankala, kavahdin just sitä pipettihärvellyshommaa :)
Toisaalta tollanen markettitesti ois hyvä koska 1)siinä on 2kpl testejä 2)jos siinä näkyy reilu plussa, se sitten vissiin on kanssa PLUSSA. No, mulla on 25min aikaa päättää.
--
Ajattelin tosin, että voisin yrittää odottaa vielä niin pitkään, että menkat olis viikon myöhässä ;) tuntuu nimittäin siltä että välillä lirahtaa housuun ja " menkkakivut" on välillä niin kovat, että ottaisin särkylääkettä jos oikeasti vuotaisin.
Hei, onko nännien " nöpöttäminen" mikään oire? Tuntuu että tissit törröttää paidan ku paidan läpi niin villisti ettei ihmisten ilmoille kehtaa mennä ilman takkia :D Lisäksi nänneihin sattuu tosi pistävästi jos niitä puristelee. Hehee täällä taas yks tissitestaaja yrittää saada itseään ajatuksen voimalla raskaaksi ;)
Tänään menkat sitten alkoivat... No, olihan se odotettavissakin, joten ei meillekään tule heinähippuista, joten meitsi sitten " pakkaa" tavaransa täältä pinosta ja " muuttaa" tuonne eloisiin... heippa *vilkuttaa* sitten, oli hauska tavata ja tutustua...
K@tk@
ps. kaikille uusille plussanneille PALJON onnea! ja tipahtaneille lohtuja.
tuo äsköinen napero79 on siis meikäläisen " uusi" nikki, jotenka älkää pelästykö, kun tuli väärällä nikillä innostuttuu... Mutta siis meikäläinen poistuu heinähipuista tuonne elokuisiin, tänään siis tuli täti kylään... Jotenka heippa... (taitaa tulla vähän kertausta... anteeksi nää mun sekoilut)
K@tk@
maharajalle jos vielä näitä luet suuren suuret pahoittelut keskenmenosta, suru on suuri teilläkin*halaa*
korallille mun piti sanoman, että mun kierrot on olleet klon tarkkoja 27pv(oviksesta 14-15vrk) paitsi 2 viimisintä(tai siis ennen tätä km) oli 28 ja 29 ja hieman tiputteluvuotoa oli niin gyne oli sitämieltä että alottasin terolutit koska saattaa EHKÄ olla häiriötä keltarauhasentoiminnassa, koska haittaakaan sen syömisestä ei ole. niin ehkä sun kannattas kokeilla sitä voidetta. Ja siis nyt viime kierrossa se kemiallinen.
Jännitän ja peukutan teidän molempien puolesta piipaa ja koralli aj siksipä käyn päivittäin pinoa lukemassa.
Me ei olla oikein ehditty pohtia tulevaa yritystä, mie olin viime pe-eilisen välisenä aikana 59h töissä ja siinäv älissä podin tämän km:n ja ravasin lääkärissä ja labrassa, nyt on jotensakkin aika finaalissa oleva olotila.
Uusi kierto kai nyt sit lasketaan siitä sunnuntaista ja terot alotan kp 15, unohin nimittäin asian varmistaa gyneltä.
Eilen illalla alkoi menkkakivut. Juu, olihan niitä esikoisestakin, mutta jotenkin tuli vaan sellainen tunne, että kyllä sieltä on täti tulossa viikonvaihteessa.
Rintoja ei kyllä kolota ollenkaan, kuten normaalikierroissa, mutta kaipa niitä poikkeuksiakin voi olla.
Huh huh, illalla on tiedossa pitkä työilta. Väsyttää ihan hirveästi, kun olin aamupäivän koulunpenkillä. Esikko nukkuu, joten kannattaisi varmaan itsekin ottaa päikkärit, mutta toisaalta pitäisi myös siivota.
Aivot tuntuu olevan lomalla, kun ei oikein ajatustoiminta meinaa sujua. Jossain vaiheessa luennollakin tuntui, etten ymmärrä mitä kieltä se luennoitsija puhuu.
Unikonkukka kp 22/23-27
Heippa kaikille! Toivottavasti torstai on toivoa täynnä ja te jotka piinäpäiviä elelette, saisitte paljon plussia!!!
Itellä menossa kp18, joten vielä menee reilu viikko ennen kuin saa tosissaan alata taas jännittämään. Jotenkin toivoo että aika menis nyt vaan nopeesti ja että sais jotenkin ajateltua jotain muutakin välillä..
No, ei kai tässä kummempia. Palataan taas.
Pulu
Piipaa00 tuolla kyseli testin vahvistumisesta ja kyllähän se " varmistustesti" näytti hieman vahvempaa positiivista kuin eka testi. Vielä vain ei ole uskaltanut tuonne odotuspuolelle...
Toivottavasti tulee vielä paljon plussia ja nähdäämpä sitten odottajien puolella kaikki, eikös juu!!!
Alcar rv 5
tule vain tuonne odotus puolen heinähelistimiin..ajatusten vaihtoon...
Itselläni menossa 4+0, mutta positiivisella mielellä olen... Kaikki menee hyvin jos on mennäkseen..
T.sadetar 4+0 ja tyttö 12/03
Just tulin kotiin ja ruoka odottaa, joten pikaviesti. Tiputtelu on jo enimmäksen niin kirkasta verta ja hyytymiä (suokaa anteeksi näin inhoällö kuvailu) että kai tämän jo voi laskea kuukautisvuodoksi vaikka vähäistä vuoto vielä onkin. Tosi rasittavaa kun ei tiiä oikein että joko tämän voi laskea 1. päiväksi vai ei. Mutta lasken nyt kuitenkin. Eli kp 1.
Eli paipai hippuset! :( Kaipa se on pakattava kimpsunsa ja kampsunsa ja muutettava elokuisten puolelle.
Iloisia piinailuhetkiä teille kaikille muille ja oikein oikein paljon plussia! ++++++++++++++++++++++++++++++++
Toivoopi Koralli73 kp 1/24-29 yk5
Tervetuloa kaikki uudet!
Sofia27! Taidan mä arvata kuka oot siellä kilpparifoorumilla! =D *vilkuttaa* Kiva kun tulit mukaan!
Tänään ois menossa piinapäivä numero 6 eikä lämpökäyrä näyttäny kiinnittymisdippiä vaikka niin sitä toivoin. Eihän se tietty aina näy ja voi tulla myöhemminkin, mutta mun yltiöpositiivinen mieliala sai vähän takapakkia..
Mutta tänään ois siivouspäivä edessä joten pitänee nosta ahteri ylös penkistä!
Oikein hyvää ja plussarikasta päivää kaikille!
Miten muuten alcar ja olikos muitakin hiljattain haamuja saaneita? Jokos on viivat vahvistuneet?
piipaa kp 18/27 dpo6