Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vauvakuumeilija!

30.03.2010 |

Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.

Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)

Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!

Niinhän se oli, että menkat alkoi..

No, nyt ainakin tiedän kierron pituuden ja ovulaatio meni siis juuri siinä miehen työmatkalla, mutta eipäs se mitään, tässä kuussa yritys vaan paranee :)

plussia kuiten muille toivon :)!!!

Vierailija
2/135 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna testin vaikka on menossa vasta kierron 31/20-42. Testiin tuli kontrolli viivan lisäksi todella haalea, mutta kuitenkin nähtävissä oleva viiva. Vahtasin sitä vähän "järkyttyneenä", että voisinko todella olla raskaana. Nythän oli jo yk 9. Tilasin nyt netistä lisää testejä, että saan lisää varmuutta. Toivotaan vain, että seuraava näyttäis kunnon plussan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santra27! Toivottavasti saat vahvan plussan! Ja onnea kaikille muillekin plussanneille :)

Itsellä kierukka poistettu maanantaina ja nyt tyhjennysvuodon loppumista odottelen, tänään se tosin vasta kunnolla alkoi :) Yritys kyllä aloitettiin jo heti poiston jälkeen, ihan varmuuden vuoksi, kun ei omasta kierrosta ole varmuutta vielä :) Mutta luultavasti ne menkat vielä sieltä tulevat.

Esikoinen on reipas eskariin menijä ja aikoinaan lähti ekasta kierrosta. Samaa toivottelen nytkin ja sitä myös, ettei oma kierto olisi kierukan jäljiltä pahasti sekaisin, kun vuodotkaan ei käytön aikana ehtineet loppua. Tai siis sekaisin ne kyllä ovat, kierron pituus 17-39... Mutta että ovulointi toimisi ihan omasta takaa.

4/135 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aika uusi tällä palstalla. olen 38-vuotias jo eli viimeiset vuodet menossa vauvaa ajatellen. aloitin jo syksyllä kun tehtiin kolme inssiä peräkkäin ja ei tärpännyt vaikka minusta ei vikaa löytynytkään. Pidin sitten muutaman kk taukoa ja pudotin vähän painoa ja nyt sitten viikon päästä sais tehdä testin josko tämä neljäs inssi olisi tuottanut tulosta. Jännittää!

Vierailija
5/135 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi uusi kuumeilija! Aloitimme mieheni kanssa esikoisen yrittämisen nyt maaliskuussa, itse olen 26v ja mieheni 30v. Ja nyt kp 35/30 eli 5pv on kuukautiset myöhässä. Testit näyttää negaa mutta menkat ei ole vieläkään ilmestyneet. Sen lisäksi mulla on ollut 5 vrk lämpöä/kuumetta, mutta ei flunssaa.. en tiedä voisiko olla raskausoire..

Mutta kovasti jo jännittää minuakin koko ihana elämänvaihe! Ihanaa kuulla muista, jotka ovat samassa tilanteessa. Onnea, evelina neljännen inssin onnistumiseen ja mintsille kohta alkavaan yritykseen! Toivotaan, että tärppää pian ja saataisiin vauvauutisia! :)

6/135 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea minultakin teille molemmille ja eiköhän raskauduta nyt kaikki kolme;-)

Susie, pitää kertoa sulle kaveristani, joka testaili lähes kolme viikkoa aina vaan negaa eikä menkkoja kuulunut. Lopulta verikoe osoitti hänen olevan tukevasti raskaana. Eli näin ne voi testitkin näyttää väärin. Plussatuulia puhaltelen sinne suuntaan.

Vierailija
7/135 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ja toivottavasti Susielle ja evelinalle näyttää testit näyttää plussaa. Ja mulle kans kun sen aika koittaa :D En malttaisi millään jaksaa enää edes odottaa.

Koko sukukin molemmin puolin odottaa meiltä jo vauva-uutisia. Oli pakko jo sanoa äidille että nyt lopettaa tuon utelun/painostuksen. Kerromme sitten kun on jotain kerrottavaa. Kumpa saisi sanottua sen miehen suvullekin.

Odotteleeko teillä sukulaiset vauvauutisia? Miehen äiti jo miettii minkä väriset silmät meidän lapselle tulisi!? Minun ruskeat vai mieheni siniset?! Jep, olipa kiva kuulla tämäkin pohdinta jo miehen veljen tyttären synttäreillä kahvipöydässä.

Vierailija
8/135 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia molemmat! Ja hei kiitos, evelina kun kerroit kaveristasi! Antaa toivoa, että vielä se voi plussaksi muuttua. Kävin mä jo lääkärissäkin ton kuumeilun takia, eikä sille mitään syytä löytynyt. Sanoivat myös, että ensi viikolla kannattaa testailla taas jos kuukautisia ei kuulu. Että kait se ihan fyysinenkin kuumeilu voi olla merkki vauvasta :D

Mintsi, tiedän kyllä tuon tunteen hyvin, että sukulaiset odottelee vauvauutisia. Itsekin olen nyökytellyt vaan, että aikansa kutakin ja kerrotaan sitten kun on jotain kerrottavaa. Meillä on häät elokuussa, joten nyt on saanut olla ihan rauhassa kun suku odottelee niitä ensin :) Mun äiti on kyllä jo ihan lähtökuopissa ostamassa kehtoa sun muuta, joten täytyi ihan kans sanoa, että jos nyt otettais ihan rauhassa vielä.

Ja kannattaa se ihan suoraan sanoa ja toivoa, etteivät kyselisi koko ajan. Koska sekin voi olla raskautta yrittävälle stressaavaa jos ei ihan heti vauvaa kuulukaan ja koko ajan joku kysyy, "että jokos on tulossa".. Ja siinä mielessä ei ainakaan sitä kannata ihan kaikille kertoa, että yritys on alkanut. Kaikki stressitekijät vaan pois ja keskittykää toisiinne ja toivoon uudesta tulokkaasta!

Plussatuulia ja aurinkoista kevätpäivää!

Vierailija
9/135 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös uusi täällä, yrityksen tosin aloitamme näillä näkymin vasta kesällä. Minä olen 26v, mies 27 ja meillä on ennestään -07 syntynyt pieni poika.

En sitten tiedä, muuttiko ensimmäinen raskaus joko hirvittävästi kehoa tai sitten vain opetti lukemaan sitä paremmin, mutta juuri näin ovulaation aikoihin vauvakuume on ihan hirveimmillään! Parin päivän sisään tuntemukset vähän rauhoittuu, mutta tällä hetkellä tekisi vain mieli lyödä päätä seinään :)

Toisaalta kiva, että tiedän herkemmin, milloin olisi otolliset päivät, ei niin kiva, etten niitä voi käyttää hyväksi. Malttamatonta yritystä kuitenkin teille muille ;) Se jännityshän on kamalin mutta myös hytkyttävin vaihe.

Vierailija
10/135 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on pahin... ainakin silloin kun kovasti utelevat. Täytyy topakasti sanoa vaan kaikille että kyllä me kerrotaan sitten kun on jotain kerrottavaa, mutta ei vielä pitkiin aikoihin (vaikka yritys olisiko jo). Ja kyllähän nuo ystävät ja kaveritkin kyselevät, mutta he sentään uskovat kun sanoo ettei vielä, ja en tykkää kun udellaan. Ei minunkaan paras ystäväni kertonut ennen kuin 3.kuulla. Minun vanhemmat odottavat vain niin kovasti jo ensimmäistä lasten lastaan.

Toivottavasti eivät saa minulle stressiä tästä vauva-uutisten utelusta. Se lapsi tulee sitten kun on sen aika! =) Mutta toivon silti sydämeni pohjaste että meillä ja teillä muillakin tärpää heti!!! :D

Vierailija
11/135 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea te kuumeilijat olette? Itse olen Etelä-Pohjanmaalta.

Vierailija
12/135 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa mukaan Ruusunpuna! Kiva saada uusia mukaan jakamaan tätä jännittävää aikaa :)

Mintsi, näinhän se on, että varsinkin vanhemmat odottavat niitä lastenlapsia. Meidänkin mahdollinen pienokainen olisi molempien vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Mutta kyse on kuitenkin vain lasta yrittävän pariskunnan omasta pikku perheestä näin alkuun. Mekin ollaan keskitytty vain toisiimme tän asian suhteen ja nautittu tästä jännityksestä ja uudesta elämänvaiheesta ihan kahdestaan, meidän juttuhan tämä on. Muut ehtii kyllä mukaan myöhemmin :) Tsemppiä sulle kovasti, mintsi, nauttikaa rauhassa toisistanne!

Mulla on edelleen jännät paikat koska kuukautisia ei kuulu.. mies sanoi, että niin kauan kun ne ei ala, on toivoa! Loppuviikosta ajattelin testailla uudestaan, vielä tiistaina näytti negaa kuitenkin. Ja varsinais-suomessa asustellaan nyt toista vuotta miehen työn vuoksi. Keski-suomesta olen kyllä kotoisin ja sitä olenkin henkeen ja vereen :D

Toivon kaikille oikein hyvää vauvaonnea ja mukavaa pääsiäislomaa!

13/135 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelen Espoosta ja hain juuri kassillisen r-testejä..vastoin klinikan ohjeita, aloitan testaamisen jo huomenna. Hurjaa!

Plussatuulia kaikille puhaltelen!

Vierailija
14/135 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea kassillisen testaukseen, evelina! Kovasti toivon plussatuulia sinne sulle! Pidetäänhän peukut pystyssä :)

Vierailija
15/135 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi SusieH ja evelina?

Täällä vasta kuumeillaan ja tämä viikko vielä pillereitä jäljellä. Ei malta odottaa, että pääsisi yrittämään sitä esikoista. Miehelläkin jo vauvakuume polttaa! ;) :D

16/135 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna tuli varhaistestillä haamuviivaa, mutta nyt tavallisella negaa. Menkat ei tosin vielä ole alkanut, vaikkakin tuntuu siltä, että ryöpsähtää hetkellä millä hyvänsä.

Testaan vielä huomenna ja torstaina menen sitten lekurille suunnittelemaan IFV tai ICsin aloittamista, hurjaa. Niin ja verikokeeseen jos ei ole vuoto alkanut. Jännittää niin kovin tuo hormonimäärä ja se punktio...sen verran ollaan jo puhuttu, että lyhyellä kaavalla mennään.

Vierailija
17/135 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko mua kutsua uudeksi vauvakuumeilijaksi mutta, esikoiselle kaveri olis kova sana.. Siispä ryhdytään pupuilemaan näin huhtikuussa.

Vierailija
18/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti evelinalla plussaa näyttää. Pidetään peukkuja.

Ja tervetuloa chili mukaan kuumeilemaan. Ja toivottavasti plussaa pian. =)

Meillä vauvakuume vain yltyy, myös miehellä. Hän kyselee minulta päivä päivältä enemmän raskaudesta. Mutta samalla epäilee hieman onnistuuko minun heti tulla raskaaksi. Toivotaan että plussaa näyttää jo toukokuun puolella.

19/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos toivotuksista, mutta valitettavasti ei ollut onni myötä. Nyt aloitetaan järeämmät hoidot ja vähän hirvittää.

En ymmärrä kun minussa ei pitänyt olla mitään vikaa, mutta silti en vaan raskaudu. Mahtaako IVF/ICSIkään tuoda tulosta...

Vierailija
20/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella kierrolla täällä ollaan.. eli kuukautiset alkoivat lauantaina :( Itse osasin jo sitä odottaakin koska en uskonutkaan olevani niin onnekas, että olisin eka yrittämästä raskautunut, sairastan endometrioosia kuitenkin. Kaikenlaisia oireita jo oli, joista hetken ehti jo toivo herätä mutta uskoisin niiden johtuneen oman hormonitoiminnan heräilystä kun vasta helmikuussa jätin pillerit pois. Hetken se kuitenkin kestää. Oireista päätellen kätilöystäväni kyllä epäili, että munasolu on saattanut hedelmöityä ja tuottaa niitä oireitakin mutta on vaan mennyt sitten heti kesken. Menkatkin kesti vaan kaksi päivää normaalin viiden sijaan.

Mies ehti jo harmistua mutta tsemppasin häntäkin, että tässä kuussa uuteen yritykseen, alussa vastaan ollaan koko yrityksen kanssa! Innolla jo odotetaan :) Siihen kannattaakin varautua, ettei se välttämättä ole helppoa, suojelee sillä tavoin itseään pettymykseltä.

Pahoitteluni, evelina että plussaa ei vielä ole tullut. Tsemppiä sulle tosi paljon uusiin hoitoihin ja toivotaan niiden tuottavan tulosta! Ja mintsille tietty onnea ekaan yritykseen! Ja tervetuloa mukaan, chili!

-Susie