Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vauvakuumeilija!

30.03.2010 |

Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.

Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)

Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän ettei se välttämättä heti onnistu ensimmäisellä tai vielä toisellakaan kerralla tulla raskaaksi. Mutta toivon niin kovasti että meillä ja muillakin tärppäisi heti. Miehenikin niin toivoo kovasti jo lasta, vaikka sitä pientä epäilystä hänellä onkin. Mutta kyllä meillä makkarin puolella kovasti viihdytään kun yritys aloitetaan. Mieskin kyseli eilen, koska on otollisin hetki heilutella peittoa. Hän haluaa heti makkarin puolelle kun menkat ohi. :D Jotenkin niin ihana ajatella, että minun miehelläni on niin vauvakuumetta. En olisi hänestä heti sitä uskonut, mutta ihana näin. Eilen lenkillä ollessani minua niin laulatti ja hypin onnesta koko lenkin. Olin/olen niin onnessani!!! :D Silti minullakin epäilys onnistuuko heti raskautua, mutta toivoa saa aina! Toivottavasti ei tarvitse pettyä meillä.

Vierailija
22/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun kanssa, tovin jo taustalla seuraillut pitemmän aikaa. :)

Esikoista myös toiveissa, itse olen 24v ja ukko 27v. Pillerit jätetty pois 6/09 ja kortsuki jäi joskus myöhemmin syksyllä..Toivoen että kierto tasaantuis mutta ei sinne päinkää! :O Aluksi ajatteli että tärppää jos tärppää mutta nykyään sitä kyllä kyttää kaikki ovisajat ja tuntemukset että pääsis kammarin puolelle oikeeseen aikaan. :D Menkkoja taas odotellen, nyt kp32/?.. Ärsyttää kun tuo kierto heittää aina 29pv-48vp. :/ Mutta odotellaan nyt, vaikkei malttaisikkaan. Oireita on ollu yhtä sun toista, ja aivan uusia sellaisia.. joten kiitos vilkkaan mielikuvituksen, oon nähny jo unia aina kolmosista asti. :D Tulipas ny rustaaltua kun alkuun pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu tosi hyvä tuuri esikoisen huhteen ku ehkäsy jätettiin pois kesäkuussa -08 ja plussattiin jo heinä- elokuun vaihtees.

Nyt mietin et kuinkahan käy, miten pian tärppää,kun sain nämä menkat ohi eilen (eikä ollu ku 30pv. myöhäs) ja pupuilu saa alkaa. Siis siinä määrin kun kerkee ja on mahdollista.

Paineita en tästä kuitenkaan ota, kun noi kierrot ei ole näköjään taaskaan saman pituset, enkä aio edes tikuttaa ovista kun sitten siitä tulee taas suoritus paineita.

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia!

Vierailija
24/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vivi paineita ei ne mullakaan ole noi kierrot mitenkään säännöllisen pituset.. Nauttikaa pupuilusta!

Vierailija
25/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei otetaan kukaan mitään paineita vaan nautitaan! Naisen keho ja lapsen alkuunsaaminen on kuitenkin niin ihmeellinen juttu ja monen tekijän summa, että se tarvitsee onnistuakseen usein myös mielen apua. Stressi voi kuitenkin vaikuttaa kiertoon niin paljon. Mullakin menee kierrot nyt ihan miten sattuu, ei siitä huolehtia kannata, kunhan ovulaatio kuitenkin tapahtuu.

Mintsi, toivoa saa ja niin pitääkin! Tunnen monia pariskuntia, jotka ovat jo 1. tai 2. yrittämällä onnistuneet, joten hyvin se on mahdollista. Ja onnessaan pitää ollakin uudesta ihanasta elämäntilanteesta :) Itse huomaan kans monesti hymyileväni itsekseni kun mietin koko asiaa. Munkin mies on ihanan vauvakuumeinen, se tuntuu kyllä mahtavalta. Olkaamme kaikki toiveikkaita ja toivotaan, että pikkuisia tulee pian!

Vierailija
26/135 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin pyytää niin laittakaa vähän kokemuksia miten teidän miehissä on toi vauvakuume alkanu/edenny/näkyny?

Meillä se on niin vaihtelemaa että ulkopuoliset ei välttämättä edes huomaa että mieheni haluaa näitä vauvoja lisää.. tai jotain! :)

Vierailija
27/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän pariskuntia jotka 1. ja 2. toisella yrittämällä onnistuivat. Mm. ystäväni lukeutuu näihin. Hän kehoittikin heti pillereiden lopettamisen jälkeen yrittää raskautua. Silloin elimistön oma hormonitoiminta on otollisimmillaan tulla raskaaksi.

Sukulaisille olen tuumannut etteivät jatkuvasti kysele vauvauutisista. Kyllä me sitten kerromme, jos/kun on jotain kerrottavaa. Vältymme näin ylimääräiseltä stressiltä. Nautin siitä, että saamme olla kaksin mieheni kanssa tämän vauvatouhun ympärillä. Kyllä muutkin pääsee sitten aikanaan osalliseksi tähän. Silti odotan malttamattomana ja hyvillä mielin tätä yrityksen aloittamista. Turha stressi pois vauvatouhun ympäriltä, niin eiköhän se tärppää nopeammin! :D

PLUSSAA TOIVOTAAN!!!!

Ja tervetuloa uudet mukaan.

Vierailija
28/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mitään suurempia ressiä oteta. Alku menee aina hyvin, mutta loppupäivinä väkisinki rupiaa jänskättämään että alkaako ne menkat vai ei.. :D Meillä miehellä alkoi ensi vauvakuume, "kärsinyt" siitä jo nelisen vuotta.. Sen kyllä huomas heti! Kaupassa kahteli vaatteita ja leluja, samoin kirppiksellä. Alkoi myös miettimään kumpaan se tulisi, itse on rauhallinen kun minä taas liianki räiskyvä ja tempperamenttinen. :) Ja näki kaikki maholliset raskaana olijat ulukona. Ja se ilime kun se näki..wau!! Eri nimivaihtoehot se kokeili läpi ja nekin parerit on vielä tallella missä ne lukee. Lutusta kun iso mies noin intoilee. :) Omille sukulaisille emme kerro vielä, vasta sitten kun raskaus olisi enemmän näkyvissä. Kummanki suku on kävelevä tietopankki. :D

PLUSSA TUULIA KAIKILLE!!! :)

Vierailija
29/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuumasi jo varhaisessa vaiheessa seurusteluamme, että haluaa viedä minut vihille ja lapsia kanssani. Nyt kaverimme häissä talvella, hän tuumasi, että josko tässä kevään aikana yritettäisiin. Ajattelin silloin talvella, että onko hän ihan tosisaasn, kun oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Mutta sitten häiden jälkeen parin viikon päästä uskalsin ottaa aiheen esille ja hän oli sitä mieltä että pillerit vaan pois. =) Ostin kuitenkin vielä yhden laatan, koska asia tuli silti minulle jotenkin yllättäen. Olin ajatellut että minä "joudun pehmitellä" miestäni vauvatouhuihin vielä pitkään.

Nyt tässä syödään laatan viimeisiä pillereitä, enää 3 jäljellä. Ja mieheni on alkanut kysellä enemmän mahdollisesta raskaudesta sekä kyselee koska on otollisin aika pupuilla. Ja kuulemma haluaa/täytyy sitten useasti pupuilla. :D Ja tämähän sopii minulle. Toivomme molemmat että heti tärppäisi. Vaikka molemmilla onkin pieni epäilys onnistuuko ihan noin helposti.

Minua itseäni rauhoittaa se, että kiertoni aina ollut säännöllinen, sekä ennen pillereiden aloittamista joskus vuonna X kun kuukautiset alkoivat että silloin kun olen pitänyt pillereistä taukoa (ehkäisynä ollut tuolloin kondomi). Ja tiedän suunnilleen oviksenikin aina, koska sen on. Elikkäs täälä toivotaan raskautumista heti ensimmäisestä kierrosta. :D

Plussatuulia kaikille!

Hups, kun tuli pitkä viesti, mutta minusta on ihana kun mieskin näin innoissaan tässä kuumeilussa mukana.

Vierailija
30/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä...

Kyllä se taitaa täälläkin niin olla että ilme ja sanat paljasti. Kohta myös useat pupuilut.

Mieheni ilmeestä ja silmistä sen kyllä näkee niin selvästi että miehellä on vauvakuume. Mieheni silmät ja hymy sen paljasti minulle, että kyllä tässä kuumeillaan tosissaan, kun keskustelimme vauvatouhujenaloittamisesta. :D Tuntuu niin hyvältä kun miehenikin haluaa ja intoilee vauvasta.

Vierailija
31/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi, teillä -mintsi-on ollu selvät sävelet jo alusta asti. :) Meillä ei niinkään, taisin jo suhteen alussa tuumata vakavasti että lapsia ei tuu ennen 30ikävuotta..olin sitämieltä vielä parisen vuotta sitten. Samaa mieltä ukkokin oli silloin suhteen alussa,kovasti löyty perustelujakin. Mutta onneksi vuosien myötä mielipiteet muuttunu. :) Unohtu kans edellisestä viestistäni se kun jäimme kiinni eräälle sukulaiselle. Oltihin juhuliis ja ukkokulta sai sitten syliinsä pikkuserkkunsa vauvan..pari kk vanha. Soli aivan mennyttä miestä!! Ilime muuttu ja otteet oli niin varmat. No talon emäntähän oli heti huomannu sen..mutta onneksi on pitäny omana tietonaan. :D

Vierailija
32/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ollut selvät sävelet alusta alkaen miehen kanssa, heti seurustelusta alkaen. Jotenkin vain kaikki palat loksahtanut paikoilleen hyvin. Ja ehkä myös nopealla aikataululla. Meille kun tulee vasta vappuna vuosi täyteen kun olemme ensi kerran tavanneet =)

Toisaalta meillä voi olla sekin miehen kuumeilun takana, kun hänen veli sai toisen pojan viime syksynä ja toisaalta myös mieheni ikä(34v.) Mutta eihän tuo miehen ikä nyt korkea vielä ole perheen perustamiseen. Ja sukulaisten vauvautelutkin loppuneet.

Mutta onhan se ihana ja sydäntä lämmittävää huomata miehen vauvakuumeilu päivittäin. :D

Onko teillä Vivi esikoinen yrityksessä? Mistä päin olette?

Vierailija
33/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ei ollenkaan korkea ikä, hyvin kerkeää vielä. Meilllä kans kummipojan syntymä anto vauhtia kuumeelle, tosin mulle vasta jälkikäteen sillä poika on jo 2,5 vuoden.Aivan ihana pakkaus! :D

No meillä on reilu 7 vuotta hiottu särmiä parisuhtees. ;) Ja päälle vuosi sitten kihlauduttihin. Tässä on jo yhtä sun toista mielipidettä kerenny vaihtamaan. Kyllä, esikoista olis toiveissa. Asutaan Pohjanmaalla, itse olen kotoisin Etelä-Pohjanmaalta. Ja myönnän, ikävä on kova. Vaikken tämän kauemmas joutunu muuttamaaan.. :D

Vierailija
34/135 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies polvillaan kosiessaan samalla kysyi, että tehtäiskö myös lapsia mahdollisimman pian :) 1. vuosipäivänä mentiin kihloihin ja nyt kesällä mennään naimisiin. Oli niin suloista ja liikuttavaa samanaikaisesti! Se näkyy varmaankin kans siinä, että mies kyselee paljon, että milloin voidaan yrittää ja rakastella ja kuulostee mun oloa koko ajan ja miettii nimiä ja haaveilee siitä kun se on todellisuutta.. Hymyilen monesti vaan vieressä ja kuuntelen kun toinen haaveilee. On se kyllä niin ihanaa, olen aina unelmoinutkin siitä, että olisi mies, jonka kanssa tämän kuumeilun ja samanlaiset haaveet voi jakaa. Eli hyvä onni kävi, niin kuin teilläkin!

Vierailija
35/135 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa SusieH!!! =) Kyllä ne miehet sitten osaa yllättää positiivisesti. Minunkin mieheni tässä yks ilta tuumasi, että tulekkohan lapselle hänen voimansa, mies oli juuri tullut punttisalilta. =)

Toivottavasti nyt vaan saadaan plussata pian testeillä! :D Yrittämisestä ainakin tulee mukavaa. ;)

Vierailija
36/135 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen pilleri otettu tänä aamuna ja nyt odotellaan kp 1. Sitten parin viikon päästä pupuillaan päivittäin. Tämä oli miehen toivo, kun niin kovasti on kuumetta! :D :D

PLUSSAONNEA!!!

Vierailija
37/135 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintsi, todellakin ja paljon..

mä jännäilen saanko bongattua ovista kun tänään alotin testailee.

Mutta bongaan tai en pupuilu jatkuu joka päivä ;)

Vierailija
38/135 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaonnea myös sinne oviksen bongaukseen. Ja toivottavasti tästä kierrosta tärppää niin saat plussata raskaustestiäkin =)

Plussaaonnea!!!

Vierailija
39/135 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu plussaonnea ja onnistunutta ovisbongailua vaan kaikille!! Meilläkin nyt kp 11 eli kohta alkaa olemaan taas bongailut ja pupuilut huipussaan! Ihanaa on tää kaikki, yrittäminen ja miehet ja unelmat sun muut :) Positiivisena pitää pysyäkin. Onnea ja tsemppiä!

Vierailija
40/135 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota positiivisuutta tarvitaan, jos meinaa lapsia saada/yrittää. Meilläkin positiivisella tuulella ja innoissaan odotetaan ovista/plussaa r-testissä/odotusaikaa ja ennen kaikkea lasta syntyväksi. Tänään kp1 ja pillerit jätetty pois viime su. Joten ihan alkumetreillä siis. Toivottavasti heti jo tästä kierrosta tärppäisi. Meillä kun se vauvakuume vain yltyy molemmilla :D

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! :D :D