Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vauvakuumeilija!

30.03.2010 |

Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.

Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)

Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon osanotoistanne! Se lämmittää mieltäni. Toivotaan, että keho ja sydän toipuu kuumeilemaan uuteen yritykseen pian. Toivo elää kuitenkin kunhan tästä ensin selvitään. Paljon onnea teille yritykseen ja tuleviin odotuksiin :)

Vierailija
122/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi? Joko olette testailleet ja plussanneet? =) Pidetään peukkuja plussan puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu...n.kuukausi sitten päätettiin, että aletaan yrittään vauvaa. Olin jo ihan varma, että ei kuitenkaan onnistu ja tilasin jo tyhmä ovulaatiotestejä netistä...no niitä ei sitten tarvitakaan, ekasta kierrosta tärppäsi, kp28/28 testitikku näytti haaleeta plussaa ja nyt parin pivän päästä clearblue näytti raskaana 2-3vk :)) onnessaan ollaan, mutta samalla vähän kauhistuttaa, ku ei oltu varauduttu näin nopeaan tärppiin...onko muita plussanneita?

Vierailija
124/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan ja odotellaan... Tänään on nyt illalla ollut tosi omituinen olo, mahaa nipistelee ja tuli hiukan etova olo. Mä olen kokoajan ihan varma, että nämä muutamien viime päivien oireet on vain mielikuvituksen tekemiä tepposia kun haluaa niin kovin tulla raskaaksi.

Osaako joku sanoa, onko mitään järkeä testata ennen kuin kierto on lopussa? Kun ei vaan millään jaksaisi odottaa...

-Hennan kp 17/27 yk 1

Vierailija
125/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintsi: viel ei ole kierto ees loppu, tämä oli siis meidän eka kk kun päätettiin että vauva saa tulla. Ja mullahan ei ole varmaa tietoa kierron pituudesta, kun en ole sitä koskaan laskenut.. Seksiä ollaan kyllä harrastettu melkein päivittäin, tai ainakin joka toinen. Nyt vaan pelottaa, että meillä oli 3 päivän tauko, kun mies oli matkoilla ja luulen, että meillä oli niin huono tuuri että ovulaatio oli juuri silloin.. en kyllä tuntenut mitään?! En tiedä ehdittiinkö, kun peitot heilui torstai aamuna ja seuraavan kerran sunnuntai iltana..

Eli jos menkat tulee ne tulee kuun vaihteessa, toivottavasti ei tule :)

Lämpöisiä tuulia kaikille.. :)

Vierailija
126/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kk yritystä takana, eli kahdet menkat tulleet yrityksestä huolimatta. Yritys jatkuu ... :)

Minä 29 ja mies 28.

Vierailija
127/135 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Päätin tänne tulla jutustelemaan, olen jo aiemmin kirjoitellut osioon esikoishaaveilijoiden alkuvuosi 2010. Tein viime keskiviikkona illalla ja torstaina aamulla testit, kumpikin näytti vahvaa plussaa, sekava ja aivan mahtava tunne, jotenkin epätodellinen vielä :) alkuvuonna suurinpiirtein jätettiin pillerit pois kuuden vuoden käytön jälkeen ja nyt tärppäsi eli tammivauvaa odotellaan ja toivotaan että mukana pysyy koko matkan ajan :) la olisi 17.1.2011 jos kaikki menee hyvin ja toivon mukaan menee! huomena pitäisi soitella neuvolaan ja varata ensimmäistä aikaa sitten. Olen kärsinyt hyvin pahoista alavatsakivuista päivittäin, suunnattoman kipeitä olleet. Toivottavasti helpottavat raskauden edetessä! Aurinkoisia päiviä kanssa kuumeilijoille!!

Vierailija
128/135 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. :)

Olen lueskellut palstaa silloin tällöin ja päätin nyt liittyä mukaan. Ikää on 27 v, miehellä suunnilleen saman verran. Yritys aloitettiin viime kierrosta, mutta olen ehtinyt toivoa lasta jo kymmenisen vuotta. Viime kierto päättyi perinteisesti kuukautisiin, mutta ensimmäisen illan synkistelyn jälkeen olen taas toivoa täynnä. :)

Nyt on menossa kp 4/30-31. Viime kuussa ajoitimme pupuilut kalenterista laskemalla ja himojeni mukaan (ovulaation tienoilla tulee selvä himo, muulloin saatan olla tyytyväinen kokonaan ilmankin). Nyt mietin, pitäisikö hankkia ovulaatiotikkuja, jotta näen, tapahtuuko sitä edes ja jos vaikka viime kuu meni mönkään huonon ajoituksen vuoksi. Mutta vähän hysteeriseltähän se tuntuu, koska raskaushan nyt voi jäädä alkamatta ties mistä syystä ja tässä on tosiaan yritetty vain yksi kierto.

Nyt on koko ajan takaraivossa sellainen pieni kauhu, että mitä jos minussa onkin jotain vikaa, kun ei kerran onnistunut. Mikä on naurettavaa, koska kuten sanottu, niin sehän nyt voi johtua mistä hyvänsä! Mutta niin moni on onnistunut heti, erityisesti oma äitini onnistui aina ensiyrittämällä, joten tulee jotenkin ulkopuolelle jäänyt olo. Onneksi täällä kuulee muitakin tarinoita, eikä vain noita täydellisesti menneitä tapauksia.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :)

Vierailija
129/135 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sindelle ja janille onnea plussasta.

Plussatuulia myös muille. Toivottavasti plussia ropisee piakkoin lisää tähän pinoon.

Joku kyseli myös koska kannattaa testata... mielestäni sitten vasta kun kp 28/28 tai mikä se oma kierto sitten onkin. Itse plussasin 32/28. :D

Jan, meillä lähes sama la., minulla 18.1.11. Onko sulla muita raskausoireita kuin nuo alavatsakivut. Minulla on väsymystä, nippailuja alavatsalla, rinnat arat ja etova olo iltaisin. yritän kyllä syödä säännöllisesti, mutta eilen illalla etova olo yllätti ja oli pakko mennä raikkaaseen ulkoilmaan, että oksennus ei tule. Eikä onneksi tullutkaan.

Kirjoittelen myös tuolla Odotus-puolella tammikuun tähdissä. Mutta lueskelen tätä aloittamaani palstaa täällä vauvakuume-puolella.

Aurinkoa ja plussatuulia!!! =)

Vierailija
130/135 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintsi: En ole vielä aikeissa testata koska on menossa vasta kp 23/20-42. Pitää ainaki odottaa että 32 päivää tulee täyteen. Siihen mennessä menkat on yleensä alkaneet. Jostakin luin että kannattais testata vasta kun mennyt yli pisimmän kierron pituuden. Eli mulla se olis vasta 42 päivän jälkeen.

Välillä tuntuu, että pitäs lopettaa koko haaveilu kun tulosta ei näytä tulevan. Meillähän on menossa jo yk 9. Kuitenkin sitä toivoo onnistumista.

Vierailija
131/135 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santra27:älähän nyt toivoa heitä, kesä tulee ja auronko lämmitää, varmasti tiellä tärppää :)

Mitä luulette plussanneet tästä: lämpö ollut nyt 8-9 päivää koholla, normaalia ainakin 0,5 astetta enemmän. Lämpö nousee myös iltaa kohden huippuunsa. poskia kuumottaa, Pakki on suoraan sanottuna sekaisin, söin mitä tahansa, toissailtana munasarjojen kohdalla oli nippailua ja selässä myös(alaselkä) sekä etova olo, vuorokauden ajalla ei väliä. painon tunne ylävatsassa, melkein rintalastassa. sekä välillä kuumottaa ja välillä palelee. huomaa kun esim. menee kauppaan niin tuskan hikieä pukkaa :D

voisiko olla raskaus alkanut :)?! nyt menossa siis kp25/? en tiedä kierron pituuttani. yleensä noin kuukauden. ja ainiin, yrityskerta 1.

ihanaa päivää kaikille!

Vierailija
132/135 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintsi: onpas hienoa että noin lähekkäin lasketut ajat meillä! paljon onnea sinulle plussasta myös! oikeastaan tällä hetkellä on ainoastaan noi alavatsakivut, ehkä hiukka väsymystä päivän mittaan enemmän, kuin ennen tai näin olen havainnut. muuten ei ole esim. rintojen arkuutta tai pahoinvointia. mutta sen kyllä huomaa esim. tänä aamuna, kun en ollut vielä aamupalaa syönyt, alkoi kauhea vatsakipu ja etova olo, yleensä syön korkeintaan kaksi palaa leipää aamuisin, mutta nyt meni neljä :O ja hedelmiä paljon kunnes olo vasta parani. eilen varasin ensimmäisen neuvola ajan, ja niinkuin neukkatätikin sanoi, kannattee syödä aina ja vähän ettei kerkeä huono olo tulla :)

Vierailija
133/135 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan, onnea plussasta!

Ja hennan, mulla oli myös maha oudon tuntoinen jo reilu viikko ennen testiä, itse testasin kp28/28 ekan kerran ja silloin haalea plussa, toisen kerran parin päivän päästä clearbluella raskaana 2-3vk, sillä kuulemma voi testata jo 4päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, jos säännöllinen kierto...

Nyt on pari viikkoa ollut etova olo, mutta tänään olo on ihan ok, mitä nyt töissä vähän väsyttää...Neuvola-aika on varattu kesäkuun lopulle eli sitä odotellessa :)Saa nähdä milloin maha alkaa turpoamaan, tähän mennessä ihme kyllä paino vaan laskenut vaikka syön vähän enemmän, kuin normaalisti...mites teillä muilla?

Vierailija
134/135 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollu vastaavaa? Mulla ois menkkojen alkuun noin viikko ja eilen alko et tulee välillä menkkamaisia kipuja ja alaselkää särkee välillä? En osaa aatella et oisin nyt raskaana ku viime kierrosta oli samanlaista :( Menkat oli kyl tosi oudot,aluks tuli tosi kirkasta vuotoa (alkuraskauden keskenmeno?) ja pää oli tosi kipee. ja menkat kesti normaalia pitempään. En tiiä pitäskö täss tilata gynelle aika kun se lapsi ois haaveissa,pitäskö käyä tarkistuttaan et kaikki on alakerrassa ok!? Edellisen kerran kun tulin raskaaks nii oireita ei ollut minkään moisia mahassa, menkkojen puuttumisen takia tein sit testin.

Vierailija
135/135 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp sulla nyt menossa? Voihan olla että tuo mahakipu on jt kiinnittymiskipuja tai sitten menkkakipua. Itselläni oli vatsa kovin kipeä viikkoa ennen menkkojen alkua ja olinkin raskaana. Makasin sohvalla kaksinkerroin viikonlopun ajan. Mutta jos sua kovasti mietityttää oletko raskaana vai et niin tee ihmeessa raskaustesti ja varaa tarv. aika gynelle tai neuvolaan. Pidän peukkuja plussan puolesta. :)

Täällä on nyt rv 6+2. Raskausoireina on armoton väsymys, rintojen arkuus ja ajoittain huimauskin vielä. Huimaus toki oli pahempaa alussa. Nyt on myös alkanut hajuaisti tarkentua ja älöttävää oloakin pukkaa ajoittain.

"Työnimeä" yritämme keksiä pikkuiselle. Mies ehdotti "perttiä" ... ei kiitos. Se on tyttö kuitenkin tämä esikoinen :D

Ai niin tervetuloa plussaanneet tuonne Odotus-puolelle. Kirjoittelen myös TammiTähdisää. :D

Aurinkoisi plussatuulia kaikille!!!