Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vauvakuumeilija!

30.03.2010 |

Hei! Täällä on vauvakuumeilija ihan tohkeissaan.

Haaveissa esikoinen molemmille. Ikä minulla kohta 26 ja miehellä 34. Yritys alkaa huhtikuussa 2010. En malta odottaa =)

Olisiko muitakin kuumeilijoita täällä?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnentoivotuksista, chili. Ja hyvä kuva. =) Toivottavasti plussataan täälläkin ensi viikolla.

Ihmettelen vain kun eilen tuli valkovuotoa melko runsaasti. Ja samanlaiselta tuntuu myös tänään, että voisi valkovuotoa tulla. Kuinkas päin se nyt menikään ennen ovista vai oviksen jälkeen vuoto lisääntyy? Luulin että ovikseni olisi ollut kp 15 muiden oireiden takia, mutta onkohan se nyt vasta tuloillaan?

Vierailija
82/135 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valkovuoo paksuni ja lisäänty viikonloppuna ja maanantaina mä plussasin et mistä lie johtuu, mut jos tuntuu et ovis menee hukkaan niin pupuilkaa varmuudeksi vähän lisää.. Mukavaa "kunnon kohotusta"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnentoivotuksista, chili ja mintsi!! Aivan ihanalta tuntuu :)

Mä tein kanssa cb:n digitaalisen tänä aamuna ja näytti aivan samaa kuin chilillä, eli raskaana ja 1-2 viikkoa :)

Mulla kanssa paksuuntui valkovuoto maanantaina ihan selkeästi ja tuli enemmän ja sitten tiistaina sain jo plussan. Eron kyllä huomasi normaaliin vuotoon verrattuna. Että kyllä se lisääntyy mikäli raskaus on alkanut. Ja jonkin verran mutta vähemmän kuukautisia kohti. Eikös se niin mene, että oviksen aikoihin lisääntyy, sitten tulee kuivempi kausi ja sitten taas loppukiertoa kohti lisääntyy. Toivon oikein kovasti sulle myös plussaa, mintsi! Meillä tosiaan nappasi toisella yrityskerralla, joten aika nopeasti. Eli kyllä se voi joskus helpollakin onnistua :)

Plussatuulia ja tarrasukkia chilin pienokaiselle!

Vierailija
84/135 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset! Nyt alkaa jännittämään olenko jo raskaana!? :)Jos teilläkin vastaavia oireta ollut. No täytyy kuitenkin malttaa mielensä ja testata vasta ensi viikolla. Jos tuohon Helatorstaihin asti odottaisi.

Olen kyllä homannut että loppukiertoa kohden valkovuoto lisääntyy jonkun verran. Ja onhan nyt jo kierto lopuillaan kun kp22/28. Peukut ja varpaat pystyssä täällä odotellaan, jotta plussaa näyttäisi raskaustestissä ensi viikolla!

Ollaan me kyllä päivittäin pupuiltukin, oviksen aikoihin, jotta tärppäisi. :D

Plussatuulia!! :D Ja aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
85/135 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyssä teille kaikille, niin kuin itsellenikin että plussia pärähtäisi äitienpäivän tiennoilla! Ajatelkaas, ens vuonna voitaisiin jo juhlistaa sitä itsekin ensimmäistä kertaa - esikoisia havittelevat siis :D

Täällä kp26/30 meneillään ja kuluneet kaksi päivää olen ollut ihan kauheassa flunssassa (tai mikä lie onkaan?).

Päänsärky, mikä on mulle todella harvinaista alkoi jo kp21. Jonka jälkeen alkoi myös huimaamaan, ihan kuin olisin jatkuvasti noussut ylös liian nopeasti vaikka käänsin vain päätäni autossa puolelta toiselle.

Kp25 aamulla oli kurkku todella kipeä - mikä ei kyllä voi mitenkään olla raskausoire, mutta kuitenkin... Koko päivän päätä särki ja huimaili aina kun yritin liikkua ja tehdä jotain. Illalla oli jo kuumetta ja palelin peittojen alla useamman tunnin ennen kuin nukahdin. Ja yöllä taas heräsin älyttömään kuumuuteen ja hikeen, enkä saanut enää unen päästä kiinni. Siinä sängyssä maaten alaselässä tuntui muutama outo vihlaisu...

Tänään Kp26 kuumetta ei aamulla ollut, mutta illan lähestyessä on taas noussut. Päänsärky ja huimailu on ollu siedettävissä rajoissa, mutta olenkin makaillut sängyssä/sohvalla lähes koko päivän :) Itkun purkauksen kyllä koin koiria ulkoiluttaessa kun eivät totelleet mua, eli siis aivan mitättömästä asiasta! :) Jonka jälkeen siitä itkusta ei meinannut tulla loppua - onneksi oli lippis päässä, ettei kaikki vastaantulijat nähneet punaisia silmiäni! :D Ja juuri äsken kun niistin nenää, niin tuli verta nenästä...

Jos tää on vaan joku tavallinen kevätallergiaflunssa tai jotain, niin on kyllä tosi outo!!! Yritän vaan koko ajan ottaa myös sen mahdollisuuden huomioon, etten liikaa pety jos testit näyttää negaa...

Menkkojen pitäisi alkaa 9.5. Clearbluen testithän (joita kaapissani on 3kpl) sanovat, että jo 4pv ennen menkkojen alkua voisi raskauden todeta (joku 50% mahiksilla, mutta kuitenkin)... Huoh. Kuinkakohan kauan jaksaisin odottaa?

Tsemppiä ja halauksia kaikille odotuksen odottajille!

-Harriet84

Vierailija
86/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukutun yön jälkeen olo on todella pessimistinen. En tehnyt aamupissasta testiä, enkä meinaa tehdä koko päivänä. Jos edes koko viikonloppuna... Aamuisin olo on parempi, joten en tällä hetkellä usko olevani raskaana. Ehkä tää vaan todella on jotain outoa flunssaa?!

Vierailija
87/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täälläkin meinaa pukata kuumetta päälle,toisinaan enempi ja toisinaan vähempi! mutta ois kivaa jakaa teijän kans tuntemuksia. itseasiassa itellä taitaa olla aika reilu kuume juuri nyt ku kerta tännekkin tuli :)). meillä jo yks iki inaha pikkupoju jolle haaveilen kaveria. Ite oon -81 ja mies muutaman vuoden vanhempi. ollaan puhuttu et vaavi saa tulla sit ku on tullakseen...

Vierailija
88/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. =)

mikä kp sinulla menossa ja missäs päin kuumeilet? Tässä pinossa on plussailtu viime aikoina useampi ja toivon plussaa myös sinulle piakkoin. :)

Täällä kp 23/28 menossa. Ajoittain vatsanpohjalla tuntemuksia edelleen. Ja eilen illalla paleli ihan älyttömästi. Olen kyllä vilukissa muutenkin, sainko vain vähän kylmää ulkona vai oliko jt muuta? kenties...

Raskaustestin teen ehkä viikon kuluttua, jos ei menkat ole alkaneet ennen sitä. Toivomme todella että olisi tärpännyt jo ensimmäisestä kierrosta! :D Peukut siis pystyssä jännäillään!!! :D

PLUSSATUULIA KAIKILLE KOVASTI!!!! :D

Vierailija
89/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea muuten teille plussanneille!! :) Ihanaa!! Ja kamalasti tsemppiä meille, joilla kierto lopuillaan..

Itse en malttaisi millään odottaa testin tekemistä, jonka ajattelin sunnuntaina äitienpäivän kunniaksi tehdä. Nyt kp24, ja rinnat on ollut muhkeat ja arat jo pari päivää, varsinkin nännit on melko kipeet. Ja tänään bongasin valkovuotoa, jota on mielestäni aika reilustikin.. tai mikä nyt on reilusti ja mikä ei, mutta en ennen ole kiinnittänyt minkäänlaista huomiota kroppaani ennen menkkoja... nyt sitä tietty tarkkailee jokaista oiretta kuumeisesti. Ainiin, ja lisäksi parina päivänä ainakin ollut lämpö vähän koholla ja palellut.

Kaikki noi oireethan voi toki johtua vaan lähenevistä menkoista... Tää odotus vaan on niin kauheeta! :D APUVA!! :D

Vierailija
90/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät paikat meillä molemmilla Eevi. Samantyylisiä oireita tääläkin on ollut, eli palellut, valkovuoto aavistuksen lisääntynyt ja rintojen arkuutta. Lämpöä en ole mittaillut.

Millä testillä aiot äitienpäivänä testailla? Itselläni on neuvolasta saatu raskaustesti ja ehkä testaan sillä eka. Mutta vasta maanantaina aikaisintaan, koska kp nyt 23.

Peukut ja varpaat pystyyn, että plussaamme molemmat!!! Ja kaikki muutkin tässä hyvän onnen pinossa ;)

Puuuh! Plussatuulia puhallan!!! :D

Vierailija
91/135 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan siis, että oireet viittaa johonkin.. :D

Mulla on kaapissa First Signal -testi, ja sen ajattelin tehdä pois.. En oo vaan hirveen hyviä mielipiteitä löytänyt siitä netistä. Ilmeisesti varsinkin, jos varhaisessa vaiheessa testaa, niin näyttää herkästi negaa.. vai onko jollain kokemuksia kyseisestä testistä? Ehkä mä koitan kans sinnitellä maanantai-aamuun asti testauksen kanssa.

Voi että mä kans toivon lujaa, että kaikki me kuumeilijat päästäis odottaan! :)

Plussapeukut on mullakin täällä pystyssä!!

Vierailija
92/135 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs eilen illalla alkoi vatsakipu ylävatsalla, heti kylkiluiden alapuolella. Vähän niin kuin närästyskipua ois ollu. Ja tänäänkin närästänyt, mitä ei mulla yleensä ole.

Voiko närästystä olla jo alkuraskaudessa? Käsittääkseni sitä on yleisemmin loppuraskauden aikana, vai olenko ihan väärässä? Täytyis Renieta varmaan hakea...

Plussatuulia hyvän onnen pinosta kaikille!! :D

Eevi12, ilmoittele kun olet tehnyt testin, että plussasitko?! =)

Peukut pystyssä jännäillään viikonlopun yli. :D

Vierailija
93/135 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...alko sitten tänään! Ihan keskellä päivää, out of nowhere...PAM!! Kyllä mulla meinasi itku päästä kesken duunipäivän. :( SItä kun niin toivoo ja odottaa, ja sitten pettyy. Vaikka niin mä petyin edellisessä kierrossakin, ja päätin, että enää en intoile, ja niin vaan intoilin.

Just tilasin netistä ovistikkuja, ja tässä kierrossa ajattelin kyllä testata oviksen. Onkohan sitä ollenkaan?!? Vaikka tässä alkaa vasta yk3, niin sitä vaan miettii, onko mussa joku vika..

Nooooh, uutta ootellessa. Onko kellään muuten mitään hyviä vinkkejä, miten tätä vauvahommaa vois olla ajattelematta?!? Aloitin just juoksemisenkin, että jos se tois muuta ajateltavaa, mutta ei riitä! :)

Mutta Mintsi, toivon sulle (ja muillekin odottelijoille) hurrrjasti plussaonnea lähipäiville! Raportoippas sitten, miten sulla kävi!!

Vierailija
94/135 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tätin saapumisesta. Nyt vain sitten tikuttamaan ovista ja pupuilemaan ahkerasti. :)

Yritä olla stressaamatta huolimatta kovasta vauvakuumeesta. Rentoutuminen, ystävien seura, hieronta ja liikunnalliset harrastukset pitävät ajatukset poissa vauvahaaveesta edes hetken päivittäin.

Täällä pari kertaa päivässä on pahaakin närästystä ja ylävatsalla "möyrintää". Alavatsalla tuntuu välillä outoja nippailuja. Ja jonkin verran valkovuotoa. Toivon todella että olen raskaana!! Tätä kun on niin kauan jo haaveiltu. :D

Peukut ja varpaat pystyssä odotan plussaavani tästä kierrosta. =)

Joten plussatuulia!!!

Ps.

Tietääkö kukaan kuinka tarkka tuo neuvolan tekemä raskaustesti on? Onko yhtä tarkka esim. kuin clearblue?

Vierailija
95/135 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mintsi ja kaikki muutkin ihanat naiset!

Täällä huutelee juuri yrittämisen aloittanut 23 vee nainen(avokki 27). ollaan todella innoissaan asiasta, MUTTa... mitä lukuja te kirjoitteletta, olen vähän ulapalla, joten saisinko neuvoja :) ennen luulin, että vauvan saa tekemällä, mutta että siihen tarvitaan ovulaatiot sun muut. en tiedä noista asioista.. :/

mutta toivon kaikille mukavaa viikonlopun alkua :)

ps. huomenna juostaan helsinki city maratoonissa

Vierailija
96/135 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne menkat siel taas tuli :(Eli nyt mennään 2/27-29. Kylläpä se voi harmittaa. No tästä taas alkaa uus kierto et ei muutaku jännäilemään..Plussa onnea kaikille!

Vierailija
97/135 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa aloin kirjottaan keskustelupalstalle. Olen 27 ja mies on 25. Esikoista ollaan yritetty elokuusta 2009 asti eli pettymään on jouduttu jo useamman kerran. Aina vain toivoo ettei enää joutuis. Nyt on menossa kp 7/20-42.

Vierailija
98/135 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! =)

Missä päin Suomea kuumeilette? Plussaonnea teille.

Sitten omaan napaan... Eilinen päivä oli ihan hirveä täällä. Iltapäivällä alkoi maha pitämään omaa elämäänsä, makasin kaksinkerroin koko illan sohvalla. Ihan tajuton mahakipu ja "kurnutus" mahassa. Ja wc:ssa sai hypätä useamman kerran... =( Tänään vatsa edelleen kipeä ajoittain pitää omaa "kurnutustaan/murinaansa". Useasti on kyllä ollut vatsa kuralla ennen menkkoja joten voipi nytkin olla sitä. Toivottavasti menkat silti ei ala, vaan saan tehdä plussan ensi viikolla!!! :D

Nyt siis kp26/28 menossa.

Kaveini tuumasi että hänelläkin oli vatsa lujaa kipeä ja "kuralla" ennen kuin teki plussan kyseisestä kierrosta. Onkohan muilla plussanneilla ollut näin? Minusta aika outo raskauden oire, jos vatsa menee kuralle. Mutta kuka tietää....

Plussatuulia vain jokaiselle kovasti! :)

Vierailija
99/135 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellie, minäkin juoksin lauantaina HCR puolimaratonin! Täällä palstoilla me vaan kiertopäiviä lasketaan, eli kuukautisten alkamispäivä on kp 1 ja aika aina seuraaviin kuukautisten alkamispäiväänasti on oman kierron pituus. Näihin pääsee jyvälle loppujen lopuksi aika nopsakasti kun aloittaa nuo vauvapuuhat oikein tosissaan ;)

ON: meneillään siis kp 1 kun täti tuli kuin tulikin kylään. Eli ihan tavallinen kevätflunssa oli viime viikolla kun jo ehdin pienokaisesta unelmoida. Toisaalta olen todella iloinen koko kuluneesta kierrosta, sillä kuten aiemmin mainitsin "oikean yrityksemme" oli tarkoitus alkaa vasta elokuun maratonin jälkeen, mutta nyt on hieman uudet äänet kellossa...!! Mies nimittäin innostui kuluneen kuukauden aikana myös niin kovasti ajatuksesta, että olisin jo pieniin päin, joten antoi vihreää valoa ja nyt saa vaavi tulla vaikka samantien jos on tullakseen! Jos ei ennen elokuuta tärppää niin maraton kutsuu, mutta jos tärppää niin osallistumista saa onneksi siirtää eteenpäin!

Mintsille ja muille jännääjille isot tsempit ja plussatuulia!! +++

Vierailija
100/135 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Harriet84 tsempistä. Toivon todella että tärppää nyt plussa. :) Yritetty on ainakin ihan tosissaan.

Valitettavasti nyt vain tuntuu vatsalla sellasta nippailua, et menkat voipi alkaakin. Ja harmittaa hiukan etten aamupissasta tehnyt testiä. No ehkä huomenna teen, jos menkat ei tänään ala. Eikö se neuvolan QuickVue-raskaustesti näyttäisi huomenna kp28 plussan jos olisin raskaana?!

Piinaillaan nyt vielä tämä päivä.

PLUSSATUULIA KOVASTI KAIKILLE!!!