Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyyn voi tulla ilman kumia jos mies on siisti ja terve

Tykkäät siis spermat pepussa täydestä fiiliksestä ja olosta?

Vierailija
82/263 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Kerran tosi kännissä jäi pois kun olin nuorempi kun ei sattunut kummallakaan oleen kumia. Kadutti pitkään. Ilman kumia vain luotettavien vakikumppanien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en anna kirjoitti:

En anna. Ei saa panna saati sitten laueta. Terveys ennen tyhmyyttä. Seksi tuntuu hyvältä kuminkin kanssa. En jää ilman laukeamista vaikka kumia käytetäänkin.

Niin sinä et jää ja sulla ei ole eroa..... Et taida tietää mitenmiehen fiiliksiin kumit vaikuttaa.? Toki ehkäisyä kannattaa käyttää uuden kumppanin kanssa mutta on naurettavaa shaibapaskaa se että joku nainen useinkin täällä sanoo ettei kondomi vie tuntemusta ja vaikuta seksiin miehellä. Jokainen teistä voi tunkea muovipussin pilluun ja kokeilla tuntuuko samalta?? Minä otan selvää naisen testitaustoista sekä näytän omani ne kun näkee nykyään netissä kera todisteiden niin ei kenelläkään tarvi arpoa mitään ja seksielämämme on kukoistanut hyvin puhtailla papereilla :)

Vanha viesti, mutta pakko vastata. Vie se ehkä vähän tuntoa, mutta toistaiseksi kaikki stondiksensa pitäneet ovat kuitenkin lauenneet (ja niissä tapauksessa kun stondis lopahti kesken asennuksen, suurempi syy taisi olla nautitut alkoholin määrä). Samaa en voi itse sanoa. Eli kun itse jää usein ilman orgasmia kokonaan, ei kyllä kiinnosta vaikka se ei miehelle tunnu ihan parhaalta mahdolliselta.

Ps. Ei sillä ole valiä onko se muovipussi pillussa vai munan päällä, siinä välissä se on kuitenkin.

Vierailija
84/263 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus nuorempana kun näitä yhden illan säätöjä tuli harrastettua niin harvassa olivat ne naiset jotka kortsuja halusivat. Itse olen siitä outo tapaus, että en ole kertaakaan elämässäni onnistunut laukeamaan kumi päällä eli jos kumilla piti lasketella niin jossain kohtaa aina vain tyytyi siihen, että ei tule ja hommaan kyllästyneenä antoi olla ja oli iloinen siitä, että toisella oli ollut hauskaa. Tästä pienestäkin joukosta löytyi naisia jotka ilmeisesti ymmärsivät mistä kenkä puristaa, kun nykäisivät itse kesken aktin kumin pois ja joko pyysivät laskemaan ulos tai loppuun asti.

Nyt jo liki 10 vuotta naimisissa eikä onneksi tarvitse minkään kumien kanssa säätää.

Vierailija
85/263 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä paljon ja harrastan sitä myös useasti. Niin tyhmä en kuitenkaan ole että antaisin paljaalle yhdenyön jutuissa tai muuten vaan vieraalle. Annan kyllä helposti  mutta vain kumin kanssa alkuun.

Terveenä on parempi olla ja sekstailla.

Vierailija
86/263 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kortsun käyttö estä nautintoa.

Nuorempana minulla oli ongelmia kortsujen kanssa, kun ne puristivat liikaa ja menivät silloin tällöin rikkikin. Sitten tajusin, että kortsuja on eri kokoisia; nyt käytän L-koon kortsuja, jotka on 190 mm pitkiä ja 56mm leveitä. Ne sopii hyvin ja kestävät.

Moni nainen haluaa edes kerran kokeilla "vähän isompaa", eikä kukaan ole valittanut siitä, että haluan käyttää korsuja kun annan se kokemuksen siitä mihin kokenut mies pystyy isolla, kestävällä kalulla.

Seuraavana aamuna on paljon mukavampi olo, kun ei ole pikku kännissä pannut paljaaltaan "kilttiä pikku rouvaa", jonka miehen tekemisistä en kuitenkaan tiedä mitään.

Vierailija
87/263 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun oli ero meneillään kävin panemassa tuttua naista. Ei yhtään kortsua käytetty ja joka kerta laukesin sisään. Suhteemme hiipui ja satuin exän luo käymään. Hän kyseli vieläkö tapailen tätä naista kun hiplattiin toisiamme. Kun sanoin etten enää tapaile, sanoi hän että anna tulla vaan sisään, sinnehän tuota ennenkin oot laukassu. Vielä oli yks nuorikko ennen nyksää, mutta hänkin antoi laueta sisään. Ei nuo naiset paljon kortsua kysele. Nyksän kanssa mentiin ekaks sitten kumilla hetki.

Vierailija
88/263 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Hyi.

Vierailija
89/263 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en. Tulisi saastainen olo kun ties mitkä tippurilimat olisi päästetty toosaan. Kai nykypäivänä jotain järkeä tarvii olla mukana?

Vierailija
90/263 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo aikuisena koskaan harrastanu yhden yön suhteita.Ja olen jo 43v.Ehkäsynä käytän aina kondomia suhteessa.

Vierailija
91/263 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun vissiin naiset eivät tähän viitsi vastata ja paljastaa tapojaan niin laskempa minäkin, että noin 20 yhden illan panoa takana ja kyllä niistä vähän yli kymmenen ainakin on antanut laueta sisään. Tosin olen sitä aika tiukkaan ollut aina vaatimassa.

En ole uusien tuttavuuksien kanssa ollut ilman suojaa ja nyt visusti suhteessa, mutta täytyy sanoa että tuosta korostamastani kohdasta tuli aika kiihottava mielikuva, himokas mies kuiskimassa korvaan että haluaisi paljaallaan ja sisään.... Voisi tehdä tiukkaa olla suostumatta... ;)

Vierailija
92/263 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naitte sellaisten ihmisten kanssa, joilla saattaa olla jotain tauteja? Hyi helvetti.

Kenellä tahansa voi olla tauti, ei niitä ulkoapäin yleensä näe...

Vierailija
93/263 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, seksi kumin kanssa on kuin karkkia söisi paperit päällä. Koskaan ei tauteja ole tullut ja aika monet vieraat spermat pilluuni olen ottanut.

Vierailija
94/263 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa olleet naiset ovat olleet itse aloitteellisia hormonaalisen ehkäisyn riittämisestä. Ilmeisesti eivät ole tottuneet kondomin käyttöön. Nuoret naiset ehdottomasti tarkempia. Osa jopa vaati suihinottoonkin sen väliin.

Silti kyllä se olen minä, joka on vastannut useimmiten siitä, että kondomia on käytetty. Luulen, että se johtuu että naiset olivat niin kiihottuneessa mielentilassa, että joko eivät ehkä osanneet luonnollisesti rikkoa flowta ottaakseen kondomia esille tai sitten ovat yksinkertaisesti siinä mielentilassa valmiita ottamaan riskin.

Yksi jäi mieleen erikoisena. Vaati kondomin käyttöä, mutta halusi usein alkuun paljaalla, koska se vaan tuntui niin hyvältä.

T: nolla sp-tautia ja on otettu harvinaisemmatkin testit.

Vierailija
95/263 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalle ei oo sattunut kuin yksi joka on halunnut kondomin. Muut yhden illan hoidot on kyllä halunneet paljaalla, myös spermat sisälle ja moneen kertaan samana yönä.

Vierailija
96/263 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalle ei oo sattunut kuin yksi joka on halunnut kondomin. Muut yhden illan hoidot on kyllä halunneet paljaalla, myös spermat sisälle ja moneen kertaan samana yönä.

Valitettavasti tiedän omakohtaisesti, että varsinkin jos ehkäisy on parisuhteen takia hoidettu esimerkiksi pillerein, niin silloin on vieraat saaneet surutta laskea sisään yhdenyön jutuissakin. Uskon että oma vaimo, silloinen tyttöystävä ei varmasti ole ainut noin toiminut

Vierailija
97/263 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, nuoret on fiksumpia. Aina kumi uuden kanssa

Vierailija
98/263 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Aina, seksi kumin kanssa on kuin karkkia söisi paperit päällä. Koskaan ei tauteja ole tullut ja aika monet vieraat spermat pilluuni olen ottanut.

Ei se miehestäkään hyvältä tunnu. Ei vaan tunnu pillun kosteus ja vähän kuin elmukelmu olisi välissä kun suutelee. Onneksi nähtävästi naisetkin tietävät asian ja yksikään ehkäisyä käyttävä nainen ei ole kondomia ehdottaneet. Moni on vihjannut vieläpä "mulla on pillerit sit" joka on aina päättynyt niiden tehon testaamiseen...

Vierailija
99/263 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Ei se miehestäkään hyvältä tunnu. Ei vaan tunnu pillun kosteus ja vähän kuin elmukelmu olisi välissä kun suutelee. Onneksi nähtävästi naisetkin tietävät asian ja yksikään ehkäisyä käyttävä nainen ei ole kondomia ehdottaneet. Moni on vihjannut vieläpä "mulla on pillerit sit" joka on aina päättynyt niiden tehon testaamiseen...

Ja sit itkupotkuraivarit kun tulee kutsu isyystestiin ja 18v elarit päälle.

Vierailija
100/263 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani vaadin aina kumia naidessa. Silti, joskus olen antanut suikkarin ilman kumia. Tällöin sekä mies, että hänen kalunsa ovat olleet aivan vastustamattomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi