Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
kitkat kirjoitti:
Mä olin jotenkin "järkyttyny" kun parikymppisenä harrastin enemmän irtosuhteita ja useampi mies ehdotti/huomautti, että että ilman kondomia yleensä hoitavat hommat. Itse en ikinä ole harrastanut penetraatiota ilman kortsua, ennen kuin suhde on vakiintunut (pari kk).
Eikä ole aina iästä kiinni: ensimmäisellä kerrallani, yhden yön juttu tuntemattoman pojan kanssa 17v:nä, samanikäinen poika itse aloitteellisesti varmisti, haluanko kondomin MYÖS suuseksiin. Yhdyntään laittoi kortsun päälleen erikseen kysymättä.
Nykyinen miehenikin olisi halunnut heti ekasta yöstä lähtien mennä ilman koska "on aina tiennyt, mihin itsensä tökkää". En voinut olla sanomatta, että eihän hän minuakaan tunne...
Eli vastauksena kysymykseesi: en.
T. n 32
Kyllä ne panot yleensä kumitta hoidetaan
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi yhden illan juttuja, niin en antaisi ollenkaan paljaalla. Kortsu pitää olla alusta loppuun vaikka mulla on pillerit. Yksi Tinder-pano oli syksyllä ja miehen nurinoista huolimatta vaadiin kortsun.
Vakkaripano saa paljaalla.
Miksi syöt pillereitä jos et seurustele? Etkö voisi edes sinkkuna kokeilla miltä elämä maistuisi ilman turhia hormoneita? Mutta oot niin säälittävä näköjään että miesten vuoksi suostut ahtamaan niitä sinkkunakin. Kokeilepa lopettaa pillerit jos oot sinkku! Ihan oikeasti naiset käyttäkää niitä aivojanne välillä, sillä ihan hyvin sinkkuna voisitte olla ilman.
Jos vakkarin puoliso saanut tartunnan ( pettää) se on sullakin.