Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia kokemuksia kuin muilla tähän vastanneilla miehillä. Noin 20 kumppania joista 4/5 osaa yhden illan tai lyhyempiä suhteita ja vain parin kanssa kortsulla. Noin puolet otti ehkäisyn edes puheeksi, mutta lähinnä ilmoittaakseen, että käyttää jotain ja voidaan olla paljaalla. Eikä yksikään ole sanonut ettei saisi tulla sisään. Muutaman kanssa päädytty jälkiehkäsyyn ja noin neljäsosa ei ottanut ehkäisyä millään tavalla puheeksi edes aamulla. Suurin osa ns. kilttejä tyttöjä, joiden luulisi kortsua vaativan, mutta ei. Kavereiden kanssa keskustellessa kuulee samankaltaista tarinaa. Varattuja näistä ei tietääkseni ollut kukaan, mutta samaisissa keskusteluissa kaverit kyllä sanovat, että varatut naiset nimenomaan antavat ilman kortsua. Eli kyllä naiset antaa paljaalla. Itse en kortsuista pidä, koska vie himon, joten olen ottanut riskit vastaan. 1 tauti tuliaisena.

Vierailija
42/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällehän se kuuluukin laskea jos kerta naidaan,keskeytetty yhdyntä on kuin moottoririkko rallissa ja kumit on homojen hommia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kumilla uuden kanssa! Joskus nuorena saatoin olla liian ujo vaatimaan, mutta nykyään uskallan sanoa ja en todellakaan anna mitään ilman kumia uudelle, en edes suihin ota. Tauteja on niin paljon ja kuten täältäkin lukee niin ihan estoitta moni antaa laitella ilman suojaa. Moni tauti kuitenkin on piilotauti eikä oireile. Tykkään kyllä spermasta kaikkialla, mutta en jonkun randomin kanssa.

Vierailija
44/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa nuorempana kyllä tullut niin tehtyä :( Onneks ei tullut mitään tauteja, mutta silti vähän harmittaa, mitä ois voinut sattua. 

Vierailija
45/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vo iettä tommosen ihanan naisen kun sais kun ei oma jaksa välittää eikä arvosta suhdettamme. olisi niin kiva hellytellä oikean naisen kanssa. annanko naiset osoitteen jos halumme kohtaavat.

Vierailija
46/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä halunnut enkä harrastanut yhdenyönjuttuja! Halusin vasta sen oikean panevan minua. Nopeasti halusinkin.

Vierailija
47/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suihinottajathan hulluja varsinkin ovat. Kurkkusyöpä on pahempi keissi kuin klamydia.

Vierailija
48/263 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan peppuun, mutta pilluun en.

just joo

Vierailija
49/263 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi on homojen touhua!!!

Vierailija
50/263 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoja vastauksia. Olen pannut monen naisen kanssa, ihan yhdenyön juttujenkin kanssa ja _JOKA KERTA_ on saanut työntyä paljaalla sekä roiskia ryönät ränniin. Muutama hassu kerta on kumista ollut jotain puhetta, mutta se puhe on loppunut kuin seinään asioiden edetessä. Olen asiaa jopa erikseen ihmetellyt, kuinka helposti se rasia aukeaa. Minä kun miehenä oon niin villipippeli, etten paljoa välitä silloin kun tilanne on päällä. No mä sentään myönnän sen.

Noh kai täällä vauvapalstalla on sitten sellaisia kilttejä vastuullisia naisia ja mä löydän tuolta jostain ne vähän hutsahtavamman sorttiset?

Vierailija
51/263 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa nuorempana kyllä tullut niin tehtyä :( Onneks ei tullut mitään tauteja, mutta silti vähän harmittaa, mitä ois voinut sattua. 

Vittu sä tuommosia mieti. Sait jyystää paljasta märkää pimppiä. Hymy korvaan ja polkemaan lisää. Nykynuoret ihan ihmeellisiä kun ottaa paiseita asioista, joita ei edes tapahtunut.

Vierailija
52/263 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on säätöjä ja uusia tuttavuuksia tullut monta kertaa pantua ilman kumeja ja rojut ränniin mutta tapana onkin selvittää testitulokset ja ehkäisyt ja se ettei nainen suunittele mitään vauvaa salaa yksinään etsien elatusmaksun maksajaa.. Niitäkin on

Vierailija
53/263 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa anna paljaalla panna ensimmäisillä kerroilla vaikka kuinka mies kertoisi olevansa terve. En niin puutteessa ole tai kiimainen jotta haluaisin riskeerata terveyteni jollain yhden illan panolla. Olkoon miehen kalu sitten kuin mahtava tahansa. No itsellä kyllä aina kumit käsilaukussa varalla. Mikäli ei miehelle kelpaa niin hoitakoon sitten itse itsensä jossain muualla.

Vierailija
54/263 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mennä ilman kondomia..... En edes käytä e-pillereitä. Jos raskauden tuntua niin äkkiä kusta tikkuun, ja siitä sitten abortit jos plussaa pukkaa.

Vierailija
55/263 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.!

Vierailija
56/263 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia näin?

Vierailija
57/263 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Ei saa panna saati sitten laueta. Terveys ennen tyhmyyttä. Seksi tuntuu hyvältä kuminkin kanssa. En jää ilman laukeamista vaikka kumia käytetäänkin.

Vierailija
58/263 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna kirjoitti:

En anna. Ei saa panna saati sitten laueta. Terveys ennen tyhmyyttä. Seksi tuntuu hyvältä kuminkin kanssa. En jää ilman laukeamista vaikka kumia käytetäänkin.

Niin sinä et jää ja sulla ei ole eroa..... Et taida tietää mitenmiehen fiiliksiin kumit vaikuttaa.? Toki ehkäisyä kannattaa käyttää uuden kumppanin kanssa mutta on naurettavaa shaibapaskaa se että joku nainen useinkin täällä sanoo ettei kondomi vie tuntemusta ja vaikuta seksiin miehellä. Jokainen teistä voi tunkea muovipussin pilluun ja kokeilla tuntuuko samalta?? Minä otan selvää naisen testitaustoista sekä näytän omani ne kun näkee nykyään netissä kera todisteiden niin ei kenelläkään tarvi arpoa mitään ja seksielämämme on kukoistanut hyvin puhtailla papereilla :)

Vierailija
59/263 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan peppuun, mutta pilluun en.

Peppuun onkin turvallisempi panna kuin pilluun sillä samat virukset ja taudit ei elä kakkosen puolella. Tiesittekö sitäkään että suihinottaminenkin on paljon paljon turvallisempaa entä alapään limakalvojen koskeminen. Yleisimmät taudit ei elä suussa kuin muutamia tunteja ja ei kyllä suihin tulis mieleenkään kaikille mitään kumia ehdottaa varsinkaan usein ellei toinen tykkää sitten imeä kumisaapasta. Yhdyntä sitten erikseen ja eikö teistä kukaan osaa käydä testeissä ja näyttää sen puhtaita tuloksia toiselle .. Voi härre

Vierailija
60/263 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhden illan Tinder-muija suuttui, kun vetäisin kalun pois ja rojut penkalle. Paljaalla tuolla maailmassa enemmän pannaan, mutta tänne foorumeille samat mammat tulee sormea heristäen ja nuttura päässä puhumaan 100% kumin käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän