Kuntouttava työtoiminta loppuu kokonaan suomessa.
Just luin ylen uutisen siitä. Rahaa ei ole enää siihenkään. Tuleeko teille niitä orjatöitä kovin ikävä?
Kommentit (38)
Loppuu kaikki muukin pian hallituksen sössimisen takia. Hyvinvointivaltiomme alasajo on alkanut jo aikaa sitten.
Jee nyt ihmiset syrjäytyy vielä enemmän
Ilmankos ss-kaupassa oli hyllyt täyttämättä kun ei ole orjia
Pysyvätkö kierrätyskeskukset sen jälkeen pystyssä? Eivätkö sen työntekijät ole juuri näitä kuntoutettavassa työtoiminnassa olevia?
Vierailija kirjoitti:
Monelle syrjäytyneelle kuntouttava oli se henkireikä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Kyllä tekemiset löytää ne jotka haluaa.
Ei löydä. Eikä se tule muuttumaan parempaan. Jos valtio ei tule vastaan niin tie on sileä ja jyrkkä alaspäin.
Ei lopu. Olen 62v työtön. Minua yritetään laittaa kuntouttavaañ työtoimintaan, vaikka hoidan 92v isääni.
Liittyykö tämä siihen kaavailtuun yleistukeen, eli vaikka kuntouttava loppuu, on jotain vielä nöyryyttävämpää tulossa jotta saisi tuota yleistukea...
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Olen 62v työtön. Minua yritetään laittaa kuntouttavaañ työtoimintaan, vaikka hoidan 92v isääni.
Niin ei se varmaan sormia napsauttamalla lopu.
Ei lopu.Sinne tungetaan kaikki pitkä- aikaistyöttömät, iäkkäät, sairaat, iäkkkäät.
Kuulemma 12000 työtöntä on kuntouttavissa töissä kirpputoreilla ja ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Olisi pitänyt loppua jo aikoja sitten. Täysi turhaa aikuisten ihmisten kiusaamista typerine näpertelyineen ja muka ohjaukseen elämänhallinnassa. Voi tsiisus ei tule ikävä, sain pikemminkin traumoja siitä ajasta.
9 euron Orjuus poistuu !! Jesss !!!
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Rahaa jos on niin moni saisi ruokaa ja bussirahan. Ihmisiä löytyy kyllä muualtakin ja tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelee ihmisten pariin niin ei ole syrjäytynyt. Tai jos kaikki syrjäytyneet ihmiset kokoontuvat samaan paikkaan niin ne voi saada uusia ystäviä. Sitten he eivät ole syrjäytyneitä..
Oikein. Kyllä tekemiset löytää ne jotka haluaa.