Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
Pyllyyn voi tulla ilman kumia jos mies on siisti ja terve
Pyllypanoista ei tule raskaaksi mutta taudit tarttuu ehkä jos on huono tuuri
Sperman määrästä ei ikinä tiedä. Jos on ollut pitkään ilman niin sitä tulee paljon ja se on paksua piimää ja se ällöttää. Pieni määrä normi spermaa menee kurkusta alas tai otan pimpsaan tai pepaan
Vierailija kirjoitti:
Sperman määrästä ei ikinä tiedä. Jos on ollut pitkään ilman niin sitä tulee paljon ja se on paksua piimää ja se ällöttää. Pieni määrä normi spermaa menee kurkusta alas tai otan pimpsaan tai pepaan
Tuossa on vain sellanen juju, ettei mieskään oikeastaan voi mistään etukäteen tietää spermansa koostumusta ja määrää kullakaan laukeamiskerralla. Jonkinlainen tuntuma asiaan tulee lähinnä tulohetkellä. Jos kulli on sisällä jossain aukossa, sitä ei tietty näe. Mutta supistuksien voimakkuudesta, sekä pippelin päässä olevan reijän ”tunteesta” mies voi päätellä, lähteekö sieltä kuti millä paineella ja vielä vähän ajatella määrääkin. Joskus itseltä tulee outo tunne, että tuon on pakko olla jokin hevosen mälli ekan ja/tai tokan ruiskasun kun tuntee että tavaraa vain tulee ja tulee. Joskus taas tuntee hyvin nopean ruiskasun, mutta valtavalla paineella. Asiaan vaikuttaa todella moni tekijä. Ei vain se, onko ollu pari päivää runkkaamatta. Myös itse aktin ja kumppanin kiihottavuus vaikuttaa asiaan. Joskus taas vaikka.... krapula. Vaikka olis edeltävänä yönä vetäny pariinkin kertaan kännissä, silti seuraavana aamuna tulee kuin erikeeperiä purkista.
Jos menen sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa niin ekat kerrat aina kumin kanssa. Ei liene mikään ongelma miehelle jos minä asetan sen hänen kalunsa päälle käsin tai suulla. Paljaalla en anna. Yksikään mies ei ole jäänyt ilman orgasmia kuitenkaan. Jos se pitkittää laukeamista niin saanhan sitten itse enemmän.
Miesnäkökulma: täällä on pauhauttu naisista, jotka huijaavat ja valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä, mutta eivät käytä, koska haluavat sen lapsen. Miesparka uskoo valeen ja vielä ehkä senkin, kun nainen sanoo, että se ehkäisy vain petti.
Miehen pitäisi oman oikeusturvansa takia käyttää kortsua niin kauan, kunnes voi olla todella varma, että nainen todella hoitaa ehkäisynsä, jos kerran niin väittää. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että joko hyväksyy raskauden tai käyttää sitä kortsua ja olla sen kanssa vielä huolellinen. Viisainta on toki pitää naiset puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma: täällä on pauhauttu naisista, jotka huijaavat ja valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä, mutta eivät käytä, koska haluavat sen lapsen. Miesparka uskoo valeen ja vielä ehkä senkin, kun nainen sanoo, että se ehkäisy vain petti.
Miehen pitäisi oman oikeusturvansa takia käyttää kortsua niin kauan, kunnes voi olla todella varma, että nainen todella hoitaa ehkäisynsä, jos kerran niin väittää. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että joko hyväksyy raskauden tai käyttää sitä kortsua ja olla sen kanssa vielä huolellinen. Viisainta on toki pitää naiset puutteessa.
Ymmärrän mitä tarkotat. Oon siis myös mies. Ongelma tuossa on kuitenkin luonto itse. Minä en ymmärrä ilmiötä, mutta miehenä tiedän ilmiön olevan. Miehenä minullakin saattaa naksahtaa päässä jokin mystinen lisääntymisvietti. On ollut tilanne, missä uppo outo yhdenyön suhde sanoi selvästi, että saat tulla paljaalla eikä käytä mitään pillereitä. No taas viisas ja vastuullinen ihminen olisi sanonut että ”joo ei mullakaan kortsua ole, että annetaan tällä kertaa olla”. Paskanmarjat ei toimi mun kanssa. Päässä oikeasti pyörii ”noh käy mitä käy mutta nyt... vik vik vik vik”. Sitä asiaa jopa ajattelee koko antin ajan, että tää nyt on todella tyhmästi tehty mutta mmmhhhhh. Jopa juuri ennen tuloa miettii, että nyt tarttee kyl jo vetäytyä ja mitä tapahtuu. Huomaa, että kullinreikä on kiinni kohdunsuussa ja nestettä tulee kuin hanasta. Järki jää ihan selväksi kakkoseksi. Noh onhan ilmiöllä nimikin. Vahinkolapsi... näin ne syntyy ja niitä on puolet ihmiskunnasta. Enemmän vahinkoja on kuin etukäteen suunniteltuja. En siis tunne olevani mitenkään yksin ”tyhmyyteni” kanssa.
Uuden / yhdenillan jutun kanssa ilman muuta kondomia käytän. Niitä saa helposti monesta eri paikasta ja taitaa olla useamman ravintolan wc:ssäkin automaatteja. Nautin seksistä myös kumin kanssa ja pidän huolen että vastapuoli myös.
Minä vähän luulen, tietenkään voimatta mitään todistaa, että moni ajattelee niinkuin se rattijuopumuksesta kärähtänyt ministeri joskus, eli "selvinpäin en ikinä lähtisi humalassa rattiin"
Eli baariin lähtiessä sitä uskotaan kumia käyttävänsä mutta kun humala tulee kuvioihin niin siinä ei enää kumit mieleen juolahda. Omakaan rouva ei ikinä käyttänyt. Toki eipä tuo tietääkseni ikinä ainakaan itse niitä mukaan ottanutkaan
Itselläni ei yhtään yhdenyönsuhdetta ole, niin omakohtaista kokemusta ei ole
Viime vuonna yhdeksän naisen kanssa vietin "vain sen yhden yön". Seitsemän heistä ei vaatinut edes kortsun käyttöä ja kaikki nämä seitsemän antoivat laueta myös sisään.
Että se siitä naisten paljon ylistetystä vastuullisuudesta. Luulen että vaikka otanta olisi paljon suurempi (tuhansissa), suhde olisi sama, eli kolme neljästä antaisi laueta sisään eikä vaatisi kortsun käyttöä.
Ei kyllä tullut tauteja - eikä edes lapsia - näistä sessioista.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna yhdeksän naisen kanssa vietin "vain sen yhden yön". Seitsemän heistä ei vaatinut edes kortsun käyttöä ja kaikki nämä seitsemän antoivat laueta myös sisään.
Että se siitä naisten paljon ylistetystä vastuullisuudesta. Luulen että vaikka otanta olisi paljon suurempi (tuhansissa), suhde olisi sama, eli kolme neljästä antaisi laueta sisään eikä vaatisi kortsun käyttöä.
Ei kyllä tullut tauteja - eikä edes lapsia - näistä sessioista.
kyllä on oikeasi ihmeellistä. Minä en todellakaan anna paljaalla yhdenyön jutulle, en muuten edes ota suihin ilman kumia.
Yksi kumppani kysyi että saanko nuolla ilman suuseksisuojaa, siihen kuitenkin suostuin, mutta jälkeenpäin tuli mieleen että pitänee hankkia niitä suuseksisuojia, vastaisuuden varalle
En anna.
Kortsusta saa suuseksisuojan kun leikkaa kärjen pois ja sivun auki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sperma pysy parhaiten pepussa jos on esim kiire eikä pääse heti vessaan ?? Oatko tällöin peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Pyllyyn voi tulla ilman kumia jos mies on siisti ja terve
kyllä jäteröörriin laitto on aika alentava tarjous miehelle
Kyllä annan. Musta on ihana tunne, kun vieraan miehen spermat pillussa :)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin jotenkin epäilen että olet oikeasti mies. Mutta, mikäli et ole, oletko sinkku vai varattu? Ja tuo ei ollut mikään tökerö seuranhakukysymys
Yllättävän monella näyttää olevan ongelmia tuon sisälukutaidon kanssa...
AP sanoo että ehkäisy on järjestetty, joten 'en halua tulla raskaaksi' vastaukset menivät ikäänkuin metsään.
Ja AP myös sanoo että olet jo antanut panna paljaalla, kyse on vaan siitä annatko miehen lopuksi laueta sisääsi, joten 'en halua tauteja' vastaukset ovat ihan yhtä pöpelikössä (ainakaan minun tietääkseni ei ole mitään tauteja jotka vasta miehen orgasmista tai spermasta tarttuisi!).
Eli siis käsittääkseni kysymys kuuluu, otatko miehen (yhden illan hoidon) mällit sisääsi vai et, jos paljaalla on jo pantu eikä raskaaksi tuleminen ole mahdollista/todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin jotenkin epäilen että olet oikeasti mies. Mutta, mikäli et ole, oletko sinkku vai varattu? Ja tuo ei ollut mikään tökerö seuranhakukysymys
Olen sinkkunainen :) tiedostan kyllä ettei ole fiksua, mutta toimin silti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen :) tiedostan kyllä ettei ole fiksua, mutta toimin silti näin.
Elä huoli, en minä tuomitse, sillä vaan kysyin kun ei tuo omakaan rouva ole ikinä kumia yhdenillanjuttujensa kanssa käyttänyt. Olisin toki toivonut että olisi käyttänyt. Tai mieluummin ei olisi niitä yhdenyönjuttuja harrastanut. Hyvä ettet sinä sentään ketään jälkiliukkaille vie, tai tartuta mitään tautia "syyttömään". Itselleni ei "onneksi" käynyt kuin tuo ensimmäinen, jälkimmäiseltä vältyin.
En, yök.
Suhteessa kyllä, molemmat käy testeissä eka niin ei tarvi miettiä tauteja. Itellä pillerit niin ehkäisy hoituu sillä.