Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisikohan vastauksiin suuresti se onko kyseessä varattu vai sinkku nainen? Perustelen pohdintaa sillä että sinkku voi hyvinkin lähteä esim ravintolaan seksiä hakemaan ja varautua ennalta kun taas varattu saattaa ns vahingossa päätyä petipuuhiin. Toki on olemassa myös seksiseuraa hakevia varattuja
Minä olen ainakin ihan sinkku. Monesti olen varautunut, kumeja kyllä löytyy, mutta mies ei halua sellaista pitää. Varsinkaan, jos ollaan yhtään humalassa. Suikkarin yhteydessä moni mies haluaa myös kumin välistä pois. Ja jotenkin tulee sellaisen miellyttämisenhalu, niin annan sitten ilman kumia.
Tuota samaa sano tyttöystäväkin : ei kehdannut vaatia vierailta kumia kun halusi olla mieliksi ja miehet halusi aina kumitta. Ja nuoren tytön logiikalla pillerit oli riittävä ehkäisy
Vierailija kirjoitti:
Vai mieliksi..auta armias.
Älä muuta sano.
Jep jep, kyllä vain. Olen niin vanha etten tule enää raskaaksi. Olen elänyt villin nuoruuteni 80-luvun alussa, jolloin ei taudeista murehdittu. Olen palannut takaisin siihen moodiin. Jos jotain tulee, hoidetaan, ja jos ei voi hoitaa, olenhan mä jo aika vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisikohan vastauksiin suuresti se onko kyseessä varattu vai sinkku nainen? Perustelen pohdintaa sillä että sinkku voi hyvinkin lähteä esim ravintolaan seksiä hakemaan ja varautua ennalta kun taas varattu saattaa ns vahingossa päätyä petipuuhiin. Toki on olemassa myös seksiseuraa hakevia varattuja
Minä olen ainakin ihan sinkku. Monesti olen varautunut, kumeja kyllä löytyy, mutta mies ei halua sellaista pitää. Varsinkaan, jos ollaan yhtään humalassa. Suikkarin yhteydessä moni mies haluaa myös kumin välistä pois. Ja jotenkin tulee sellaisen miellyttämisenhalu, niin annan sitten ilman kumia.
Tuota samaa sano tyttöystäväkin : ei kehdannut vaatia vierailta kumia kun halusi olla mieliksi ja miehet halusi aina kumitta. Ja nuoren tytön logiikalla pillerit oli riittävä ehkäisy
Vaimoni ei ole enää nuori eikä niin vanha ettei voi tulla raskaaksi. Paljaalla vieraat silti painaa. Vieraalle aviopillulle pääseminen on miehille kuin lupa panna paljaalla. Toisen vaimon naiminen paljaalla on joka miehen unelma.
Yllättävän moni nainen antaisi. Ehkä jopa enemmistö. Itse olin ennen vasektomiaa ehdoton kuminkäytön suhteen, mutta operaation jälkeen vähän lipsunut itsekin. Onhan se huisin parempaa ilman ja sisälle laukeaminen jotain superkiihottavaa.
Yleensä mennyt niin että eka pano on mennyt toiveestani kumilla, sitten aamulla alkanut tehdä uudestaan mieli. Tässä tilanteessa nainen on ollut se, joka ei malta odottaa kumin etsimistä vaan luiskahtanut ratsaille kuiskaten "mulla on pillerit". Jotkut naiset olleet jopa ehdottomia, että kumia ei käytetä edes ekalla kerralla, joka on kyllä ainakin mulle turn off.
Puhtaat paperit olleet lukuisissa testeissä siitä huolimatta. Hullun tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ole enää nuori eikä niin vanha ettei voi tulla raskaaksi. Paljaalla vieraat silti painaa. Vieraalle aviopillulle pääseminen on miehille kuin lupa panna paljaalla. Toisen vaimon naiminen paljaalla on joka miehen unelma.
Painaa? Ei "painoi"? Älä nyt hyvä mies sano että sinä annat muiden miesten sitä unelmaansa toteuttaa sun vaimon kanssa???
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen antaisi. Ehkä jopa enemmistö. Itse olin ennen vasektomiaa ehdoton kuminkäytön suhteen, mutta operaation jälkeen vähän lipsunut itsekin. Onhan se huisin parempaa ilman ja sisälle laukeaminen jotain superkiihottavaa.
Yleensä mennyt niin että eka pano on mennyt toiveestani kumilla, sitten aamulla alkanut tehdä uudestaan mieli. Tässä tilanteessa nainen on ollut se, joka ei malta odottaa kumin etsimistä vaan luiskahtanut ratsaille kuiskaten "mulla on pillerit". Jotkut naiset olleet jopa ehdottomia, että kumia ei käytetä edes ekalla kerralla, joka on kyllä ainakin mulle turn off.
Puhtaat paperit olleet lukuisissa testeissä siitä huolimatta. Hullun tuuri.
Vasektomia, hullun paperit....Tämä palstahan aivan vilisee lääketieteellisiä termejä. Käydäänkö tätä keskustelua terveykeskeskuksen ja mielisairaalan henkilökunnan kahvihuoneessa olevalla läppärillä??
Täähän on kiva puheenaihe. Musta 45v naisena on aivan älyttömän kiihottavaa juuri se, ettet ole ihan varma miten illan pano etenee. Suoraan sanoen kiihoittavimmat kerrat ovat aina olleet niitä kun on pantu kunnolla muutamaan kertaan paljaalla. Se tunne kun vieras mies laukeaa syvälle pilluuni on vastustamattoman upea.
Joskus oikein kuvittelen miehen olevan kunnon hämäräksikin tai kaupoistasi joka polkee naisia ympäri suomea. Ja on ihanaa että on kelpuuttanut minutkin panokseen. Tauteja ei ole tähän saakka tullut. Lopuksi on sanottava ettei mieheni tiedä tästä mitään. Hänen kanssaan useimmiten pannaan kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on kiva puheenaihe. Musta 45v naisena on aivan älyttömän kiihottavaa juuri se, ettet ole ihan varma miten illan pano etenee. Suoraan sanoen kiihoittavimmat kerrat ovat aina olleet niitä kun on pantu kunnolla muutamaan kertaan paljaalla. Se tunne kun vieras mies laukeaa syvälle pilluuni on vastustamattoman upea.
Joskus oikein kuvittelen miehen olevan kunnon hämäräksikin tai kaupoistasi joka polkee naisia ympäri suomea. Ja on ihanaa että on kelpuuttanut minutkin panokseen. Tauteja ei ole tähän saakka tullut. Lopuksi on sanottava ettei mieheni tiedä tästä mitään. Hänen kanssaan useimmiten pannaan kumilla.
Minä olen siis sinkku, mutta minua kiihottaa samat jutut! Että mies on ehkä joku oikea pelimies ja tottunut painamaan ties ketä, ja nyt minäkin kelpaan! Ja siis minä herkästi annan hieman, miten sen nätisti sanoisi, ei niin edustaville miehillekin. Se on todella outoa, miten paljon kiihottaa, kun saa antaa miehelle:D Ei mitään sellaista "nyt ollaan yhdessä tässä pitämässä hauskaa" vaan nimenomaan minä annan miehelle mitä hän haluaa:D
40 vuotta seksuaalisesti aktiivinen. Tasan kerran on nainen vaatinut kortsua. Pari kertaa oon itsesuojeluvaiston vuoksi laittanut varalta itse. Klamydia kerran, ei muuta.
Eli miehet haluaa levittää siemenensä, myös "kilpailijoidensa" naisiin ja naiset haluaa siemenet sisäänsä.sehän kuulostaa suoraan luontodokkareista tutulta
Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Kun olet? Kun?
Enpä ole vielä ollut yhden yön jutussa ja vielä vähemmän paljaalla.
Jos tällainen yhdenyönjuttu tapahtuisi, niin kyllä siinä kondomia käytettäisiin.
Ps. olen ostanut rimmailusuojia.
Ihan vain kaiken varalta.
Että jos joskus sellainen herkkuperäinen mies sattuu kohdille, joka antaa minulle vapaat kädet toteuttaa*.
:D
Ja tokihan nuo toimivat myös cunnilinguksessa.
*Enpä usko, että noille tulee käyttöä, sillä tuo edellyttäisi minun tapauksessani ei-dominanttia miestä...
Jos nyt ei ihan hakemalla ala hakemaan, niin aika pienet todennäköisyydet, että sattumalta osuu kohdille.
Vierailija kirjoitti:
Painaa? Ei "painoi"? Älä nyt hyvä mies sano että sinä annat muiden miesten sitä unelmaansa toteuttaa sun vaimon kanssa???
Kuka sitä vaimonsa pillun omistaa? Naiset tekee mitä tahtoo. Ainakin minun eksät ja vaimo ovat käyneet touhuamassa vieraiden kanssa paljaalla ja kondomilla. Minun lupaa ei ole kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä vaimonsa pillun omistaa? Naiset tekee mitä tahtoo. Ainakin minun eksät ja vaimo ovat käyneet touhuamassa vieraiden kanssa paljaalla ja kondomilla. Minun lupaa ei ole kysytty.
Ei minultakaan siihen lupaa kysytty, sitä sanotaan peittämiseksi, ellei erikseen muuta ole sovittu
Pari kertaa olen satunnaissuhteessa ollut ilman kortsua. Toinen oli aamulla uusinta ja kortsut oli loppu. Kumpikin halusi, mutta sisään en laskenut, vedin ulos ennen laukeamista. Toisella kertaa nainen ei vaan halunnut käyttää kortsua ja kumpikin oli jo niin kiihottunut, että pitä päästä rakastelemaan. Muuten aina kortsu käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen satunnaissuhteessa ollut ilman kortsua. Toinen oli aamulla uusinta ja kortsut oli loppu. Kumpikin halusi, mutta sisään en laskenut, vedin ulos ennen laukeamista. Toisella kertaa nainen ei vaan halunnut käyttää kortsua ja kumpikin oli jo niin kiihottunut, että pitä päästä rakastelemaan. Muuten aina kortsu käytössä.
Oletko transu. Otsikon mukaan kysymys oli esitetty naisille.
Aikoinaan ennen nykyistä parisuhdetta oli kuusi yhden illan juttua. Näistä naisista viisi halusi ilman kumia ja kolme halusi spermat pilluun. Kaikki saivat haluamansa.
Tämä on ihan deittailukulttuurin todellisuutta, vaikka keskusteluissa muuta vakuutellaankin, kun ei olla kiimaisena itse valinnan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ennen nykyistä parisuhdetta oli kuusi yhden illan juttua. Näistä naisista viisi halusi ilman kumia ja kolme halusi spermat pilluun. Kaikki saivat haluamansa.
Tämä on ihan deittailukulttuurin todellisuutta, vaikka keskusteluissa muuta vakuutellaankin, kun ei olla kiimaisena itse valinnan edessä.
Ja lisäyksenä, että tämä tapahtuu myös kaikissa ikäluokissa, koska erittelynä näiden viimeisen kolmen naisen iät olivat 19, 24 ja 36.