Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkin pyörällä päästäni..

Vierailija
12.03.2012 |

Yli kymmenen vuoden avioliiton ja kahden lapsen jälkeenkin mieheni osaa yllättää. Seksielämämme on kohtuullista ja saan seksiä keskimäärin kerran viikossa. Tänään tapahtui kuitenkin jotain ennen kokematonta. Lapset oli koulussa ja itse vietin vapaapäivää kotona siivoten. Mies yllätti tulemalla kotiin ruokatunnilla (ei koskaan ole tavannut tulla)ja heti riisuttuaan ulkovaatteet nosti minut syliinsä ja kantoi makuuhuoneeseen. Sain niin uskomattoman hyvää seksiä, että olen vieläkin onneni kukkuloilla. Mies nuoli minua, kunnes olin sekoamassa ja rakasteli sen jälkeen niin kiihkeästi, että lopulta huusin nautinnosta! Lopulta vielä suuteli kiihkeästi, nousi vuoteesta, pukeutui ja lähti mitään sanomatta takaisin töihin. En päässyt vuoteesta ylös puoleen tuntiin. En ole ikinä tullut yhtä tyydytetyksi, kirjaimellisesti.

Nyt melkein nolottaa nähdä mies kun palaa töistä. Oltiin niin erilaisia, estottomia, kuin normaalisti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tulikin väärään taloon :)

no eiku eikös tuo ole hyvä asia. seuraavaksi itse yllätät hänet jotenkin....

Vierailija
2/11 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa todella hyvältä :) Tätä varmasti toivot lisää? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt perseesi ja pillusi, jotta tuollainen ex tempore-seksikin on mahdollista.

heti riisuttuaan ulkovaatteet nosti minut syliinsä ja kantoi makuuhuoneeseen. Sain niin uskomattoman hyvää seksiä, että olen vieläkin onneni kukkuloilla. Mies nuoli minua, kunnes olin sekoamassa ja rakasteli sen jälkeen niin kiihkeästi, että lopulta huusin nautinnosta!

Vierailija
4/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekstemporeessa mitään likaa haista tai maista!

romanssi pois ja ropsi perseeseen vaan.

Vierailija
5/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt perseesi ja pillusi, jotta tuollainen ex tempore-seksikin on mahdollista.

heti riisuttuaan ulkovaatteet nosti minut syliinsä ja kantoi makuuhuoneeseen. Sain niin uskomattoman hyvää seksiä, että olen vieläkin onneni kukkuloilla. Mies nuoli minua, kunnes olin sekoamassa ja rakasteli sen jälkeen niin kiihkeästi, että lopulta huusin nautinnosta!

Tota noin, en tiedä sinusta, mutta vaimoni pillu ei maistu mitenkään mystisen kuvottavalta vaikka viime pesusta olisikin kulunut pari-neljä tuntia. Mahdollisesti hieman kirpeältä parin ensimmäisen nuolaisun ajan, mutta se ei todellakaan haittaa.

Vierailija
6/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkapa tiedankin osoitteen...hih!

Vierailija
7/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaita en alkaisi hyysaamaan, kai tarkastaisin, etta varmasti on mun mies.

Asiasta toiseen: karhunkaato jai mulla kesken viimeksi, ootellut tassa uutta tilaisuutta, jota lupailtukin mulle.

Ja viela unohdin kysya, etta mites hanella englannin kieli?

Comoon aneleeveit!

Vierailija
8/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kuvittelevat, että paperilla pyyhiminen riittää hygieniaksi. Pillu ei sinällään maistu pahalta jos on himo päällä, mutta kyllä persvaon lemahdus on raaka turn-off jos haju nousee nokkaan kesken doggy stylen.

Tota noin, en tiedä sinusta, mutta vaimoni pillu ei maistu mitenkään mystisen kuvottavalta vaikka viime pesusta olisikin kulunut pari-neljä tuntia. Mahdollisesti hieman kirpeältä parin ensimmäisen nuolaisun ajan, mutta se ei todellakaan haittaa.

Vierailija
9/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nuoleminen ei kiihota minua, mutta huutamaan mies saa mut joka kerta.

Vierailija
10/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapesu aamuin illoin riittää pitämään hajut loitolla eikä häiritse extempore-seksiä. Aika epäromanttista teillä, jos lähdet kesken miehen ehdottelun/hyväilyn pyllyä pesemään :)

Vierailija
11/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tällainen yritys päättyisi aika surkuhupaisasti. :D Oma vaimoni ei osaa heittäytyä tuolla tavalla tilanteeseen. Ja että keskellä päivää harrastetaan seksiä, hyvänen aika. Sitähän harrastetaan lauantai-iltana hampaiden pesun jälkeen klo 22-22.30 n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Mutta hienoa, että teillä homma toimii. Kateellisena luen tällaisia viestejä.