Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:00"]
Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään kännissä viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta.
Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 20-30v yliopistopiireissä ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria.
[/quote]
:-) Oletpa kovin sinisilmäinen! Sukupuolitaudit eivät katso ihmisen älykkyyttä tai työtehtävää. Suurin osa sukupuolitaudeista ei oireile lainkaan (HIV, klamydia, HPV, herpes (monella oireeton aluksi, kuten myös kondylooma). Näistä taudeista todella monet kulkeutuvat myös varattujen perheellisten kautta, koska matkailu on lisääntynyt voimakkaasti ympäri maailmaa. Se että toinen puolisoista on kiltti ja kunnollinen ei takaa mitään, koska hänellä voi olla puoliso jolla on humalassa käynyt vahinko.
Nämä eivät ole mutua, koska työskentelen itse yksityisellä labrassa ja on todella ikävää joutua todistamaan sivusta turhankin monen fiksun/varatun/kiltin ihmisen sukupuolitautitartuntaa.
HIV muuten on mielletty aikoinaan homoseksuaalien taudiksi, koska tarttuu anaaliseksin välityksellä luultua todellakin herkemmin. Nyt kun heteroseksissä harrastetaan paljon anaaliseksiä, niin tämän johdosta on arviolta Suomessa reilu 1 000 ihmistä, jotka levittävät tätä ikävää kroonista tautia tietämättään.
Käykää ihmiset sukupuolitautitesteissä ja käyttäkää ihmeessä sitä kondomia! Suuseksissä tauti ei tartu helposti, mutta jokainen näistä taudeista tarttuu myös siten.
Pilluun en anna paljaalla. Annan peppuun ja sit jos ei laukea sinne, otan vielä lopuksi suuhun.
Samanlaisia kokemuksia. Ei ole naisilla ollut mitään vaatimuksia kondomin suhteen ja sisään on saanut laskea, jos naisella on ollut pillerit tai kierukka. Omat kokemukseni rajoittuvat lähinnä naimisissa oleviin perheellisiin naisiin. Ehkä sinkut huolehtivat suojautumisesta paremmin...
Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään kännissä viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta.
Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 20-30v yliopistopiireissä ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria.
[/quote]
Yliopistopiireissä... Ei jumalauta, missä vi**n pullossa sä elät?! Elämän yliopistossa?
Olen ollut usean naisen kanssa paljaalla ja sisään olen saanut laskea. Muutama on pyytänyt laittamaan kortsun.
Kuinka moni on nainut puolisoaan ilman kortsua ensimmäisenä iltana kun tapasitte?
Meillä ainakin mentiin suoraan sänkyyn ja naitiin ilman. Vaimoni ei ole ollut siveyden sipuli ja kuulemma paljaalla on menty useimmiten yhden illan jutuissa. Sama kokemus itselläni, eivät naiset juuri vaadi kortsua. Kerran olen jättänyt kesken paljaalla naimisen naisen pyynnöstä.
Mielenkiintoinen kysymys, jota olen itsekin joskus miettinyt ja vähän yrittänyt laskekin kun noita naisia on ollut. Kokemusta n. 80 naisesta kymmen vuoden aikana. Lähinnä pääkaupungin menomestoista. No on joitakin tullut harrastusten yms kautta tavattua. Yksi ruokakaupassa noin kuriositeettinä. en käytä kondomia jos ei ole pakko. Kumiallergia ja luotan tuuriin. Yksi tauti on sairastettu ja hoidettu.
Eihän tällaista enää voi tarkkaan muistaa, mutta arviolta 30-40 vaatineet ehdottomasti kumin käyttöä alusta loppuun saakka, ehkä lähempänä neljääkymmentä eli kaikista varmaan noin puolet. Lisäksi ehkä noin 15 otti puheeksi kumin käytön, mutta ei sitä nyt sitten kuitenkaan ehdottomasti vaatinut, enkä siten käyttänyt. Ja sitten noin 25 ei puhunut kumista mitään missään vaiheessa ja eipä sitten käytetty.
noin puolessa eli 40 tapauksessa sain siis paljaalla, mutta kyllä noista osa, olisiko ollut noin 5-10 ei paljaalla panemisesta huolimatta halunnut kuitenkaan, että laukean sisään. Eli noin 30-35 kahdeksastakymmenestä antoi ihan surutta laskea sisään. Ainakin kaksi on vaatinut niin ehdottomasti laskemaan nimenomaan syvälle pilluun ja moneen kertaan, että heräsi kyllä aika vahva epäilys siitä, että jonkinlaista raskaaksi hakeutumisen tarkoitusta saattoi olla olemassa. Toinen noista vieläpä nosteli jalkojaan ja lantiotaan ylös ilmaan laukeamiseni jälkeen, varmaankin että sperma laskeutuu hyvin tms., oli aika huvittavaa, mutta en tiedä mikä häntä oikein riivasi.
että tällaista tutkimustietoa minulla. Puhun tässä nyt ensimmäisitä kerroista kun olen jotain naista pannut eli mikä oli suhteutuminen silloin asiaan. Mainittakoon vielä, että aikamoisen suuressa osassa (varmaankin 4/5) alkoholilla on ollut tilanteessaainakin jonkinlainen rooli. Eli kapakoistahan näitä kokemuksia on haettu.
itse uskon, että sillä on aika iso merkitys ihmisten kumin käyttöä koskeviin ratkaisuihin minkä oloinen ja näköinen kumppani on. Olen aina itse hyvin huoliteltu ja treenatun ja terveen näköinen minkä uskon auttavan ettei tarvitse noiden kumien kanssa aina olla näpräämässä. Tietenkin tauti voi olla kenellä vain, mutta näin se ihmisen mieli vaan toimii. Jonkun kerran on minullakin käynyt naisen epämääräisyyden ja epäsiisteyden takia mielessä, että pitäisiköhän käyttää kumia, mutta minä olen tehnyt periaatepäätöksen etten käytä jos ei ole pakko.
Mä en halua kumia ... Haluan tuntea kuinka lämmin sperma uppoaa syvälle pimpsaani. Jokusen kerran kun olen harrastanut ryhmäseksiä miehet ovat lauenneet pilluuni ja vuorotellen nuolleet spermaista alapäätäni
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 06:11"]
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
[/quote]
En todellakaan, tiedä tuota saako jonkun taudin. N30
En todellakaan anna eikä suurin osa niistä kavereistakaan joiden kanssa asia on tullut puheeksi. Yhden kaverin tiedän joka on sanonut ettei meninaa humalassa muistaa kumia, vaikka tietää että fiksua olisi. No hänellä onkin ollut klamydia kertaalleen alapäässä ja toisen kerran kurkussa (eri kumppaneilta saatuja).
[/quote]
Sinuna kipaisisin testeihin. Ei muuten ole mitään puhtainta sakkia. Terveisin, YTHS:n terkkari
Sperma kiihottaa minua. En missään nimessä halua, että mies käyttää kumia.
Toisaalta pelkään tauteja ja vaikka olisikin kiihottavaa antaa vieraalle, ja ehdottomasti ilman kumia, niin en uskalla harrastaa yhden illan panoja.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:00"]Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään kännissä viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta. Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 20-30v yliopistopiireissä ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria. [/quote] Kuule ei ne yliopistopiirit takaa yhtään mitäön :D
[/quote]
Yhtä hyvin yliopistolainen voi välillä panna amislaista? Onhan ne baarit kaikille auki yliopistokaupungeissa?
8 naista takana ja 7 on antanut laueta heti ensimmäisellä kerralla sisään. Luekö liian pieni otos?
kun vissiin naiset eivät tähän viitsi vastata ja paljastaa tapojaan niin laskempa minäkin, että noin 20 yhden illan panoa takana ja kyllä niistä vähän yli kymmenen ainakin on antanut laueta sisään. Tosin olen sitä aika tiukkaan ollut aina vaatimassa.
En harrrasta yhdenyönjuttuja. Jos harrastaisin niin kumia olisi käytettävä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 03:12"]
Annan peppuun, mutta pilluun en.
[/quote]
Mikäs logiikka se tässä on? Luuletko, ettei taudit tartu perseen kautta?
[/quote]
Sillähän sitä paskaa vasta on.
Miksi te naitte sellaisten ihmisten kanssa, joilla saattaa olla jotain tauteja? Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 07:55"]
[/quote]
Yliopistopiireissä... Ei jumalauta, missä vi**n pullossa sä elät?! Elämän yliopistossa?
[/quote]
Yliopisto piireissähän ne suurimmat narsistit ja hyväksikäyttäjät lymyilee tyrmäystippojensa kanssa. 90% näistä ylikoulutetuista pelleistä ei edes saa koskaan normaalia ja oikeaa työtä. Ketään ei kiinnosta minkä merkkistä hammastahnaa Mozart käytti tai onko jänis oikeasti kissa vai koira.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:55"]
no en anna edes paljaalla - ei tulisi mieleenkään.
suihin otan kyllä - edellytyksellä että itse saan kielihoitoa
[/quote]
Tulee kuitenkin mieleen lutkuttaa sitä paljasta kalua, siis ilman kondomia. Voi voi voi....
[/quote]
no, haluanhan itsekkin paljaalla kielihoitoa. Ajatus jostain ihme kielihoitokondomista ei vaan nyt tunnu miellyttävältä.
Uskoisin että mies kun nuolee minun märkää ja halukasta pillua - nauttii myös sen mausta ja tuoksuista.
kun uskon että pesty ja puhdas posliini houkuttelee kieliseikkailuun aikaslailla.
olen törmännyt vain yhteen mieheen joka ilmoitti ettei koskaan ole kenenkään alapäätä nuollut