Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä säästövinkkejä arkielämässä muut kummastelee ?

Vierailija
22.03.2010 |

Tätä ei monikaan tiedä mutta kun käytän pimpulia, pyyhkimisen jälkeen käyn läpi esim lavuaarin hanan, vessanpytyn vetimen jne. Kasvovedessä on alkoholia ja olen päätellyt käy loistavasti tähän tarkoitukseen.

Meillä on usean vkon ruokalistat ja käyn sunnuntaisin läpi mitä pitää ostaa.

En juurikaan osta mitään, meille ei tule ilmaisia muovipusseja. Vaunuissa on aina reppu. Käytän roskapusseina hedelmäpusseja, leipäpusseja, vaippapusseja jne.

Jos ostan jotain, laitan yhtä tavaraa vastaan 10 huutikseen.

En käytä talouspaperia. Ostin ns hikiliinoja joskus Etelä-Amerikasta ja löysin ne käyttämättöminä. Ruokailun jälkeen pyyhin liinalla, huuhtelen ja laitan kuivumaan. Iltapalan jälkeen vien pyykkikoppaan ja pesen nämä 60 asteessa.

Säilytän vanhat kirjekuoret, pakkaan niihin huutiksen tuotteet.

Osallistun aina kokeile ilmaiseksi juttuihin, mm activia, chiquita.

Kommentit (300)

Vierailija
121/300 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä pimpulipussissa pimpulipuikkoja, pimpulipalloja vai pimpulityynyjä??

Se on kyllä kätevää kun noita pimpulipuikkoja on niin erimallisia, on niinku jokaiselle jotain - perinteinen, lätyskä, terävä, ja se ISO :)

Vieläkös pimpulipalloja saa jostain erivärisinä?? Mulla on ollut pinkkejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/300 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokselias nainen, joka päätti tehdä tästä pimpulisiivouksesta ihan elin-keinon itselleen! Hänet voi varmaan palkata apuun, jos itsellä menee sormi suuhun. Tai pimpuliin.

Vierailija
124/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ei oikein naurata. En saa mitään huumoria tästä enää irti. Eka sivu riitti.

niihin ketjuihin vaahtoamaan, joissa kehutaan omia tuloja ja akateemista asemaa otsat kurtulla - me täällä iloisesti siivoillaan!

Vierailija
125/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jaamme kotityöt tasa-arvoisessa avioliitossamme. Minä pyyhin tasaiset pinnat kuten lattiat ja pöydät pimpulilla ja mieheni pyyhkii korkeammat hyllyt, koloset ja vaikeammin saavutettavat paikat pipulilla. Koti kiiltää ja kaikki on iloisia!

t. Hapero

Vierailija
126/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ei oikein naurata. En saa mitään huumoria tästä enää irti. Eka sivu riitti.

niihin ketjuihin vaahtoamaan, joissa kehutaan omia tuloja ja akateemista asemaa otsat kurtulla - me täällä iloisesti siivoillaan!

Vierailija
127/300 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainakaan uusavuttomia olla!

Vierailija
128/300 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii, ja säästää luontoakin kun ei tartte heittää kumia roskiin heti yhden käytön jälkeen!

Ja näin syksyllä tietty sienet kannattaa putsata pimpulilla.

Vierailija
129/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkaa pimpulissa

Vierailija
130/300 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhkäisen pimpulilla kierukan puhtaaksi sekä poiston että takaisinlaiton yhteydessä aamuin illoin. Nopeaa, helppoa ja ekologista! Minusta on turhan ylihygieenistä pestä kierukkaa astianpesukoneessa kun pimpulilla puhdistaa ihan yhtä hyvin.

Meillä ei sairasteta flunssaa ja vatsatautia koskaan. Vastustuskyky paranee kun siivoaa pimpulilla.

Vierailija
131/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut helskutin rankka päivä ja kyllä nauru tähän saumaan teki hyvää!!

Vierailija
132/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpulilla pesty ja kiillotettu, mutta kristallikruunun kohdalla nostin kädet pystyyn. Onko vinkkejä, miten sen saa puhdistettua, kun alkaa olla päivän urakasta jo vähän kankea?

Vierailija
133/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kiitos, ihanat naurut!

Pimpulilla puhtaaks!

Vierailija
134/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan pesupähkinän pimpuliin ja puhdistamaan sitten tekstiilit! Todella kätevää! Kaulaliinat puhdistin pikavauhtia, kun pidin kaulaliinan toista päätä etupuolella ja toista takapuolella ja sitten siitä pari kertaa vetäisin edestakaisin. Sai koko perhe puhtaat kaulaliinat syksyksi ihan suitsait!

Vierailija
135/300 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto seisoo kadulla lähes aina ja käytämme sitä n. viisi kertaa vuodessa.

Vierailija
136/300 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa tavaraa ei osteta, ts ostetaan vasta kun tarvitaan, ei varmuuden vuoksi. vauvallamme ei esim ole ollut sitteriä :D

ostan esikoiselle uutana tarjouksista (just vähän aikaa sitten löysin anttilan kekusvaraston tyhjennysmyynistä vedenpitävän tuulipuvun 8 eurolla!! ja kevät takin 8 eurolla kans!!) jne ja kierrätän ne sitten nuoremmilla lapsilla kirpparilta ostan kans tarpeeseen kun sellainen kohdalle sattuu =) mut oo aika laiska niitä kiertelemään.. =(

joo ja valitettavan moni ihmettelee kun kirrätän kaikki kartonki- (varsinkin maito yms. tölkit..??) pien metallin ja lasin..

:)

Vierailija
137/300 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun olen muuttamassa, ja loppusiivous pitäisi tehdä. No tässähän se vastaus tuli!

Vierailija
138/300 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun olen muuttamassa, ja loppusiivous pitäisi tehdä. No tässähän se vastaus tuli!

Miten käytännössä peset hellan pimpulilla? Vinkkejääää

Vierailija
139/300 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen pimpulilla ammeen, lattiat ja kaikki tasot mihin pääsen helposti käsiksi. Ikkunoita olen yrittänyt pestä mutta en taivu!

Vierailija
140/300 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut tulla parille muullekin kun niin tuoreita viestejä nuo uusimmat :>. Naurattaa joka kerta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme