Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä säästövinkkejä arkielämässä muut kummastelee ?

Vierailija
22.03.2010 |

Tätä ei monikaan tiedä mutta kun käytän pimpulia, pyyhkimisen jälkeen käyn läpi esim lavuaarin hanan, vessanpytyn vetimen jne. Kasvovedessä on alkoholia ja olen päätellyt käy loistavasti tähän tarkoitukseen.

Meillä on usean vkon ruokalistat ja käyn sunnuntaisin läpi mitä pitää ostaa.

En juurikaan osta mitään, meille ei tule ilmaisia muovipusseja. Vaunuissa on aina reppu. Käytän roskapusseina hedelmäpusseja, leipäpusseja, vaippapusseja jne.

Jos ostan jotain, laitan yhtä tavaraa vastaan 10 huutikseen.

En käytä talouspaperia. Ostin ns hikiliinoja joskus Etelä-Amerikasta ja löysin ne käyttämättöminä. Ruokailun jälkeen pyyhin liinalla, huuhtelen ja laitan kuivumaan. Iltapalan jälkeen vien pyykkikoppaan ja pesen nämä 60 asteessa.

Säilytän vanhat kirjekuoret, pakkaan niihin huutiksen tuotteet.

Osallistun aina kokeile ilmaiseksi juttuihin, mm activia, chiquita.

Kommentit (300)

Vierailija
141/300 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on juuri synnyttänyt ja on vielä sairaalassa. Ajattelin että puhtaaseen kotiin on mukava palata. Anoppi vielä tarjoutui auttamaan siivoamisessa. Tälle palstalle eksymisen jälkeen koko siivous anopin kanssa on alkanut kaduttaan. Onko tylyä jättää anoppi siivoamaan yksin?

Vierailija
142/300 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpuli rules ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/300 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän anopin siivous pimpulillaan sujui?

Vierailija
144/300 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti.

Vierailija
145/300 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aiemmin monikaan ei tiennyt sun käyttävän pimpulia hanojen ja wc-vetimien puhdistukseen, ja nyt näin moni tietää?

Ne harvat jotka jo tiesivät ennen tätä sun viestiä, niin varmaan kummastelivat, koska eivät olleet kokeilleet itse!

-siis kun otsikkosi on -mitä muut kummastelee..

Vierailija
146/300 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..kun olen muuttamassa, ja loppusiivous pitäisi tehdä. No tässähän se vastaus tuli!"

että mitähän tästä olisi aikanaan opiskelija-asunnon tarkastajat tuumanneet :D

Vierailija
147/300 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan jo niin vanha ja kankea, etten mitenkään pysty pyyhkimään pimpulillani vessannuppia ja hanaa. Hajoaa koko vessa.

Vierailija
148/300 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpulillani onnistuu, mutta kun ap oli ensin pyyhkinyt naamansa sillä pimpulillaan...Minä en taivu, en sitten millään ;)

Ei ole enää todellista kuinka paljon voi pelkkä mielikuvakin tästä yrityksestä naurattaa, ihan hillittömästi :)

Vierailija
149/300 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytpä tulikin hyvä vinkki sitten, miten saada hanat ja muut kiiltmään ;) Ihan uusi siivousvinkki. Täytyy kyllä jakaa kavereidenkin kanssa ;D

Vierailija
150/300 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi reps :)

Vierailija
151/300 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna?

Vierailija
152/300 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau,en oo hetkeen nauranut kuin nyt.tänks!

Vierailija
153/300 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ja halpaa kasvisruoka, voitko antaa jonkun reseptin???

on ostettu sitä 2 pakettia 11 v aikana ja molemmat muttojen yhteydessä. Käytetään sideharso- (EI sellaisia jotka olleet vaippoina ;) ym pestäviä rättejä.

Auto on (isän vanha), mutta sitä käytettään TOSI harvoin - asutaan Helsingissä 5 km keskustasta.

Syömme vain vähän lihaa ja eineksiä. Molempia kummasteltu, kun eihän kasvisruoka voi olla hyvää ja täyttävää ja miten kukaan jaksaa/osaa aina kokata itse. oikeasti ollaan niin laiskoja että arkena ei tehdä mitään ruokaa jonka tekemiseen menee yli 20 min, ollaan vaan opeteltu tekemään hyvää ja täyttävää ruokaa nopeasti ja vähällä lihamäärällä :)

Vierailija
154/300 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään joulusiivouksen. Ensin puhdistin pimpulilla uunin. Ei tarvittu vahvoja uuninpuhdistusaineita, pimpulilla kirkastui jopa mustaksi palanut uunin luukku. Kiillotin pimpulilla myös tiskipöydän, pesin jääkaapin sisältä ja ulkoa sekä pyyhin kaikki keittiön kaapit. Aivan mahtava väline! Ja jättää jälkeensä raikkaan tuoksun.

Onko teillä muilla vinkkejä ajettavaksi joulusiivousta ajatellen?

Vierailija
155/300 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummon mökissä tulee kyllä juokseva vesi sisään, mutta mummo tiskaa vadissa niin että heittää tiskiveden pihalle. Myöskään ei käytä vesivessaa vaan käy huussissa. Eikä suihkua vaan peseytyy puusaunassa. Nääs kun sen jätevesisäiliön tyhjentäminen maksaa.

Vierailija
156/300 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vinkkejä?

Vierailija
157/300 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjotetaan pinpuli!!!!!

Vierailija
158/300 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten aloittajan otsikkoon, niin minä olen keksinyt tavan säästää omaa pimpuliani. Oon jo hetken tiennyt, että mieheni paneskelee toista naista. En vaan ihan heti viitsinyt käräyttää miestäni ja hyvä niin! Ongin tietooni sen naisen yhteystiedot ja kerroin tietäväni heidän suhteestaan. Lupasin unohtaa koko jutun, jos hän tulisi pimpulinsa kanssa tekemään meille suursiivouksen, kun hän kerta muutenkin tykkää sitä niin kovasti käytellä. Kyllä miehen naama muuten venähti, kun töistä tullessa oli heti vastassa salarakas kiillottamassa porraskaiteen nuppia. 

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Sain samalla pimpuloitettua koko huushollin ilman että oma pimpuli kärsi ja tajusipahan samalla mieskin, että tiedän hänen touhuistaan! 

Vierailija
159/300 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
160/300 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme