Mitä säästövinkkejä arkielämässä muut kummastelee ?
Tätä ei monikaan tiedä mutta kun käytän pimpulia, pyyhkimisen jälkeen käyn läpi esim lavuaarin hanan, vessanpytyn vetimen jne. Kasvovedessä on alkoholia ja olen päätellyt käy loistavasti tähän tarkoitukseen.
Meillä on usean vkon ruokalistat ja käyn sunnuntaisin läpi mitä pitää ostaa.
En juurikaan osta mitään, meille ei tule ilmaisia muovipusseja. Vaunuissa on aina reppu. Käytän roskapusseina hedelmäpusseja, leipäpusseja, vaippapusseja jne.
Jos ostan jotain, laitan yhtä tavaraa vastaan 10 huutikseen.
En käytä talouspaperia. Ostin ns hikiliinoja joskus Etelä-Amerikasta ja löysin ne käyttämättöminä. Ruokailun jälkeen pyyhin liinalla, huuhtelen ja laitan kuivumaan. Iltapalan jälkeen vien pyykkikoppaan ja pesen nämä 60 asteessa.
Säilytän vanhat kirjekuoret, pakkaan niihin huutiksen tuotteet.
Osallistun aina kokeile ilmaiseksi juttuihin, mm activia, chiquita.
Kommentit (300)
Löytääkö joku alkuperäisen pillumehu-ketjun? Muutaman vuoden takaa taitaa olla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:31"]
Mä en vieläkään tiedä, mitä ovat eteläamerikkalaiset hikiliinat?? Oon nyt kolme vuotta odottanut, että joku kertoisi?
Alkaa perse puutua.
[/quote]
No hyvä sentään ettei pimpuli.
[/quote]
Eipä pääse pimpuli puutumaan, kun riittävän rivakasti ketjun ohjeiden mukaan touhuaa.
Voihan pimpuli :)
Mutta mä säästän käyttämällä PUMPULIpuikot useaan otteeseen.
Tämä oli yksi parhaita säästövinkkejä, nyt ei tarvi ostaa uutta dildoa, kun voi pimpulilla pyyhkiä hanat.
Mutta oikeesti, käytän myös jämä kankaista tehtyjä liinoja talouspaperin korvikkeena, mutta säästän pesemällä ne ylleensä 40 asteessa.
Pakko sanoo, et olen varmaan vanha mua ei oikein naurata. En saa mitään huumoria tästä enää irti. Eka sivu riitti.
Relatkaa pimpulanne, siskot!
Joo, viedään maailmasta kaikki huumori, syödään kilvan hapansilakkaa ja kylvetään sitruunamehussa. Sillä tavalla jalostuu uusi uljas Parempien Äitien suku.
mutta mua ei oikein naurata. En saa mitään huumoria tästä enää irti. Eka sivu riitti.
ja jaksoit silti lukea viestiin 156 saakka :D
Ettet vaan salaa kuitenkin olis kiinnostunu pimpuleista...
Yritin innoissani pimpuloittaa likaisen kuramaton. Nyt on sitten kuiva, kutiseva ja kiilloton pimpula..:( Mattokaan ei puhdistunut. Onkohan pimpula kuinka palautumiskykyinen? Pitäisikö sitä jotenkin hoitaa? Onko pimpula nyt pilalla?
Vähän olen kyllä pettynyt. Se mainostettu pesuainekivinkin on sopinut aina ja kaikkeen. Samoin ruokasooda. Ei tullut mieleenkään, että täällä näin kehutaan pimpulaa, joka ei sitten aina olekaan ratkaisu.
pitääkö laittaa sekajätteeseen?
pitääkö laittaa sekajätteeseen?
mutta mua ei oikein naurata. En saa mitään huumoria tästä enää irti. Eka sivu riitti.
Oletko kokeillut pimpulilla? Sillä irtoaa!
eikö kaikki kakkaa kovemmat jää johonki haaviin siellä vedenpuhdistamolla? Pimpula roskahaavissa olisi puhdistamon miehille varmaan aika korni näky.
eikö kaikki kakkaa kovemmat jää johonki haaviin siellä vedenpuhdistamolla? Pimpula roskahaavissa olisi puhdistamon miehille varmaan aika korni näky.
että yleensä pehmoista on. Jotenki mua on kai sekottanut noi sängellä olevat pimpulat, joilla pääsee jopa harjatun teräksen näköiseen lopputulokseen. Niistä tulee niin... kova fiilis. Ehkä nämä vois haaviin jäädäkin, kun taas pehmopimpulat huljahtaa siivilän rei´istä merta kohti. Josta tulikin heti mieleeni, että lieköhän ovat sitten vaarallisia lokeille tai merten eläjille? Ja ei kai vaan pöntöstä huuhdellut pimpulat kasaannu meriin suuriksi pimpulalautoiksi, kuten muoviroskat tekevät? ...Aika huolestuttavaa!
käyttää AINA poni - ponchoa kiillottaessa
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:31"]
Mä en vieläkään tiedä, mitä ovat eteläamerikkalaiset hikiliinat?? Oon nyt kolme vuotta odottanut, että joku kertoisi?
Alkaa perse puutua.
[/quote]
No hyvä sentään ettei pimpuli.