Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapsiparalla on vain yksi joululahjatoive. Ja mulla kauheat paineet onnistua siinä

Vierailija
03.12.2022 |

Ei ole toivonut kuin yhtä tietynlaista lelua, ei siis juuri tiettyä vaan kuvaillut minulle vain ne lelun ominaisuudet, jotka siinä pitää olla. Yhtään muuta toivetta ei ole sanonut. Puhuu joka päivä vain tuosta, enkä vielä ole sellaista oikeanlaista mistään löytänyt. Ihan kauheat paineet onnistua, kun on vain tuo yksi ainoa toive. Muilla tutuilla lapsilla näkyy olevan jotain kymmenen kohdan toivelistoja, joista varmaan joku löytyykin ostettavaksi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette katsele netistä kuvastoja yhdessä?

Vierailija
2/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kerrot ne ominaisuudet niin muut voivat heitellä ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette katsele netistä kuvastoja yhdessä?

Ollaan katsottu ja oon antanu lapselle lelumainoslehtiä ja pyytänyt ympyröimään toivomuksia. Silti sanoo vain, että toivoo vain sitä tietyillä ominaisuuksilla varustettua juttua, josta en tiedä onko sellaista edes. Ap

Vierailija
4/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
5/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

Neljä.

Ap

Vierailija
6/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne ominaisuudet on?

Vierailija
7/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ne lelun ominaisuudet, niin kyllä me palstalaiset tiedetään.

Vierailija
8/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua niitä tähän listata, koska olen tätä asiaa jo vuodattanut niin monelle läheiselle ja pyytänyt heiltä vinkkejä siihen leluun, että minut tunnistettaisiin jos ne tänne kirjoittaisin. Enkä halua tulla tunnistetuksi täällä. Ap

Vierailija
9/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua niitä tähän listata, koska olen tätä asiaa jo vuodattanut niin monelle läheiselle ja pyytänyt heiltä vinkkejä siihen leluun, että minut tunnistettaisiin jos ne tänne kirjoittaisin. Enkä halua tulla tunnistetuksi täällä. Ap

Älä sitten vingu apua täältä, sillä ei voida auttaa...

Vierailija
10/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaalle voi itse askarrella paskarrella kivan lelun. Täydestä menee. Maalaat nätin väriseksi.

Vierailija
11/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista lelua olemassa? Jos ei, sellaista ei tietenkään löydy. Jos on, suuntaisin ihan puhtaasti lelukauppaan etsimään. Jos sieltä ei löydy, sitä ei ole. Lelukaupan myyjät osaavat kertoa, onko lelua olemassa.

Vierailija
12/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten vingu apua täältä, sillä ei voida auttaa...

Jos luit aloitukseni, niin ehkäpä huomasit, että en siinä vinkunut enkä pyytänyt apua täältä sen lelun löytämiseen.

Ap

Vierailija
13/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kaverit jo tunnisti sut tuosta ekasta viestistä. Anna mennä vaan loppuun asti nyt.

Vierailija
14/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen se kauhea lastenlaulu, kumma vekotin tjtn. Muistan kuin harmitti kersana kun en tiennyt mistä siinä laulettiin

Vierailija
15/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Vierailija
16/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni luettiin näköjään vähän eri tavalla kuin tarkoitin. Tein tämän aloituksen toiveena saada vertaistukea tai vastaavia kokemuksia muiden tällaisten lasten vanhemmilta. Ap

Vierailija
17/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh mitä väliä sillä vaikka joku tunnistaisi sinut anonyymistä aloitusviestistäsi? Niin tai jos se on salaista tietoa, että olet alentunut tälle keskustelupalstalle.

Vierailija
18/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap teki täysin tyhjänpäiväisen ja typerän aloituksen. Tod.näk. mitään lastakaan ei ole, vaan kaikki pelkkää huomionhakuisuutta.

Vierailija
19/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseni luettiin näköjään vähän eri tavalla kuin tarkoitin. Tein tämän aloituksen toiveena saada vertaistukea tai vastaavia kokemuksia muiden tällaisten lasten vanhemmilta. Ap

Vertaistukea mihin? Siihenkö ettei osaa käyttää aivojaan? 

Vierailija
20/45 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh mitä väliä sillä vaikka joku tunnistaisi sinut anonyymistä aloitusviestistäsi? Niin tai jos se on salaista tietoa, että olet alentunut tälle keskustelupalstalle.

On se joo vähän salaista tietoa, että roikun tällä palstalla iltaisin lapsen mentyä nukkumaan. En asiasta niin ylpeä ole vaan vähän noloahan se on, että ei ole mitään ylevämpää tai kiinnostavampaa ajavietettä elämässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi