Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo yhteen kaksosten äitiin!

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lopettaisi vertailun, teillä kummallakaan ei ole helppoa eikä se hyödytä mitään että hän lyttää sinun väsymystäsi.

täällä on aika monta urpoa vastausta.

Mut eiköhän tässä tule koko asian ydin.

Ja tän kirjottajan otsikko oli: SANO ASIASTA.

oletko vielä täällä ap?

Mä ymmärrän sua!!!!

Vierailija
102/102 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy "kohtalotovereita"! Juuri tämä, että ei aikaa annettavaksi sylissä niin paljon. Kyllä minua harmitti! Jollakulla oli vauvojen ikäero ihan samanlainen kuin itselläni: kaksoset olivat n. 2.5 vuotta kun yksönen syntyi.

Jo sairaalasta alkaen oli kaikki erilaista. Oli ihana köllötellä yksösen kanssa ja vain tutustua. Kaksosten kanssa alkoi heti täysi sirkus...

Samoin olen sanonut kaikille kyselijöille, että hyvin kaikki sujuu. En ole lastenhoidon raskautta valitellut. Onhan minulla loppujen lopuksi kaksi kättä. Ja aina kun kävi rankaksi mietin, että voi niitä joilla on kolmoset.

Kaksosten kanssa hankalin ikä oli kuitenkin tuosta 2.5 vuodesta reiluksi kolmen vanhaksi. Silloin tekivät kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Muistan vain karjuneeni sen minkä keuhkoista lähti, kun lapset testailiviat jos vaikka mitä.

Kaikille kaksosten äideille lähetän halin!

Huomasin omasta lähipiiristäni, että joillakin oli kova tarve jotenkin vähätellä sitä työtä minkä vauvojen kanssa tein. Joskus mietin, että onko se niin kova paikka yksösten äideille, että jollakin onkin kaksi ja tarvitsee sitten tällä tavalla todistella (kertoa kuinka raskasta on), että on hyvä äiti.

Ylipäänsä vertailu on älytöntä. Yhdellä on täysi työ yhden lapsen kanssa, toinen pärjää 10 tenavan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän