Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms #3

31.03.2006 |

Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.

Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)

Kommentit (448)

Vierailija
361/448 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu: Eikö sen koiran omistaja pysty hallittemaan koiraansa vai onko se koira vapaana? :O

En ookkaan tainnut täällä koskaan mainita, että haaveammattini on ongelmakoirakouluttaja. Kävin pari päivää sitten KIVA-teamin sivuilla ja ilmoitin halukkuuteni tunne koirasi-kursille. Kun sen on käynyt, niin sitten voi käydä koulutusohjaaja kurssin ja sen jälkeen voikin kouluttautua OKKO-kouluttajaksi :) Semmoinen unelma mulla siis olisi.

Oltiin sitten eilen baarissa, oli aivan liian täynnä oli.

Pitäisi tällä viikolla tulle ne ovis- ja raskaustestit ;)

Vierailija
362/448 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloon kun se koira kävi meidän koiran kimppuun, niin ekalla kerralla se pääsi ovenraosta pihalle, ja toisella kerralla se oli takapihalla vapaana, mutta tuosta eilisestä en osaa sanoa oliko vapaana vai kiinni kun en ollut pihalla, mies vain siitä kertoi. mutta luultavasti kiinni, kun tämän koiran omistajan naisystävä sitä oli päästämässä silloin pihalle.

kyllä tuo koira ihan tottelevainen on jos vain muita koiria ei ole näkyvillä, tuo koira on mun muistaakseni tullut tuolle miehelle aikuisiällä, että en tiedä onko aijemmin sitte jotain tapahtunu ku noin vihaa pikkukoiria:/

mutta taitaa tuolla naapurillakin olla vikaa päässä ku ei tajua pitää koiraansa kiinni saatikka viedä sitä koulutettavaks.

tässä saa vaan pelätä aina ku menee pihalle oman koirankans, että tuleeko se jostain nurkantakaa uudestaan kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/448 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mortem: Toivoisin, että tuntemuksesi ei olisi tällä(kään?) kertaa oikeassa, kun niin himottas ton miehen rengastaminen ihan virallisesti itselleni:) Muutenkin häitä olisi kamalan tylsä alkaa perumaan. Sinulle tosin toivoisin sitä kahta viivaa raskaustestiin kovasti:)

Mutta, olisin joka tapauksessa onnellinen, tosin vauvat on taas hetken ollu poissa mielessä, mutta aina välillä se kuume nostaa päätänsä:)

Vierailija
364/448 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä sitten tarttenu ostella testejä, menkat tulivat runsaan kivun saattelemana tänä aamuna. Pieni pettymys on taas epäonnistumisesta, mutta ehkäpä ensi vuonna tärppää kun aloitamme uuden yrityksen:) Tuntuu kyllä jotenkin haikealta, kun tietää, että vauveli tulee aikasintaan puolentoista vuoden kuluttua...Voi miksi ei voi saada kaikkea mitä haluaa, heti tässä ja nyt..? :)

Vierailija
365/448 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että mun aavistus ei osunut oikeaan sinun kohdallasi jardins :)

Mulla on nyt sattunut maha ihan niinkuin menkat ois tulossa :( ja kp on vasta 17 (eli samanverran ku viime kierto), mutta kun mulla oli vasta lauantaina se ovis niin eine menkat vielä voi tulla.

Vierailija
366/448 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudutaan huomenna lähtee evakkoon ku tänne tulee muurahais myrkyttäjä, on vissiin sitte muutki ku vaan minä valittanu muurahaisista isännöitsijälle:)

ei siinä oo ku 5h se aika ku pitää olla poissa, mutta otetaan varman päälle ja ollaan yötä mun äiteen luona.

tilasin englannista baby banz ja kidz banz aurinko lasit ku tulee paljo halvemmaks tilata sieltä ku ostaa täältä ku täälä ne maksaa jotain 25e ja tuola ne maksoi 14,30e, ja postikulut oli vaan jotain vajaa 3e. saa nähä kuinka kauan kestää tulla:)

että vinkkinä nyt ainakin laukkaselle ja minun_:lle :)

tässä on sinne linkki http://www.esunproof.co.uk/

Vierailija
367/448 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä ollut mahataudissa, inhottavaa. Alkoi onneksi eilen helpottamaan, mutta sitten nousi kuume ja olin ihan tuskissani :p En jaksanut edes koneelle tulla. Röhnötin koko päivän sohvalla nukkuen tai televisiota katsellen (ainoa poikkeus oli, kun kävin lääkärillä hakemassa lääkärintodiastuksen poissaolojen selittämistä varten). Rasittavaa.

Nyt olis maailman paras lenkkeilyilma, mutta kun mahaa vihloo vielä tuon taudin jäljiltä, niin en viitsi lähteä ://///

Hmm, jospa ne mortemin mahasäryt olisi nyt " sitä itseään" ;) Ainakin täällä ollaan peukut pystyssä! Tai no, molemmat peukalot ei saisi olla pystyssä, kun se kuulemma tuottaa epäonnea, mutta peukutan nyt ainkin toisella peukulla.

Meillä ei oneksi ole ainakaan vielä ollut mitään ötökkäongelmia, niinkuin mavulla. Inhottavia tuollaiset jutut, varsinkaan, jos niille ei oikein tehdä mitään :( Toivottavasti nyt pääsette lopullisesti eroon ötököistä!

Meidän talonyhtiössä alkaa putkiremppa, joka kestää n. 5 kuukautta (varmaan kauemminkin). Eilen putkimiehet laittoivat rappukäytävän suojaksi pahvia lattioille ja olivat onnistuneet meidän oven kohdalle laittamaan sen siten, että oli jäänyt pikkuisen koholle, eikä saatu ovea auki sisältäpäin. Se pahvi oli siinä sopivasti tiellä. Ei muuten mitään, mutta oli aika lääkärille muutaman kymmenen minuutin päästä ja me oltiin teljettynä omaan huusholliin :O Mies soitti pikkuisen äkäisen puhelun putkifirmaan ja kyllä sieltä meidät tultiinkin päästämään vartissa pihalle, mutta kyllä se vähän siinä tilanteessa otti päähän, kun oli enää viitisen minuuttia aikaa ehtiä sinne lekurille. Ehdin kumminkin, kun lekuri otti vastaan vähän myöhässä.

Vierailija
368/448 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla mahakivut mitään muuta kuin niitä menkkoja :( eilen tuli pientä tuhrua ja tänään sitten alko vuoto :( Kp 18 muuttuui kp1, hämää kyllä se kun lauantaina sain siihen ovistestiin sen plussan, niin ei menkkojen vielä ois tullapitänyt. Ihmettelen sitä että mihin mun kuukautiskivut on kadonnut, en kyllä pane pahakseni sitä yhtään että vuodan kivuttomasti mutta ei tää ole mulle yhtään normaalia, pari viimistä kiertoa on ollu sellasia että en edes muista koko menkkoja ennen ku menen vessaan.

Kerrankin jotain hyvää siitä että lääkärit on myöhässä..:)

Vierailija
369/448 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa silloin kun muutettiin niin ongelmia terveyskeskuksen kanssa. Tilasin ajan ihan normaalisti samasta vanhasta numerosta, mutta vaihteesta ne oli sitten siirtänyt mut toiseen terveyskeskukseen. Olin sitten väärässä paikassa oikeaan aikaan, mutta tulipas lekuri reissulle hintaa kun jouduin taxilla vaihtamaan paikkaa kamalassa kiireessä! Onneksi sielläkin lääkäri otti mut vielä myöhässä vastaan:) Mulla oli päällä silloin rautiaisen huppari jossa selässä luki " minulle ei vittuilla" , olin vähän nolona..=)

Saatiin juuri tänään kutsu vihkiäisiin, mutta en usko että me ollaan kamalan tervetulleita sinne, luulen että kutsu tuli vain kohteliaisuus syistä. Inhottaa kun joutuu utelemaan että ollaanko me nyt oikeasti tervetulleita vaiko eikö...=/

Vierailija
370/448 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo murkkuja näkyny:) tuo myrkyttäjä tulee kuukaudenpäästä uudestaan, että sitte taas saadaan lähteä evakkoon, mutta toivottavasti ne muurahaiset sitte pysyy poissa:)

pitäs lähteä tuolle poitsulle kattelemaan lenkkareita ku on jo niin sulat tiet, että vois jo hyvin käyttää lenkkareita eikä toppakenkiä, ku tääläki ollu jo niin lämmintä päivisin että tarkenis kyllä pelkillä lenkkareilla.

tässä on sinne liberon sivuille linkki http://baby.liberovaipat.fi/mavu ja siihen mavu2 ja salasana vieras. sielä on kuva tytöstä ja poitsusta:) että jos haluatte käväästä kattomas millanen vauveli sieltä tuli:)

Vierailija
371/448 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mavun tyttö on kyllä jotain niin kaunista <3 Ja ihana mutrunaama tuo poikakin tuossa vauva kuvassa :)

Mulla on enää ensviikon tiistai ja maanantai työssäoppimisita ja sitten pitää sanoa heipat kaikille niille ihanille lapsille :(

Mun vuoto on ihan laimeaa mutta en jaksa ajatella että nämä olisi muutkun menkat, vappuna testaan kun jos sillon kun se ovis testi näytti || olisi tapahtunut hedelmöitys niin silloin näkyisi se testissäkin ja sitten en ottaisi alkoholia vappuna.

Kamala kun mun ajatus ei näin perjantaina töitten jälkeen kulje ja tuntuu että mun tekstistä ei saa mitään selvää.

Vierailija
372/448 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten nätti tyttö! :) Paljon tukkaakin jo päässä, mulla tais vauvana olla vain kaks karvaa:) Ootteko jo miettineet nimiä tytölle..? =) Anteeksi uteliaisuuteni, ei toki tarvitse vastata.

Tuli semmonen lämmin ailahdus kuvia katsellessa, että mielummin haluaisin vauvan kuin naimisiin...En millään jaksaisi odottaa niin pitkään, että saatais alottaa taas jännääminen, vaikka se negojen lukeminen ei ollukkaan niin kivaa, mutta yritystä kuitenkin.

Nukutti tänään kyllä tosi pitkään, itse asiassa hetki sitten heräsin ja kello lähentelee yhtä:)

Vierailija
373/448 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänä aamuna minäkin tein sitten elämäni ensimmäisen raskaustestin... Ja negaahan se näytti :/ Nyt on kp21/26-30 joten testasin kyllä vähän turhan aikaisessa vaiheessa, mutta en kyllä usko tuon tuloksen miksikään muuttuvan. Nyt odotellaan menkkoja, että päästäisiin taas uuden yrityksen alkuun :)

Oli kyllä iso pettymys tuo nega, vaikka vasta ensimmäinen yrityskierto meneillään. Itkukin siinä pääsi, vaikka tiesinkin odottaa negaa. Ne hormonit, ne hormonit... Kaipa mun mielialavaihtelut onkin sitten johtuneet PMS:stä :]

Minä en jotenkin saanut toimimaan tuota mavun antamaa sivua. Tai no, kyllä siinä taisi mavun poika olla (suloinen!), mutta en kyllä nähnyt tyttöä :/ Pitänee yrittää uudestaan paremmalla menestyksellä.

Vierailija
374/448 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä etusivulla on pojasta kuva aika isolla, ja sielä galleriassa on kuva tytöstä:)

ollaanhan me jo nimi päätetty, ja ne servetitkin jo tilattu missä on tytön nimi:) mutta en kuitenkaan halua sitä nimeä ainakaan vielä kertoa;) en oo tainnut pojankaan nimeä sanoa? noh se on veeti, luultiin tosiaan silloon kun pojalle tuo nimi päätettiin, että siitä ei mitään yleistä tule, mutta mites kävikään, viime vuoden yleisi nimi:/ ja 2004v tais olla ainaki 10 yleisimmän joukossa.

mutta nyt on tytölle sellanen nimi jota ei ole vielä ainakaan kuin alle 100:lla henkilöllä väestörekisterin mukaan.

Vierailija
375/448 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on ollut taas hiljaista...

Mulla alkoi viimeinen intensiivi viikko ja tämän jälkeen alkaa taas kunnon arki:) Olen niin onnellinen kun perjantaina täältä saa pakata kamat ja sitten lampsia lopullisesti pois täältä:) Mulla olisi vielä näytöt antamatta, joka olisi kamalin juttu...No kaipa siitäkin selviää, en oikeen ymmärrä miksi niitäkin jännitän, onhan mullakin jo 4,5 vuotta kokemusta alalta:)

Pitikös mortemin testailla vai muistanko ihan väärin..?

Vierailija
376/448 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin on ainakin niin tylsää. Kp 13/31-35 ja olen tikutellut ovista jo. Tosin ovis taitaa tulla vasta kp 15 jälkeen, kun on sen verran pitkä kierto.

Tänään meidän asuntoilmoitus tuli lehteen. Lehti tulee useimpii kotiin vasta illalla, joten puhelinsoittoja ei vissiin senkään takia ole vielä tullut. Joten odotellaan nyt.. Toivottavasti saatais uusi asunto pian!

Vierailija
377/448 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tulee neuvola täti taas kattomaan tyttöä, saa nähä onko rintamaitoa tullut tarpeeksi:) kyllä tuo ainakin tuntuu paljo painavammalta ja reisiinkin on jo tullu makkaroita:D

poikaki on jo ihan normaali taas, ei tinttaile ja huuda joka asiasta.

mieski meni eileen ekaa päivää töihin, ja ihan hyvin se päivä meni yksinkin, aamulla tosin oli niin, että tenavat huusi vuoronperään ja välillä yhtäaikaakin:O

MSOL! ollaan tulossa lauantaina taas vaasaanpäin, niin kerroppa mulle missä sielä on hyviä kirppareita? silloon ku sielä asuin niin oli sielä matkiksen lähellä se yks, mutta siitä on jo niiiin kauan että ei taida sitä kirppistä enää olla.

Vierailija
378/448 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi tänään eli nyt olis sitten kp1. Osasin kyllä jo odottaakin niitä, testasinhan sen negan aiemmin. Alkoivat tosin muutamaa päivää aiemmin, kuin odotin.

Miltä mavu tuntuu arki kahden pienen lapsen kanssa? :) Onko tullut paljon uusia asioita eteen? Yksikin lapsi muuttaa elämää niin paljon, niin entäpä sitten jo toinen! Vaikka ehkä sitä vielä itsekin tekee sen kaksi lasta. Näin ainakin on ollut suunnitelmissa.

Vierailija
379/448 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oli kasvanu hyvin, painoa oli tullut puoli kiloa lisää siitä viime kerrasta, eli oliko se nyt sitten 2vko sitten ku viimeks punnittiin:/ oli jo yli 4kg en nyt justiin kyllä muista tarkkaa painoa.

sammasta on vähä kielessä mutta pitää puolukkaa laittaa, sillä ainaki pojalla lähti hyvin.

" Miltä mavu tuntuu arki kahden pienen lapsen kanssa? :) Onko tullut paljon uusia asioita eteen?"

ei se vielä ainakaan kovin erilaiselta tunnu ku tuo tyttö nukkuu suurimman osan ajasta.

on täs vähän tuon pojan syöttäminen meinannu unohtua, ku mies hoiti pojan ruuat sen 3vko ku oli isyyslomalla, niin nyt ei ite meinaa enää muistaa antaa ruokaa sille:D

tänään tuli itkuhälytin ja testaan sitä täs ku tyttö on pihalla nukkumas niin nyt tuolta kuuluu koko pihapiirin tenavien puheet/huudot:D että on ainakin herkkä ja ottaa kaukaaki äänet.

Vierailija
380/448 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä noita kirppiksiä tuntuu olevan ihan kivasti.. Mutta osaankohan selittää missä.. Tältä sivulta löytyy kaikki kirppikset ja osoitteet:

http://www.vuolanne.net/kirpputorit/#VAASA

Eli omatori on ainakin Vanhassa Vaasassa, kun ollaan menossa sieltä pois päin ABC:tä kohti. Myllykirppikset/SPR-kirppikset on mun mielestä siellä Vöyrinkaupungilla. Sitten keskustassa on ainakin kirppis ihan cittarin vieressä siinä kujalla. Noiden sivujen mukaan niitä kirppiksiä olisi noin seitsemän :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi