***Pidempään tuhdanneiden MAALISKUU***
Kommentit (108)
Me käytiin tänään siellä lääkärissä vihdoin ja sain lähetteen labroihin. Kuukauden päästä saattas sit jo olla selvillä jatko. Toivoisin toki edelleen että lähtis alulle ihan luomuna. On vaan toivo jotenkin jo ihan kadonnut :/.
Ihan ensimmäiseksi haaveilija :'( Isot voimahalaukset! Onko vuoto jo ihan runsasta?! Jos ei, niin on vielä toivoa kovastikin, mutta jos on, niin otan osaa tosi isosti! Voimia jaksaa eteenpäin!
Emmalle pitkää pinnaa jonottamiseen! Ne on kyllä pitkiä kuukausia, mutta onneksi on kevät ja piristävä aurinko toivottavasti vähän jouduttaa odottelua! :)
Suttu; tervetuloa ja pidetään peukkuja bd ihanalle joululahjalle!
Helinäkeijulle pahoittelut. Mutta koita ajatella niin, että lyhyt kierto on siitä hyvä, kun pääsee uutta yritystä kohti nopeammin...
2poj@näiti; nyt sitten peitot heilumaan! Ja niinhän se nuhakin kuulemma lähtee... ;) Lykkyä pyttyyn ja lepoa päälle!
Ennulillehan hassusti kävi! :O No, joskus ne lääkäritkin erehtyy... Mullakin joskus jätettiin ensin tulehtunut umppari leikkaamatta, kun kipuja pidettiin kystasta johtuvina. Että erehtyy ne isommistakin... ;)
Toivottavasti kuitenkin tähystys herätteli kohtua sen verran, että kunhan toivut, niin sinne ottaa napakasti kiinni pieni kaveri!
Tinttikselle, Adalmikselle ja Nellille paljon tsemppiä ja plussatuulia!
ON: kauhea turvotus on päällä, viiva vahvistunut tikussa ja tuhru vähentynyt. Toivon siis parasta, mutta edelleen enimmäkseen pelkään pahinta... :/ Hitsi, kun ei tietäisi vaikka ensimmäiseen 4kk ollenkaan, niin olispa helppoa tää lapsen teko! :D
Nauttikaa pääsiäisestä, muistakaa syödä suklaamunia ja koittakaa jättää stressi talven harteille!
Plussaonnea!
:)töpsy ilm. rv 4+6
Nelli: Kiitos. :)
Haaveilija: Pahoittelut sinulle. :( *halaus*
Töpsy: Hyvä että tuhru on vähentynyt. Pidän sinulle peukkuja, että kaikki menee hyvin! bdbbdbd! :) Peittoja onkin heiluteltu tässä tiistaina ekan ovisplussan jälkeen. Keskiviikkona ei onnistunut vaikka silloin oli vahvempi viiva ja selvästi samana iltana juili alavatsaa siihen malliin reiteen asti, että luulen munarakkulan puhjenneen. Ja eilen oltiin puuhissa, joten eiköhän riittäne.. ?En vaan tiedä miten tämä flunssa vaikuttaa ovikseen, kiinnittymiseen ym. Se on koko ajan mielessä.. ääh! :/ Mutta täytyy taas vaan odottaa ja yrittää suunnata ajatukset muualle.
Kp 14/28-32, yk ?? (2,5v yritystä)
Töpsylle onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Itsellä oli keskimmäisen kanssa ihan kunnon menkat, tosin en tiennyt olevani raskaana, kuin vasta viikolla 9. Jotenkin sitä vaan luotti menkkoihin, ja testi oli ollut negaa muutama päivä ennen menkkoja.
Täällä ei kummempia. Kp 5 ja ovis tuloillaan. Outoa, mutta ei kai noi tikut valehtele. Eilen oli jo suht vahva viiva ja tänään himpun verran vahvempi. Viime kuussa oli ennen ovisplussaa (kp 15 ) paljon haaleampia, joten taitaapi ovis tulla tosi ajoissa.
Kaikille plussaonnea tasapuolisesti. Ihanaa, on jo huhtikuu. :)
Siis kävin eilen yksityisellä ultrassa, kun pientä vuotoa. Lääkjäri totesi, että sikiöpussi on, mutta ei sikiötä! Eli tuulimunaraskaus yli 90 % varmuudella. Uusi ultra viikpon päästä ja keskeytys! No ilalla menin ensiapuun kovan selkäsäryn vuoksi. Ultrattiin ja löyty elävä sikiö ja syke! Samana päiv änä toinen lääkäri ei ollut löytänyt sikiötä! Ja nyt löytyi myss syke! Arvatkaa olinko onnesta soikeana.. Ennen ultraa otettiin hcg arvo, joka oli yli 40000..
Tsemppiä kaikille!
Haaveilija-79 ultran mukaan 6+4
Siis kävin eilen yksityisellä ultrassa, kun pientä vuotoa. Lääkjäri totesi, että sikiöpussi on, mutta ei sikiötä! Eli tuulimunaraskaus yli 90 % varmuudella. Uusi ultra viikpon päästä ja keskeytys! No ilalla menin ensiapuun kovan selkäsäryn vuoksi. Ultrattiin ja löyty elävä sikiö ja syke! Samana päiv änä toinen lääkäri ei ollut löytänyt sikiötä! Ja nyt löytyi myss syke! Arvatkaa olinko onnesta soikeana.. Ennen ultraa otettiin hcg arvo, joka oli yli 40000..
Tsemppiä kaikille!Haaveilija-79 ultran mukaan 6+4
Just näin kävi meilläkin kakkosen kohdalla! :) Yksityiset haluaa ehkä myös vähän rahastaakin, jos ei ole vielä vahva syke... :/
Mutta ONNEA haaveilija, toivottavasti tästä nyt mennään porukalla loppuun asti turvallisesti ja saadaan terveet nyytit jouluksi kotiin... :)
töpsy rv 5+1 (huomatkaa, melkoista edistystä havaittavissa, ei enää kp vaan rv;)
Haaveilija: Tosi hyvä juttu, että syke näkyi!! :) Varmasti tippui kivi sydämeltä. Pidän peukkuja että raskaus sujuu hyvin. bdbdbd!
Tosi hienoja uutisia Haaveilija-79! Onnea kovasti! :)
Nellilla varmaan jannat paikat.. Haat vissiin tanaan..? Toivottavasti kaikki menee hienosti ja huomenna saat sitten sen plussan huomenlahjaksi!! Tulehan heti raportoimaan tanne, kun kerkiat! :)
Omasta navasta ei raportoitavaa...
Tinttis
Meillä alkoi selvittelyt raskautumisvaikeuksien syystä. Kävin hormoonikokeessa tällä vkolla, ja tulokset tulee ensi viikolla sitten.
Mies sai lähetteen siemennestetutkimuksiin, mutta niitä ei tehdä meidän kaupungissa ollenkaan, vaan pitäis lähteä reissaamaan monen sadan kilometrin päähän. Toivottavasti se kuitenkin onnistuisi pian, että päästäisiin projektissa eteenpäin.
Keskussairaalan täti sanoi, että niillä on heikko lääkäritilanne tänä keväänä, ja voi olla, ettei ainakaan huhti-toukokuussa oo ketään sellaista töissä, joka osaisi tehdä esim. aukiolotutkimuksia. Pienen paikkakunnan iloja...
Vauvakuume on kova. En tiedä miksi kidutan itseäni, mutta oon viettäny aikaa mm. katsellen vauvakirjoja (sellaisia, joihin vanhemmat itse kirjoittaa muistoja ja tietoja vauvan 1. vuodesta), ja melkein tekisi mieli ostaakin sellainen. Vahva toiveikkuus ja täysi toivottomuus vuorottelee.
Tsemppiä kaikille yritykseen kierron vaiheesta riippumatta ja muutamalle onnekkaalle myös odotukseen!
Yk 12, kp 8/29
Siis aivan mahtavaa!
Kirjoitinkin jo joka puolelle, että sain tänään pp12 tosi haalean viivan. mutta olen ymmärtänyt että predictor saattaa näyttää haamuviivaa vaikkei olisikaan raskaana. Plääh. Huomenna uusi testi...
Ensinnäkin Haavelijalle suuren suuret onnittelut!! Aivan ihana lukea, että jotain joskus onnistaa ja kuulla näitä ihania tarinoita, kun syke löytyy sittenkin!!
Voi *****!! Taas tää kadotti mun viestistä lopun!! Aargh.. en taatusti jaksa kirjoittaa kaikkea uudestaan...:( Noh, yritetään!
Onnea haaveilijalle ja töpsylle, aivan ihana kuulla näitä onnistuneita tarinoita, vaikka alku on alkanut hankalasti!! ja töpsy, ensin saa palätä raskausajan, sitten lopun elämän,että sille pienelle sattuu jotain.. Ei oo vanhempien elämä helppoa!:)
Nelliltä-tuoreelta rouvalta kovasti odotellaan kuulumisia!:)
Ennuli: Toisaalta hyvä, ettei mitään löytynyt, mutta toisaalta kovin kurjaa, ettei mitään selitystä ja helpotusta löytynytkään!
Emma: teillähän on toivoa päästä sairaalaan hyvinkin pian! yks kuukausi menee nopeasti, on tässä niin kauan odoteltu..
Sutulle tervetuloa! Saako kysyä, kauanko olette kuumeilleet, kun sulla on lääkkeetkin käytössä! Toivotaan, että peittojen heiluttelu kumminkin tuottaisi tulosta..:)
2pojanäitille paranemisia!!
omasta navasta sen verran,että ovis on ollut tänään aamulla ja se on hyödynnetty..;) Tätiä odotellaan siis synttäripäiväni aamuksi.. Mutta jospa se ei tuliskaan, niin tulis 2 lahjaa kerralla. Plussa synttärinä ja nyytti jouluaattona...=D
Joskus lehdistä oon lukenut, että jotkut naiset tuntevat oviksen nipistelynä.. Kyllä mä olin taas niin kivusta kaksin kerroin, mutta sain olluksi ilman särkylääkettä, josko sillä olis jotain vaikutusta...
Terveisin Sofi
haaveilijalle paljon onnea sykkeestä! Ihanaa ko kaikki oliki ok!!
Pystyin kävelemään altarille oksentamatta tai pyörtymättä! Oli aivan mahtava päivä eilen!
Aamulla tein sulholle huomenlahjaksi haalean plussan :D Ja äsken testasin vielä uudelleen muutaman tunnin pissan pidätyksellä toisen haalean viivan eli eiköhän tämä ole nyt sitä!!! Oon aivan onnesta soikeana! Ei olis voinu paremmin avioliitto alkaa :)
Onnesta soikea Rouva-Nelli
Aivan mahtavaa, onnea onnea! Mitäs mä sanoin, loistava huomenlahja tulee.
Minäkin testailin jo vkl ja la sain haalean plussan ja tänään vieläkin haaleamman. Käytin predictoria ja jotkut tiesivät kertoa, että juuri predictor saattaa näyttää haamuviivoja. voih, ehdin jo vähän toivoa..
Mutta toisaalta, vielä mulla on hiukan toivoa kun menkkojen pitäis alkaa vasta ke-to, mutta huomenna vois kuulemma testata klinikan mukaan. Tosin nyt mulla on enää jäljellä tavallisia testejä, mutta kaipa ne jo näyttää jos on mitä näyttää.
Mutta olen niin iloinen puolestasi, aivan mahtavaa!
onna Rouva Nellille, oon kanssa tosi onnellinen puolestasi :) jospa meillekkin sitten toukokuussa inssin jälkeen olis haaleeta plussaa ;) tai mielummin jo ennen sitä ;)
niin se vaan negaa näytti tänä aamuna. Tein nyt tavallisen apteekin perustestin ja aivan puhdas nega, ei mitään haamuviivoja edes. Kai se nyt on uskottava, vaikkei menkat ole vielä alkanutkaan. Ottaa pattiin..
Haaveilija: Ihan uskomatonta! Miten voi saman päivän aikana olla edes mahdollista noin erilaiset tulkinnat ultrassa. Noh pääasia, että syke löytyi!! Onnea!
Nelli-rouva: Ei olisi parempaa huomislahjaa voinut tuore aviopuoliso saada, ihanaa, onnea!!!
Evelina: Älä vielä vaivu epätoivoon, ei testit välttämättä näytä plussaa ennen kuin menkat on edes myöhässä... Josko ne ei kuitenkaan tulisikaan vaan plussaisit sitten vähän myöhemmin
Nelli: Onnea kovasti! Ei parempaa häälahjaa voisi saada! =) Toivottavasti pieni tarttuu hyvin kiinni ja pysyy matkassa loppuun saakka! Täällä on tähystyksestä toivuttu hyvin. Kipuja ei ollut, seuraavana päivänä en ottanut enää mitään särkylääkkeitäkään. Huono olo tosin iski vasta tähystyksestä seuraavana aamuna, mutta meni onneksi nopeasti ja yhdellä oksennuksella ohi. Nyt kaikki ok ja vuotokin on onneksi loppunut. Veristä vuotoa oli n. 3 päivää ja sitte tuhrua (alle viikko siis vuotoa yhteensä). Muistatko (Nelli) koska seuraava ovis/kuukautiset tulivat tähystyksesi jälkeen?
Onnea myös Töpsylle (jos en ole vielä muistanut onnitella).
Rupesipas tuo inssi kovasti houkuttelemaan Asterin ja Nellin hyvien kokemusten jälkeen. Ja se ei olisi niin kalliskaan...
Tähystyksen tehneeltä lääkäriltä muuten kyselin, josko saisin Terolut-kuurilleni jatkoa (3 kk syöty epäsäännöllisen kierron takia). Hänestä Terolutista ei ole hyötyä, eikä suostunut sitä lisää kirjoittamaan. Taidanpa soitella Terolutin alunperin kirjoittaneelle lääkärille lähiaikoina, josko hän kirjoittaisi lupauksensa mukaisesti jatkoa, sillä jotenkin tuntuu, että jotain "tukea" tähän tuhtaamiseen olisi kiva saada. Vyöhyketerapiaan aion vielä mennä, kunhan vähintään 1 kk on kulunut tähystyksestä. Ainakin rentouttaa jos ei muuta auta.
-Ennuli-
IVF n. vuoden kuluttua
Mahtavat onnittelut Nelli-Rouvalle rouvaantumisesta ja plussasta!! Tosi hienoja uutisia!! Tulin heti kurkkaamaan kun vaan paasin. :)
Tinttis
Oli pakko tulla kommentoimaan...
Olen viimeisilläni raskaana, NEllin kanssa kuumeiltiin joskus viimekesänä samassa kuukausipinossa, minä sain plussan, sinulla se on ikävä kyllä on vähän kauemmin kestänyt ...:(
Jäit niin mieleeni ihanalla asenteella, ja aina toisia huomioivana, tsemppaavana, lämpimänä ihmisenä. Siitä lähtien olen aika ajoin käynyt kuulumisia lukemassa täällä, peukkuja pystyssä pidellen :)
Tuli niiiin hyvä fiilis sun plussasta, sitähän minä vaan :)... Hirveesti Onnea ja hyvää jatkoa!!! Paljon onnea myös rouvautumisesta. Kaikella on aikansa.
Kovasti tsemppiä myös kaikille muille, pitkä on taival mitä käytte, toivottavasti jokainen saa lopulta sen mitä eniten toivoo:)
haaveilija, ei oo totta! ;( Toivottavasti kaikki olis kuitenki hyvin siellä, eikä olis muuta kuin harmitonta vuotoa! Tiedän ettei paljon lohduta, mutta en oikein osaa sanoa/yrittää tsempata muulla tavoin.. Jaksamisia sulle!
Suttu: Tervetuloa! Ja olispa vaan kiva laskettuaika jos tärppäis :)
helinäkeijulle pahoittelut :(
2poj@näidille onnittelut ovisplussasta :) Tuleepa sentään jotain plussia :D
Ennuli: No onpas vain kun ei siellä sitten mitään ollutkaan! Tuli turha käynti.. Mikä sulla on muuten olo tähystyksen jäljiltä? Oletko ollut kipeä? Mulla muistaakseni tähystyksen jälkeen kesti se vuoto jotain viikon (olikohan edes sitäkään) ja oli todella niukkaa! Ja varmaankin juuri sen takia kun minullekkaan ei oikeastaan mitään siellä tehty niin pääsi helpommalla vuodolla.. eli veikkaisin että saatat päästä lyhyellä jälkivuodolla.
Tinttis: Täällä on kans menny toiveet luomuplussasta ihan kokonaan.. Onneksi ollaan inssiin päästy! Toivottavasti sullekkin tulisi jo pian se sairaalaan kutsu! Saisit jotain toivoa tähän hommaan!
ON: Ei vieläkään mitään.. Tai eilen yksi TODELLA kipeä repäisykipu, mutta ei muuta!
Nelli pp9