Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYVÄÄ VIIKONALKUA SYYSKEIJUT

28.11.2005 |

Kukaan ei ole vielä tänään ilmeisesti ehtinyt juttua aloittaa joten uskallan olla sitten ensimmäinen.

Täällä sataa vettä tai oikeammin tihuttaa, ei ole päästy pihalle koko päivänä. Nyt tenavaa viihdyttävät Teletapit joten on pieni hetki aikaa tehdä omia juttuja koneella.

Hassua miten sitä koko ajan kuulostelee eritavalla omaa kroppaansa kun sitä toivoo niin kovasti että se nyt tärppäisi. Minä ainakin jo ajattelen odotusaikaa ja kaikkea siihen liittyvää vaikka varmuus saadaan sitten vasta jouluviikolla.Jotenkin tästä kuumeilusta tulee mulle ainakin niin kokonaisvaltainen juttu että välillä tuntuu että päähän ei muuta mahdu. Miten te muut syyskeijut tämän asian koette?

Nyt alan vastailla sähköposteihin. Caleo

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkesin jo tuonne aloitella, mutta kirjoitellaan tähän :) kopsaan tähän omat kirjoitukseni...

Viikko on lähtenyt yllättävän mukavasti liikkeelle. Vein pojan eskariin, siivoilin, pyykkäsin ja kuuntelin joulumusaa :) Olen ihan joulu fiiliksissä täällä. Iltapäivällä, jos lähtisi sitten ulkoilemaan pojan kanssa. Tajusin tänään, että seuraavien menkkojen pitäisi alkaa joulun jälkeen...mikä olisikaan mukavampaa, kun saisi plussaa joululahjaksi :)

pientä painetta aiheuttaa se että laskelmien mukaan ovulaation pitäisi olla 10-12 päivän tietämillä. Mies lähtee juuri silloin reissuun :( no täytyy " hommailla ahkerasti ennen ja jälkeen reissun...

Vierailija
2/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että meitä aktiivisia pinon aloittajia löytyy...

Ajattelin tossa ihan samaa tänä aamuna että mikä oliskaan mukavampi joululahja kun se selkeä ja komea plussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on nettishoppailu kierros tehty... helppoa ja vaivatonta :D Pojalle tilasin paljon lahjoja, joten et tarvitse niistä enään niin stressata. Ainoastaan kummipojalle täytyisi keksiä jotain kivaa. On vaan niin vaikeata, kun sillä on kaikkea :P Onneksi kummilapsi on saman ikäinen kun omani, niin keksii paremmin lahjoja. Miehellekkin pitäisi jotain kivaa ostella.

itselläni on vaan yksi joululahja toive...eli testi, joka näyttää plussaa :D

tänään ja huomenna pitäisi jaksaa mennä yöksi töihin... Aika rankkaa tehdä kaksi yötä peräkkäin ja sit on vaan yksi vapaa :( no mutta ei enään pitkään kun alkaa vuosiloma ja saa rentoutua ja alkaa vauvantekopuuhiin :) lomani nimittäin alkaa juuri oviksen aikoihin...

Vierailija
4/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis äsken sitten tarkasti laskeskelin ja sain la 28.8 jos siis nyt tärppää. Eli en siis taida kuulua syyskeijuihin, mutta jos kellään ei ole sitä mitään vastaan niin mielelläni tähän porukkaan kuuluisin! Koska nyt vasta olen tänne aloittanut kuumeilla ja taitaa nuo elokuun la:n omaavat jo olleet pitempään pinoutuneet.

Joululahjoista sen verran että yhtään en ole vielä saanut hankittua, mielessä kyllä on mitä kellekkin aijon hankkia, mutta odottelen veropalautuksia niin saa sitten törsätä.

Vierailija
5/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sitten tärppää, niin tuo on jo niin elokuun loppua, että saattaa synnytys mennä syyskuun puolelle :)

missäs muut keijut luuraa?

Vierailija
6/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut iiks... tein huomion, että lämmöt ovat edelleen kohollaan vaikka menkat on menossa. alkoivat 26 päivä. En ole kauheasti perehtynyt näihin lämpöilyihin, mutta eikös se ollut niin että niiden pitäisi laskea, kun menkat alkaa? No tai sit mittari on rikki... ja muutenkaan " oireet" eivät ole kadonneet mihinkään.

Vierailija
7/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä täältä töistä käsin nostan meidän pinoa....kunnes pääsen kotiin taas perehtymään kunnolla..

Lämmöistä en minäkään tiedä paljonkaan... täytyy kai ottaa mittari käteen ja alkaa seurailee.Eli miten sanoit sen olevan? Ovatko lämmöt sit koholla oviksen aikaan vai? Ja sitten läskevat kun menkat alkaa?

Vierailija
8/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oikeestaan ole tietoa tästä, mutta mitä olen noita muita keskustelupalstoja seuraillut, niin yleensä lämpöilyt loppuvat kun menkat alkaa. Mutta en sitten tiedä :P

missäs muut keijjut luuraa?

Vierailija
9/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulen pinoutumaan, kun tuolle esittelylistallekin ilmoittauduin :)

Mulla on sosetalkoot menossa. Lohipata on jo purkitettu, mutta possupata vielä kiehuu.

Anzq, koska sun menkat alkoi? Mun käsityksen mukaan lämpöjen pitäisi laskea viimeistään ihan menkkojen alkupäivinä. Tosin silloin kun mulla oli km, niin lämmöt eivät laskeneet ollenkaan kuin vasta toisien menkkojen jälkeen. Mutta sulla ei varmaan tällaista taustaa ole.

Nyt ukon vuoro :)

Vierailija
10/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä töistä kirjoitellaan... aah niin ihana yövuki. menkat alkoivat 26.11 eli kolmmatta päivää on nyt kestänyt. aamulämpöjä en ole mittaillut, mutta yleensä illasta samaan aikaan. alkaa paleltamaan, niin yleensä silloin laitan mittarin kainaloon. Lämmöt on nyt pysynyt 36.8-37.2 välillä monta viikkoa. normaali lämpöni on 36.4... on ollut jo vuosia niin. Ajattelin ottaa lääkäriin yhteyttä huomenna, kunhan ensin herään. Eihän sitä tiedä vaikka olisi joku tulehdus.

väsyttää kauheesti :( kuinka mä nyt pysyn hereillä tän yön... ja vielä huomennakin on yö.

Vierailija
11/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu nukkumassa ja mies lähti just töihin. Mä en tykkää näistä miehen yövuoro viikoista yhtään, yksin on nää illat ja yöt kurjia. Vielä iltaisin keskenmeno itkettää kun on aikaa itsekseen miettiä. No toivon niin paljon että tässä kierossa tärppää ja masuasukki pysyy matkassa. Esikois poikakin on syyskuussa syntynyt joten kivahan ois jos pikkukakkonenkin syntyis syyskuussa.

Itse kulutan aikaa koneella olemalla kun ei näin aikaisin vielä nukuta. Koko päivä on mennyt kaupoissa juostessa.

En oo vielä niitä ovistestejä tilannut. Pitäis varmaan nyt saada aikaiseksi ja tilata.

Nyt tuli ihan vaan omaa napaa.

Öttis

Vierailija
12/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tilaamalla sitten halvemmalla niitä testejä? kanssa vähän miettinyt jos hommais.

nää yövuorot on ihan tuskaa :P Tunnin ollu töissä ja tuntuu, että oisin ollu ainakin 5 tuntia. Miten tän yön saa kulumaan...

päätäkin särkee ihan pirusti, vaikka otti buranaa ennen kun töihin lähti.

Vierailija
13/28 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuva... kai sinne lääkäriin on soitettava. Stixasin äsken pissani ihan huvikseen ja minulla oli valkuaista virtsassa ja ph 5 , muutoin testi oli ok...eli ei kai minulla ainakaan vti:tä ole. Nyt vaan pitäisi saada selville mikä on virtsan normaali ph... verenpaineetkin innostuin ottamaan, ne olivat ihan ok. Täällä tulee luulotautiseksi :/

Vierailija
14/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lämmöistä sen verran,että yleensä tosiaan laskevat viimeistään ekana päivänä,siis kun menkat alkavat. että liekö joku tulehdus kyseessä tai sitten flunssan alkua??? No,toivottavasti saat selvyyden ja itsesi kuntoon!

Sähköt räpsii vähän väliä,eilisen illan vietimmekin kynttilöiden valossa.

Saas nähdä ehdinkö tämän lähettää ennenkuin taas menee sähköt...

meillä täti alkaa vissiin pikkuhiljaa pakata kamppeitaan lähteäkseen,no johan se täällä viikon viihtyikin, ehdin jo huolestua,kun ei olleskaan tajua hävitä... ;)

Mutta tärppionnea itsekullekin sitten kun ne tärppipäivät lähestyy,vielä ollaan niin alkuvaihees menos,ettei oikein taida niin pitkällä olevia löytyä.

Mutta kuulumisiin

Vierailija
15/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että moni " harrastaa" tikuttelua??? Mä olen kyllä tästä tuohusta yhtä pihalla kun tuo komea, esikoisen eilen isän kanssa tekemä, lumi-ukko. Eli jos joku vaan viitsisi ja jaksaisi mulle jotenkin tätä asiaa valaista. Mä olen aina vai ovulaation päätellyt tuntemuksista kropassa( vihlonnasta alavastassa).

Täällä on tänään oikeen kunnon liukkaat... normaali 15 min matka keskustaan vei aamulla huomattavasti enemmän aikaa. Eikä ole kyllä enää yhtään kaunista ulkona, niinku viikonloppuna oli. Tässä karisee kaikki joulufiilis kohta!

Nyt täytyy mennä pistää iltapäivä kahvit valuu...

Vierailija
16/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anzq79 mitä niitä testejä on netistä katellu niin kaippa ne on halvempia kuin apteekeissa tai muualla. Esim. Mammaks sivuille ovulaatiotesti liuska 5kpl maksaa 9e jne.

Meillä poika on ihan flunssassa edelleenkin. Terveyskeskuksesta ei aikaa saatu tälle päivälle jotain pitää varmaan neljän jälkeen lähteä lastenklinikan päivystyksessä käymään.

Täällä sataa lunta. Voi kumpa se jäis maahaan.

Nyt ruokaa tekemään.

Öttis

Vierailija
17/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan on väsymystä tällä suunnalla. Karsee yövuoro takana. Tuli juotua kahvia ihan liikaa ja syötyä suklaata. Tuli niin karsee olo, et YÖK. Vielä pitäis jaksaa vielä yksi yö valvoa. Mietiskelin yöllä, että jos tällä kierrolla tärppää, niin miten sitä noista yövuoroista selviää, kun alkuraskaudesta väsyttää muutenkin. Menkat alkavat ilmeisesti tehdä loppuaan, kun ei ole enään paljoa vuotanu. Pääsee hommiin ;)

Kai sitä pitäis alkaa, jotain kotihommia tekemään. Pyykkiä on kauheasti vaikka eilen pari koneellista jo pesinkin. Kivaa asua tälläisessä " pyykkituvassa" . Pesutorni ois niin ihana, niin ei tarviais muualla kuivatella pyykkejään. Ehkäpä minä sellaisen vielä joskus saan :)

nyt hommiin!

Vierailija
18/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin mammaks sivuilta kattomassa infoa ovulaatio tikuista, ja enpä taida ainakaan vielä niitä hommata, katsotaan sitten jos ei tulosta synny.

Mäkin jo ajattelin työasioita jos tärppää, en siis haluaisi heti kertoa töissä ja kuitenkin työ tuppaa välillä olee painavien tavaroiden nostelua, joten mitenhän siitä sitten pystyisi luistamaan??? Tai ainakin luistamaan niin ettei heti olla kyselemässä että ollaanko sitä raskaana?

Vierailija
19/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on töissä sellainen spira lääke, mitä ei saa antaa raskaanaolevat. Eli muut arvaa jo siitä, että en sitä suostu antamaan :)

Vierailija
20/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa alkaa toipumaan tippumisesta. Odotukset oli liian korkealla ja masis tietty iski kun menkat kurvas. Täällä kp2/28 ja vuotaa kuin niagara. Mua on alkanu ihmetyttämään et onko normaalia et varhaisia tai kemiallisia raskauksia on näin paljon ja mikä on normaalia? Mulla on melkein joka kuukausi raskaus testit näyttäny haaleaa plussaa mut menkat silti kurvaa aina? Päivälleen tai päivän myöhässä. Mitä mieltä olette? Nytkin on tullu hirveesti hyytymiä vuodon matkassa ja kivut olleet karseat. onko normaalia?Yleensä menkat on ollu kivuttomia. Tilasin ajan gynelle kun yritystä on jo puol vuotta eikä tulosta. Kysyin ja kehotti tulrmaan käymään.Tarttee piristystä!!