Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Huhtikuun helmet 2009 - Maaliskuu ***

01.03.2010 |

Aadan äiti -84, t04/09, Varsinais-Suomi

Aaku77 -77, t10/05, p03/07, p03/09, Pk-seutu?

Emminen -88, t04/09, Turku

Iza80 -80, p05/09, Helsinki

Jadeade -82, p05/09, Turku

Juliaana -72, p05/02, p03/09, Pääkaupunkiseutu

Kaarna@laiva -? p07/00, p07/02, t04/09

Kaisa_kissa -?, p04/09, Pohjois-Karjala

Kristiina75 -75, p04/09, Pohjois-Karjala

Lyyti -77, t04/09, Uusimaa

Magda -83 t04/09, Varsinais-Suomi

Mikumamma -84 p04/05, p04/09 Helsinki

Orvokki1 -72, p12/04, p07/07, t03/09 , ?

Paik -75, p 08/04, t04/09 Varsinais-Suomi

PikkuKeiju -77, t?/04, p?/06, p04/09, Pk-seutu

Pikku-Tiuhti

Pikkuäiti -76, p01/06, p04/09, Keskisuomi

Prinsessa65 -86, p04/09, Pohjois-Karjala

Päkkänä -71, t03/99, p04/09, Helsinki

PötsiPamela -73, t04/09, t04/09, Etelä-Uusimaa

Sailori -71, t05/03, t03/05, p05/09, ?

Sande75 -75, p03/09, Helsinki

Satuilija -80, t04/09, Vantaa

Shinon -75, p04/09, Länsi-Lappi

Sirppu83 -83 t03/09, Järvenpää

Smoothie -79 t04/09, Helsinki

Sonja80 -80 p03/09, Helsinki

Taapero82 -82, p03/09, Itä-Suomi

Tiituska -86 p04/09 Lahti

Tiuhti -81, t04/09, Helsinki

Tsili -77, t03/09, Helsinki

Tuuti -74, p09/04, p05/06, p04/09, Espoo

Verticia -85, t04/09, Turku

Vikasi -73, p04/09, Oulu

Äitsykkä3 -79, t01/06, p10/04, p04/09 ?

PIKKUISEMME:

6kk

Aaku77 6kk 70cm 9175g

Juliaana 6kk 66cm 7420g

Kristiina75 6kk 71cm 8300g

Prinsessa65 6kk 70cm 7500g

Sirppu83 6kk 70,5cm 9005g

Taapero82 6kk 70,7cm 10800g

Vikasi 6kk 71cm 9460g

8kk

Emminen 8kk 74cm 8840g

Iza80 8kk 70cm 10600g

Jadeade 8kk 71cm 8500g

Mikumamma 8kk 75,5cm 10860g

PikkuKeiju 8kk 68,5cm 7340g

Pikku-Tiuhti 8kk 72,5cm 9360g

Pikkuäiti 8kk 73cm 10825g

Sailori 8kk 73cm 9800g

Sande75 8kk 72,5cm 8330g

Satuilija 8kk 73,2cm 9030g

Shinon 8kk 71,7cm 9890g

Tsili 8kk 68,8cm 7310g

Tuuti 8kk 72cm 8660g

Verticia 8kk 72,5cm 9200g

Äitsykkä3 8kk 74,5cm 9415g

10kk

Kaisa_kissa 10kk 78cm 10500g

Lyyti 10kk 71cm 9100g

Paik 10kk 71cm 8635g

Päkkänä 10kk 72.7cm 12150g

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/9/viestiketju/1113128/_huhtikuun_h…

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika hehkeä fiilis. Pakkaa siis töhnät tuonne onkaloihin, pää ihan tukossa, mutta ei valu nenästä ulos ei. Tosin tyhjää pitää koko ajan niistää, kun tuntuu että joskohan sittenkin. Eli tulos: nenä ruvella, mutta kaikki edelleen sisällä. Kiva. Sori, aika kuvailevaa, toivottavasti vatsatautisilla pysyi vielä sisällä. :D

Kuume ei nouse, mutta koko ajan tuntuu kuin olis kova kuume. Ihmeellistä.

Mutta tänään saatiin vihdoin asennettua vuodenvaihteessa hankittu isompi turvaistuin. Kyllä nyt kelpaa tytön matkustella, kun näkee niin hienosti ulos. Käytiin sit vielä ostoliikkeessä näyttämässä, että onko tää nyt oikein asennettu. Oli aika haasteellista, ohjeet kun tunnetusti on mitä on ja asennuskätevyys samaa linjaa. No, periaatteessa se oli ihan oikein, mutta jotain kiristyksiä ne vielä teki ja laitto yhet vyöt eri kautta, vaikka ok ne oli sielläkin mihin me oltiin ne laitettu.

Sylville onnittelut tukikävelystä! :) Inkahan on kanssa nyt ehkä viikon kävellyt puita pitkin enemmän. Sitä ennen oli enemmän sellaista sentin hivuttautumista ja sit rohkeuden pettämistä parin viikon ajan.

Äitsykälle hyvää omaalomaa!

Kipeille paranemisia edelleen. Hyvä täältä taudin keskeltä toivotella...

Niin kuka kaipaili Shinonia, minä myös.

Huh. Nyt pitää mennä vaaka-asentoon.

Ai vielä yks juttu. Inka on oppinut irvistelemään. Isille näytetään kaikki siristelyt ja suun vääntelyt ja sit naurattaa. Ihana rakas.

Lyyti

22/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssittiin Urhon kanssa aamutanssi, kun kuumetta enää 37,7 C.

Meillä on sille antibioottikuuri varuiksi, vaikka korvat, keuhkot ja nielu oli ok. Aloitetaan huomenna, jollei olo ole terve. Flunssaa kestänyt sitten 2,5 vkoa. Kuumetta 3,5 päivää.

Alkaa äidin korvista kasvamaan jo sammalta. Kohta pitäs päästä liikkeelle.

Toivotaan parasta.

Jotain vanhaa:

Päkkänä joskus mietti, että joko ollaan unohdettu se lehtijuttu. Piti jo silloin sanomani, että ei olla :) Juuri edellisenä päivänä olin katellut vanhaa vauva-lehteä ja siellä te Sakun kanssa kurkitte :)

Käytiin myös äänestämässä Sylvin hienoa huonetta.

Verticialle. Se av-juttu oli ihan pöljä. Siis joku tuolla av:lla oli tehnyt aloituksen

Gallup: turhin palstalainen ja joku toinen oli oli siihen vastannut Löytyy vauva-puolelta

ja kirjoittelee huhtikuun helmissä. Voi jeesus sitä elämänhallinnan puutetta...

Eli ei sen kummenpi juttu. Vähänkö Nea on taitava. Toi pukeminen on kyllä Urhon kanssa ihan yhtä itkua ja valitusta. Lähinnä riipii vaatteitaan pois sitä mukaan kun ehtii. Pikku nakupellenen.

Nyt taudit pois, hus! Jokaiselta meiltä.

Ja onnea kaikille edistysaskeleista.

Nyt katkesi ajatus. Taidan alkaa tehdä essee-muistiinpanoja, kun pojat lähti piipahtamaan ulkona.

Sekava Sande

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheen suuria muutoksia, Aamu on onneks ruvennu vähän yskimään limaa irti, et josko joskus loppukin häämöttäis. Jos ei oo ens viikon alkupuolella helpottanu niin taidetaan mekin mennä moikkaa lääkäriä, ettei tarttis korvatulehduksia ja muita saada kaupan päälle. Äidillä on nokka ruvella niin et välillä arpoo et pitäisköhän lainailla tytön friidaa, mut onneks nasolin on helpottanu kummasti oloa.

Muut jo menee kovaa ylös ja meillä just on uskaltautunu menee matalan pahvilaatikon päälle. Mut täältä tullaan perässä ja hitaasti. En tiedä muilla, mutta meillä tyttö on päätynyt rankaseen itteensä jos tekee pahoja, tai miettii tekevänsä. Heiluttelee jo valmiiks päätään ettei saa tehdä ja jos tekee ja sanoo kovasti ei niin päättää hakata päätänsä lattiaan tai mihin vaan... Liittyy kyl aika vahvasti siihen et yleensä se kielto aiheuttaa kiukkukohtauksen. Kovapäinen muksu.

Juu, lähenpä juomaan päiväkahvit kun neiti porskuttaa nukkua, ainakin vielä.

Ja täälläkin kaipaillaan vanhoja kertomaan kuulumisia... Pötsipamelaa eritoten et miten niiden kahden kanssa on menny, mutta toki täysin ymmärrettävää et kiirettä pitää ja varmaan erilainen vertaistuki taitaa olla sinne tarpeen.

Satuilija jonka kahvihammasta kolottaa ja pannukakkua on tehny mieli jo toista päivää.

Vierailija
24/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli vaan pakko tulla omakin kommentti pistämään asiaan nyt kun tiedän mikä se av juttu oli.. Voisiko sanoa näin, että sairasta? Täällä ei ainakaan minun mielestä kukaan ole turha ja kaikkien kommentteja lukee aina yhtä innolla ja mielenkiintoisena.

Mutta joo, kuka sen onkaan kirjoittanut (olettaen ettei kukaan huhtikuun helmistä) niin ei tiedäkään kuinka tiivis ryhmä meillä on! Jos se nyt joku meistä olisi ollut niin kurja juttu, huono päivä ehkä ollut :D heh..

Mutta joo, pitää pari hommaa täs tehä ennen ku Nea herää..

See u

Verticia

Vierailija
25/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu se vatsatauti netin välitykselläkin. En tajua mistä muualta sen olisin saanut... Eilinen meni petin pohjalla tänään parempi. Muut ovat pysyneet terveenä, kopkop.

Mulla oli tänään isoja poikia, tehtiin isojen hommia ja oltiin hienosti. Huippua. Illalla varmaan kostautuu, mutta oli sen arvoista. Jupe seisoo ikkunassa ja tähyilee ulos, jos se isin auto jo tulis...

Nyt ruokaa

tuuti

Vierailija
26/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa päiden kolina :D .. Nea oppi kiipeemään sohvalle..

Eli pian voi sitten ottaa pinnasängystä pari pinnaa pois, kunhan oppii vielä laskeutumaankin :D

27/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urhon suurinta hupia (terveenä) erityisesti väsyneenä iltaisin on kiivetä sohvalle ja juosta siinä edes-takas ja heittäytyä sitten käsinojan yli parketille. Olen saanut muutaman kerran kiinni ja kieltänyt sata kertaa. Mutta aina välillä siltä unohtuu. Meillä kun vielä kaksi sohvaa eri huoneissa.

Siksi mietinkin tässä yksi päivä sitä lapsiturvallista kotia. Huoh. Kun toinen pääsee kiipeämään sohvalle, sänkyyn, tuoleille ja tekee sen, mitään ei voi olla missään. Lapsiturvallinen koti olisi Urholle pehmeäseinäinen, pyöreä huone ilman huonekaluja ja pistorasioita.

Älyä hälle odotellessa.

Osaa tulla jo jalat edellä, mutta ehti läsähtää naamalleen ehkä 40 kertaa ennen kuin oppi. Pari viikkoa meni huutaessa "Jalat ensin!"

Vierailija
28/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihmeellisen ihanaa on ollut tänä iltana kun joku on vaihtanut meidän ärjy einarin nauru nakiksi. Tänään on maistunut lelut ja leikit, välillä ollaan sylitelty, mutta ollaan annettu aikuisten tehdä ruoka rauhassa eikä huudettu jokaikisen asian perään. Lisää tälläisiä hetkiä, kiitos!

Jalat ensin koulutus on mulla jo meneillään. Ei itse pääse sohvalle kiipeämään, mutta jos sinne sen nostan niin yritän opettaa joka kerta miten tullaan alas. Taitaa olla turha toivo, mutta jokaisen oljenkorteen pitää tarrautua. Meillä ollaan keksitty laatikkojen kahvat ja nupit. Kauaa ei enään mene kun niistä heitetään tavarat pihalle.

Rohkeus on kasvanut taitojen myötä, nyt unohdetaan pitää kiinni tukevasti kun kävellään sohvapöydän ympäri tai kun elvistellään yhdellä kädellä. Sitten käy muks ja kops ja äyäyääää!

Ilolla huomasin, että tsilikö se oli katsomassa nauhalta top gearia. Vai näinkö unta? Se on siis niin loistava, ja just sellaista huumoria joka uppoo meikäläiseen.

Nyt mä pääsen kattomaan top chefia. Meillä nukutaan jo. Jo peräti 2 päivää ilman kolmansia päikkäreitä. Jee!

Tuutin sakille pahoitteluni, palomuuri läpäisee näemmä noron ;-)

Vierailija
29/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kohta tämän tautini kanssa. En tajua miksei ripuli mene ohi. Kahviakaan en ole juonut. Tuuti liittyi sitten kanssa vatsatauti kerhoon. Toinen asia mitä en tajua (myös en tajua mistä tämän olen saanut)miten tämä tuli minuun, joka ei koskaan sairasta mitään? Onko tämä joku naistentauti? Miehen työpaikalla joku oli vatsataudissa ollut ja päivän sairastettuaan tullut töihin, se on mies.(tietääkseni)

Päkkänälle olisi kysymys joko oksentelu tai ripuli on helpottanut? Tai ehkei tästä pitäisi täällä puhua jos tämä on joku sellainen tietokonevirus, mistä sen tietää mitä nykynörtit kehittelee yhteistyössä jonkun Leiraksen kanssa.

Tässä ripulilääke: 1l vettä, 1tl suolaa ja 8tl sokeria. Tätäkin olen juonut litran. Lääkäriin menoa olen suunnitellut, mutta täällä terveysasemalla sulku hiihtoloman ajan. Ja päivystävällä asemalla oli tänään kauhea ruuhka.

Laihtunut kuitenkin olen, pari kiloa. Mutta sehän vaan toisaalta hyvä. Hyvää yötä ja parantukaamme kaikki kipeät ja sellaisiksi itsensä tuntevat.

entistä pienempi pikkuäiti

Vierailija
30/186 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen suosikki. Eli minäkin olen seurannut sitä ja tiedän kuka se Stig on, tai ehkä on. Silloin kun ei katsota pikkukakkosta katsotaan sitä tai jotain muuta missä on autoja.

Vierailija
31/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti osa porukasta ainakin. Hyvä.

Miellä ei vielä tautia- Pee nukkui ämpärin kanssa pari yötä. Ilmeisesti oli huono olo ym = ikävä äitiä.

"Lahja" se täällä päivät isän ja veljen kanssa touhuaa. Mun mielestä ei oo oikein ymmärtänyt vielä koko juttua. Siis ei ilmeisesti vielä se vaihe ehtinyt tulla , että kun selkänsä kääntää niin kauhee parku. Lahja on muutenkin aika maltillista tahtia kehittyny, että josko äiti-ahditus tulee hänellä myöhemmin. Vai tuleeko sit isää!!!-parku?Kun joutuu mun syliin ja iskä häippäsee treeneihin.

Mun työhousut oli kutistunu kaapissa. Sitä ihmettelin. Täytyy kattoa ettei jätä pukkarin kaappiin mitään enää kutistumaan.

Mukavaa viikkoa!

Paik

Vierailija
32/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tompalta mittailtiin tuossa kuumetta 37,7 näytti. Lukema tuskin tarkka, mutta käsimittarin kanssa yhtenevä, että kuumetta on. Muutoin ei kipeä tunnu olevan eikä ole ripulia eikä oksentelua, saa nähdä milloin alkaa. Ei tule uni silmään äidille jonka omassa vatsassakin kiertää. Tuota ripulijuomaa jota kerroin itselleni tehneeni en Tompalle aio antaa, tein siis itselleni kun ei apteekin vieressä asuta. Eilen ostinkin Tompalle en osmosalia vaan jotain minkä nimeä en muista, mutta sopii yli puolivuotiaalle ja yli 8kg painavalle. Luin, että ripulilääkettä pitäisi lapselle alkaa antamaan heti oireiden ilmettyä (eli ripulin) joten aion olla valmis.

Jos ihmettelette mitä tässä etukäteen jo vouhkaan niin syy on, että tuttavaperheen Tompan ikiä oleva lapsi joutui sairaalaan kuivumisen vuoksi, selvisi onneksi, mutta kuitenkin. Ripuli taitaa olla pikkulasten yleisin kuolinsyy, niin hölmöltä se tuntuu kun ripulilääke on halpaa. Me ollaan säästytty tähän mennessä vatsataudeilta esikoisellakaan ei ole kertaakaan ollut ja mulla oli viimeksi kun olin jotain kymmenen vanha tällein kunnolla siis. Tämä on ihan outoa ja uutta nyt.

Anteeksi tällainen yksinpuhelu, mutta kun toiset nukkuu tuolla sängyssä enkä viitsi mennä herättämään eikä sinne oikein mahdu...Tomppa ressua käyn silittämässä. Kerran sanoi ihan varmasti: Tule äiti!

Vierailija
33/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten hyvä ohjelma, topgear siis. Meillä tykkää koko perhe. Top chef myös hyvä, tosin eilen ällötti kaikki ruoat. Osmosalia pitää joo apteekista tilata. Pikkuäidin oma resepti taitaa kyllä olla aika lähellä sen koostumusta. Muut vielä terveenä, onneksi.

Sakun kävelyharrastus kuulostaa tutulta, jupe on onneksi rauhallinen tyyppi eikä paljoa brassaile. Moni suree tyhjeneviä laatikoita. Olenko ainoa nipomamma, joka on asennuttanut lapsilukot kaikkiin lusikkalaatikon alla oleviin laatikoihin ja vielä kuiva-ainekaappiin? Kun ei niihin isommillakaan lapsilla ole tarvetta mennä?

tuuti

Vierailija
34/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ripuli ole lasten yleisin kuolinsyy maailmalla? Mutta Suomessa se taitaa olla harvinaista? En tahdo mitenkään pelotella, mutta ihan syystä Pikkuäiti meuhkaa. Ystävän peheessä kun riehui tuo noro, niin heille oli terveysneuvontapuhelimessa sanottu, että antavat 8-kuiselle sokerista mustikkakeittoa ruiskulla suuhun. Se oli ilmeisesti auttanut.

Voi Tuutikin siellä oksukerhossa. Jos me nyt säästytään vatsataudilta, niin se johtuu ihan varmasti siitä, että meidän perheessä käytetään Maccejä pc:n sijaan, eli viruksia on vähemmän...;) Ei vaan, varmaan saadaan tarvittavat pöpöt muskarista tänään.

Edelleen toivotan pikaista paranemista pipeilijöille!

Kiva kuulla, että Lahja ei vielä ole huomannut äidin katoamista töihin. =)

Oli hiukka tylsää, kun paljastivat kuka se Top Gearin Stig on. Mua ei voisi moottoriurheilu vähempää kiinnostaa, mut siinä ohjelmassa on kyllä kaikki kohdallaan! Tykkään niistä kaikista juontajista, paitsi ehkä hömppä James May vie voiton, kun sitä tuli katsottua myös ohjelmassa James ja Oz viinimatkalla. Tais tulla FST5:lta. Näkikö kukaan? Joo ja Top Chef on kans huippu, ilmeisesti kaikki ohjelmat missä on sana top. Top model?

Tuuti, meillä on keittiö varustettu lapsilukoilla pakastinta myöten. Vessan kaappiin pitäs vielä asentaa. Auttaisko muuten Sande mitään, jos ruuvaatte vetimet irti laatikoista?

Sylvi nyt vaan kitisee, eikä jaksa seikkailla, varsinkin kun vein siltä tietokoneen virtapiuhan naaman edestä. Niin ja uusi suosikki on kukkamullan syöminen kun vaan silmä välttää. Miten ihmeessä noi mullat saa vaihdettua, kun Sylvi imuroi suuhunsa jokaisen hiekanmurun, jonka lattialta löytää?

No nyt pitää mennä.

Vierailija
35/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä on Saara höpötellyt koko aamun välillä kuiskii ja välillä lepertelee ja välillä tulee suht normaalilla äänellä. :D

Meil on näemmä rytmi vaihtunut, tänäänkin neiti heräsi 6.30 isin herätyskelloon. Syötiin sitten koko perhe yhdessä aamupalaa. Saara nukahti päikyille juuri, mietin vaan että mitenköhän aikaisin menee yöunille, kun yhdet unet nykyisin ottaa. hmm.

Tsempit ja paranemiset kaikille laattaajille ja ripulista kärsiville. Kuten Pikkuäiti ja Tsili sanoivatkin nesteytys tärkeätä! Tsili ja Sylvi hakee tänään pöpöjä muskarista, niin me sitten huomenna! :D

Tuuti, meillä kaikki väkevät aineet siivouskaapissa, jonne Saara ei pääse. Ovenkahvas nappi, mistä pitää painaa et ovi aukee (60-lukua), eikä Saara yletä siihen. Myös kylppärissä kaikki "vaarallinen" on nostettu ylös Saaran ulottumattomiin. Keittiössä pääsee kattilakaappeja tyhjentämään, mutta se kiinnostaa vain jos äiti laittaa ruokaa. Alalaatikot on tyhjiä, kun en jaksa kyykkiä ja Saara voi niitä availla jos jaksaa. On niin jäykät, että en itsekään meinaa auki saada. :D Mummilassa ihan toinen meininki, kun saara saa vedettyä laatikot auki. Roskakaapin saisi auki, mutta siitä ei ole kiinnostunut. Pahvinkeräyslaatikon sen sijaan on kahdesti kaatanut. Pääasiassa Saara tutkii sitä huonetta, missä äitikin on, haluaa olla koko ajan mun lähellä rakas pikkuinen.

Vierailija
36/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä on Saara höpötellyt koko aamun välillä kuiskii ja välillä lepertelee ja välillä tulee suht normaalilla äänellä. :D

Meil on näemmä rytmi vaihtunut, tänäänkin neiti heräsi 6.30 isin herätyskelloon. Syötiin sitten koko perhe yhdessä aamupalaa. Saara nukahti päikyille juuri, mietin vaan että mitenköhän aikaisin menee yöunille, kun yhdet unet nykyisin ottaa. hmm.

Tsempit ja paranemiset kaikille laattaajille ja ripulista kärsiville. Kuten Pikkuäiti ja Tsili sanoivatkin nesteytys tärkeätä! Tsili ja Sylvi hakee tänään pöpöjä muskarista, niin me sitten huomenna! :D

Tuuti, meillä kaikki väkevät aineet siivouskaapissa, jonne Saara ei pääse. Ovenkahvas nappi, mistä pitää painaa et ovi aukee (60-lukua), eikä Saara yletä siihen. Myös kylppärissä kaikki "vaarallinen" on nostettu ylös Saaran ulottumattomiin. Keittiössä pääsee kattilakaappeja tyhjentämään, mutta se kiinnostaa vain jos äiti laittaa ruokaa. Alalaatikot on tyhjiä, kun en jaksa kyykkiä ja Saara voi niitä availla jos jaksaa. On niin jäykät, että en itsekään meinaa auki saada. :D Mummilassa ihan toinen meininki, kun saara saa vedettyä laatikot auki. Roskakaapin saisi auki, mutta siitä ei ole kiinnostunut. Pahvinkeräyslaatikon sen sijaan on kahdesti kaatanut. Pääasiassa Saara tutkii sitä huonetta, missä äitikin on, haluaa olla koko ajan mun lähellä rakas pikkuinen.

Vierailija
37/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli joku tehopäivä, kun vaunulenkkeilin 2h, kun saara nukkui päiväunia (ja jatkoi vielä unia tunnin parvekkeella), imuroin, tiskasin ja laitoin kahden päivän sapuskat ja pesin pyykkikorin tyhjäksi. Tänään voi sitten lötkötellä, no lenkille ajattelin lähteä ja kortteja väsäillä. :D

Kestoilu on sujunut hyvin, öisin kertis ja päivällä 4 kestoa ja tarvittaessa kertis jos ei kuivaa vaippaa saatavilla. (meillä vaan 4 kestoa, ensi kuussa hommailen lisää)

jotain oli vielä sydämellä, mut pääsi unohtumaan.

Emminen ja Saara 11kk

Vierailija
38/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä menee päivittäin noin 3 kestovaippaa, koska laiskuuttani pyydystän aamukakan kertikseen. Yöt mennään liberolla, samoin ne aamukakat. Kyllä on systeemit ;-) Sit jos aamukakka ei tule, mietin vaippastrategian päivän ohjelman mukaan...

tuuti

Vierailija
39/186 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan Top Chef, Top Model ja Top Gear. Topit on siis hyviä. Tuleeko muita toppeja? Me varmaan katotaan niitäkin. :/

Mua hymyilytti, että Saku on jättänyt kolmannet unet nyt pois. Meillä on menty viikko pari yksillä unilla, kaksia unia nukkunut kuukausitolkulla. Näin mennään eri tahtia. Mua ei kyllä yhtään haittais, vaikka nukkuisi edelleen kahdet unet... :)

Mun piti tehdä sandet ja käydä katsomassa vanhoja juttuja, kun on monta asiaa jäänyt kommentoimatta vaikka muka jotain Erittäin Tähdellistä Sanottavaa niistä olisi ollutkin. Mutta nyt unohdin kaikki lukea ja mieskin jo hoputtaa että lopeta että voidaan käydä katsomaan FlashForwardia boxilta.

Hirvee urakka saada kaikkia sarjoja katsottua tuolta pois, kun kohta ollaan 2vko reissussa, me lapsen kanssa mummolassa, mies omalla reissullaan. Että mahtuu sitten sinne sarjoja, joita mieskin katsoo. Minähän ne mummolassa voisin katsoa, mutta se ei auta miestä.

Nyt telkkarin ääreen.

Ja tosiaan vatsatautiset, juokaa ja nesteytykää. Tärkeä asia.

Meillä mun flunssa alkaa helpottaa. Huraa!

Lyyti

Vierailija
40/186 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, jos satuilijalla räkäkälä taitaa meillä olla lantala, enkä tarkoita mitään navetan lehmien lantalaa vaikka maalla asutaankin.

Miehelle nousi kuume eilen illalla ja esikoiselle tänään päivällä. Yöllä vaihdettiin esikoisen housut ja lakana sängystä.. pyykkiä riittää.

Tompan aamukakat pursusi selästä ja eikä niin iloinen ole ollut kuin tavallisesti on ollut. Mutta palaan paremmalla ajalla. Tautituvissa taitaa muutkin olla.