Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Huhtikuun helmet 2009 - Maaliskuu ***

01.03.2010 |

Aadan äiti -84, t04/09, Varsinais-Suomi

Aaku77 -77, t10/05, p03/07, p03/09, Pk-seutu?

Emminen -88, t04/09, Turku

Iza80 -80, p05/09, Helsinki

Jadeade -82, p05/09, Turku

Juliaana -72, p05/02, p03/09, Pääkaupunkiseutu

Kaarna@laiva -? p07/00, p07/02, t04/09

Kaisa_kissa -?, p04/09, Pohjois-Karjala

Kristiina75 -75, p04/09, Pohjois-Karjala

Lyyti -77, t04/09, Uusimaa

Magda -83 t04/09, Varsinais-Suomi

Mikumamma -84 p04/05, p04/09 Helsinki

Orvokki1 -72, p12/04, p07/07, t03/09 , ?

Paik -75, p 08/04, t04/09 Varsinais-Suomi

PikkuKeiju -77, t?/04, p?/06, p04/09, Pk-seutu

Pikku-Tiuhti

Pikkuäiti -76, p01/06, p04/09, Keskisuomi

Prinsessa65 -86, p04/09, Pohjois-Karjala

Päkkänä -71, t03/99, p04/09, Helsinki

PötsiPamela -73, t04/09, t04/09, Etelä-Uusimaa

Sailori -71, t05/03, t03/05, p05/09, ?

Sande75 -75, p03/09, Helsinki

Satuilija -80, t04/09, Vantaa

Shinon -75, p04/09, Länsi-Lappi

Sirppu83 -83 t03/09, Järvenpää

Smoothie -79 t04/09, Helsinki

Sonja80 -80 p03/09, Helsinki

Taapero82 -82, p03/09, Itä-Suomi

Tiituska -86 p04/09 Lahti

Tiuhti -81, t04/09, Helsinki

Tsili -77, t03/09, Helsinki

Tuuti -74, p09/04, p05/06, p04/09, Espoo

Verticia -85, t04/09, Turku

Vikasi -73, p04/09, Oulu

Äitsykkä3 -79, t01/06, p10/04, p04/09 ?

PIKKUISEMME:

6kk

Aaku77 6kk 70cm 9175g

Juliaana 6kk 66cm 7420g

Kristiina75 6kk 71cm 8300g

Prinsessa65 6kk 70cm 7500g

Sirppu83 6kk 70,5cm 9005g

Taapero82 6kk 70,7cm 10800g

Vikasi 6kk 71cm 9460g

8kk

Emminen 8kk 74cm 8840g

Iza80 8kk 70cm 10600g

Jadeade 8kk 71cm 8500g

Mikumamma 8kk 75,5cm 10860g

PikkuKeiju 8kk 68,5cm 7340g

Pikku-Tiuhti 8kk 72,5cm 9360g

Pikkuäiti 8kk 73cm 10825g

Sailori 8kk 73cm 9800g

Sande75 8kk 72,5cm 8330g

Satuilija 8kk 73,2cm 9030g

Shinon 8kk 71,7cm 9890g

Tsili 8kk 68,8cm 7310g

Tuuti 8kk 72cm 8660g

Verticia 8kk 72,5cm 9200g

Äitsykkä3 8kk 74,5cm 9415g

10kk

Kaisa_kissa 10kk 78cm 10500g

Lyyti 10kk 71cm 9100g

Paik 10kk 71cm 8635g

Päkkänä 10kk 72.7cm 12150g

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/9/viestiketju/1113128/_huhtikuun_h…

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan nuo viimeiset tiedot joita meistä oli? Jos jotain puuttuu niin kertokaa ja teen muutokset.

Kovasti meitä on joukosta tipunnut kun listaa katselee. Rohkeasti vielä mukaan vaan kaikki nekin jotka odotuspuolla olivat aktiivisia.

Täällä on olo aivan karsea. Aamulla mittari näytti vielä 38 astetta ja dietti on ollut tehokas. Joka paikkaa kolottaa ihan hirveästi.

Töihin olisi ollut pakko tänään mennä, mutta tämä tauti vei kyllä nyt voiton.

Mukavaa maaliskuuta kaikille!

Vierailija
2/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää maaliskuuta, maaliskuussa tulee kevät!

Päkkänälle voimia toipumiseen, usko pois, ei ne sinua töihin vatsataudissa halua. Ainoa tauti, jota aikuisetkin välttelee oikeesti.

Lumet putoilee katolta, niin pihassa ei oikein voi touhuta, tulis nyt kaikki kerralla alas. Pahin vika on, että kolattu alue on aika tavalla sama kuin räystäiden alus, että leikit pitää oikeesti hoitaa tuolla umpihangessa.

Jupe söi eilen ravintolassa lihapullaa, omat ruoat eka ja sit isoveljen lautaselta makupaloja. Aamulla kakka haisi mausteilta. Meilläkin se 10 kk on jo täynnä, kaapissa on tuttelia ehkä pariksi viikoksi ja sit kokeillaan tavismaitoa. Meillähän juodaan paljon velliä, eli tuttelia kuluu 2-5 dl päivässä, yleensä lähempänä sitä 2 dl. Sen jos alkuun korvais hylamaidolla ja sit 1 v maidolla. Ja velleistä voi sit luopua joskus hamassa tulevaisuudessa. Ajattelin pitää iltavellin kuviossa aika pitkään, se menee sellaisesta tuttipullon nokasta, eli ensin lopetan oikeat tutit ja sit vikaks sen vellitutin käytön.

Olen ryhtynyt radikaaliksi ja heittänyt paljon huonokuntoisia pieniä vaatteita roskiin. Eilenkin meni päältä vaatteet roskiin, ei kukaan halua bodya, jossa rispaantuneet hihat. Tosin eilen näin siellä ravintolassa 5 viikkoisen vauvan, vähänkö ihana.

Lyyti, mun mies on kans tosi tarkka sen suhteen, mitä itsestään nettiin laittaa. Mä olen taas ihan sinisilmäinen. Mulla ei kans olis ikinä tullut mieleen, että se av kommentti olis joltain huhtikuun helmeltä, mutta se olis voinut olla suoraan mun miehen suusta.

Kevättä ja leikkupuistokelejä odotellessa

tuuti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatauti jatkuu täälläkin. Viimeyönä oksensinkin sitten. Kuumetta oli vielä eilen aamuna, mutta ei enää illalla ja tänään on jo hiukan parempi olo. Paino pudonnut ainakin kilon. Vessan läheisyys varmistettava koko ajan. Lihaksia särkee myös. Ei tässä taudissa kukaan töihin voi lähteä ja varmaan työkaveritkin kiittää kun ei tule. Tomppa onneksemme vielä reipas ja terve, vaikka äidin kainalossa onkin nukkunut.

4/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi uupunut perhe ilmoittautuu sairastelijoihin (edelleen). Urhon yskä/nuha rupesi jo olemaan paranemaan päin, mutta eilen iski korkea kuume ja oksennuskin lensi. Aamulämpö oli vielä 39 ja yöllä pari kertaa kakosi. Nyt nukkuu poskiontelotulehduksisen ja kipeän isänsä kainalossa.

Mä en noista Urhon oksentamisista nyt oikein tiedä, kun tuntuu, että sillä on niin väljät portit, että välillä tulee (muuten kipeänä, kun ei olla kiinteitä syöty) vaan palautuksia muutenkin.

No, mua etoo melkein koko ajan, erityisesti iltaisin. Ei ole sitten hilpeään hommaa siivota toisen oksennuksia...Normielämää haittaavimpana raskausoireena kuitenkin saamattomuus. Tuntuu, etten saa mitään tehdyksi (enkä kai saakaan). Vai olenkohan mä vaan laiska :D

Lyyti, etunimitähän-maailmassa on hyvä elää :) Mun yksi eksä sanoi, ettei mun puheistakaan oikein olta tolkkua, että pitäs julkasta etunimitähän-suomi-sanakirja. Ehkä sillä vaan ei resurssit riittänyt :)

Hyvä Sylvi! Kakat pottaan, wau :) Meillä tosiaan aamupissat muutamaan kertaan, mutta muuten potta on leikkikalu. Ja aamukin tietää, että pipo päähän pakkasella. Muitakin taitavia. Lapsineroja, kaikki tyynni.

Ai niin, Urhon 10 kk mitat oli 76 cm, 9200 g

Palataan terveempinä :)

Sande ja ulina-Urho

ps. niin, että Urho ulisee siis sairaana, eikä nuku. "Miksi huonosti nukkuvat lapset nukkuvat sairaina vielä huonommin?" voisi kysyä. Onneksi ollaan kotosalla, niin ei tässä nyt tarvitse ilmantonmuutokseen ratkaisua keksiä vaan voi olla möllötelllä.

Vierailija
5/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vain klikkailin suosikeista helmikuun pinoa auki ja ihmettelin kun ketään ei näy...

Inhottavaa, että Päkkänän ja Pikkuäidin taudit vaan jatkuu ja jatkuu. Kyl vetää kehnoon kuntoon tuollainen vatsatauti. Mulla meni kerran vatsataudissa 5päivää, sen jälkeen elimistön normalisoimiseen 2 viikkoa.

Minäkin heräsin tautisena tänä aamuna. Flunssaa pukkaa vaihteeksi. Huoh. Kyllästyttää. Aivastelen ja pärskin täällä oikein kunnolla, kuumeinen olo, mutta kuumetta ei oo, nenä kutisee ja oireilee vuotavansa kohta kunnolla. Silmissä tuntuu tauti. Kun nyt jäisi äitiin tää oireilu, eikä menis pieneen parkaan.

Meillähän mies ei ole netissä lainkaan. Siis käyttää tietty, jos pitää jotain tietoa saada ja sähköpostia, mutta ei oo feisbuukissa eikä käy missään palstoilla kuten minä. Ei sitä kiinnosta koneet, joten ei muutenkaan tietokonetta räplää. Se etunimenitähän-sinisilmäisyysmaailma pätee siis ihan reaalimaailmaankin hänen mielestään.

Laps löysi parhaan leikkikalun. Kuumemittari ja sen kotelo. Onneks on digitaalinen, ettei ole elohopeavaaraa. Kukas muukin niitä lempileluja kertoili. Meillä on myös ihan hitti tyhjä pullo. Lisäksi perinteiset kaukosäätimet ja puhelimet. Lisäksi kaikenmaailman rasvatuubit on parhaita. Ja maton hapsut. Magneetit jääkaapin ovessa myös. Meillä on sellainen Pikku Kakkonen -magneettipalapeli http://yle.fi/yleshop/ ja niitä paloja jaksaa imeskellä vaikka millä määrin. Äiti sit aina latoo niitä alaoveen kiinni, kun ne tippuu käsistä. Ja leikki alkaa alusta. Tais keksiä lapsi ikiliikkujan.

Mä just tajusin, että me ei päästä maaliskuunkaan miittiin. Onpa surullista! Ollaan silloin just äitin hoivissa.

Pitäs lähteä siivoamaan yks kakkahousu. Haisee tuolla jaloissa. Kyllä hajun lähde on lapsi, vaikka tuosta lauseyhdistelmästä voisi vetää toisenlaisenkin johtopäätöksen. :D

Parantukaahan tautiset!

Ai juu, vielä että Päkkänän lailla huomannut olen, että harvaan käy meidän sakki. Tiuhtistakaan ei ole kuulunut tooooooooooooooosi pitkään aikaan. Moni muukin taitaa enemmän taustailla jos sitäkään..

Lyyti

Vierailija
6/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen tylsyyteen!! Nea nukkuu ja ei oo oikein mittää kotitöitäkä mitä vois tehä.. Korttei pitäis tehä ku parit syndet ja nimpparit tulossa, mut niihin ei oo inspiraatiota nyt jajaja.. Ajoin vielä miehenkin laivalle, lähtee illalla.. No mut onneks Nea ei nuku koko päivää..

Ensimmäinen kerta ku mies lähtee yöksi pois kotoa ja olen Nean kanssa kaksin täällä.. Yhden kerran on niin oltu, että Nea ja minä oltiin Harjavallassa ja mies oli täällä kotosalla, ku myrkytti murkut.. Pitäisi siis laittaa Nea nukkumaan tällä isolla mahalla.. No ehkei se haittaa jos nyt yhen kerran ei laskeudu niin tasaisesti sänkyynsä.. Joskos se saisi silti nukuttua..

Vähän olen miehelle kateellinen kun pääsee pois.. Mutta kyllä sekin ansaitsee oman aikansa ja ehkä minäkin vielä joskus johonkin pääsen :)

Katoha on uusi kk.. En oo mittää huomannu.. Lueskelin meinaan tuossa vielä tuota helmikuun pinoa :)

Listalta on tippunut joo paljon porukkaa.. Ja semmoisia kenen mittapäivityksetkin on 4kk kohdalta viimeksi ja 5kk jne.. Kun mulla on koneella tuo lista niin siellä on alusta saakka kaikki mut tänne nettiin en ole laittanut kuin viimeisimpien kk mitat..

Jaksuja kaikille ketä sairastelee ja toivottavasti paranette kaikki pian!

Ihmettelen vieläki tätä av juttua, että mikä tää on ja mikä kommentti jne.. Kertokaa nyt joku mullekin uteliaalle mikä tää juttu on?!?

Ei joo kyllä niinku mee nyt mun kaaliin tää, että kk on vaihtunut.. Pitää fb:kin päivittää maaliskuun miittinne tosiaan :D ..Kai mä loppukuuhun mennes tajuan et on maaliskuu..

Tässä kuussa tuntuu olevan jotenkin hirveesti ohjelmaa.. Vaikkei sitä loppupeleissä niin ole, mutta kalenteriin on rustattu vaikka mitä.. On synttäreitä, hammaslääkäreitä, kuvauksia, miittejä, vierailijoita..

Ja eipä se sen rennommalta ensi kuussakaan näytä :) , lisää synttäreitä, reissaamista, lääkäreitä, jne..

Ja sitten onkin jo huh huh toukokuu ja lisääntymisen vuoro.. Ku sais nyt vaan 15e pian kätösiin niin saisi tilattua ristiäiskutsuihin leimasimen.. Mut sossusta voi odottaa rahaa varmaan vasta ensi viikolla :/

Eipä mulla näytä mitään kummoista asiaa olevan :D .. Kait mie alan miettimään mitä sitä voisi tehä..

Voisi vaikka laittaa cd levyt takaisin aakkosjärjestykseen, kun joku neiti vikkelä niitä käy aina repimässä pois hyllystä, murrrrr!

Verticia & Nea 10,5kk ja vuokralainen Rv 27+5

Vierailija
7/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tylsyyteen kuolemista.. Edellinen kuoleminen loppui niin lyhyeen, kun Nea päättikin herätä uniltaan heti viestin tänne laitettuani ja meni nyt sitten toisille unille..

Ja taas on tylsää, mutta pian tullee mies kotio ja sitten se jo lähteekin pian :D, tulee myöskin vieraita hetkeksi, miehen pikkusisko, jonka kanssa sitten kirmaa sinne laivalle juhlimaan..

Tuossa tuli mieleen, että olishan sitä voinut päivittää Nean osaamisia tänne, mutta en mä niitä enää nyt muista. Tuossa oli paljonki mieles ku ulos menin..

Sain ulkoa viiman ja tuiskeen takia päänsäryn joka muuntuu migreeniksi 99% varmuudella, että se vei muistinki sitten..

Mutta ainaski sanavarasto on lisääntynyt.. Tissi on titti. Ja sitten tippu osataan myös sanoa.. Tämä tulee vaipanvaihdon yhteydessä olevasta leikistä, kun Nea leikkii kylpyhyljelelullaan ja tiputtaa sen lavuaariin ja sanoo perään tippu.. Ja äiti nostaa ja Nea tiputtaa ja äiti nostaa ja Nea tiputtaa ja.... :D

Myöskin pukemisessa Nea osaa auttaa ja tietää mikä menee mihinkin ja missä järjestyksessä. Meillä puetaan aina niin, että ensin villasukat, töppöset, pipo, hanskat ja sit haalariin. Niin Nea antaa sitten kun jalat on kondiksessa niin pipon aina minulle ja sillä aikaa ottaa hanskat käteensä. Ja antaa ne yksitellen minulle, aina sen käden mikä pitää laittaa hanskan sisälle ja sitten toisen.

Niin ja paitaa pukiessa se osaa laittaa kätensä koukkuun ja odottaa, että hiha on löytynyt ja sitten osaa suoristaa kätensä sinne hihaan. Helpottaa muuten paljon pukemista!

Ehkä näiden pukemis oppimisten takia meillä ei muuten huudeta enää pukiessa? Koska tätä on osattu niin kauan kun ei olla enää huudettu pukiessa.. ;)

Mitähä muuta.. Kengillä se osaa kävellä jo sillai et pitää käsistä kiinni ja ulkonakin oltiin jo tosiaan viikonloppuna yhden kerran kävelemässä.. Mutta pystyssä ei pysy vielä noilla meidän huonoilla kengillä.

Nean mummi lupasi maksaa puolet kengistä jos ostamme kunnon kengät Nealle, mutta olen nyt vähän viivyttänyt asiaa, kun ei oikein enää viittis mitää talvikenkii ostaa ja sit taas ihan vielä ole mikään kesäkenkä kelikään..

Mietin tässä kovasti, että mitä mahdan syödä huomenna ja tänään miehen poissa ollessa. Kun tilillä on laskujen jälkeen huimat 3e! Että mitäs sitä taikoisi.. Kerma täytyy ainakin ostaa, kun saimme myllyreissulla uutuustuotetta ilmaisjakona; valkosuklaa lime tuorejuustoa niin ajattelin kokeilla millaista juustokakkua siitä tulee.. Mutta se ei oikein lounaasta mene ja sen valmistuminenki kestää yli 12h..

Jos minä tästä nyt poistun..

Verticia

Vierailija
8/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi verticia, tuu meille siivoamaan, meiltä ei hommat lopu ja täällä ei ainaskaan tylsisty. Jos huvittaisi edes siivota niin meidän poitsu ei kyllä anna tehdä mitään rauhassa. Huokaus!

Sairaspäivän saldo 3 h puhuttuja työpuheluita. Harvemmin olen ollut kokouksessa etänä sängyssä maaten. Käyhän se näikin :-).Olo alkaa olemaan hieman parempi. Kaikki pysyy jo sisälläkin. Ah tätä autuutta. Muuten on edelleen kuin piesty olo.

Toivottavasti noro jättäisi tompan rauhaan. Sandelle ja Urholle jaksuja taudin selättämiseen. Osaan kuvitella miten yököttävää on korjata muiden sotkuja kun on itsekin ehkä vähän pahoinvoiva.

Nyt täytyy yrittää nousta sängystä ja katsoa jos pysyis pystyssä.

Juu Nausikaan ja tiuhtin kuulumisia ei olekaan vähään aikaan kuulunut. Ja mitäs kaisa_kissan poppoolle kuuluu?

Vierailija
9/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että mahatauti menisi ohi eikä tulisi toisiin tai taisi olla jo kaksi toivetta..

Mieskin teloi varpaansa eilen joten mieluusti viettäisi talvilomansa varvas pystyssä.

Tein jo esikoisen kanssa lumiukkoja pihalla. Toipumisia kaikille muillekin sairastamistalkoisiin osallistuneille!

Vierailija
10/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis tarkota että paikallisesta baarista. Vaan meillä on räkää kaikilla nenät täynnä, miehellä alkaa helpottaa ja mulla vasta alko. Aamu yskii ja nenä vuotaa ihan poskettomasti, mutta onneks on vielä nukkunu yöt aika hyvin, mutta taitaa loppua just kun kehun.

Meijän lapsukainen on ite päättäny et alkaa nukkua mahallaan, iltasin meuhkaa aikansa, muutamat itkut ja kun tulee hiljasuus ja kurkkaa niin siellä se on mahallaan. Ja jee, ainakin viikko on menny niin et nukahtaa ittekseen... palauduttu siis ihan vauva-ajan helppouteen.

Miitistä, et meilläkin taitaa jäädä väliin kun oltais lähössä just sillon mökille. Otetaan siis vastaan ehdotuksia varjomiitistä.

Itkut tuli, pakko mennä.

Satuilija ja Aamu 10,5 kk

Vierailija
11/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on odotettavissa aikainen herätys, koska Saara meni jo yöunille. On siirtyny yksiin päikkyihin ja nekin 1h-2h. Näillä sit mennään.

Saara oli mummin kanssa pari tuntia, kun olin siskon kanssa kuntonyrkkeilemässä. Mukavaa oli, mutta en tie onko kuitenkaan mun juttu. Lihaskuntotreenissä huomasin, etten omista lihaksia. :D Vatsalihasliikkeet jäi vain pieniksi yrityksiksi, kun alaselkää vihloi. :/ Kävin raskaana ollessani salilla ja jumpissa, eikä mitään tällaista ollut. Jotenkin tuntuu, ettei tuo alapääkään ole vielä palautunut!? Kun kipuili.

Nyt voisi kyllä syödä jotain, vaikka nuudeleita ja parsakaalia ja jos jaksan, niin paistan munan päälle. Ja mummon tekemää vadelmamehua, nami. :D On fruktoosilla makeutettu samoin mansikkakiisseli, niin Saarakin on saanut. :) Saara söi nuudeleita paljon tänäänja päälle purkillisen ruusunmarjasosetta. Nyt on muutaman päivän syönyt tosi hyvin, muutakin kuin tissiä. :)

Verticialle, että onpa Nea taitava! :) Meillä ei Saara osaa valita oikeaa vaatetta puettavaksi, mutta käden laittaa hienosti itse hihaan. :) Saara kävelee vasta tukea vasten, että jospa sitten kevät kengät. Muskari äiti tiesi kertoa ortopedien suosiittelevan superfit-merkkisiä, että ajattelin sellaiset hommata. Stockalla ja Wicsalla ainakin myydään. Lenkkarit kevääksi taisi olla n. 40e. En ostanut vielä, kun lunta on niin paljon ja jalat kasvaa nopeasti.

Ainakin Sanden, Pikkuäidin ja Päkkänän ja Satuilijan perheille pikaista paranemista! Samoin kaikille sairastupalaisille! :)

Emminen ja Saara 11kk

Vierailija
12/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikaista paranemista kaikille sairastelijoille! Taitaa Päkkänän tauti olla paha, jos kerrankin pysyy poissa töistä. ;) Lepo varmasti tekee hyvää, pistä puhelin vielä pois päältä! Tosi ikävää lukea oksuista ja räkänenistä, hurjasti tsemppiä lähetän täältä!

Sylvin pottakakat on jääneet siihen yhteen. Vaikka lupaan aina pottakakan jälkeen kehua: Holy crap! Telkkaritekstityksissä on tuo lausahdus suomennettu useampaan kertaan näin: Hyvä Sylvi! =D

Hurjaa kun Nea osaa jo kaikenlaista! Sylvi puhuu edelleen paljon, mutta en vieläkään tiedä mitä kieltä. On koko ajan sormi ojossa osoittamassa lamppuja, ja metroaseman hissin valopallukat oli tosi jänniä (äiti ei edes ollut huomannut moisia aikaisemmin).

Lyyti, meillä on kans Pikkukakkos-magneetit ja ne on Sylvin mielestä ihan huippuja! Tosin puolet taitaa olla jossain jääkaapin alla tallessa. Yleensä kaikki, mitä äidillä on kädessä, on neidin lempparileluja: kännykkä, avaimet, ripsiväri, vesipullo jne.

En jaksa stressata identiteetistä internetissä, nytkin menin pistämään kuvia meidän tytön huoneesta nettiin, huh huh! ;) Tai siis Sylvin huone pääsi Minityyli-blogin kaunein lastenhuone -kilpailuun, käykääpä äänestämässä numero vitosta:

http://www.minityyli.fi/?p=13306

=)

Juu, sais se kevät tulla jo, mulla on kädet, hartiat ja jalat kipeenä vaunujen työntämisestä loskassa. Ai niin, jotenkin ton kaiken lumen pitäisi myös sulaa.

Teitä olis kiva nähdä, joten pitäskö muuttaa miittiaikaa tai järkätä varjomiitti? Milloin teille sopisi Lyyti, Satuilija ja muutkin? Tiuhtin viestejä olen minäkin kaipaillut, huhuu Tiuhti!

Nyt lauantain Top Gear digiboksilta, jee!

t. Tsili & Sylvi ja kohtapian synttärit!

Vierailija
13/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko silti tulla vielä kommentoimaan.

Tsili, todella tyylikäs, aivan Ihana huone Sylvillä! :) Äänestän teitä. :D

Vierailija
14/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitihän Sylvin valtakuntaa käydä äänestämässä!

Tänään on ruoka hiukan maistunut päkkänällekin päivän paras ruokavinkki mustikkakeitto, se tuntuu hyvältä.

Anteeksi Emminen en pystynyt lukemaan ateriastasi...

Voi miten moni on kipeänä, jotenkin lohdullista ettei yksin.

Vierailija
15/186 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen moni kipeenä! Pahalta kuulostaa nuo taudit.

Sais jo hellittää teiltä kaikilta!

Taustalijat ja muut entiset aktiivit

mä aktivoiduin kun huolestuin et tääKIN porukka on kohta feisbuukis.

Millähän muut sais aktivoitumaan? Moni voi olla jo töissä?

Mainittujen lisäksi Shinonia oon muistellut...eikö hetki sitten ollu vielä lijoilla?

Otan oppia Tuutin maito/vellivinkeistä kuulosti hyvältä.

Meillä kans tilauksessa tuo Iloinen-mekko. Ihana huone. Äänestän.

Osallistuiko kukaan muu piltti-kuva-kisaan? Aattelin, jos voitto sattuu tähän porukkaan. En yhtäkkiä ainakaan tunnistanut meitä kun oon kattellut kuvia pitkin kisaa.

Eka työpäivä oli ja olo on aika outo. Pää on täynnä. Nukkumaan.

Hyvää yötä!

Paik

Ps. Alkaakohan se nyt meillä Pee huuteli että on paha olo??

Vierailija
16/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun saldo: jääkaapissa valkosuklaalimekakku hyytymässä, itsellä muutama palanut sormi jotka poltin kuumalla vedenkeittimen veellä ja aamulla Nealta tuli myös suusta verta! Ja en tajua miten se senkin sai aikaiseksi, kun ihan vaan leikki lattialla.. Voisikohan tämän aamun tai päivän aloittaa alusta? Otettais ihan uusiks tuolta jostain aamu kolmesta saakka.. Siitä saakka koska sen jälkeen en nukkunut enää kovinkaan hyvin..

Tai en tainnut kyllä loppupeleissä nukkua koko yönä hyvin.. Nukahdin joskus 23.. Puoli yhden aikaan jo heräilin vastaamaan mieheltäni tulleeseen viestiin ja kolmelta heräsin katsomaan kännykkää ja surkuttelemaan kipeää olkapäätä.. Ja koko loppuyö menikin sitten asentoa vaihdellessa, torkkuessa, kännykkää katsellessa jne.. :/ Kyl se on vaan jännä, kun tottuu jonkun vieressä nukkumaan niin ei sitä sitten osaakkaan nukkua, kun toinen ei ole edes kotona.. Reilu 7h kun pitäisi lähteä matkalaisia hakemaan satamasta..

Unohtui varmaan Nean osaamisista taito aukaista joka helv laatikko ja hyvin pian aukee myös pakastin.. Ja loistavasti osaa pamauttaa jääkaapin oven kiinni jajajaja.. Tänään on tyhjennetty leivinpaperilaatikko, kissanruokalaatikko, olkkarin laatikot ja aukaisi myöskin korkeimmalla eli ylinnä olevan maustelaatikon!! Mutta ihmekkös tuo, että sinne ylettyy koska ylettyy myös valokatkaisijoihin ja rämpyttelee valoja..

Ja pian noita on kaksi.. :D

Hyvä tuo Tsilin kommentti, että Sylvi puhuu paljon muttei itse tiedä mitä kieltä :D .. Tohon varmaan yhtyy aika moni :D..

Oliskohan toi jotain lasten siansaksaa? :D Nea oppii varmaan viikossa aina yhen uuden sanan.. Eilen oppi tissi joka on titti.

Sylvin huonetta kävin myös äänestelemässä! Hieno kirahvi teillä. Tosin noissa kaikissa melkein oli jotain hienoa.. Ykköses oli ihana tähtitapetti (voin vaan kuvitella kuinka kallista on ollut..) mut mietein, et miten sit ku sisustusta haluaa vaihtaa tai huonekalui tjn niin mites se tapetti sit sinne huoneeseen sopii.. Kakkoses oli aivan mahtava se lasten pöytä, ihanan vanhanaikainen. Kolmoses oli joku kiva hässäkkä katossa..

Me osallistuttiin pilttikorkki kuvakisaan.. Lähetin ihan viimosina päivinä Neasta kuvan sinne kun jaksoin ensin puhistaa vaan korkin.. Siitä se oli kiinni koko sen ajan kerta :D .. En halua antaa mitään mustikkaista korkkia sille lähmittäväksi..

Jyllääköhän täällä palstalaisilla noro vai normi mahatauti, ku molemmat on liikkeellä.. Ite toivon silmät ristissä, ettei noro meille rantautuisi.. Mä en halua enää yhtään vatsatautia.. Mut hirveen moni vaan siinä norossa nyt ollut, ei kiva ei..

Juu, mutta joskos alkaisi valmistautumaan lounaan tarjontaan ja ulos lähtöön.. Sataa taas tommosta räntäp:tä.. Ei kiva sekään.. Nii joo ja auto pittää laittaa lämpee jos se kerta nyt vetää pakkaselle sitten..

Verticia

Vierailija
17/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat kun äänestitte meitä! =)

Jopas täällä on ollut hiljaista, ei kai kaikki ole sängyn pohjalla sairastelemassa?

Piti tulla raportoimaan, että neiti on oppinut tänään kaksi uutta taitoa: pallon heittäminen sekä tukea vasten kävely! =) Tosin kävely onnistuu vain, jos houkuttimena on sohvapöydälle laitettu tietokone tai kännykkä, jota sitten tavoittelee innoissaan! Jee!

t.Tsili

Vierailija
18/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti olon veteläksi vatsatauti. Edelleen muu perhe siltä välttynyt. Tänään yritin vähän siivotakin. Mies ollut esikoisen kanssaja itse olen nukkunut päikkäreitä Tompan kanssa.

Tämä oli tällainen ilmoitus, Tomppa nukahti nyt syliin. Joten hyvää yötä kaikille. Se mun piti sanoa, että meilläkin on se pikkukakkos magneetti palapeli näyttää olevan kasattuna jääkaapin ovessa.

Vierailija
19/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maltoin pysyä jopa toisenkin päivän kotona. Nyt tuntuu että jalat kantaa ja pää kestää pystyssä pysymisen.

Miten satuilijan "räkälään" kuuluu? Toivottavasti noro ei rantautunut paikin perheeseen.

Sylvin huonetta minäkin äänestin. Oli oikein nätti!

Meillä puhutaan kurlaus ärrää, pärinää ja äng-kieltä.

Nyt nukkumaan koska kaikki muut jo koisaa. Se tietää aikaista aamua.

Vierailija
20/186 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain aikaiseksi taas tulla tänne...

Lukemas käyn tekstejä aina kun ennätän.

Meillä poika painoi 10kk neuvolas 9955g ja 76 cm.

Kontataan jo kovaa ja kovasti yritetään pystyyn. Ruokahalu on hyvä, teen aika paljon ite ruokia. Meilläkin pitäis vähitellen siirtyä hapanmaitotuotteisiin, mut en oo kiirehtinyt kun on aika herkkä vatsainen. Ollaan oltu terveinä ja toivon mukaan ainakaan sitä noroa ei tuu...Se on niin kauhee tauti!! Isännällä ens vk lomaa ja mullakin pari päivää ihan "omaa" lomaa, lähen kavereiden kans laivalle!!!10v sitten olen laivalla käynyt tallinnas, et eikö ookki jo aika mennä!!Loppu viikko meneekin sit kotona ja mun vanhempien luona.

Lunta on aivan järkysti, nyt sais jo riittää!!

Reiman 74cm haalari talvi siis pitäis saada kaupitettua jollekkin tarvitsevalle!!Jos joku tietää kuka tarvii...

Keväthaalaria ja kenkiä saa jo miettiä pikkuhiljaa...uskon et niitä tarvitaan kohta!!

Oon tehny sijaisuuksia töihin, päivä silloin tällöin ihan kivaa vaihtelua ja saapa kodinhoidon tukeen pientä lisäystä.

Päivät menee vauhdilla kotona, hommaa kummasti riittää.

Oon lasten kans viik.lop yksin mies lähtee mökkeilemään.No onneksi ens vk mulla loma!!

Kaikille pikaista paranemista jos ootta viel kipeenä ja iloista maaliskuuta!!