Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun ja kyllähän täälä nuita ilkeitä ja katkeria ämmiäkin näkyy olevan, mutta älä niistä välitä. Nyt oottelen että ilmottelet miten saitte tämän miehen kanssa asian selvitettyä. Tsemppiä.

Vierailija
22/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisen jälkeen oottaan kosintaa edes 10 vuoden päästä. Kyllä haluaisin tutustua ihmiseen hiukan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseen aikaan (silloin kun minä olin nuori :-) ihan oli tapana henkilökohtaisesti kysyä mieheltä/naiselta, mikä on homman nimi, että asiaan sai selkoa. Noihin aikoihin ainakin minä olisin ihan lankapuhelimella soittanut kyseiselle miehellä ja selostanut asiani asiallisesti ja ystävällisesti ja sanonut, että koska pidän häntä kivana ja mielenkiintoisena tyyppinä, haluaisin oikoa kaikki mahdolliset väärinkäsitykset jne. jne.

Ei siinä olisi tarvittu tuntikausien pohtimista ja vatvomista ja jossitteluja...

Itse asiassa olisin jo silloin illalla miehen tehdessä lähtöä kysynyt häneltä, että mikäs suhun nyt meni?

Vierailija
24/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähti niin vauhdilla kävelemään taksille päin. En kai nyt kadulle jää huutelemaan perään että mihin oot menossa, odota mua kun ois vielä kysyttävää.

Jos tulee tänään illalla käymään niin tarkoitus olisi oikoa asioita. Kieltämättä minäkin ihmettelen joidenkin ihmisten mielipidettä ettei noloa selvitellä asiaa. Kuten esim. se että asian ollessa toisinpäin minä olisin kysynyt että mitähän kaverisi tarkoitti kun kertoi sinun olevan naimisissa. Henkilökohtaisesti en pidä siitä että asioita jää roikkumaan ilmaan, haluan tietää tasan missä mennään, joka asiassa. Sekä työ- että henkilökohtaisen elämän puolella.

ap

Vierailija
25/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuiluviesteistä. Eihän sillä ole mitään väliä mitä joku AV-mamma susta ajattelee. :)

Vierailija
26/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiltakin ihmisiltä vaikka asiallisella linjalla itse olen yrittänyt pysytellä. Ymmärrän oikein hyvin omasta mielipiteestäni poikkeavat mielipiteet, mutta nekin voisi asiallisesti kirjoittaa.

ap

Vierailija
27/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sinun kanssasi käymän ja selvittämään, miksi "kylmeni" noin äkisti, oli syy sitten mikä hyvänsä, niin voit ihan rauhassa ajatella, ettei tyyppi ollutkaan sitä mitä ajattelit.

Voihan tosiaan olla, että säikähti sitä, että oletkin varattu ja valehdellut hänelle muuta tai sitten kiinnostus on lopahtanut muusta syystä. Senkin fiksu mies pystyy sinulle kertomaan.

Tsemppiä! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin, on se sitten kumminpäin hyvänsä.

Nin, tällä palstalla on niitä, jotka aina tietävät, miten eletään oikein ja niitä oikeita tapoja on yleensä vain se yksi. Hiukan säälittävää...

Ja sitten ilmeisesti niitä, joille vi..uilu täällä tuo tyhjään tai turhauttavaan elämään kaivattua sisältöä. Eläpä piittaa heistä :)

Vierailija
28/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli hiukan saman tapainen tilanne taannoin.

Olin jo kertaalleen eronnut avomiehestäni, ja olimme palanneet yhteen, kokeillaksemme tuleeko yhteiselosta mitään.

Meillä oli 1 yhteinen lapsi.

Suhde ei ollut toimiva, eikä yrityksistä huolimatta sen toimivammaksi muuttunut.

Lähdin ystävättäreni kanssa baariin, ja tapasin siellä ihanan miehen.

En tiedä miksi, mutta vaikka rehellinen ja avoin ihminen olen, en kertonut, että mulla on kumppani (tosin meillä ed. eron jäljiltä omat asunnot, emmekä koskaan naimisissa olleet) ja lapsi.

Kun en heistä heti kertonut, tuntui äärimmäisen vaikealta yks kaks kertoa.

No, kappas vaan, ilta päättyi tämän uuden tuttavuuden asunnolle, jossa juttelimme ja kyllä, harrastimme myös seksiä ;-)

Tuo mies oli kerrassaan ihana, niin luonteeltaan kuin ulkoisestikin, ja tunsin heti, että tästä voisi tulla jotakin vakavampaakin.

Kaduin mielessäni, etten kertonut heti totuutta.

Seuraavana iltapäivänä tämä mies tarjoutui viemään mut kotiin, ja pyysi matkalla puhelinnumeroani.

Vänkäsin hiukan vastaan, ja mies arvasi, että yritän salata jotakin.

Kerroin sitten, anteeksi pyydellen, että mulla on suhde, ja lapsi.

Mies oli silminnähden pettynyt, ja sanoikin sen suoraan.

Selitin hänelle tilannetta, että todellakin olemme lopettamassa suhdetta, ja että olen kiinnostunut tästä uudesta tuttavuudesta.

Ei tainnut uskoa, ja syvästi loukkaantunut oli.

Pahoilla mielin poistuin, haikeasti vielä suudeltuamme, kotiini.

Kului pari viikkoa, ja mua vaivasi asia erittäin paljon. Tongin miehen puhelinnumeron, monen mutkan kautta, ja soitin, ja selitin, että tilanne tosiaan on tuo mitä kerroin. Eli olin tehnyt ex:n kanssa tilit selviksi.

Tämä mies totesi, että "voi xxx, olen hyvin pahoillani, olen susta todella kiinnostunut, eikä mulla ole mitään sitä vastaan, että sulla on lapsi, mutta se, että et kertonut olevasi varattu, en voi luottaa suhun, joten en usko, että meillä voisi olla mitään mahdollisuutta..." ;-(

Itkin katkerat itkut, sain näpeilleni oikein kunnolla ;-(

Kului aikaa, ja ihan vahingossa, sattumalta törmäsin tähän mieheen...sattui yhäkin, syvältä ja kovaa.

Mutta otin opikseni: rehellisyys ja avoimuus ovat kaiken a ja o.

Nykyään olen onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa, ja me olemme saaneet lapsiakin.

Silti, mietin vielä joskus, että siitäkin suhteesta olisi voinut tulla jotakin, jos olisin toiminut toisin.

Kadun syvästi omaa typerää käytöstäni, sekä sitä, että satutin toista ihmistä niin pahasti.

t. läksynsä oppinut

Vierailija
29/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis tekemään kaikkensa saadakseen miehen:) Mies varmaan ottaa yhteyttä kun huomaa, että tässä on helppo pillu, joka on valmis tekemään vaikka mitä, ettei tarvitse olla yksin. Jos on vielä naimisissa niin on aika valmista riistaa sänkyyn.

Helppoa "p:llua" saadaan ekalla tapaamisella, nämä ovat tavanneet jo useasti ilman seksiä. "Tekemään vaikka mitä", voitko perustella? Tai tikahtua omaan sappeesi.

Vierailija
30/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies soittanut tänään tai laittanut sähköpostia?

Vierailija
31/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiltakin ihmisiltä vaikka asiallisella linjalla itse olen yrittänyt pysytellä. Ymmärrän oikein hyvin omasta mielipiteestäni poikkeavat mielipiteet, mutta nekin voisi asiallisesti kirjoittaa.

ap

ollut haukkumassa ystävääsi kateelliseksi.

Vierailija
32/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että olisi tosta kiinni, ihan muut motiivit miehellä

Vierailija
33/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiltakin ihmisiltä vaikka asiallisella linjalla itse olen yrittänyt pysytellä. Ymmärrän oikein hyvin omasta mielipiteestäni poikkeavat mielipiteet, mutta nekin voisi asiallisesti kirjoittaa. ap

ollut haukkumassa ystävääsi kateelliseksi.

Vierailija
34/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele, että kaikki ei taida noita ihmissuhteita kun lukee tämänkin ketjun! Miten ihmeessä joku sai tämän jutun vängättyä ap:n viaksi? Tai yleinsäkään löysi tämän kijoituksista mitään haukkumisen aihetta?

Minustakin ystävä toimi kyllä typerästi, varsinkin kun ei kertonut koko totuutta miehelle. Jotain outoa tuossa kaverissa on? ehkä itse kiinnostunut samasta miehestä?

AP.lle tsemppiä. Mikäli mies ei saavu tai kuuntele sinua, niin hän ei ole arvoisesi. Kannattaa unohtaa koko tyyppi! Ja kaverille suorat sanat!

Vierailija
35/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on aina avioero ja siitä toipuminen vie usein naisilla enemmän kuin vuoden. AP vielä odottelee lopullista oikeuden päätöstä erosta eli vasta alle puoli vuotta on ollut paperit vireillä. Olen itsekin eronnut enkä jälkeenpäin ajatellen ollut valmis uusiin suhteisiin vielä tuossa vaiheessa.

Etenkin jos tavoitteena on vakavampi suhde, se kannatta aloittaa rehellisesti eli kaveri teki palveluksen tuodessaan asian esiin jolloin ap:n ja miehen on pakko selvittää asia. Myöhemmin paljastuessaan se olisi vielä varmemmin rikkonut suhteen.

En hetkeäkään usko että kateellisuudesta tai mustasukkaisuudesta olisi ystävän kohdalla ollut kyse. Kyllä hän ajatteli ap:n parasta kuten hyvän ystävän kuuluukin.

Vierailija
36/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on aina avioero ja siitä toipuminen vie usein naisilla enemmän kuin vuoden. AP vielä odottelee lopullista oikeuden päätöstä erosta eli vasta alle puoli vuotta on ollut paperit vireillä. Olen itsekin eronnut enkä jälkeenpäin ajatellen ollut valmis uusiin suhteisiin vielä tuossa vaiheessa.

Etenkin jos tavoitteena on vakavampi suhde, se kannatta aloittaa rehellisesti eli kaveri teki palveluksen tuodessaan asian esiin jolloin ap:n ja miehen on pakko selvittää asia. Myöhemmin paljastuessaan se olisi vielä varmemmin rikkonut suhteen.

En hetkeäkään usko että kateellisuudesta tai mustasukkaisuudesta olisi ystävän kohdalla ollut kyse. Kyllä hän ajatteli ap:n parasta kuten hyvän ystävän kuuluukin.

Eli kukaan meistä ei voi mennä sanomaan mikä on AP:lle oikein ja sopivaa. Toiset käsittelee asioita erilailla kuin toiset. Ja mistäs tiiät kuinka kauan ap on asunu erillään miehensä kanssa ennen avioeron hakua? Eiköhän vain anneta ap:n nauttia elämästään ja jatkaa sitä niin kuin itse parhaakseen näkee.

Innolla odottelen mikä on tämän tarinan päätös =)

Vierailija
37/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvän ystävän asia arvioida koska toinen on valmis suhteeseen. Hyvä ystävä voi sanoa mielipiteensä YSTÄVÄLLE eikä ohjailla toisen suhdetta kertomalla puolitotuuksia YSTÄVÄN IHASTUKSELLE!

Ja oikeasti jos mies olisi minulta kysynyt onko ystäni varattu, olisin kertonut koko totuuden enkä vain osaa(mikä vaikuttaa huonolta pelkästään kuultuna) Lisäksi olisin kiirehtinyt ystäväni luokse kertomaan mitä mies kysyi ja kertonut mitä jouduin sanomaan. NÄIN TOIMIVAT YSTÄVÄT!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
38/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on imarteleva aloitus ystävästä?

Jos tällä tavalla ajattelette ensimäisenä ystävistänne niin mihin ystävänne vihamiehiä sitten kaipaavat.

Vierailija
39/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä ystävänsä puolesta koska hän on valmis uuteen suhteeseen.

Ja ap ja mies olisivat asian todennäköisesti asian selvittäneetkin mutta täysin toisella tavalla.

Selkeesti ystävä halusi ette ole miehen kanssa tekemisissä, siksi jätti kertomatta eron todellisen laidan ja viivytteli kertomista sinulle niin kauan.

Vierailija
40/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on imarteleva aloitus ystävästä?

Jos tällä tavalla ajattelette ensimäisenä ystävistänne niin mihin ystävänne vihamiehiä sitten kaipaavat.

1) Miksi ystävä jätti kertomasta erosta?

2) Miksi ystävä ei heti kertonut ap:lle mitä oli sanonut miehelle.

Tasan tarkkaan (jos ei nyt aivan tyhmä ole)ystävä tiesi mihin suhde johtaa jos sanoo miehelle vain että "X on muuten naimisissa"

Itse jopa valehtelisin ystävän puolesta että tämä on vapaa (jos käytännössä olisi vapaa=ero ei vielä vireillä) ja jättäisin ystän tehtäväksi kertoa omat asiansa.