Erottiin, mutta nyt nainen soittelee kertoakseen minulle työasioitaan?
Tämä suhde tiivistettynä oli sitä, että nainen kertoi koko viikon ajan työasioistaan ja ilmeisesti edes ero ei näytä tilannetta muuttavan.
Mitä ihmettä?
Kommentit (14)
Harjoittele peilin edessä: "En halua, että soitat minulle enää." Ja jos se ei auta, estät numeron. Ei voi olla noin avuton olio.
Hän luulee, että suhteenne muuttui romanttisesta ystävyyssuhteeksi. Olet selvästikin eronnut väärin.
Kuinka vaikeaa on kysyä suoraan henkilöltä itseltään? Ulkoistitko muutkin parisuhteen asiat muille?
Samaa ihmetellyt itsekin. Miksi nainen roikkuu kiinni yhteydenpidossa, jos ja kun ns. romanttinen parsuhde ei kiinnosta? Selittäkää minulle tämä, kuin viisivuotiaalle lapselle? Jos olen tyhmä, niin sen voi jättää sanomatta. Tajuan että tässä on jokin mitä en käsitä. Mitä en käsitä?
Minkälaisia työasioita? Jos ihmissuhteisiin liittyvää, niin miksi et kuuntelisi?
No, itselläkin on eksä jonka kanssa ollaan ystäviä; ei siinä mitään outoa ole. Jos ero ei ollut riitaisa niin ihmekös tuo jos hän luulee sinua ystäväkseen.
Aina vot opetella sanomaan "ei, en halua kuunnella työasioitasi".
Hänen voi olla vaikeaa päästää lopullisesti irti. Kun on tottunut siihen, että se tietty ihminen on vierellä niin voi olla vaikea päästää siitä tottumuksesta irti. Onhan se kiva jakaa arjen asioita jonkun kanssa. Ei välttämättä ole kyse siitä, että hänellä olisi romanttisia tunteita vaan voi olla kiintymystä ja tosiaankin vaikeutta olla jakamatta asioita sinulle. Voit ihan hyvin sanoa, että on parempi ettette ole yhteyksissä ja voitte myöhemmin rakentaa ystävyyssuhteen, jos siltä tuntuu.
Kysy häneltä vaikka, että haluaako tulla panemaan. Jos haluaa, niin mikäs siinä sitten. Jos ei, niin lopeta niiden jorinoiden kuuntelu.
Törkeää! Mies kuuntelee noita jorinoita saadakseen seksiä. Nyt hän yrittää saada kuuntelijan ilmaiseksi.
Nämä ystävä-ex:t tuo elämään aivan uutta mukavaa draamaa kun aloittaa uuden suhteen. Varaudu kun olet romanttisella illallisella uuden ihastuksen kanssa, niin illan keskeyttää puhelimen pirinä ja asioistaan avautuva eksä.
Kysy antaako tussua, jos ei puhelu päättyy. Klik.
Ja en todellakaan ole työpsykologi, mutta selkeästi työpsykon uhri. Joten siksi tämä loppui välittömästi.